Alentejo

We hebben een aantal aanbieders voor Alentejo voor je op een rij gezet:

vakanties Alentejo

We hebben een aantal aanbieders voor Alentejo voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Alentejo

Ik voel me thuis in een zeer bijzondere omgeving

Cees Petersen,
    6-3-2019

Wij waren nu voor de 4e keer op O Vale da Mudanca en voor de 2e keer in Casa de Oliveira. Een prachtige vallei met olijf bomen en kurk bomen. Altijd weer genietend van de vele ooievaarskoppels op het nest in voorbereiding op het broed seizoen. Cas a de Oliveira is een meer dan volwaardige woning. Smaakvol en modernistisch ingericht met alles wat je nodig hebt. Heerlijk verwarmd (vloerverwarming) voor de minder zonnige voorjaars- periode. We voelen ons hier zo ontzettend thuis! De woning is centraal gelegen in de Alentejo voor zowel uitstapjes naar Lissabon als de Algarve. In de omgeving is er veel te zien en op 15 minuten rijden volwaardige supermarkten en leuke en zeer betaalbare restaurants. De Nederlandse eigenaren/beheerders zijn gastvrij, vriendelijk, goed ingevoerd maar zeker niet opdringerig. We komen volgende jaar natuurlijk weer,

Gereisd met partner in februari 2019

Wederom fantastisch!

Corrie en Adri,
    10-1-2019

Ons zoveelste verblijf bij Wiro en Margriet was weer fantastisch! Bij ontvangst wordt je super enthousiast ontvangen onder het genot van een drankje. (probeer de beste koffie van de Alentejo) Maar het gaat natuurlijk vooral om de woningen. Monte de Madeira is zonder meer het rustigste gelegen luxe huis met alle ruimte en privacy die je maar wenst. Met het uitzicht op de velden met oude olijfbomen, de klepperende ooievaars op de nesten in de omgeving en het vogelleven en de natuur om je heen heb je géén TV (die er uiteraard wel is met ontelbare zenders) of andere afleiding nodig. Kortom de plek voor rustzoekers of families die privacy hoog in het vaandel hebben staan. Mocht je nou toch een praatje willen maken of wat beleving zoeken, dan ben je natuurlijk altijd welkom om op het landgoed het kleinschalige gasten ontmoetingscafé bij het andere zwembad. Een hapje of drankje met een kwinkslag van Wiro of Margriet, altijd gezellig en goed!

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig

Leo en Rietje,
    16-12-2018

Hou je van rust, ruimte, natuur en een mooie sterrenhemel, dan is dit een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2018

Cees Jansen,
    18-11-2018

Fantastische week gehad. Zeer rustig gelegen met mooi uitzicht. Modern huis, is van alle gemakken voorzien.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
    Margriet en Wiro, Beheerder, 20-11-2018

Hi Cees, Jeanne, Henk en Marianne, dank jullie voor de lovende woorden. Erg leuk om te zien dat jullie hier zo actief gewandeld hebben en natuurlijk bedankt voor jullie routes.

Hartelijke groet van ons,

Geweldige plek

Maarten,
    17-11-2018

Heerlijk rustige plek, mooi huisje, prima gastvrouw en gastheer, mooie omgeving van het platteland van de Alentejo met goede mogelijkheden om lange wandelingen te maken, heerlijk ontbijt. Een ideale plek om tot rust te komen.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)