We hebben een aantal aanbieders voor Riva del Garda voor je op een rij gezet:

vakanties Riva del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Riva del Garda voor je op een rij gezet:

Reviews over Riva del Garda

De naam Ambassador vertelt precies wat je krijgt

Toon Bazelmans
    24-8-2018

Je hoeft niets te weten want alles is prima geregeld door manager en directeur Graziano Zambanini. *kamers gerenoveerd-ruim en prima en goed gepoetst *ik miste niets-pc in de lounge *goede receptie en staf *voortreffelijk ontbijt *fijn internationaal publiek dat netjes met elkaar omging *mooie tuin/zwembad, jacuzzi, speelgelegenheid voor jong en oud *gratis fietsen(goed) *dicht bij Gardameer en centrum Riva *voldoend eparkeergelegenheid *reparatie aan douchekoppen etc worden snel verricht. *alles ademt kwaliteit uit voor een goede eprijs *15% van de bezoekers komt na het eerste bezoek weer terug. *het gastenboek is een complimentengolf.

Fantastisch we komen zeker terug

Irene
    17-7-2018

Mooie schoon appartement. Zeer goede ontvangst aan de receptie door Roberta. Van deze dame wordt je blij, ze staat je bij met goede adviezen en is het visitekaartje van het complex. Appartement beschikt over parkeergarage en fietsberging. Vanuit het appartement ben je op loopafstand van het Gardameer , ook een grote supermarkt is op loopafstand, dit bevind zich in een winkelcentrum met leuke winkeltjes. Het oude centrum is goed bereikbaar via een mooie wandelpromenade langs het Gardameer. Het oude centrum heeft veel winkeltjes en restaurant en terrasjes

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leuke plaats met veel vertier

fam_fischer
    2-8-2016

Leuke winkeltjes en restaurantjes te bezoeken. Op sommige avonden door het centrum optredens van diverse artiesten: een coverband, vuurvreters, dansgroep, mime-speler, poppenspeler etc. Restaurantjes niet duur voor Nederlandse begrippen. Zelfs op het plein aan de haven heerlijke pizza voor € 8,00. Vanuit Riva makkelijk met de boot naar Limone of Malcesine.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wederom een leuke vakantie in Riva del Garda

Ism
    2-7-2016

Riva is een leuk stadje voor een paar dagen. Het heeft een gezellig plein en volop winkels en restaurants. Prijzen in de winkels zijn echter behoorlijk hoog, dus even lekker shoppen is meestal alleen kijken en niet kopen.

Gereisd Met partner in juni 2016

prachtige plaats

harry
    26-8-2015

Riva is een prachtige plaats aan het mooie Garda meer met prima eetgelegenheden,hotels en ook een prima uitgaansleven . verder kun je hier alles doen waar je zin in hebt zoals fietsen ,wandelen ,zwemmen , met de boot varen ,surfen ,enz

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015
Riva del Garda scoort een 9 uit 10, op basis van 119 reviews