Emilia Romagna

Reviews over accommodaties in Emilia Romagna

zeer goed

Manuella Verstraete,
    15-2-2019

zeer goed hotel prijs kwaliteit vriendelijk personeel zeer tevreden gaan dit jaar terug in Mei voor 14 dagen

Gereisd met vrienden in mei 2018

Nog nooit zo lekker gegeten op hotel!

Fam. De Smedt,
    26-12-2017

Dit moet toch wel echt het beste hotel op zoover zijn, met een geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Het enige dat me eventueel zou tegenhouden om nog een keer terug te gaan is de drukte van Cattolica zelf. Maar verder, het eten... simpelweg delicioso! Het personeel: supervriendelijk en behulpzaam. We hadden het gevoel dat het personeel fier is om in dit hotel te werken en dat ze blij waren om ons te zien genieten. Wij hadden een kamer gereserveerd in het niet-gerenoveerde gedeelte, maar dat betekende echt niet dat er wat op aan te merken viel. De kamer had misschien wat de stijl van de hotels uit mijn jeugd, maar daar is verder niets mis mee, alles proper, goede bedden en iedere dag mooi opgeruimd, meer moet dat niet zijn. Had ik al gezegd dat het eten geweldig was? Het was eigenlijk gewoon nog beter dan dat. Alsof je iedere dag drie keer in het beste Italiaanse restaurant in de wijde omtrek mag gaan eten. Maar ik zou eigenlijk wat meer negatief moeten zijn, anders zijn de kamers te snel volgeboekt voor volgende zomer. Euh effe denken.... Tja, het dakzwembad was vrij fris. Daarom toch maar beter niet boeken, laat de kamer maar vrij voor ons gezinnetje!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi modern hotel

Suus,
    30-9-2017

Lobby en restaurant modern ingericht. De hotelkamers beetje oudbollig,klein en sfeerloos.Maar daar hoef je in principe niet veel te zijn. Ligging is perfect, direct asn het strand.ontbijt was prima. Buffet iets minder. Weinig keus.Maar wel supervriendelijk personeel.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer rustige strandvakantie

Jacques Priem,
    5-8-2017

Het hotel is op de zeedijk gelegen met zwembad achteraan, kamer was voorzien van alle comfort, zeer uitgebreid ontbijt, het restaurant heeft een zeer goeie keuken aan democratische prijs. Privéstrand mits betaling.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel, goed verzorgd en vriendelijk personeel

Jan&Jose@MotorGP,
    17-9-2016

Het ontbijt is uitgebreid en goed. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Fijn zwembad en je kunt er gebruik maken van fietsen. Toppie

Gereisd met vrienden in september 2016