We hebben een aantal aanbieders voor Parma voor je op een rij gezet:

Reviews over Parma

NIets op aan te merken

Anna,
    12-8-2016

Goede, ruime kamer, prima ligging nabij het centrum met voldoende gratis parkeergelegenheid. zwembad voor afkoeling met handdoekenservice. uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

heerlijk hotel

erik68,
    1-8-2016

Wij hebben dit hotel aangedaan op doorreis naar Elba en hebben genoten. Lekker rustig, enorm aardig personeel met vloeiend engels sprekende dame aan de receptie. Ligt buiten parma in rustige omgeving. Prachtige familiekamer met heerlijk zwembad. Prijs / kwaliteit erg goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Erg goed

anitavdbraak,
    25-6-2016

Laatste hotel in onze mille miglia reis, mooi modern hotel ,

Prima kamers, vriendelijk personeel, erg goed ontbijt, restaurant is ook een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

Prima doorreishotel

Laura,
    24-7-2015

Prima hotel om te overnachten op doorreis. Hotel ligt 10 minuten vanaf de snelweg. De kamers zijn schoon en hebben airco. Ontbijt was erg goed!

Gereisd met partner in juli 2015

Mooi hotel met goede service

Paul,
    4-9-2012

Wij hebben in dit hotel gelogeerd op doorreis naar onze definitieve bestemming. We kwamen 's ochtends om 09:30 aan en konden direct onze kamer betrekken. Echt super dus ! We hadden een ruime 4 persoons kamer met een leuk balkon. Zwembad is lekker voor de afkoeling. Personeel is echt super vriendelijk. Ze hebben ons zelfs aangeboden om op onze hond te passen zodat wij in het restaurant konden eten. Op en top Service !!!! Parma zelf vonden wij niet heel erg boeiend, maargoed dat doet niets af aan dit hotel !!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012
Parma scoort een 8,1 uit 10, op basis van 8 reviews