Pythagorion

We hebben een aantal aanbieders voor Pythagorion voor je op een rij gezet:

vakanties Pythagorion

We hebben een aantal aanbieders voor Pythagorion voor je op een rij gezet:

Reviews over Pythagorion

Fantastisch,heerlijk voor je rust en dingen te doe

Bianca,
    2-12-2018

Wij hebben het zeer prettig ervaren het is van een familie en ze hebben leuk personeel , als je echt van rust houdt dan zit je hier goed bij aankomst konden wij direct in onze kamer. Het complex is gerenoveerd met mooie kamers en lekkere bedden, ze komen elke dag schoonmaken dat was heel fijn. Wij waren daar toen er nog voetbal op t.v was het personeel deden heerlijk mee sommig Grieks personeel leerde wat Nederlandse woordjes en zij leerde ons Griekse woordjes dat was echt leuk. De omgeving is super mooi en hebben per toeval een leuk, mooi strandje Livadaki gevonden en andere stranden waren ook heel mooi en leuk wij zijn met de auto erop uit geweest wij hebben super genoten. Je kan ook heerlijk lopend via het strand naar het gezellige haventje Pythagorio waar je heerlijk kan genieten van een drankje en of iets eten. Onze dochter die 16 is gaat volgend jaar terug samen met haar vriendinnen en wij gaan ook heerlijk mee nu al zin in🤩

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Er komt geen derde keer.

Ineke van Leeuwen,
    1-12-2018

Dit was de tweede keer in dit hotel.Doordat het hotel nu ook een all in formule heeft is het rommeliger geworden. En moesten we regelmatig wachten voor een plaats op het terras om te eten.

Het ligt wel gunstig t.o.v. van de haven.

Daar loop je zo naar toe of je neemt een taxi voor € 5.

Gereisd met vrienden in september 2018

Super!

Sita,
    16-11-2018

Schoon.Direcht aan t strand met supergoeie strandbedden.Vriendelijke personeel.Eten is prima.

Gereisd met partner in juni 2018

Leuk appartement

cornelia,
    8-11-2018

De appartementen liggen midden in het centrum en zijn eenvoudig maar schoon, de eigenaars zijn vriendelijke hardwerkende mensen.

Gereisd met partner in juni 2018

geweldig

rosie,
    1-11-2018

super mooi groot apartement geweldige locatie ..zeer vriendelijke eigenaren

alles mooi schoon

Gereisd met vrienden in mei 2018