Emilia Romagna

1.926

vakantie Emilia Romagna

We hebben een aantal aanbieders voor Emilia Romagna voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Emilia Romagna

Genieten, rust en prachtig uitzicht

Jos en Corrie,
    3-11-2018

Carla en André hebben er iets heel moois van gemaakt. We zaten in een mooi appartement. Op het terras was het heerlijk genieten van de rust en het uitzicht. Vanuit het heerlijke zwembad heb je een prachtig uitzicht over de omgeving. Naar het dorp is het een eindje rijden, maar met de cabrio was het elke keer weer genieten. Kortom, een top locatie en heel een vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Gereisd met partner in juni 2018

Magnifiek

Alwyn & Annick,
    3-11-2018

Deze B&B is voor ons (wereldreizigers) zowaar in onze top 2 beland.

Voor diegenen die een rust- en ontdekkingsvakantie wensen, is dit DE aanrader.

De gastvrijheid staat hoog in het vaandel bij Carla & André, waarvoor onze welgemeende 'Dank jullie!' Zij staan altijd klaar met de nodige tips om de buurt te leren kennen, de juiste restaurants aan te duiden, de wandelroutes aan te wijzen, toffe activiteiten (truffelmarkt, thermische baden etc...)aan te raden.

Het is werkelijk "spik & span", zowel het verblijf als de privé-omgeving + het zwembad. Heerlijk!

De tofste belevenis (voor ons) is het morgen-bankje juist achter de rug van de berg in de ochtendzon!!!

Dit was onze tweede keer bij dit geweldige koppel, en zeker niet de laatste!

TOP over de hele lijn!!!

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastische locatie

Peter Petersen,
    2-11-2018

Op een prachtige locatie hebben André en Carla een buitengewoon verblijf neer weten te zetten. Wij waren met z'n drieën en dat is niet heel ruim om de hele dag binnen te verblijven, maar door het goede weer hebben we heel veel buiten kunnen genieten. Door het prachtige uitzicht en het fijne zwembad een prima locatie om tot rust te komen. Dit is met recht een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtig!

Linda,
    29-10-2018

Authentieke en perfect gerestaureerde gebouwen met leuke details waar een bed and breakfast is gevestigd. Tel daarbij op een prachtige ligging met uitzicht over de vallei, een fijn zwembad met zonneterras, erg vriendelijke gastheer en vrouw, en in de omgeving authentieke Italiaanse dorpjes met leuke marktjes en restaurantjes en je hebt een mooie vakantie! Ik kom hier zeker terug en echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke omgeving, prachtig appartement!

Boris,
    29-10-2018

Prachtige omgeving met veel mogelijkheden tot uitstapjes, wandelen, strand en heerlijk eten en drinken.

Gereisd alleenreizend in juni 2018