Samos-Stad

Reviews over Samos-Stad

Geweldig!

Reiziger
    20-4-2019

Een fantastisch eiland, niet heel luxe maar met fijne stranden (vooral in het Noorden) en een aardige bevolking. Wij vonden Phitagorion een mooie plaats, vanaf daar zijn ook boottrips naar andere eilanden te maken.

Gereisd Met partner in juni 2018

Eenvoudig, maar aardig stadje

Wim Brink
    12-8-2018

Samos-stad is een gemiddeld Grieks stadje. Het is niet heel erg toeristisch, maar op sommige plekken toch wel sfeervol. Er zijn niet veel winkelstraatjes. Er zijn gezellige eettentjes, bijvoorbeeld Zen en Di Napoli aan de waterkant. Aan het Pythagorasplein zijn ook wat leuke tentjes.

Fantastisch mooi eiland met lieve mensen.

Karin Woelders-Boogers
    16-6-2018

Mijn favoriete Griekse eiland. Mijn dochter en ik verbleven voor de 3e keer in Andromeda hotel in Samos Stad, de 1e keer was in 2013. Het uitzicht is fenomenaal en het is echt thuiskomen. 2 keer hebben we een levend souveniertje meegenomen. We hebben 2 puppies een liefdevol huis gegeven en er voor gezorgd dat andere puppies liefdevol werden geadopteerd door vluchtbegeleider te zijn. Dit jaar ga ik weer, waar ik in de armen wordt gesloten door mijn 2e familie.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Samos city

Djazz
    2-10-2017

Samos-city is een leuk gemoedelijk stadje met leuke restaurantjes de leukste restaurantjes zitten in de zijstraten bv de garden steps en er zit ook een leuke tappasbar. Er zijn niet heel veel winkeltjes maar genoeg om even wat leuke souvenirs te kopen. Persoonlijk vonden wij kokkari of pythagoreio leukere stadjes. Bij samos-city heb je 1strandje maar bij kokarri meerdere mooie strandjes ook in de buurt. Samos-city heeft 1 groot plein die in de avond tot leven komt met spelende kinderen en ouders opa's en oma's. De mensen zijn er super vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Samos stad

J. Koelewijn
    27-6-2017

Samos stad is de ideale uitvalsbasis als je het eiland wilt verkennen. Het ligt tussen de 2 toeristische plaatsen Kokari en Pythagorion. Samos stad zelf is vrij modern. Mooie boulevard, Leuk park en erg lekker eten! Hier leven vooral de echte grieken. De mooiste dingen kom je tegen door te dwalen door de smalle straatjes van Samos en het hoger gelegen Vathi. Verdwalen is hier zeker geen straf. Verder is het er erg veilig. Je kunt er prima alleen over straat s'nachts.

Gereisd Met partner in juni 2017
Samos-Stad scoort een 7,2 uit 10, op basis van 184 reviews