Sorteren

vakanties Bologna

Reviews over Bologna

Goed hotel op een centrale locatie.

Mirjam
    26-10-2017

Dit hotel ligt dichtbij de binnenstad en op loopafstand van het centraal station. Handig als je nog andere plaatsen wilt gaan bezoeken. Ook kun je vlakbij het hotel uitstappen uit de bus die van het vliegveld komt. Wij hadden een grote kamer in een bijgebouw van het hotel. De kamer is schoon, heeft een koelkast en een waterkoker. De grote badkamer had een hele kleine douchecabine wat een beetje raar was want er is plaats genoeg voor een grotere. De wifi werkt prima. Omdat de kamer op de beganegrond ligt aan de straatkant hoor je wel steeds de geluiden van de straat. Persoonlijk vond ik dit niet vervelend, je bent tenslotte in de grote stad. Het ontbijt was goed en uitgebreid. Jammer was dat we twee keer na 9 uur kwamen eten en de broodjes al op waren. Deze werden ook niet meer aangevuld. De ontbijtruimte is niet erg gezellig en aan de kleine kant.

Heerlijk, romantisch, typisch Italiaans hotelletje

Caroline
    8-7-2017

Heerlijk rustig gelegen, maar toch op 3 minuutjes lopen van het gezellige centrum van Bologna! Hotel heeft logies en een uitstekend ontbijt! Vriendelijk personeel! In dezelfde straat 2 goede restaurantjes (voor als je in het centrum niks zou kunnen vinden of het daar te druk vind om te eten)

Check de evenementen anders doe je geen oog dicht.

Greta Mertens
    13-1-2017

Ligt vlak bij een Fiera ( evenementen weide) Toen wij daar na een lange trip wilden slapen, hebben wij geen oog dicht gedaan. Door een onweer begon men pas van half 1 s'nachts tot 6 uu s'morgens, met keiharde muziek. Het was de gay pride dag van Bologna. Pas toen de hanen begonnen te kraaien, stopte de helse muziek. Dus betaald om rechtop in onze camper te zitten. De directie had dit moeten verwittigen, dan hadden we wat verder doorgereden. Oververmoeid vertrokken.

Prima stadscamping

Elvira
    7-9-2016

Fijn sanitair, fijn zwembad. Prima plekken voor een tent. (wellicht voor camper niet zo ruim). Er gaat om de twee uur een busje voor € 1.30 enkeltje naar Bologna, super! 's nachts erg rustig.

Niet altijd erg vriendelijk personeel (waren er op voorbereid dus viel ons mee). Veel muggen dus een goeie spray is een must.

Niet doen!

J. Varkevisser
    5-8-2016

Wij hebben dit hotel gebruikt met onze kids als tussenstop naar Zuid-Italië. Hotel is prima te doen. Prima ontbijt. Familiekamer met slaapbank voor de kids. Slaapbank zijn eigenlijk 2 losse bedden dus die zijn aan te raden. Er is alleen 1 maar! In de omgeving barst het van de prostituees. Het ligt midden in een tippelzone. Met jonge kinderen kan dit echt niet! Onze kids zijn 8 en 5 en begrepen niet wat die vrouwen daar deden. Het toppunt is zelfs dat je moet stoppen omdat een auto voor je nog even iemand ophaalt of afzet. Of een dame die nog even tussendoor een ijsje bij de McDonald's haalt ter afkoeling. Je vraagt je af of dat echt door het warme weer komt. Vervolgens zie je haar weer langzaam terug naar haar plekje lopen. Serieus, ik overdrijf niet. Wij hebben ons er niet veilig gevoeld. Binnenin het hotel wel maar wij keren hier nooit meer terug!

Bologna scoort een 8,1 uit 10, op basis van 90 reviews