Sorteren

Reviews over Bardolino

Leuke vakantie

Hans IJpelaar
    13-11-2018

Leuke camping, goed sanitair, camping wordt goed bijgehouden gras maaien en zo. Goede uitvalshoek naar Garda, Sirmione, Verona en zo zijn er nog meer plaatsen. Camping ligt vlak bij centrum en de wandelboulevard is 's avonds heerlijk om te wandelen.

Voor verbetering vatbaar

Verseveldt
    24-10-2018

Is enige camping die honden toelaat, en dat merk je. Luidruchtige animatie om publiek naar restaurant te lokken is voor dichtbij staande hinderlijk. Als om moverende redenen je niet in de smaak valt bij beheerster dan wordt simpelweg je 54 jaar durend verblijf daar met 9 weken aaneen, op een jaren lang vooraf gereserveerde vaste plek,

Je van deze plek af gezet en mag je gaan rond dolen of je ergens past, zodat we dit jaar voor het eerst elders zijn gegaan, jammer.

Super vakantie

Berg
    16-9-2018

Na een lange rit met veel files kwamen we aan op onze vakantie bestemming.we hadden een bungalow zaffiro (cisano zijde) geboekt deze bungalow voldeed volledig aan onze verwachting klein maar fijn wel een groot terras.het zwembad is heerlijk kinderen kunnen door heel het bad lopen voor de allerkleinste zou het leuk zijn als er een kleine glijbaan in het zwembad word geplaatst.de camping word netjes bij gehouden.iedere ochtend kan je terecht in de winkel voor verse broodjes.winkel personeel is wat chagrijnig.

Super vakantie gehad

Avd
    26-8-2018

Pluspunten:

Sanitair netjes en wordt goed schoongemaakt.

Op loopafstand van Garda en Bardolino.

Genoeg plaats bij het zwembad.

Auto bij de tent/caravan parkeren.

Minpunten:

Animatie gericht op kleine kinderen, voor oudere kids en volwassenen niet leuk.

Boodschappen vrij duur in supermarkt op de camping, broodjes waren wel lekker vers.

Tips:

Neem waterschoenen mee ivm kiezelstrand.

Vergeet de rotsharingen niet, standaard tent haringen krijg je de grond niet in.

Grote supermarkt/winkelcentrum in Affi, op 10 minuten rijden. Kom je langs vanaf afrit snelweg.

La Rocca Camping Village, direttore, 2-9-2018

Geachte,

Bedankt voor je gedetailleerde evaluatie van Rocca Camp. We zijn erg blij dat u een fijne vakantie hebt doorgebracht. Wij waarderen uw advies, we zullen proberen om onze diensten te optimaliseren.

Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen voor een nieuw verblijf.

Voor herhaling vatbaar

walbo
    23-8-2018

Rustige schone camping met leuk zwembad direct aan Gardameer. Toen we op maandag aankwamen was ik aangenaam verrast door het zeer schone sanitair. Na een paar dagen zag je dat ondanks dat er schoon gemaakt werd, het sanitair niet meer zo schoon werd als aan het begin van de week. Grote warme douches. Klein winkeltje (redelijk prijzig), lidl en spar op fietsafstand. Het gezellige Bardolino op 20 min. loopafstand. Geen animatie. Restaurant aanwezig met lekkere pizza's (ook afhalen). Gratis wifi. Nederlands sprekend aan de receptie. Klein strandje achter de camping. Geen gezellig strand en water was niet zo schoon. Electra en watertappunt aan de kampeerplek.

Bardolino scoort een 8,4 uit 10, op basis van 268 reviews