1.054

Reviews over accommodaties in Kvarner

Een echte aanrader!!

Chris Hunderman,
    17-11-2018

Hebben hier een hele mooie en leuke vakantie gehad. De camping is fantastisch de omgeving ook . In een woord Fantastisch

Superfijne camping!

Lianne,
    16-11-2018

Camping Kovacine is een best grote camping. Maar het is een camping die niet groot voelt. Er hangt altijd een gemoedelijke sfeer en je bent van alle gemakken voorzien.

Zelf komen we hier al jaren. Soms een hele vakantie lang, en soms een paar dagen om de vakantie mee af te sluiten. We vinden het namelijk leuk om ook nieuwe plekken te ontdekken, maar zijn zo verknocht aan deze plek, dat we stiekem elk jaar wel even terug willen.

Wat voor mijzelf twee vereisten zijn, is dat je prima kunt lopen vanaf de camping naar het dorpje, en dat de camping echt direct aan de zee ligt. Dat maakt voor mij de ideale plek in een prachtig land om hele fijne herinneringen te maken!

Zeker volgend jaar opnieuw, de 5e keer.

Hans,
    31-10-2018

Geweldige camping, op 600m van zee. Hartelijke ontvangst en plaatsen met en zonder schaduw. Goed restaurant op de camping en mini camping winkel met broodjes en de eerste levensbehoeften. Aanrader. Ook mini zwembaden om even af te koelen. Toppertje.

Mooi, netjes, hondvriendelijk.Wel boeking probleem

Bas,
    4-10-2018

Camping is schoon en netjes. Toilet gebouw was niet bijzonder maar wel schoon.

Personeel in de barretjes / restaurant waren erg vriendelijk.

Wij hadden onze hond mee, het honden strandje was fijn. Je kon hier prima liggen , en de hond kon over de kiezeltjes het water in.

Grootste nadeel is hun boeking systeem.

In februari heb ik de front row plaatsen aan zee geboekt.

Wij waren bij aankomt"overboekt" vanwege een overgang naar een nieuw systeem. Helaas hebben wij hierdoor 2,5 dag op een andere plek op de camping moeten staan.

Echter hoorde wij later van vaste gasten dat ze dit probleem al jaren horen van andere gasten.

Blijkbaar verdienen ze het hier te makkelijk gezien het ram vol zat en nemen ze een overboeking op de koop toe.

Een compensatie zat er helaas ook niet in.

Verder een erg fijn verblijf gehad!

Tweede keer weer een top vakantie!

Wynnien,
    16-9-2018

Voor de tweede keer naar deze camping geweest. Reserveren is eigenlijk niet nodig er is in het (hoog) seizoen genoeg plek, zelfs voor onze grote tent en tarp! Bij de tent wel wespenvallen gezet en een ‘tennisracket’ erbij tijdens het eten. Gelukkig went alles..

Heerlijk rustig om 23:00 uur na de mini disco van 21:30- 22:00 uur . De rotsen/ strand voldoet aan onze eisen van snorkelen, zwemmen, luieren, vissen en een barretje waar je kan drinken en eten.

Duikschool in Mali Losinj kan je goede afspraken mee maken voor ophalen hij de haven. Weer veel moois onderwater gezien. Prijs van de camping is hoog in vergelijking met de hoeveelheid accomodaties, sanitair en entertainment. We hebben in Istrië op een grotere camping met meer entertainment en zwembaden minder betaald dan op Poljana. Echter de rust en de baai met vissen en duikmogelijkheden zijn voor ons genoeg. Wie weet volgend jaar wel weer heen..