Votsalakia / Kambos

We hebben een aantal aanbieders voor Votsalakia / Kambos voor je op een rij gezet:

vakanties Votsalakia / Kambos

Zonuren5h8h8h8h11h13h13h12h11h9h6h4h
Zeewatertemp (℃)16°16°16°17°18°21°22°25°25°23°20°18°
Dagen regen11875210013711

Reviews over Votsalakia / Kambos

Relaxte sfeer en mooie stranden, rust.

Carina
    24-6-2019

Votsalakia/Kampos is een rustig plaatsje met prachtige stranden (kiezel en zand) omgeven door indrukwekkende natuur. Er zijn een aantal geweldig leuke restaurantjes en beachbars met fantastisch uitzicht (Loukoulos, Mocambo, Sun garden, Nostos, Ingrid's) . Je kunt hier lekker eten, zeker als je van stoofvlees (lam of rund ) houdt. Een disco zal je er niet tegenkomen. Als je uitgaansleven wilt, kun je beter ergens anders heen gaan. Ook qua cultuur is er in de directe omgeving weinig te doen. Er is een heel relaxte, bijna hippie achtige jaren 70 sfeer. Er zijn ook veel toeristen/uitbaters die in de jaren 70 waarschijnlijk hippie waren. Veel hippige ouderen dus. Heel leuk voor een week (of twee) rust in mooie natuur en relaxte sfeer. Als je veel wilt zien/doen op je vakantie is een andere locatie geschikter.

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig

Anita Zwiers
    11-11-2018

Wij logeerden in het appartement Mamos. Aan de “hoofdweg” tegenover het strand. Heerlijk!! Maar wat heeft Samos ons verrast! Een mooie natuur met mooie baaitjes, leuke kleine bergdorpjes. Zeer zeker de moeite waard ons naar toe te gaan.

Voor onthaasting en rust in de natuur: het Westen!

Ingrid/Kees
    21-10-2018

Deze streek in het (zuid-)westen van Samos heeft het allemaal:

. geweldige, vriendelijke, behulpzame mensen . mooie, gastvrije accomodaties . leuke, vaak authentieke dorpjes . prachtige stranden en natuur (bergen) . rust! geen massatoerisme, maar liefhebbers van deze omgeving

We zijn hier nu 4 keer geweest in 2 jaar tijd, overal geweest met vooral scooters en de wegen zijn prima begaanbaar, ook door de bergen.

Kom genieten van dit vrij onbekende, onontdekte deel van het paradijsje Samos!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Heerlijk rustig

Visser
    8-8-2018

Votsalakia is een lang gestrekt dorpje langs de kust met vele restaurantjes en kleine winkeltes, de rust is hier opvallend, gelukkig geen druk toeristenplaatsje, hier kom je voor je rust, geen disco, geen wateractiviteiten gewoon rust, met een zand kiezelstrand en daarop ligbedden en parasols voor een redelijk lage prijs. Goede restaurants zijn Panorama view te Psili Amos iets buiten het dorp en verder Finikas voor een lokale kleine hap, Akroyali voor pizza,s en traditionele gerechten, Lekatis te Ormos in het nabijgelegen dorpje met brommer of auto vlug aan te rijden. Minder goed is de straatverlichting en trottoirs dat is overigens in heel Griekenland vaak een probleem, Voor rustzoekers een paradijs maar voor de jeugd niet echt een aanrader omdat er voor jongeren weinig tot niets te doen is.

Gereisd Met partner in juli 2018

Votsalakia top

Michel alberding
    15-6-2018

Votsalakia is een leuk dorp mooie stranden en goede tavernas . De mensen er aardig . Voor jeugd is het iets minder Wel leuk uitgaan Baren The Britse en hebben hebben regelmatig live muziek Lekker eten kan je eigenlijk overal wel Wil je echt Grieks eten ga naar muses Nostos voor Italiëaans finikas voor gril Auto’s of scooter verhuur is mirto het meest vertrouwd altans daar heb ik gehuurd . Anderen zijn ook tevreden over de andere verhuur bedrijven . Leuke plaatsen zijn Limnionas pisiliamos en votsalakia . En voor een terrasje heb je ormos aan de haven Votsalakia is echt leuk met hele lieve mensen

Gereisd Met partner in juni 2018
Votsalakia / Kambos scoort een 8,6 uit 10, op basis van 364 reviews