Sorteren

Reviews over Desenzano del Garda

prima

Manon
    12-9-2018

Eeg netjes, schoon en mooi hotel! Wel erg rustig vooral in de avond is er in het hotel niets te beleven. Hotel ligt rustig gelegen, centrum van desenzano is ongeveer 15min lopen en sirmione 60min. Ontbijt is lekker maar wel iedere dag hetzelfde. Lunch is prima maar vrij prijzig, ook drinken is erg duur. Frisdrank 4€ en biertje/wijn 6€.

Zwembad op het dak van het hotel is heerlijk, verwarmd water en een prachtig uitzicht op het gardameer. Zwembad beneden was erg koud. Maar bij beide zwembaden wel altijd bedjes vrij :)

Hotelkamers zijn erg netjes en worden goed onderhouden. Kwamen zelfs 2x op een dag.

Wij lagen op de begane grond gelegen tegen de ontbijtruimte wat wel erg gehorig was.

In één woord geweldig!!

Fam. de Groot
    31-8-2018

+ Ideale ligging, je bent op de fiets zo in Desenzano en ook in Sirmione

+ Heel erg enthousiast animatieteam

+ Eten in het restaurant op de camping is ook erg lekker!

+ Het zwembad is werkelijk prachtig!

+ De stacaravan waarin wij verbleven was ontzettend luxe en uitgerust met alles wat je maar nodig hebt.

+ De plekken zijn mooi ruim!

+ Campingwinkeltje op de camping heeft een volledig assortiment, wel iets duurder, maar dat is logisch.

+ Camping wordt erg goed verzorgd. We hebben iedere dag de tuinman gezien.

+ Ik heb eigenlijk alleen maar keurige gezinnen gezien. Het tokkie gehalte waar in een eerdere review over gesproken wordt zijn wij gelukkig niet tegengekomen.

- Helaas moet je bij het zwembad wel een badmuts dragen

- De aankleding van het restaurant zou iets stijlvoller mogen

- WiFi moet je helaas voor betalen

Oliveto in Desenzano is zinnenprikkeld .

Toon Bazelmans
    25-8-2018

Mensen gaan genieten in dit pas gekochte hotel van Jean Carlos Zambanini. OLiveto is verrassend sterk op gebied van comfort, eten en drinken. Oh ja ook wellness.

*ontbijt 100%

*diner 150*...wat een kok

*fijne zwembaden

*mooie kamers maar gedateerd

*prachtige hallen en gangen

*krakende oude liften waar je je grootmoeder nog niet in verplaatst

*vriendelijke staf

*voor mij niet erg kindvriendelijk/er is te wering te doen

*vla bij strand en centrum

*veel horecagelegenheden en vermaak

*PRIMA

Prachtige omgeving

Fam Dol
    10-8-2018

Super camping. Heerlijk meer. Waterschoenen is een aanrader. Sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt.Fietsen naar Desenzano of Sirmione is erg goed te doen.

Wij zou niet terug gaan

Fam janse
    5-8-2018

Mooi schoon hotel!

Helaas harde bedden uit ellende 2 dagen eerder na huis gegaan .

Een glaasje cola 4 euro en een biertje die nog eens niet te drinken is 6 euro! Kortom alles heel duur in het hotel ook het eten voor in de middag .

Niks te doen rond om het hotel je moet echt de auto bij hebben anders ben je nergis !

Veders wel vriendelijk personeel en zonnebedden aan het zwembad genoeg

Desenzano del Garda scoort een 8,1 uit 10, op basis van 91 reviews