vakanties Riccione (Adriatische Rivièra)

Reviews over Riccione (Adriatische Rivièra)

Aanrader: voor herhaling vatbaar

Aad,
    22-9-2018

Prima verzorgde camping met veel bomen. Het terrein en de vier toiletgebouwen worden goed schoongemaakt. Dagelijks worden de vele prullenbakken die in elk "straatje" staan geleegd. Het zwembad is prima met ligbedden en parasols. Een minpunt kan zijn het lawaai van de trein en de drukke weg, maar ik vond het niet storend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Op deze camping hebben we drie dagen gestaan voor 19,00 per nacht in september.

Geweldige animatie!

S. Franke,
    29-7-2018

Heerlijke camping met zeer vriendelijk personeel en een GRANDIOOS animatieteam!Goed eten bij t restaurant en uitgebreide campingwinkel met normale prijzen.

We zaten in een ‘cottage’, deze was schoon(op wat stof op de vloer na, wat komt van de roosters net boven de vloer)en een goed werkende airco (8 uur per dag incl) hele terrein wordt goed schoon gehouden en prullenbakken worden dagelijks geleegd. Schoon zwembad, geen zeurende/strenge badmeester maar houd alles scherp in de gaten (te ruig spel wordt wat van gezegd als het overlast veroorzaakt) we zijn 2 weken geweest. 1e week rustig, 2e week in de 3 naastgelegen huisjes een groep jongeren met 2 begeleiders incl herrie, werd in de gaten gehouden en tegen opgetreden. Animatieteam echt geweldig, ook voor volwassenen! Minpunt is was voor ons de herrie van de trein, die leek bijna dóór het huisje te rijden.. ook snachts. Dit wisten we van te voren,maar was erger dan verwacht.

Lekker super goed !!

Ralph,
    5-3-2018

Mensen waren super vriendelijk ,en toch liep het seizoen op zijn end !

Super lekker eten ,goede temperatuur prima uit te houden !

voor herhaling vatbaar

toerist,
    10-9-2017

centrale ligging tussen Riccione en Misano. Rimini en Cattolica zijn ook vlakbij. Mooi proper zwembad zonder badmuts. Campingwinkel met ruim assortiment, open van 8 tot 23u ! Goed restaurant. Gemengd publiek waardoor betere sfeer. Mooi sanitair dat goed wordt proper gehouden. Er zijn zelfs aparte badkamertjes die je kan afsluiten met een toilet, een bidet en een wastafel. Wc-papier aanwezig. Niet alle toiletten hebben een bril. Minpunten: lawaai van verkeer op drukke weg kan storend zijn, evenals laag overvliegende vliegtuigen die landen / opstijgen in Rimini.

Treinspoor is ook vlakbij. Beoordeling is gebaseerd op een verblijf buiten het hoogseizoen (dus minder druk)

Super

Lucia,
    6-9-2017

Een groot minpunt was het zeer storende meisje van het animatie team erg overdreven en belachelijk aanwezig met haar schreeuwende stem.vele mensen vonden dat erg vervelend. Werd ook niet op prijs gesteld. Zij werd als de dorpsgek gezien. Dus niet voor herhaling vatbaar. Daar blijf je voor weg.

Riccione (Adriatische Rivièra) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 71 reviews