Sorteren

Reviews over accommodaties in Alentejo

Cees Jansen
    18-11-2018

Fantastische week gehad.

Zeer rustig gelegen met mooi uitzicht.

Modern huis, is van alle gemakken voorzien.

Geweldige plek

Maarten
    17-11-2018

Heerlijk rustige plek, mooi huisje, prima gastvrouw en gastheer, mooie omgeving van het platteland van de Alentejo met goede mogelijkheden om lange wandelingen te maken, heerlijk ontbijt. Een ideale plek om tot rust te komen.

Heerlijk!

Hilde
    7-11-2018

Rust, ruimte en voorzien van alle gemak

Genieten!

AJS
    31-10-2018

Heerlijk afgelegen buiten de stad Evora, maar goed te bereiken met fiets of auto.

Erg gastvrij en een heerlijk zwembad.

Fantastisch, voor herhaling weer vatbaar!

Marianne Daamen
    21-10-2018

Het bekende Genieten!

Van 19 tot 24 september zijn we samen met vrienden voor de tiende keer op de Glamping Portugal geweest. Weer een heerlijk week gehad met leuke mensen op een fantastische plek. Heerlijke bedden en comfort in de prachtige lodges. Prachtige Wijnhuizen en heerlijke stranden bezocht die allemaal op prima te bereizen afstanden liggen. Fonneke en Theo zijn super gastvrouwe en gastheer. Zij doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. We zeggen dus: tot de volgende keer! Marianne