We hebben een aantal aanbieders voor Bologna voor je op een rij gezet:

vakanties Bologna

We hebben een aantal aanbieders voor Bologna voor je op een rij gezet:

Reviews over Bologna

Top budget bestemming voor elk seizoen!

Lydia
    16-6-2019

Bologna is een top bestemming als je op zoek bent naar een budget bestemming vlakbij de kust. Je vliegt er goedkoop heen met vliegtuig via eindhoven en je hebt er erg goedkope hotels of hostels (met privé kamers!) Je kunt de stad in 1 dag door lopen, maar er is nog veel meer te doen. Je hebt een erg groot park, leuke winkels en vergeet vooral niet om savonds een heerlijke pasta bolognese te bestellen in één van de gezellige restaurants. Het bijzondere aan Bologna is dat er door de hele stad bogen aan de zijkanten van de wegen zijn geplaatst. Dit maakt Bologna een top bestemming bij slecht weer, maar ook tijdens een hete zomerdag kun je heerlijk in de schaduw lopen. Mocht je nog tijd over hebben kun je ook de badplaats Rimini makkelijk binnen een uurtje bereiken met de trein! Heerlijk voor een dagje strand.. en als je daar dan toch bent, kun je gelijk even door naar San Marino! Kortom, echt een heerlijke budget bestemming!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Onterecht gemeden door toeristen, prima eten

Paul
    30-1-2019

Bologna wordt door veel toeristen gemeden maar dat is onterecht. Er zijn heel wat sfeervolle plekjes te zien, het een en ander aan bezienswaardigheden en je kunt er fantastisch eten. Ook is het een goede uitvalsbasis voor een trip naar steden als Modena, Ferrara en Parma.

Gereisd Met partner in januari 2019

Heerlijk en met regen droog onder de boog.

Patrick
    13-11-2018

Een hotel vlakbij het station van Bologna is het beste, omdat je vanaf de luchthaven met de bus hier rechtstreeks heen kan en je ook de mogelijkheid hebt om met de trein nog andere steden te bezoeken. Wij hadden Excelsior en dat is een heel prettig en comfortabel hotel. Ook in de regen is Bologna heel goed te doen, omdat er zoveel straten met wandelruimte onder de bogen zijn. En in de zomer blijf je uit de zon.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel erg aangenaam!

Rob Hermans
    7-11-2018

Sfeer, de restaurants met het heerlijke italiaanse eten, de wijnbarretjes, de historische binnenstad met ontelbare kerkjes, de boogjes, de musea, de winkels, de bereikbaarheid met het vliegveld dichtbij de stad.... het is een plezier om hier te zijn!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Leuke stad

HD
    2-7-2018

Bologna heeft een historisch centrum met veel mooie gebouwen.
    Toen wij er waren, was het erg warm, dus het was prettig dat er zoveel kerken zijn!
    Er zijn minder terrassen dan wij van andere steden gewend zijn, vaak een terrasje van maar zo'n 3 tafeltjes, ofzo.
    Maar al met al hebben we toch wel genoten.

Gereisd Met partner in juni 2018
Bologna scoort een 8,2 uit 10, op basis van 92 reviews