We hebben een aantal aanbieders voor Rimini voor je op een rij gezet:

vakanties Rimini

We hebben een aantal aanbieders voor Rimini voor je op een rij gezet:

Reviews over Rimini

Goed hotel, met vriendelijk personeel

Marjo,
    28-9-2018

Zeer vriendelijk, gezellig en behulpzam personeel.

Doordaat het niet zo groot is, zie je steeds het zelfde personeel.

Ontbijt en diner erg uitgebreid. geen behoefte gehad om een keer ergens anders te gaan eten. Kamer prima.

Terras boven op dak met zwembadje stelt niet veel voor! Hier zijn geen parasols.

Strand direct aan de overkant. Alleen jammer dat ze op 11 sept al veel stoeltjes en parasols opruimen, iedere dag meer) dit is op het hele strand zo. strandwacht is er ook niet meer.

Restaurantjes op het strand gaan ook langzaam aan dicht.

Klein uurtje lopen naar centrum Rimini. Met de bus 1,50€ enkeltje een kleine 15 min. ( je kunt deze 75 min. gebruiken. Taxi naar station 15€

Gereisd met vrienden in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeker voor herhaling vatbaar.

Rob en Lieneke,
    18-9-2018

Prima hotel, vriendelijke ontvangst en de hele vakantie (11 dagen) vriendelijk gebleven, schone kamer, uitstekend eten, Rimini zelf ook prima. Parkeren kan in de garage van het hotel maar ook prima in de straten. Geen last gehad van dronken en/of feestende jongeren.

Gereisd met partner in september 2018

Kleinschalig hotel met vriendelijk personeel

Bert Grootjans,
    13-9-2018

Het Parkhotel Serena is een klein hotel met uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten ( ontbijt en diner ) was goed, veelal italiaanse gerechten met de aandacht voor vegetarisch en lactose vrije producten. De kamer was ruim en netjes (superior) en werd iedere dag voorzien van schone handdoeken. Het zwembad was goed en schoon, het terras wat minder. Aan het strand ( 50 meter lopen) waren ligbedden met parasol speciaal voor de hotelgasten gereserveerd. Een eigen afgesloten gratis parkeerplek voor de huurauto is beschikbaar. Voor de drankjes tijdens het diner hoefde niet speciaal afgerekend te worden. ( bier en wijn) Wanneer je en dagje er op uit wilde kon je een lunchpakket meekrijgen voor een redelijke prijs. kluisje op de kamer gratis en een koelkast gevuld met water ontbrak ook niet op de kamer. Al met al een prettig verblijf in een mooie omgeving net buiten het drukke centrum.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Geweldig!

Ilona,
    22-8-2018

Super hotel waar je je prima kan vermaken. Het ontbijt is zeer uitgebreid en erg lekker en de keuken is geweldig! Geweldige kamers en vooral schoon. S avonds maken ze nog een ronde om handdoeken aan te vullen en het weerbericht van de volgende dag op je kussen te leggen. Kortom een perfect hotel!

Gereisd met partner in augustus 2018

Volgende keer weer

Marloes,
    15-6-2018

We hadden lage verwachtingen van dit hotel omdat de prijs zo laag was, het is ons echter 100% meegevallen. Het hotel was prima te bereiken (1:30 uur vanaf het vliegveld bologna) en er was een parkeerplek achter het hotel waar je gratis mag parkeren. Erg vriendelijke medewerkers en behulpzaam. De kamer was simpel en een beetje oudbollig. Maar dat maakte ons niet uit, de kamer was schoon, elke dag schoongemaakt, schone handdoeken , gratis airco, een mini koelkastje. Ook viel ons op dat de WiFi het super goed deed, niet 1x weggevallen. Wij hadden een kamer aan de voorkant van het hotel ( de drukke straatkant) maar door de rolluiken bij het balkon hebben we geen overlast gehad. Het ontbijt is prima en vrij uitgebreid voor deze prijs. Verse pannenkoeken en wafels worden voor je gebakken. Het hotel ligt direct aan het strand, ideaal. Het zwembad is niet super groot maar heerlijk om even af te koelen. al met al geen klagen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018
Rimini scoort een 7,1 uit 10, op basis van 273 reviews