Sorteren

Reviews over accommodaties in Beiras

Voor herhaling vatbaar!

Jet
    4-11-2018

Bijzonder hoe duurzaam en een hoge kwaliteit hier heel goed samengaan! Mooi uitzicht, vooral vanuit zwembad. Schone kamers, Jan en Karin zeer vriendelijk en behulpzaam.

De Oase

Frank
    4-11-2018

Wij waren hier in een periode waarin alle hitterecords in Europa werden verbroken en dus ook in Portugal met temperaturen ver in de 40 graden. De quinta was daarom meer dan een oase, als dat mogelijk zou zijn. Een prachtige plek, een geweldige zwemvijver met uitzicht en sympathieke gastheer en - vrouw. Mooi op doorreis of om tot rust te komen. Ik ben op veel plekken in de wereld geweest, wil nog veel meer ontdekken, maar wil ook hier ooit terug komen.

Goed en hondvriendelijk

Fennie en Dirk Boekel
    17-10-2018

Het is de tweede keer dat we hier zijn. En het is gewoon goed. Rust, ruimte, thuis voelen. Heerlijk is het dat de honden hier ook zichzelf mogen zijn. En wat hebben we genoten van de prachtige uitzichten. Ook al is het door die akelige bosbranden van vorig jaar veranderd, het blijft even mooi. Gewoon een goede plek dus.

Hier wil je altijd naar terug.

G.F.M. Nagel-Grob
    16-10-2018

Tijdens onze vakantie in Portugal hebben wij weer 17 dagen op Quinta do Retiro gekampeerd.

Wat was het weer fijn om in deze oase van ruimte en rust terug te keren.

Het is als thuiskomen in Portugal. Een paradijsje met hier en daar wat kampeerplaatsen.

Een heerlijk zwembad en perfect, super schoon sanitair en was-/afwasgelegenheid.

De eigenaren Jurrie en Marga zijn lieve zorgzame en gastvrije mensen.

Dank jullie beiden voor het verblijf.

Negatieve punten kan ik niet bedenken.

Fantastische plek op een wijngaard!

Ewout
    14-10-2018

Fantastische plek op een wijngaard! De eigenaren Huub en Wil hebben ons een onvergetelijk verblijf bezorgd. Onze safaritent was van alle gemakken voorzien en had een prachtig uitzicht. Huub en Wil zijn heel aardig en vriendelijk en laten je alles van de wijngaard zien. Daarnaast hebben ze goede tips voor mooie wandelingen en uitjes in de omgeving. We hebben genoten!