Sorteren

Reviews over accommodaties in Alentejo

Fijne camping !

conny
    20-7-2018

Gastvrij, keurig sanitair, mooie plekken.

Prachtig gelegen (helaas) langs de doorgaande weg (met snelheidsvertragende ribbels).

Goed hotel bij een mooie stad

Henri van Uden
    9-9-2017

Dit hotel heeft een prachtig en goed onderhouden zwembad. Het oogt een beetje als een vestiging van de ons bekende keten met de toekan, maar het is er prima vertoeven. De bedden liggen lekker, het eten is goed en het personeel is vriendelijk. Vreemd is wel dat er op het balkon maar 1 stoel stond en toen ik vroeg waarom geen 2, kreeg ik als antwoord dat ze niet meer stoelen hebben en dat sommige kamers helemaal geen stoelen op het balkon hebben staan.

'S avond heel moeilijk bereikbaar

Sjoerd
    30-7-2017

Prima accommodatie. Een smet op het mooi gelegen resort is de bereikbaarheid. Nergens licht, veel kleine weggetjes, bijna geen borden naar het resort of andere dorpjes. Om bij het resort te komen moet je eerst een hobbelige onbelichte weg over. Ook in de rest van de omgeving is het moeilijk 's avonds rond te rijden, tenzij je een local bent of alles lopend doet.

Eduardo Silva, Marketing, 12-9-2017

Dear Guest,

Thank you very much for your comments about your experience in Vila Galé Clube de Campo.

We apologize if we couldn't be up to some of your expectations but let us express our gratitude by thanking you for sharing your comments with us.

Your comments are an important tool and only help us to continue our constant pursuit of service improvement by solving those and continue trying to exceed expectations.

On our own behalf and on that of the Vila Galé Clube de Campo Hotel team, we hope we have the honour of hosting you again in a near future or on our most recent Vila Galé Évora or Vila Galé Douro.

Kind regards

Eduardo Silva

Hotel Manager

Paradijs en niet alleen voor vogels

Sandra
    28-5-2017

Een plek om het Portugese tempo op je in te laten dalen. Als je voor het eerst over de onverharde toegangsweg naar de boerderij rijdt, denk je waar kom ik nu terecht maar algauw wordt het een weldadig thuiskomen na een wandel of autotocht in de omgeving. Kijk vanuit de ligstoel bij het zwembad naar de mussen zwaluwen in de bomen en struiken en in de verte naar witte reigers, ooievaars, roofvogels. S avonds komen de vleermuizen en 1 keer scheerde een uil over ons hoofd. Ik ben zelf heel bang voor honden maar laat je niet afschrikken door de honden op de plaatjes, ze zijn superlief! Interieur van de huisjes (ze heten appartement maar zijn gewoon op de begane grond met terras) zijn Portugees dus als je van klinisch strak houdt zal je dat niet aanspreken. 6 nachten gebleven, geen moment verveeld.