Corfu

Reviews over accommodaties in Corfu

Mooiste plek op Corfu!

Ruud,
    2-12-2018

Een uitermate gastvrije ontvangst alsof je bij familie op bezoek bent. Prima kamers met airco (wel extra betaken). Lager gelegen kamers beperkte privacy. Restaurant top! Service van eigenaren en personeel onovertroffen. Ligging t.o.v. strand en (klein) centrum ideaal.

Gereisd met partner in september 2018

Een paradijsje op aarde

Marian groeneveld,
    1-12-2018

Geweldig ! Klei schalig , prachtige appartementen de nieuwste met luxe badkamers een mooie keuken , heerlijke bedden , TOP !! Een mooie tuin met een kinderspeeltuintje dat afgesloten door hekjes , een heerlijk zwembad , met een bubbelbad , 300 meter van het strand en de prachtige zee

De eigenaren Charlie en Marilu zorgen ervoor dat iedereen zich thuis voelt , staan altijd voor je klaar , zijn erg lief , ook het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam , geen gedoe met ligstoelen bij het zwembad , er staan ligstoelen genoeg dus reserveren met een handdoek hoeft niet , de kokkin Marianna kookt heerlijk ! Elke dag is het weer genieten van haar kookkunst

Wij komen hier al 20 jaar , zo fijn vinden wij het er voor ons een paradijs op aarde !!

Het complex ligt even buiten Acharavi , noord Corfu en je kan daar mooie wandelingen maken door een prachtig natuurgebied of langs het lange strand naar Roda wandelen

Een Topper !!!!

Gereisd met partner in september 2018

Inge,
    13-11-2018

Mooie appartementen, met een leuk restaurant met heerlijk eten en zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

Echt een goede keuze voor een romantische vakantie met je partner

Loop afstand van de boulavard en strand.

Gereisd met partner in september 2017

Een absolute aanrader voor rust en gastvrijheid

Ar,
    11-11-2018

Enorm gastvrije eigenaars, heerlijke keuken, prima appartementjes, zwembad is top met fijne ligbedden.

Gereisd met partner in juni 2018

Prima plek, aardige mensen.

Andrea,
    5-11-2018

Prima plekje. Aardige mensen, prachtig zwembad, goed restaurant en bar. Met uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Keuken in appartement was erg sober ingericht en verlichting was matig. Dus zelf koken is wel een uitdaging. Slaapkamer was ruim en het bed was heerlijk. Het terras bij het appartement is aan de schaduwkant, in het hoogseizoen ongetwijfeld heerlijk, maar in het naseizoen is dat wel jammer.

De locatie is heerlijk rustig en een goede uitvalsbasis voor wandelingen, als je een auto hebt.

Gereisd met partner in oktober 2018