We hebben een aantal aanbieders voor Limone sul Garda voor je op een rij gezet:

vakanties Limone sul Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Limone sul Garda voor je op een rij gezet:

Reviews over Limone sul Garda

Mooie omgeving. Je kunt er echt even bijkomen.

Laura,
    22-11-2018

Bij deze accommodatie 7 dagen gebleven. De omgeving is prachtig en winkels en bezienswaardigheden zijn dichtbij. Als je een partyganger bent kun je hier beter niet zijn. Het is rustig en de aanliggende dorpen bij het meer zijn aan de kleine kant. Wel konden we een dorp verderop poolen. Het hotel was netjes en het interieur is oubollig. Voorzien van een groot balkon en elke dag aanvulling van wc-papier. Het ontbijt en diner was prima maar niet veel keuze bij het diner. Pluspunt bij het diner; vooraf 2 soorten pasta of je kunt kiezen. Minpunt was de parkeermogelijkheid. Later op de dag staat alles vol en kun je de auto slechts beneden kwijt. Het hele eind omhoog door de super steile heuvels kun je dan lopen. Erg vervelend is dat als je naar de kamer wil. Als je wil toeren rond het Gardameer zou ik adviseren om telkens in een ander hotel te verblijven. Aan het meer zijn vooral kiezelstranden te vinden, zandstrand moet je voor betalen.

Gereisd met partner in juni 2018

SB,
    14-11-2018

Voor de kinderen echt een heerlijke camping. Ydilische dorpjes rondom een prachtig meer, wat wil je nog meer. Heerlijk genoten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Cynthia,
    16-9-2018

Prachtige locatie! Mooi zwembad.

Serveerster restaurant niet erg vriendelijk. De negatieve reacties die ik hier lees gaan het meeste over de mobile homes. Wij waren hier met onze caravan en om te kamperen was het werkelijk fantastisch. Wij hadden een plek direct aan het water en konden vanaf de caravan zo het meer inlopen. De camping is erg basic maar om te kamperen prima te doen! Leuke gezellige omgeving. Centrum Limone op 5 minuten afstand.

Gereisd met partner in september 2018

Prachtig uitzicht op het gardameer!

S.A.,
    10-9-2018

Ligging is hoog op de berg. De weg ernaar toe is best stijl. Goede auto is een must. Het heeft een prachtig uitzicht op het meer. Het park zelf heeft alleen een zwembad die best schoon is. Voor de rest is er op dit park niet veel te beleven. Als je er voor je rust wilt komen is dit de ideale bestemming. Voor als je meerdere kinderen hebt kan het best saai zijn voor hun. Eigenaar is redelijk vriendelijk. Hij onderhoudt zijn park wel goed, en doet het meeste zelf. Verwacht geen luxe van de huisjes binnen, het zijn enkel glas ramen, waardoor je ook vocht ruikt in de slaapkamer. Daar moet je wel tegen kunnen. Het zwembad is koud maar toch lekker om te zwemmen bij lekkere temperaturen. Ons favoriete stadje was Riva del Garda, waar we elke avond waren. Is een havenstadje noordelijk van gardameer, op kwartiertje reisafstand. Milaan en venetie is ook te doen. TIP voor venetie: Parkeer in Fusina en steek over met de boot voor 13 E p.p.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

mooie ligging maar niks te doen!

fam.,
    6-9-2018

het was een heerlijke ontspannen vakantie!

voordeel:

camping heeft een prachtige ligging

prachtige omgeving!

stadje limone een dikke duim!

eigenaar lazen wij nare verhalen over!

maar bij ons was hij erg aardig geen paspoorten gevraagd ,

elke keer de kinderen als hij ze tegen kwam een high five gegeven en lachte vriendelijk en groeten ons elke keer weer! top man heel aardig!

nadelen:

zwembad zat mega veel chloor in dat de kinderen uitslag kregen en je kon niet onder water kijken zoveel chloor!

een een glijbaan oid miste wij ook heel erg!

er was niet echt wat te doen, wij misten echt een pooltafel

het huisje:

wij hadden 2 pannen een mega grote pan en een saus pannetje zonder deksels

geen opscheplepels of nou ja eigenlijk helemaal geen lepels

1 koffie kommetje

1 soepkom

3 glazen

en 25 borden

wij konden daaromniet koken!

en geen wasmachine die was altijd stuk

en er waren er maar 2 veel te weinig!

SUPER DAT ER GEEN DISCO WAS!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Limone sul Garda scoort een 8,7 uit 10, op basis van 264 reviews