• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Beiras

Reviews over accommodaties in Beiras

Fijne relaxte mini-camping met fijne eigenaren

Piet-Hein
    4-8-2018

Wij hebben anderhalve week doorgebracht op de fijne mini-camping van Mari & Ilone in een van de twee safaritenten. Het was een heerlijk en ontspannen verblijf, met name dankzij Mari en Ilone. Zij waren erg behulpzaam en waren een aangenaam gezelschap (samen met de andere gasten). De tent is prima uitgerust, heeft comfortabele bedden en ligt vrij goed in de schaduw van een pruimenboom (die tijdens ons verblijf nog dagelijks vruchten gaf). De camping is klein en is een goede mix van huuraccommodaties en gewone kampeerplaatsen die bezet werden door Nederlanders, Belgen en Portugezen. Ook is er een klein maar rustig zwembad. In de omgeving zijn er verschillende interessante plaatsen (Coimbra, Tomar, Fatima) en ook zijn er de nodige natuurlijke zwemplaatsen. Kortom heerlijk.

fantastisch en heerlijk rustig

Piet en Lia Dekkers
    6-10-2017

De ligging in het dal het uitzicht is geweldig,het badhuis is uitmuntend en zeer schoon de mensen van wie deze plaats is zijn mense mensen heerlijk spontaan en eerlijk gelijk hun omgeving dit was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.en wat niet goed was dat we weg zijn gegaan in september.

fantastisch

mjaw van tuijn
    10-5-2017

het is een mooi hotel, goede kamers, lekker eten zwembad erbij we hadden er een muziek avond bij en een barbeque erbij. Vlakbij een grote supermarkt, en een bushalte vanwaar je leuke tripjes kunt maken. Het is echt de moeite waard om dit hotel een keer te bezoeken PS portugal is een mooi land, we gaan zeker nog een keer terug.

Bijna nieuw hotel vlak bij centrum

HenkR
    8-10-2016

Vriendelijk personeel en ruime kamer en badkamer. Ontbijt is matig. Prijzen bar vallen voor een hotel mee. Er staat ook een poolbiljart, maar nadat we daarop hadden gespeeld bleek dat je hiervoor moest betalen.

een pracht plek

ria van pelt
    3-6-2014

we verbleven een kleine week in het prachtige huisje op het terrein van de finca. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt, uitstekende lunch en geweldig diner. Verse groenten en kruiden uit de moestuin, schalen vers geplukte kersen en maaltijden bereidt met hun eigen biologische olijfolie. En dat alles omlijst door de aandacht en de gesprekken met Eelco en Karin. De omgeving is prachtig en nodigt uit tot mooie wandelingen en mijmeringen over de vallei Kortom hier ga ik zeker naar terug.

Beiras scoort een 8 uit 10, op basis van 457 reviews