Reviews over Kokkari

Super

Marion Hendriks,
    14-11-2018

Geweldige ligging op 10 mtr afstand van het strand

Perfecte locatie en goed verblijf

Jim,
    11-11-2018

Wij waren in Alkion van mei tot april. Zelf vond ik het een ontzettend fijne verblijfplaats. Het zit letterlijk op 1 minuut lopen van het strand en op 5 minuten van het centrum waar je uiteten kan en boodschappen kunt doen.

Het appartement zelf was erg schoon en de schoonmaakster deed zelfs de afwas en ruimde alles perfect op.

Wat ikzelf het beste vond omdat ik een erg slechte slaper ben, is dat er luiken waren om de hele kamer te verduisteren en het bed uit 2 losse delen bestond. We sliepen er allebei prima.

Ook kun je nog buiten zitten ‘s avonds op het balkon. Wij hadden geen last van andere mensen die hier verbleven.

Aanrader om Kokkari te bezoeken en hier te overnachten.

Superfijne vakantie gehad!

Dagmar van Vroenhoven,
    5-11-2018

Mooi, kleinschalig appartementencomplex direct aan het (kiezel)strand. Op 10 minuten lopen van Lemonakia Beach, echt prachtig daar. Dicht bij allemaal leuke restaurantjes op geweldige locaties. Enige nadeel is echt het kiezelstrand. Maar met slippers aan heerlijk om in en uit de zee te gaan. Drankjes kun je halen bij Panos, de eigenaar, en betaal je achteraf, als je uitcheckt. Panos ontvangt je heel vriendelijk en verwelkomt je met een drankje. Kamer was klein, maar leuk en mooi ingericht.

Fantastisch!

S,
    4-11-2018

Goed veblijf alles wat je nodig heb is aanwezig. Kleinschalig en maar 10 appartemenen

Ligt achter de hoofdweg dus geen last van de hoofdweg maar toch alles dichtbij zwenbad op 5min lopen en zee op 5min lopen. Diverse supermarktjes en genoeg eettentjes om elke avond ergens anders te kunnen eten.

Ligbedje aan het strand en zwembad mag je op liggen.. mits je een drankje en een hapje besteld.

Iedereen is reuze vriendelijk.

Snorkelen moet je doen bij restaurant Basilico bij hrt eilandje.

Samos stad is 14 euro met de taxi

Heerlijk verblijf gehad en voor herhaling vatbaar

Geweldig

Petra,
    18-10-2018

Wij zaten in de studio. Een geweldige plek met mooi dakterras. Klein, knus appartement met een een heerlijke douche. Komen zeker terug.

Kokkari scoort een 8,8 uit 10, op basis van 752 reviews