vakanties Peschiera del Garda

Mooie camping

Luc Rokven,
    13-12-2018

Heel grote camping.

Voldoende speeltuinen voor de kids en de zwembaden zijn ook leuk genoeg. Als de zon niet schijnt met een graad of 23 is het wel koud hoor. Animatie niet veel van meegekregen. Wel een keer per week groots vuurwerk. Pizza's waren heerlijk. Stacaravans van touroperator waren wat je ervan kan verwachten. Ik vind het Zoover cijfer niet overeenkomstig met onze beleving. In de omgeving is ook genoeg te doen. Erg leuke vakantie gehad, dikke 8.

Geweldig voor herhaling vatbaar

Jacqueline Klerkx,
    7-12-2018

Een hele gezellige camping waar je je niet verveeld, gastvriendelijk, schoon,

Fantastisch, ik kom hier zeker weer terug

Patrick,
    14-11-2018

Het meer en de omgeving heeft mijn hart verovert, zo ontzettend mooi, ik krijg hier zoveel energie van.

Elke dag een duik en een wandeling in en bij het meer, veel dorpjes in de omgeving bezocht. Echt leuk om een bootje te huren en heerlijk in de zon over het meer te varen. Genoeg leuke dingen te doen voor de kids en elke dag ergens een heerlijk Italiaans ijsje te scoren. De camping is groot, bij het zwembad lekker druk, maar goed te doen verder. Op de camping heerlijk bij de restaurantjes s avonds gegeten. Echt een top vakantie hier gehad. Ik kom hier zeker weer terug.

Lenie,
    14-11-2018

Geweldige vakantie gehad daar fijne mensen mooie camping.

Perfecte locatie met helaas slechter sanitair

Mark,
    11-11-2018

Perfecte ligging aan het Gardameer om met ons bootje plaatsen aan het Gardameer te bezoeken. Zaten in een lodge tent van touroperator deze is echt schitterend.

Peschiera del Garda scoort een 8,2 uit 10, op basis van 571 reviews