Kokkari

Reviews over Kokkari

Geweldig dorpje

Nick Waterschoot,
    21-1-2019

Geweldig gezellig plaatsje. Wat kun je hier heerlijk eten en drinken. Verder het eiland verkennen met een auto een aanrader om daarna weer terug te komen in dit rustige plaatsje. Na 0.00 geen bal meer te doen dat is het enige jammere.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch, gezellig en mooi

Maaike De Mol,
    12-12-2018

Kokkari al meerdere malen hier geweest.wij zijn de tel een beetje kwijt. Super leuk en knus dorpje. Heerlijk om hier weer terug te komen. Het voelt als thuiskomen. Veel eigenaren van restaurants/cafe's herkennen je weer en zijn heel vriendelijk en hartelijk. Leuke restaurants en leuke kleine straatjes. Je moet hier niet naar toegaan als je echt wil stappen. Er is wel nachtleven maar geen discotheek. Kan zeker bij een café erg gezellig worden tot in de nachtelijke uurtjes. Wij gaan altijd naar lemonakia beach. Dit ligt in een mooie baai. Je.kunt daar erg lekker eten en de bediening en eigenaar zijn heel aardig.

Gereisd met vrienden in september 2018

Leuk, levendig dorpje.

Suzanne Bosch,
    1-12-2018

Kokkari is een heel leuk dorpje. Veel verschillende restaurants en winkels. Ook meerdere stranden waar op op ligbedden kan liggen of gewoon je handdoek.

Vanuit dit plaatsje beginnen verschillende wandelingen. Een boekje is te koop bij elke supermarkt.

Levendig plaatsje wat zeker een bezoek waard is, ook fijn om te verblijven en vanuit hier excursies te doen en het eiland te verkennen.

Gereisd met partner in april 2018

De plek om echt tot rust te komen

Milan,
    11-11-2018

Kokkari is in het voorjaar erg rustig. Je hebt 5 privé stranden op fietsafatand. Een mountainbike is 5 euro per dag. Kokkari is een knus en gezellig dorp en we hebben genoten van de natuur en uitzichten op Samos. Je kunt er prima uiteten en er zijn genoeg winkeltjes voor boodschappen en leuke souvenirs. Het water is blauw, in het voorjaar nog een beetje koud maar ook goed te doen. Echt een aanrader om in het voorJaar te gaan, alles start rustig op en het is echt relaxed. Wij hadden een top vakantie!

Gereisd met partner in april 2018

Geweldige dorpje, betoverend qua sfeer

M.Weijts,
    27-6-2018

Kokkari is een geweldig leuk plaatsje op Samos. Wij zijn er dit jaar voor de 8e keer geweest, en de meeste toeristen keren weer terug omdat Kokkari echt iets bijzonders is qua sfeer. Lekker etentje aan het haventje bij Cavos Bar, de zon onder zien gaan bij Girasol, nog een heerlijke cocktail/dessert bij Aelio Café? Overdag heerlijk vertoeven aan het little lemonakia strand. Of een van de vele andere heerlijke stranden op Samos. Samos stad (Vathi) is ook geweldig om te doen. Zoveel te zien en te beleven en vergeet ook de prachtige natuur niet. Wij ontdekken het eiland meestal per scooter. De wegen zijn prima te doen en overal wegwijzers.

Gereisd met partner in juni 2018
Kokkari scoort een 8,6 uit 10, op basis van 754 reviews