Kokkari

Reviews over Kokkari

Gezellig en gemoedelijk

Nel
    21-8-2019

Kokkari is een heel gezellig plaatsje: veel goede eetgelegenheden, cocktailbars en souvenirwinkeltjes. Wij zagen voornamelijk jonge stelletjes, jonge gezinnen met kleine kinderen en veel oudere stellen. Geen discotheken etc dus ‘s nachts ook geen dronken publiek op straat. Kiezelstranden dus waterschoenen mee! Bedjes op het strand óf tegen betaling óf verplichte consumpties. Handig om even vooraf te vragen. Supermarkten zijn aan de prijzige kant, voor euro’s opnemen bij een geldautomaat betaal je commissie.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldig

Loes Lit
    4-7-2019

Leuke plaats, leuke haven.....veel terrasjes en restaurants,We gingen altijd eerst bij de Goal aan de haven iets drinken om daarna lekker ergens te gaan eten.Prima eten en goed betaalbaar.leuke winkeltjes,gezellig om rond te lopen.Ik heb alweer heimwee....

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gemoedelijk, gezellig en net groot genoeg!

Hans
    26-6-2019

Kokkari is een heel gezellig dorp, met een uniek pleintje. Er zijn genoeg goede restaurants, ik ga geen voorkeuren uit spreken omdat ik anderen niet te kort wil doen. Lekkere stranden (stenen), altijd een heerlijke wind. Niet geschikt voor kleine kinderen. Wij komen hier al voor de 20e keer en dat is hier geen uitzondering !!! Geen uitgaansleven voor jonge mensen!

Gereisd Met partner in juni 2019

Wij hebben super genoten!!

Anja Harms
    22-4-2019

Een heel gezellig dorpje met een prachtig strand. Leuke winkeltjes en de restaurantjes mooi aan het water wat een schilderachtig uitzicht geeft. Heerlijk wandelen in het rond het dorp met prachtige uitzichten!! Met openbaar vervoer goed bereikbaar naar andere plekken.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geweldig dorpje

Nick Waterschoot
    21-1-2019

Geweldig gezellig plaatsje. Wat kun je hier heerlijk eten en drinken. Verder het eiland verkennen met een auto een aanrader om daarna weer terug te komen in dit rustige plaatsje. Na 0.00 geen bal meer te doen dat is het enige jammere.

Kokkari scoort een 8,5 uit 10, op basis van 768 reviews