vakanties Acharavi

Reviews over Acharavi

Echt fantastisch om daar te verblijven!!

Willem Huisman,
    1-12-2018

geweldige eigenaars, schone doch eenvoudige appartementen, 20 meter van het strand, aan het strand hebben de eigenaars Maria en Fanis een super restaurant waar je tegen alleszins redelijke prijzen super lekker kan eten/drinken. Dorp op loopafstand met ook hier volop eetgelegenheden en bars, supermarkten etc.etc.

Een paradijsje op aarde

Marian groeneveld,
    1-12-2018

Geweldig ! Klei schalig , prachtige appartementen de nieuwste met luxe badkamers een mooie keuken , heerlijke bedden , TOP !! Een mooie tuin met een kinderspeeltuintje dat afgesloten door hekjes , een heerlijk zwembad , met een bubbelbad , 300 meter van het strand en de prachtige zee

De eigenaren Charlie en Marilu zorgen ervoor dat iedereen zich thuis voelt , staan altijd voor je klaar , zijn erg lief , ook het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam , geen gedoe met ligstoelen bij het zwembad , er staan ligstoelen genoeg dus reserveren met een handdoek hoeft niet , de kokkin Marianna kookt heerlijk ! Elke dag is het weer genieten van haar kookkunst

Wij komen hier al 20 jaar , zo fijn vinden wij het er voor ons een paradijs op aarde !!

Het complex ligt even buiten Acharavi , noord Corfu en je kan daar mooie wandelingen maken door een prachtig natuurgebied of langs het lange strand naar Roda wandelen

Een Topper !!!!

Een absolute aanrader voor rust en gastvrijheid

Ar,
    11-11-2018

Enorm gastvrije eigenaars, heerlijke keuken, prima appartementjes, zwembad is top met fijne ligbedden.

Prima plek, aardige mensen.

Andrea,
    5-11-2018

Prima plekje. Aardige mensen, prachtig zwembad, goed restaurant en bar. Met uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Keuken in appartement was erg sober ingericht en verlichting was matig. Dus zelf koken is wel een uitdaging. Slaapkamer was ruim en het bed was heerlijk. Het terras bij het appartement is aan de schaduwkant, in het hoogseizoen ongetwijfeld heerlijk, maar in het naseizoen is dat wel jammer.

De locatie is heerlijk rustig en een goede uitvalsbasis voor wandelingen, als je een auto hebt.

Geweldig genoten maar geen derde keer..

W. Van Zanten,
    30-10-2018

Voor de tweede keer geweest. Heerlijke schone appartementen en overal lekker dichtbij zoals strand en centrum. Superlieve mensen behalve bad/bar man heeft een grote voorkeur voor Engelse, beetje jammer verder alles super!

Acharavi scoort een 7,6 uit 10, op basis van 298 reviews