Sorteren

Reviews over Pythagorion

Super!

Sita
    16-11-2018

Schoon.Direcht aan t strand met supergoeie strandbedden.Vriendelijke personeel.Eten is prima.

Leuk appartement

cornelia
    8-11-2018

De appartementen liggen midden in het centrum en zijn eenvoudig maar schoon, de eigenaars zijn vriendelijke hardwerkende mensen.

geweldig

rosie
    1-11-2018

super mooi groot apartement geweldige locatie ..zeer vriendelijke eigenaren

alles mooi schoon

Fantastisch !

Augusta, San en Wil
    13-10-2018

Heel gezellig kleinschalig appartement. Schoon, heerlijke bedden. Ligbedden bij het zwembad. Zoon van eigenaar Dimitri was super net als zijn vader gastvrij!! Athina zeker aan te raden, restaurantjes op loopafstand , zo ook de boulevard!! Komen echt weer terug. 😍😍

Goed hotel goed eten goede sfeer

Arjan
    7-10-2018

Goed hotel. Schitterede kamers. Mooi zwembad en gezellige poolbar met jammergenoeg hoog Hazes gehalte in de avond. Goed lokatie om vandaar het eiland te verkennen.

Pythagorion scoort een 8,5 uit 10, op basis van 566 reviews