Sorteren

Reviews over San Felice del Benaco

Heerlijke gemoedelijke camping

Rame
    25-10-2018

Heerlijke camping, zeer vriendelijke mensen. Fijn meer om in te zwemmen, ook de zwembaden nodigen uit. Geen grote camping, vrij rustig en de kinderen kunnen het vertier opzoeken als ze willen. In het restaurant kun je voor een schappelijke prijs goed eten. Voldoende net sanitair. Voor ons de ideale camping.

Leuke camping...kleine teleurstelling

Peter
    10-10-2018

Leuke camping, mooie zwembaden (zonder badmuts). Animatie voor de kinderen. Bootverhuur bij naastgelegen bootcenter is leuk. Restaurant op de camping is top en goed betaalbaar.

Echte tegenvaller voor ons was dat onze dochter bij het tafeltennis was uitgegleden op de gladde vloer. Hierbij twee voortanden afgebroken en haar hele lip open. Dit gebeurde 's avonds. We zijn toen naar het ziekenhuis geweest en daarna naar een tandkliniek in Brescia waar ze midden in de nacht bezig zijn geweest om alles zo goed als mogelijk te repareren. Toen we 's nachts rond twee uur terug kwamen op de camping heb ik bij de portier het verhaal gedaan (ongelukken op de camping willen/moeten ze toch weten lijkt mij...) en onze naam/plaatsnummer doorgegeven. Wij hebben niets meer van de camping gehoord, ook niet bij uitchecken. Voor een familiecamping had ik anders verwacht, al hadden ze maar gevraagd hoe het met haar ging. Jammer.

Bart
    4-10-2018

Mooie overzichtelijke camping met goede faciliteiten. Met name een camping voor gezinnen met jongen kinderen (t/m 4). Leuk entertainment dat ook buiten het hoog seizoen doorloopt waardoor er voldoende vertier is voor de kinderen. Ook het zwembad is erg kindvriendelijk met leuke baden voor alle leeftijden. Wij verbleven in een hele fijne safaritent van touroperator, deze lag wat meer afgelegen met een redelijk grote tuin waardoor je de drukte op kon zoeken maar ook de rust bij je tent.

Top top top!!

Fam. Jansen
    1-10-2018

Een heerlijke vakantie gehad. Wij zaten in een spotte safari lodge, had veel ruimte, alles zat erin en voor mijn zoontje een superleuke kamer. Was heel netjes en schoon met een mooie badkamer. Absolute aanrader deze camping. De camping was mooi, veel olijfbomen en ruimte om onze accomodatie heen. Er zat een leuke vogel voillere in de buurt van onze lodge, dus gezellig fluiten overdag. Personeel was heel vriendelijk, dat viel ons nog extra op. Eten in het restaurant was goed, prijs/kwaliteit vonden wij ook heel goed. Kortom deze camping vonden wij een absolute aanrader. Leuke plaatsjes in de omgeving zoals Salo en Sirmione. De camping is een mooi startpunt om van alles te bezoeken in de buurt en verreweg. De camping ligt op een heuvel, waardoor je mooi uitzicht hebt op veel plekken. Sporten kan er ook goed en je kunt een wandeling maken rondom de camping zodat je een goeie klim hebt. Wij hebben geen negatieve punten over deze camping.

Voor herhaling vatbaar

Fam zeeland
    22-9-2018

Mooie schone camping, goede ligging, genoeg vermaak voor kinderen. Het verarmde zwembad was erg prettig, er is ook een leuk strandje bij het meer!

Het eten in het restaurant was ook goed, personeel was erg vriendelijk en probeerde altijd wel een plekje voor ons te zoeken.

Supermarkten op enkele kilometers afstand en veel leuke plekjes om te bezoeken zoals Salo, Verona, Sirmione etc.

Wij waren hier voor de eerste keer (eind augustus) Maar denken erover om hier weer terug te komen.

San Felice del Benaco scoort een 7,1 uit 10, op basis van 189 reviews