Sorteren

vakanties Beiras

Reviews over accommodaties in Beiras

Een camping om niet voorbij te rijden

Co en Tineke Prins
    28-5-2018

Na een enerverende reis door het mooie landschap kwamen wij aan op de camping, we werden welkom geheten door Jorge met een drankje, uitleg gekregen en daarna zelf een plekje uit zoeken, we zagen meteen een zeer verzorgde camping met ruime plaatsen dus niet zo moeilijk een plekje te vinden.

Na een vervelend ongelukje met mijn man, moesten we naar het ziekenhuis in Viseu maar ja wij met de camper dus zonder auto, geen probleem de eigenaresse Lydia en haar man stonden gelijk voor ons klaar hebben ons naar het ziekenhuis gebracht en gewacht tot alles weer achter de rug was ( gelukkig niets aan de hand) onze dank is dan ook groot alle lof voor deze mensen die echt met alles voor je klaar staan, en Lydia nog bedank dat ik met jou auto de boodschappen mocht doen, Ook alle lof voor Jorge die ons goed heeft geholpen. Dus bent u in de buurt zou ik zeer zeker deze camping aandoen de camping gasten komen hier op de eerste plaats.Wij komen terug

fantastisch en heerlijk rustig

Piet en Lia Dekkers
    6-10-2017
    De ligging in het dal het uitzicht is geweldig,het badhuis is uitmuntend en zeer schoon de mensen van wie deze plaats is zijn mense mensen heerlijk spontaan en eerlijk gelijk hun omgeving dit was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.en wat niet goed was dat we weg zijn gegaan in september.

fantastisch

mjaw van tuijn
    10-5-2017
    het is een mooi hotel, goede kamers, lekker eten zwembad erbij we hadden er een muziek avond bij en een barbeque erbij. Vlakbij een grote supermarkt, en een bushalte vanwaar je leuke tripjes kunt maken. Het is echt de moeite waard om dit hotel een keer te bezoeken PS portugal is een mooi land, we gaan zeker nog een keer terug.

Bijna nieuw hotel vlak bij centrum

HenkR
    8-10-2016
    Vriendelijk personeel en ruime kamer en badkamer. Ontbijt is matig. Prijzen bar vallen voor een hotel mee. Er staat ook een poolbiljart, maar nadat we daarop hadden gespeeld bleek dat je hiervoor moest betalen.

een pracht plek

ria van pelt
    3-6-2014
    we verbleven een kleine week in het prachtige huisje op het terrein van de finca. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt, uitstekende lunch en geweldig diner. Verse groenten en kruiden uit de moestuin, schalen vers geplukte kersen en maaltijden bereidt met hun eigen biologische olijfolie. En dat alles omlijst door de aandacht en de gesprekken met Eelco en Karin. De omgeving is prachtig en nodigt uit tot mooie wandelingen en mijmeringen over de vallei Kortom hier ga ik zeker naar terug.
Beiras scoort een 8 uit 10, op basis van 457 reviews