vakanties Alentejo

Reviews over accommodaties in Alentejo

Pracht plek in een heerlijke omgeving

Piet en Gieny, 22-12-2017
    Pomarinho is heerlijk rustig gelegen en goed bereikbaar. Geen steile wegen en asfalt tot aan de camping. Het is een plek om lekker tot rust te komen, maar ook om veel activiteiten te kunnen ondernemen in de omgeving. We zijn er voor het derde seizoen om te overwinteren en het verveelt totaal niet. Je kunt mooie wandelingen maken, de dorpen Castelo de Vide en Marvao zijn pareltjes in het landschap. Voor de watermensen zijn er twee fijne barragems op nog geen 10 km afstand. Voor vragen en goed advies kun je altijd terecht bij de vriendelijke beheerders. Kortom een prachtplek in een mooi rustig landschap

'S avond heel moeilijk bereikbaar

Sjoerd, 30-7-2017
    Prima accommodatie. Een smet op het mooi gelegen resort is de bereikbaarheid. Nergens licht, veel kleine weggetjes, bijna geen borden naar het resort of andere dorpjes. Om bij het resort te komen moet je eerst een hobbelige onbelichte weg over. Ook in de rest van de omgeving is het moeilijk 's avonds rond te rijden, tenzij je een local bent of alles lopend doet.
    Eduardo Silva, Marketing, 12-9-2017

Dear Guest,

Thank you very much for your comments about your experience in Vila Galé Clube de Campo.

We apologize if we couldn't be up to some of your expectations but let us express our gratitude by thanking you for sharing your comments with us.

Your comments are an important tool and only help us to continue our constant pursuit of service improvement by solving those and continue trying to exceed expectations.

On our own behalf and on that of the Vila Galé Clube de Campo Hotel team, we hope we have the honour of hosting you again in a near future or on our most recent Vila Galé Évora or Vila Galé Douro.

Kind regards

Eduardo Silva

Hotel Manager

Paradijs in Portugal

Anja Knuppe, 14-6-2017

Monte do Peral ligt in een mooi natuurgebied. Het uitzicht vanuit je terras is fantastisch. Alle kamers liggen als kleine huisjes rondom de binnentuin die dankzij Mariannes toewijding uitbundig groeit en bloeit. De kamer is heel smaakvol ingericht met oog voor detail. Alles is goed onderhouden en schoon, elke dag worden je kamer en badkamer weer piekfijn in orde gemaakt.

Jos en Marianne zorgen ervoor dat je je helemaal thuis voelt op Monte do Peral. Echt een aanrader!

Paradijs en niet alleen voor vogels

Sandra, 28-5-2017
    Een plek om het Portugese tempo op je in te laten dalen. Als je voor het eerst over de onverharde toegangsweg naar de boerderij rijdt, denk je waar kom ik nu terecht maar algauw wordt het een weldadig thuiskomen na een wandel of autotocht in de omgeving. Kijk vanuit de ligstoel bij het zwembad naar de mussen zwaluwen in de bomen en struiken en in de verte naar witte reigers, ooievaars, roofvogels. S avonds komen de vleermuizen en 1 keer scheerde een uil over ons hoofd. Ik ben zelf heel bang voor honden maar laat je niet afschrikken door de honden op de plaatjes, ze zijn superlief! Interieur van de huisjes (ze heten appartement maar zijn gewoon op de begane grond met terras) zijn Portugees dus als je van klinisch strak houdt zal je dat niet aanspreken. 6 nachten gebleven, geen moment verveeld.
Alentejo scoort een 8 uit 10, op basis van 407 reviews