San Felice del Benaco

We hebben een aantal aanbieders voor San Felice del Benaco voor je op een rij gezet:

vakanties San Felice del Benaco

Reviews over San Felice del Benaco

Rustige camping met animatie die op tijd stopt

Hoogk7,
    18-1-2019

De ideale camping als je de westkant van het Gardameer bezoekt. Wij hebben een stacaravan gehuurd rechtstreeks bij de camping, goede bedden, volledig keuken inventaris en goede plaats op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Relaxen en vermaak gaan hier goed samen.

Mireille Koesen,
    15-1-2019

Heerlijke Camping. Niet al te groot en vooral voor kinderen onder 12 jaar voldoende te beleven vwb animatie. pizzabakken, ponyrijden, waterspelen en in de avond vertier wat je kan opzoeken maar niet asn moét deelnemen om een leuke vakantie te hebben. Goed restaurant met voldoende kaartkeuze welke ook niet al te duur is. Veel Nederlanders op de camping, het laatste jaar ook veel Denen en wat Italianen.

In de buurt markjes genoeg, maar niet langs de kust van het meer rijden, want dan sta je al vroeg in de toeristische files. Het is ern prijzige camping qua verhuuraccommodaties, maar deze (vooral de nieuwe) zijn wel goed verzorgd.

Fantastisch!

Martine,
    7-1-2019

Fantastische camping! Onze glampingtent was helaas wel wat aan de kleine kant, maar de zon en het uitzicht op het meer maakte alles meer dan goed!

De camping wordt heel goed onderhouden en de mensen zijn erg vriendelijk. Ook het eten in het restaurant is aan te raden! Wel reserveren, want het is erg populair.

De kinderen hebben zich ook uitstekend vermaakt met de animatie en in het zwembad.

Al met al een plek om nog eens naar terug te keren..!

Heerlijke gemoedelijke camping

Rame,
    25-10-2018

Heerlijke camping, zeer vriendelijke mensen. Fijn meer om in te zwemmen, ook de zwembaden nodigen uit. Geen grote camping, vrij rustig en de kinderen kunnen het vertier opzoeken als ze willen. In het restaurant kun je voor een schappelijke prijs goed eten. Voldoende net sanitair. Voor ons de ideale camping.

Leuke camping...kleine teleurstelling

Peter,
    10-10-2018

Leuke camping, mooie zwembaden (zonder badmuts). Animatie voor de kinderen. Bootverhuur bij naastgelegen bootcenter is leuk. Restaurant op de camping is top en goed betaalbaar.

Echte tegenvaller voor ons was dat onze dochter bij het tafeltennis was uitgegleden op de gladde vloer. Hierbij twee voortanden afgebroken en haar hele lip open. Dit gebeurde 's avonds. We zijn toen naar het ziekenhuis geweest en daarna naar een tandkliniek in Brescia waar ze midden in de nacht bezig zijn geweest om alles zo goed als mogelijk te repareren. Toen we 's nachts rond twee uur terug kwamen op de camping heb ik bij de portier het verhaal gedaan (ongelukken op de camping willen/moeten ze toch weten lijkt mij...) en onze naam/plaatsnummer doorgegeven. Wij hebben niets meer van de camping gehoord, ook niet bij uitchecken. Voor een familiecamping had ik anders verwacht, al hadden ze maar gevraagd hoe het met haar ging. Jammer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
San Felice del Benaco scoort een 7,5 uit 10, op basis van 189 reviews