Sorteren

vakanties Corfu

Reviews over accommodaties in Corfu

Inge
    13-11-2018

Mooie appartementen, met een leuk restaurant met heerlijk eten en zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

Echt een goede keuze voor een romantische vakantie met je partner

Loop afstand van de boulavard en strand.

Een absolute aanrader voor rust en gastvrijheid

Ar
    11-11-2018

Enorm gastvrije eigenaars, heerlijke keuken, prima appartementjes, zwembad is top met fijne ligbedden.

Prima plek, aardige mensen.

Andrea
    5-11-2018

Prima plekje. Aardige mensen, prachtig zwembad, goed restaurant en bar. Met uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Keuken in appartement was erg sober ingericht en verlichting was matig. Dus zelf koken is wel een uitdaging. Slaapkamer was ruim en het bed was heerlijk. Het terras bij het appartement is aan de schaduwkant, in het hoogseizoen ongetwijfeld heerlijk, maar in het naseizoen is dat wel jammer.

De locatie is heerlijk rustig en een goede uitvalsbasis voor wandelingen, als je een auto hebt.

Heerlijk!

Amber
    3-11-2018

Het verblijf is erg mooi. De studio zag er goed uit en er werd om de dag schoongemaakt. Handig om te weten: je krijg 2x2 handoeken p.p. Voor een verblijf van 8 dagen. De omgeving is erg mooi en het verblijf is niet te ver lopen van de boulevard (10 min). In het restaurant heb je echt heerlijk eten en ze hadden ook twee avonden een traditionele dans -en zangavond. Met name de traditionele dans is echt een aanrader! In de kamer zelf heb je genoeg ruimte. De keuken beschikt over twee pitjes. De badkamer & met name de douche is wel aan de kleine kant.

Rust onspanning heerlijk eten. Je voelt je thuis

Marlies honig
    27-10-2018

Wil n ontspannen vakantie ga dan hiernaar toe. Marietta en haar ouders zorgen ervoor dat t je aan niets ontbreekt. Ook voor info over van alles over dit prachtige eiland staan ze je bij. De kamers zijn top. Schoon en alles erin wat ne nodig hebt. Wij hadden zelfs een grote inloop douche met heerlijk warm water en voldoende druk. Tip als je er bent huur n scooter bij Alex scooters in t centrum van Gouvia. Wij hebben n fantastische week gehad. Fam.v.d.Ploeg