Sorteren

vakanties Alentejo

Reviews over accommodaties in Alentejo

Fantastische relaxplek voor jong en oud!!

Sandra en Twan
    7-4-2018
    We kwamen aan via een indrukwekkende lange en mooie oprijlaan en werden gastvrij ontvangen door de vriendelijke eigenaars van het landgoed. De zeer ruime campingplaats heeft een fantastisch uitzicht over de landerijen met een prachtige zonsondergang. Wandeling vanaf de camping via het stuwmeer naar restaurant O Ricardo in Valverde is zeer aan te raden. Het eten (lunch) daar ook!!! Op en rond het terrein van de camping zijn veel ooievaars, ezels, paarden, schapen en 2 lieve honden van de eigenaars. Onze dochter (3 jaar) vond het hier, net als wij, fantastisch!! We komen zeker terug als we in de buurt zijn!!!

'S avond heel moeilijk bereikbaar

Sjoerd
    30-7-2017
    Prima accommodatie. Een smet op het mooi gelegen resort is de bereikbaarheid. Nergens licht, veel kleine weggetjes, bijna geen borden naar het resort of andere dorpjes. Om bij het resort te komen moet je eerst een hobbelige onbelichte weg over. Ook in de rest van de omgeving is het moeilijk 's avonds rond te rijden, tenzij je een local bent of alles lopend doet.
    Eduardo Silva, Marketing, 12-9-2017

Dear Guest,

Thank you very much for your comments about your experience in Vila Galé Clube de Campo.

We apologize if we couldn't be up to some of your expectations but let us express our gratitude by thanking you for sharing your comments with us.

Your comments are an important tool and only help us to continue our constant pursuit of service improvement by solving those and continue trying to exceed expectations.

On our own behalf and on that of the Vila Galé Clube de Campo Hotel team, we hope we have the honour of hosting you again in a near future or on our most recent Vila Galé Évora or Vila Galé Douro.

Kind regards

Eduardo Silva

Hotel Manager

Paradijs in Portugal

Anja Knuppe
    14-6-2017

Monte do Peral ligt in een mooi natuurgebied. Het uitzicht vanuit je terras is fantastisch. Alle kamers liggen als kleine huisjes rondom de binnentuin die dankzij Mariannes toewijding uitbundig groeit en bloeit. De kamer is heel smaakvol ingericht met oog voor detail. Alles is goed onderhouden en schoon, elke dag worden je kamer en badkamer weer piekfijn in orde gemaakt.

Jos en Marianne zorgen ervoor dat je je helemaal thuis voelt op Monte do Peral. Echt een aanrader!

Paradijs en niet alleen voor vogels

Sandra
    28-5-2017
    Een plek om het Portugese tempo op je in te laten dalen. Als je voor het eerst over de onverharde toegangsweg naar de boerderij rijdt, denk je waar kom ik nu terecht maar algauw wordt het een weldadig thuiskomen na een wandel of autotocht in de omgeving. Kijk vanuit de ligstoel bij het zwembad naar de mussen zwaluwen in de bomen en struiken en in de verte naar witte reigers, ooievaars, roofvogels. S avonds komen de vleermuizen en 1 keer scheerde een uil over ons hoofd. Ik ben zelf heel bang voor honden maar laat je niet afschrikken door de honden op de plaatjes, ze zijn superlief! Interieur van de huisjes (ze heten appartement maar zijn gewoon op de begane grond met terras) zijn Portugees dus als je van klinisch strak houdt zal je dat niet aanspreken. 6 nachten gebleven, geen moment verveeld.
Alentejo scoort een 8 uit 10, op basis van 409 reviews