• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Acharavi

Perfecte verblijfplek

Didi, 13-2-2018

Wat een ontzettend leuk stadje. De hele week bij een ander restaurantje aangeschoven en het was allemaal goed. Tip: bestel lam (voor nog geen tientje ?!) bij Ionian Park. Verder ligt Acharavi hartstikke gunstig: ietsje verderop ligt Roda, ook erg gezellig, en allerlei bezienswaardigheden liggen binnen (auto/quad/scooter)bereik. Wij hebben het noorden van het eiland verkent en dit is echt prachtig. Wil jij massatoerisme? Hoe dichter je bij de hoofdstad komt, hoe meer je het zult vinden. Voor ons was Acharavi echter perfect en ik kan het dan ook iedereen aanbevelen.

Ps. Neem waterschoentjes mee voor de kiezelstranden. Zo kan je er ongestoord genieten. Het strand van Acharavi valt een beetje tegen maar je kan in de omgeving prachtig snorkelen! Spray voordat je naar het restaurant gaat altijd muggenspray op.

Acharavi mooie omgeving en dicht bij een dorp.

Roy Albersen, 30-1-2018
    Ik zou niets negatief weten, alles is hier geweldig.

Leuk plaatsje met goede restaurants

Gerard, 13-1-2018
    Rustige stranden in september. Openbaar vervoer naar Corfu stad is een prima alternatief i.p.v. autohuur

fantastiche

Wilma Kuiper, 6-11-2017
    de mensen zijn heel vriendelijk en aardig mooie omgeving geen negative dingen

Niet heel sfeervol en gezellig.

Niet heel sfeervol., 10-8-2017

Een langgerekte straat met restaurants, winkels en supermarkten.

s'avonds nog wel redelijk sfeervol , maar overdag niet heel gezellig.

Acharavi scoort een 7,6 uit 10, op basis van 295 reviews