Sorteren

vakanties Riccione (Adriatische Rivièra)

Reviews over Riccione (Adriatische Rivièra)

shoppersparadijs aan de kust

toerist
    10-9-2017
    zeer mooie en uitgebreide inkoopmogelijkheden in winkels van bekende en dure merken. Gezellige ruime sfeervolle boulevard, maar vrij duur.

Leuke camping van alle gemakken voorzien.

John
    20-2-2017
    Riccione centrum erg mooi met veel restaurantjes.

Echte badplaats

hanny
    1-7-2016
    Hier ga je naar toe voor een strandvakantie hoewel er genoeg te zien is als je wat verder rijdt. Veel hotels en appartementen .

Leuke omgeving

Tonnie Voogt
    25-6-2016
    Fiets meenemen. Leuk om naar Rimini te fietsen en ook de andere kant op. Allemaal langs het strand . Allemaal strandtentjes. Erg gezellig.

aangename stad

redgy
    6-6-2016
    een stad waar gezien het shoppingsgehalte men zich niet kan vervelen met talloze winkels dito eetgelegenheden+ een prachtig voetgangerszone op 8km van de luchthaven Fellini in Rimini
Riccione (Adriatische Rivièra) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 71 reviews