Sorteren

Reviews over accommodaties in Azoren

Zeker een aanrader

Sandra Jansen
    3-10-2018

Super hotel, zeer rustig gelegen met vriendelijke bediening en een geweldige chef in de keuken.

Niet voor een 2e keer

Zon
    28-9-2018

Appartementen complex kan wel een update gebruiken. Donkere hal bij de receptie, receptioniste zie je bijna niet. Dames blijven ook zitten. Algemene ruimte is saai, donker en inrichting is verouderd. Ook de ruimte bij het restaurant is saai. Oorontsteking opgelopen na het zwemmen. Ontbijt eenvoudig. Witte kakatoe in een kooi bij het zwembad. Bij aankomst was de bodem van de kooi vies en na 2 weken nog steeds niet schoongemaakt. Fitnessruimte is ook toegankelijk voor de locale bevolking waardoor het erg druk was. Helaas wordt dit niet vermeld. Studio’s hebben GEEN balkon. Geen 4* waard.

Yamilla
    9-9-2018

Een hotel met simpele inrichting, maar erg schoon. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Ook de ligging is perfect, in een rustig gedeelte van Ponta Delgada en toch vlakbij het stadscentrum en de haven. Alles in Ponta Delgada is op loopafstand. De kamers zijn erg schoon en worden dagelijks ook netjes gepoetst. Het zwembad is erg fijn. Wat wel jammer is, is dat de parkeerplekken voor je huurauto bij schaars zijn. Vaak is de parkeerplek redelijk vol, maar tegenover het hotel zijn meer dan genoeg parkeerplekken, dus een probleem levert het niet op. Het ontbijt was super, dagelijks verse en gevarieerde producten. Ook het diner in het hotel is prima. Er zijn tussen 07.00-00.30 overvliegende vliegtuigen van de luchthaven te horen in het hotel, maar zelf ondervonden wij daar weinig hinder van en vinden het juist leuk. Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf.

Diogo Cordeiro, Marketing Manager, 7-10-2018

Geachte heer / mevrouw Yamilla

Uw opmerkingen zijn erg handig voor toekomstige gasten.

We zijn erg blij met uw complimenten over de locatie van het hotel, het ontbijt en het personeel.

Het spijt ons echter voor de aspecten die minder dan perfect waren, zoals de geluiden die op de luchthaven komen en die uw slaap en rust kunnen hebben beïnvloed. Dit zijn essentiële elementen van onze service en zullen zeer goed worden overwogen.

We danken u nogmaals voor uw medewerking en het delen van uw mening en hopen het voorrecht te hebben u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beste wensen,

Vila Nova Hotel

PLATANO HOTELS

Genoten

Stan
    9-9-2018

Hotel op loopafstand van het oude centrum. Prima en nette accommodatie, keurig onderhouden.

Vooral de plaats Ponta Delgada was aangenaam verrassend. Een zeer relaxte sfeer maar bovenal zeer netjes opgeruimd. Overal waar je kwam!

Diogo Cordeiro, Marketing Manager, 7-10-2018

Geachte heer Stan,

We waren erg blij met uw opmerkingen en complimenten over de locatie van het hotel en de handelswaar!

Deze feedback zal zeker nuttig zijn voor toekomstige gasten. Bovendien is het de meest effectieve manier om ons aanbod aan te passen aan de behoeften en verwachtingen van onze gasten en daarom zeer motiverend om te zien hoe onze service evolueert, op basis van uw mening.

We danken u nogmaals voor het nemen van de tijd om uw mening te geven en hopen het voorrecht te hebben u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beste wensen,

Vila Nova Hotel

PLATANO HOTELS

Een prima ervaring

Ad Sitvast
    5-9-2018

Goeie lokaties. Slecht bed, slechte airco. Goeie TV. Slechte inrijpoort.