Madeira

Het eiland Madeira hoort bij Portugal en ligt ten westen van de Afrikaanse kust. De prachtige natuur met vele bossen en bergen maken het eiland tot een waar paradijs voor wandelaars en natuurliefhebbers. Madeira wordt ook wel “Bloemeneiland” genoemd vanwege de vele exotische bloemen. Door het ontbreken van massatoerisme kom je tijdens een vakantie naar Madeira volledig tot rust.

Lees meer over Madeira

We hebben een aantal aanbieders voor Madeira voor je op een rij gezet:

vakanties Madeira

We hebben een aantal aanbieders voor Madeira voor je op een rij gezet:

Over Madeira

Zie je een vakantie op Madeira wel zitten? Als je op zoek bent naar aanbiedingen of last minutes naar een van de eilanden behorend bij deze Portugese archipel check dan het actuele vakantieaanbod op Zoover.

Grillig eilandparadijs

Madeira is een Portugees eiland in de Atlantische Oceaan en onderdeel van de gelijknamige archipel. Tot de archipel behoren ook de ‘verlaten eilanden’ Porto Santo en de Ilhas Desertas en Ilhas Selvagens, ook wel ‘woeste eilanden’ genoemd. Het meest oostelijk gelegen eilandje van de hele archipel is het Ilhéu de Fora. Op elk eiland geniet je van prachtige vergezichten, rotspartijen en ongerepte natuur. Verken de omgeving door op de mountainbike te stappen of wandel door de grillige gebieden. Bijzonder: spot dolfijnen en walvissen die rond het eiland zwemmen. Vakantie op Madeira kenmerkt zich door de activiteiten en de natuur.

Last minute naar Madeira

Ben je nog op zoek naar een vakantie naar de zon? Vanaf Amsterdam vlieg je in een paar uurtjes op hoofdstad Funchal, maar ook vanaf Eindhoven gaan goedkope vluchten. Je kunt van eiland naar eiland reizen of kiezen voor een van de eilanden als bestemming voor een zonvakantie. Ook actieve vakanties zijn hier erg populair.