We hebben een aantal aanbieders voor Modena voor je op een rij gezet:

Reviews over Modena

Industriestad met mooie bouwwerken

Lex
    30-6-2014

Grote industriestad, vooral bekend door de fabrieken van Ferrari en Maserati. Ook de bekende Parmezaanse kaas komt er vandaan. Het hart van de stad wordt gevormd door de Piazza Grande, waaraan ook de 68 meter hoge majestueuze Dom is gebouwd. (Stond tijdens ons bezoek helaas in de steigers). Ook het Palazzo Ducale is de moeite waard.

Gereisd Met vrienden in Sun May 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een bezoek waard

Jeroen
    29-7-2013

We zijn maar een dag in Modena geweest, allicht wat kort voor een volledige impressie. Duomo en Piazza Grande zijn bijzonder fraai. Binnenstad is redelijk autovrij, veel fietsers. Niet de meest spectaculaire en bruisende van de Italiaanse steden, maar toch wel een bezoek waard al was het alleen maar om overheerlijke balsamico te scoren

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013
Modena scoort een 7,4 uit 10, op basis van 8 reviews