Gouvia

We hebben een aantal aanbieders voor Gouvia voor je op een rij gezet:

Reviews over Gouvia

Diana Teeven,
    2-12-2018

Wij hebben acht heerlijke dagen gehad in dit fantastische compleet vernieuwde appartement ! Mooi, modern, schoon en ruim, met een heerlijk bed en een fijn balkon, écht een aanrader ! De eigenaresse is een hele lieve vrouw die alles doet om 't iedereen naar de zin te maken ! Binnen 5 minuten ben je in het centrum van Gouvia of op het strand en in de buurt van het hotel bevindt zich een kleine supermarkt én een bushalte, ideaal ! Wij gaan volgend jaar zéker weer terug naar Corfu !

Jurken,
    24-11-2018

Geweldig complex, alles nieuw en schoon.

Prima lekker zwembad. We kamen om 9 uur aan en konden meteen de kamer in. Gouvia is niet zo mooi en het strand ook niet. Bootje huren is echt een aanrader om de prachtige zee wel te kunnen bewonderen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Ruim voldoende

Hans Heij,
    11-11-2018

Appartementencomplex prachtig gelegen en mooi onderhouden. Nadeel sommige app. erg dichtbij zeer drukke weg. Strand is aan de smoezelige kant en zeker niet mooi. Schoonmaak uitzonderlijk goed. Prima zwembad en ligstoelen. Poolbar was ook prima. Gunstige ligging met bus naar stad Corfu.

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastische vakantie!

Martje,
    9-11-2018

Wij hebben een super vakantie gehad bij Ghikas appartementen. Het wordt gerund door een hele aardige, lieve familie, die alles voor je over hebben. Het appartement was goed nieuw en schoon, om de dag kregen we schone handdoeken. Altijd plek aan het zwembad, loopafstand van het dorpje waar diverse leuke winkeltjes en heerlijke restaurants zijn. Daarbij een klein supermarktje vlakbij het complex, en loop je iets verder dan kom je bij een grote supermarkt.

Wij hebben de hele vakantie scooters gehuurd. Ook dat was een aanrader, je kunt overal komen en gaan en staan waar je wilt.

Fantastisch!

Patricia,
    30-10-2018

Super accommodatie....heel schoon ruime kamers wij vonden het super hier hadden ook de mooiste villa kwa ligging 😊😊😊

Gouvia scoort een 6,9 uit 10, op basis van 705 reviews