Sorteren

Reviews over Rimini

Goed hotel, met vriendelijk personeel

Marjo
    28-9-2018

Zeer vriendelijk, gezellig en behulpzam personeel.

Doordaat het niet zo groot is, zie je steeds het zelfde personeel.

Ontbijt en diner erg uitgebreid. geen behoefte gehad om een keer ergens anders te gaan eten. Kamer prima.

Terras boven op dak met zwembadje stelt niet veel voor! Hier zijn geen parasols.

Strand direct aan de overkant. Alleen jammer dat ze op 11 sept al veel stoeltjes en parasols opruimen, iedere dag meer) dit is op het hele strand zo. strandwacht is er ook niet meer.

Restaurantjes op het strand gaan ook langzaam aan dicht.

Klein uurtje lopen naar centrum Rimini. Met de bus 1,50€ enkeltje een kleine 15 min. ( je kunt deze 75 min. gebruiken. Taxi naar station 15€

Zeker voor herhaling vatbaar.

Rob en Lieneke
    18-9-2018

Prima hotel, vriendelijke ontvangst en de hele vakantie (11 dagen) vriendelijk gebleven, schone kamer, uitstekend eten, Rimini zelf ook prima. Parkeren kan in de garage van het hotel maar ook prima in de straten. Geen last gehad van dronken en/of feestende jongeren.

Kleinschalig hotel met vriendelijk personeel

Bert Grootjans
    13-9-2018

Het Parkhotel Serena is een klein hotel met uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten ( ontbijt en diner ) was goed, veelal italiaanse gerechten met de aandacht voor vegetarisch en lactose vrije producten. De kamer was ruim en netjes (superior) en werd iedere dag voorzien van schone handdoeken. Het zwembad was goed en schoon, het terras wat minder. Aan het strand ( 50 meter lopen) waren ligbedden met parasol speciaal voor de hotelgasten gereserveerd. Een eigen afgesloten gratis parkeerplek voor de huurauto is beschikbaar. Voor de drankjes tijdens het diner hoefde niet speciaal afgerekend te worden. ( bier en wijn) Wanneer je en dagje er op uit wilde kon je een lunchpakket meekrijgen voor een redelijke prijs. kluisje op de kamer gratis en een koelkast gevuld met water ontbrak ook niet op de kamer. Al met al een prettig verblijf in een mooie omgeving net buiten het drukke centrum.

Geweldig!

Ilona
    22-8-2018

Super hotel waar je je prima kan vermaken. Het ontbijt is zeer uitgebreid en erg lekker en de keuken is geweldig! Geweldige kamers en vooral schoon. S avonds maken ze nog een ronde om handdoeken aan te vullen en het weerbericht van de volgende dag op je kussen te leggen. Kortom een perfect hotel!

5* ... e poche storie !

Yappo - Marianna
    27-7-2018

5* ... e poche storie!!

siamo stati in questo piccolo hotel per 10 giorni e sono stati dei bellissimi giorni. Il posto è semplice ma accogliente. I gestori sono simpatici, amichevoli, disponibili e accomodanti ... e anche molto pazienti perché è veramente incredibile che ci siano persone che prenotano un hotel a 1* e che pur pagando una somma ridicola rispetto a quanto offerto hanno la sconsiderata idea di aspettarsi servizi da hotel a 4*. Sinceramente? se si guarda e si pondera con cognizione, solo per tutto il lavoro che queste persone fanno per rendere il più piacevole possibile il soggiorno dei loro ospiti, solo per come affrontano sempre con il sorriso sulle labbra anche le persone più ineducate ed arroganti, questo posto di stelle ne meriterebbe 5*. Per quanto riguarda la struttura è certamente datata, ma mica me la devo comprare, no? -- Da animalista poi devo esprimere tutto il mio affetto per i due cagnolini (adottati dal canile - BRAVI) che sono educatissimi e addestrati a non entrare dove non è loro consentito, ma che dove possono esprimono tutta la loro gioia e tutta la loro felicità, e al gattone nero che si presenta tutte le sere per sonnecchiare sulla veranda ADORABILI!

Rimini scoort een 7,9 uit 10, op basis van 273 reviews