Sorteren

Reviews over Desenzano del Garda

Heel erg leuk

Tamara
    29-4-2018

Harstikke leuk plaatsje aan het Gardameer.

Eind juli is het druk,maar niet te druk.

Overal lekker eten, lekker ijs en aardige mensen. Hier gaan we vaker naar toe!!

Gezellige plaats

Monique
    29-9-2016

Descenzano gelegen aan het gardameer.

Leuk centrum met winkels en terassen.

Wekelijks een grote markt.

Prima plek om s' avonds te gaan eten of een ijsje te halen .

gezellig stadje

mooi zicht op het meer

FANTASTISCH!!!

Fleur en Pien
    31-7-2016
    De camping ligt prachtig mooi aan het meer, waar je heerlijk in kunt zwemmen. Voor de kinderen (13+) is er een leuk animatieteam met wie ze veel hebben gesport en plezier hebben beleefd. Een vakantie om nooit meer te vergeten!!! En zeker aan te raden! Voor jongere kinderen is er een miniclub, maar daar hebben wij geen "gebruik" van gemaakt, wel zagen wij dat er veel geknutseld werd en 's avonds gedanst. Nog even credits to het animatieteam: Edwin en Chrys, jullie zijn toppertjes!

Mooi plaatsje

Janneke.L
    7-9-2015
    Leuk om dinsdag naar de grote markt te gaan !
Desenzano del Garda scoort een 8,1 uit 10, op basis van 91 reviews