Zagreb

Reviews over accommodaties in Zagreb

Excellent

Daniel Dewulf
    5-11-2017

De ontvangst, de receptie, het personeel, de hygiene, de service, het ontbijt , het restaurant,.....straalden de 5 sterren uit.

Ik heb genoten van mijn verblijf in dit hotel.

Ik zal er zeker terugkeren mocht ik terug naar Zagreb reizen.

Hotel is centraal gelegen!

Hennie Thalen
    12-10-2017

Mooi Hotel, in het centrum, veel op loopafstand. Jammer dat er geen lift aanwezig is

Een prima verblijf gehad!

Karin
    23-9-2017

Heel (klant)vriendelijk ontvangst bij de receptie. De centrale ligging en de kamer met uitzicht op het prachtige plein zijn fantastisch. Ongeveer 50 meter bij het hotel vandaan is er een bewaakte parkeerplaats van het hotel zelf.

Nette eenvoudige camping

Gertrud
    23-7-2017

Zeer goede camping voor bezoek aan Zagreb. We werden vriendelijk ontvangen. We hadden niet gereserveerd dat is hier niet mogelijk.

Vanuit hier ben je binnen 20 min met de auto in Zagreb. Is zeer goed te doen. Mooie stad!

In de avond speelde een bandje op het terras bij het restaurant aan het meertje. Er werd in het meertje gezwommen maar dat zou ik zelf afraden. Ik vond het water niet schoon.

Sanitair was prima! De douchecabine vond ik niet schoon dit kan beter. Verder de toiletten waren schoon, toiletpapier aanwezig. Bij de wastafels is een föhn.

We raden deze camping aan voor kort verblijf.

Mooi net hotel

Nicky
    23-5-2017

Hier 2 nachten geweest, heel mooi hotel met veel restaurantjes in de buurt.

Met mooi uitzicht vanuit de kamer