Sorteren

vakanties Madeira

Reviews over accommodaties in Madeira

Hotel is gewoon helemaal prima!!

Jolanda
    9-11-2018

Prima gelegen viersterren hotel, mooie ruime kamers, uitgebreid ontbijt, goeie locatie voor een relax vakantie. Niet geschikt voor minder validen!!

Geweldige vakantie, goed hotel!

Myrthe
    3-11-2018

Mooi schoon hotel! Vriendelijk personeel die je overal mee willen helpen. Mooie ruime kamers waar je een koelkast hebt voor je eigen drinken/eten. Kamers worden elke dag schoongemaakt, ook hier word het afval gescheiden. Had zelf een tuinzicht kamer, hier heb je naast 2 stoelen en een tafel ook 2 ligbedden. Er is een zwembad aanwezig met zeker genoeg ligbedden. Ook is er bij het zwembad een soort lunchtaria waar je wat eten of drinken kunt halen. Daarnaast 2 eetzalen, de 1 buffetvorm, de ander heeft 3 thema avonden. Ook is er nog een Spa aanwezig! Ligt aan de kust van Madeira met een rotsstrand. Er is een shuttlebus vanuit het hotel die je naar Funchal kan brengen. Ook is er een bushalte voor het hotel van waaruit je naar verschillende plaatsen op het eiland kunt. Voor mensen die slecht ter been zijn niet de ideale plek, gezien de stijle helling die je moet lopen richting Caniço.

Schitterende hoteltuin

Ine
    30-10-2018

De kamers van dit mooie hotel liggen verdeeld over de schitterende botanische tuin.

Heerlijk ontbijt in de ochtend, ook mogelijk om buiten te ontbijten.

Diverse horecagelegenheden en een heerlijk zwembad.

Genieten

Anoniem
    30-10-2018

Buiten het centrum van de stad, maar volop restaurantjes in directe omgeving. Met shuttle service van hotel of lokale bus in 15 minuten in het centrum. Hotel wordt voornamelijk bezocht door stelletjes. Fijne kamers. Goed ontbijt. Zwembad is nergens echt diep, maar oké. Aantal bedjes is krap, maar op een dag na wel voldoende.

Heerlijk relaxed, prachtig schoon modern hotel

Titia
    29-10-2018

Het was een fantastische vakantie op Madeira. Funchal ligt in de zon en de rest van het eiland waarschijnlijk niet zozeer. Met onze huurauto konden we alle toplocaties zelf bezoeken, wanneer wij dat wilden! Hotel met ontbijt gedaan (7.30-10.30 uur), prima tijden. Elke avond zelf een restaurantje opgezocht. Ideaal. Weinig kinderen in het hotel. Klein ondiep zwembad, maar voor ons ideaal voor een paar frisse baantjes te zwemmen op de zonnige locatie. Wij hadden landzicht, was iets rumoerig 's nachts (wilden wel graag deur open, vanwege de warmte), maar na 1 nacht wenden we hier wel aan. Personeel erg vriendelijk! Ik miste de verse jus d'orange, maar dat kochten we dan zelf maar in een nabij gelegen supermarktje. Restaurantjes en zelfs compleet winkelcentrum (Forum Madeira) op loopafstand.