vakanties Madeira

Reviews over accommodaties in Madeira

Wat een fantastisch eiland!

Maurice,
    6-1-2019

Met kerst op Madeira. Wat een natuur, wat een gastvrijheid, wat een sfeer. Vergeet de Duitse kerstmarkten. De gehele stad Funchal was een geweldige kerstmarkt! Volgend jaar weer! Four View Oasis is een mooi en schoon hotel. Het personeel is super vriendelijk en heel behulpzaam. Het eten is heerlijk, de kamers zijn modern en schoon met een prachtig uitzicht.

Echt een aanrader!

Volgend jaar weer.

Ko Eisinger,
    18-12-2018

Goede wandelschoenen mee nemen, het is hier heuvelachtig .

Prima, de trap van 136 treden is een overweging .

Elly,
    14-12-2018

Voor de prijs die je betaalt , een prima hotel. De badkamer mag wat schoner . Hier en daar achterstallig onderhoud. Stopcontact wat open ligt.

Ontbijt is goed , verzorgd en uitgebreid. Wordt regelmatig aangevuld.

Personeel is vriendelijk.

Aanrader

G.H. Barink,
    24-11-2018

Mooi appartementencomplex, ruime appartementen, zeer schoon (elke dag schoonmaak, handdoeken en bedlinnen. Zeer vriendelijk personeel. Wij boekten logies/ontbijt en dat is met een "losse" prijs van € 17,= aan te raden. Ook de andere restaurants (ook het buffet) zijn niet erg goedkoop. Op korte afstand is er een prima restaurant A Lareira. Op één bar na is de overige horeca gesloten om 22.30 uur (ook in het hotel zelf). Geen andere restaurants/bars in de omgeving, wel is een een supermarkt vlakbij. Gezien kwaliteit appartement, schoonmaak, mooie tuin, vriendelijk personeel een aanrader.

Fantastisch , hoop gezien en gedaan

Angelique Meijer,
    14-11-2018