vakanties Samos

Reviews over accommodaties in Samos

Er komt geen derde keer.

Ineke van Leeuwen,
    1-12-2018

Dit was de tweede keer in dit hotel.Doordat het hotel nu ook een all in formule heeft is het rommeliger geworden. En moesten we regelmatig wachten voor een plaats op het terras om te eten.

Het ligt wel gunstig t.o.v. van de haven.

Daar loop je zo naar toe of je neemt een taxi voor € 5.

Kortom een prima verblijf gehad.

John,
    1-12-2018

We hebben het prima naar ons zin gehad ,prijs kwaliteitsverhouding was goed vriendelijk personeel het hotel ligt wel afgelegen , en weinig animatie maar dat was al duidelijk tijdens boeking Samos is prachtig via het hotel n auto gehuurd erg van genoten

Super!

Sita,
    16-11-2018

Schoon.Direcht aan t strand met supergoeie strandbedden.Vriendelijke personeel.Eten is prima.

Perfecte locatie en goed verblijf

Jim,
    11-11-2018

Wij waren in Alkion van mei tot april. Zelf vond ik het een ontzettend fijne verblijfplaats. Het zit letterlijk op 1 minuut lopen van het strand en op 5 minuten van het centrum waar je uiteten kan en boodschappen kunt doen.

Het appartement zelf was erg schoon en de schoonmaakster deed zelfs de afwas en ruimde alles perfect op.

Wat ikzelf het beste vond omdat ik een erg slechte slaper ben, is dat er luiken waren om de hele kamer te verduisteren en het bed uit 2 losse delen bestond. We sliepen er allebei prima.

Ook kun je nog buiten zitten ‘s avonds op het balkon. Wij hadden geen last van andere mensen die hier verbleven.

Aanrader om Kokkari te bezoeken en hier te overnachten.

Fantastisch!

S,
    4-11-2018

Goed veblijf alles wat je nodig heb is aanwezig. Kleinschalig en maar 10 appartemenen

Ligt achter de hoofdweg dus geen last van de hoofdweg maar toch alles dichtbij zwenbad op 5min lopen en zee op 5min lopen. Diverse supermarktjes en genoeg eettentjes om elke avond ergens anders te kunnen eten.

Ligbedje aan het strand en zwembad mag je op liggen.. mits je een drankje en een hapje besteld.

Iedereen is reuze vriendelijk.

Snorkelen moet je doen bij restaurant Basilico bij hrt eilandje.

Samos stad is 14 euro met de taxi

Heerlijk verblijf gehad en voor herhaling vatbaar