Sorteren

Reviews over accommodaties in Beiras

Heerlijke plek.

Nienke
    3-2-2018
    Erg fijne plek. Mooie kampeerplaatsen en erg gastvrij. Van hieruit oa Coimbra en de Serra da Estrela bezocht. Onze dochter heeft in de buurt paard gereden bij Liesje.

fantastisch en heerlijk rustig

Piet en Lia Dekkers
    6-10-2017
    De ligging in het dal het uitzicht is geweldig,het badhuis is uitmuntend en zeer schoon de mensen van wie deze plaats is zijn mense mensen heerlijk spontaan en eerlijk gelijk hun omgeving dit was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.en wat niet goed was dat we weg zijn gegaan in september.

fantastisch

mjaw van tuijn
    10-5-2017
    het is een mooi hotel, goede kamers, lekker eten zwembad erbij we hadden er een muziek avond bij en een barbeque erbij. Vlakbij een grote supermarkt, en een bushalte vanwaar je leuke tripjes kunt maken. Het is echt de moeite waard om dit hotel een keer te bezoeken PS portugal is een mooi land, we gaan zeker nog een keer terug.

Bijna nieuw hotel vlak bij centrum

HenkR
    8-10-2016
    Vriendelijk personeel en ruime kamer en badkamer. Ontbijt is matig. Prijzen bar vallen voor een hotel mee. Er staat ook een poolbiljart, maar nadat we daarop hadden gespeeld bleek dat je hiervoor moest betalen.

een pracht plek

ria van pelt
    3-6-2014
    we verbleven een kleine week in het prachtige huisje op het terrein van de finca. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt, uitstekende lunch en geweldig diner. Verse groenten en kruiden uit de moestuin, schalen vers geplukte kersen en maaltijden bereidt met hun eigen biologische olijfolie. En dat alles omlijst door de aandacht en de gesprekken met Eelco en Karin. De omgeving is prachtig en nodigt uit tot mooie wandelingen en mijmeringen over de vallei Kortom hier ga ik zeker naar terug.
Beiras scoort een 8 uit 10, op basis van 456 reviews