Riccione (Adriatische Rivièra)

We hebben een aantal aanbieders voor Riccione (Adriatische Rivièra) voor je op een rij gezet:

vakanties Riccione (Adriatische Rivièra)

Reviews over Riccione (Adriatische Rivièra)

Gezellig druk

Kristien Loosveld
    29-7-2015

Winkelstraat is tot middernacht open. De bars aan het strand gaan 's avonds open voor de jeugd, altijd wel iets te beleven. San Marino, Cattolica, Rimini...altijd wel leuk om eens te bezoeken. Firenze ligt op een goed uurtje.

Gereisd Met partner in juli 2015

Mooi stukje Italie!

Hilde
    13-2-2014

Leuke bestemming voor een vakantie met vrienden. Vanuit Riccione ben je snel in Rimini en daar kun je van het uitgaansleven genieten! De prijzen zijn in verhouding met de kwaliteit. Eten is goed en stranden zijn mooi.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een gezellige badplaats!

jemahulete
    26-6-2013

Riccione is een mooie badplaats met een mooi strand en een gezellig centrum, waar iedere avond druk wordt geflaneerd en waar je vanaf één van de terrassen onder het genot van een drankje dit kunt aanschouwen.

Gereisd Met partner in juni 2013

Heel leuke plaats

Peter
    7-11-2011

Riccione heeft voor iedereen wat. Mooie stranden die langzaam aflopen. Een geweldig uitgaansleven voor wie dat wel. Restaurantje te over in alle prijsklasse. Kortom je hoeft je hier geen dag te vervelen. Zoek je cultuur en rust dan is Riccione niet de juiste plek.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke gezellige badplaats waar veel te beleven is

Dewinter Katrien
    19-7-2009

Gezellige badplaats riccione, van waaruit je makkelijk naar de nabij gelegen stadjes kan reizen, catolica, rimini,... Zeer nette straten, gezellige winkelstraten viale ciccarini en viale dante, veel restaurantjes, kindvriendelijk. Voor cultuur kan je ook uitstappen maken naar san marino, venetië, ravenna, firenze, ...

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Riccione (Adriatische Rivièra) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 71 reviews