Gouvia

Reviews over Gouvia

heerlijke vakantie gehad!

youri
    28-6-2019

Ons verblijf was super een heel aardig koppel had de leiding. er was een heerlijk zwembad en het appartement was prima! het dorpje en de zee waren op loop afstand en je was binnen 20 min bij corfu-stad!

Gereisd Met partner in juni 2018

super niet te massaal

Fam Valster
    9-6-2019

Varblijf Spiridoula is top 20 min ong naar gouvia valt mee ondanks de stoep die soms ontbreekt maar leuk dorpje niet groot maar genoeg winkeltjes en restaurants en leuke plaatsen om te zitten en wat te drinken iedereen is aardig en behulpzaam

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Leuk dorpje, niet al te druk!

Frans Groenendaal
    17-5-2019

Gouvia is een leuk dorpje, niet meer en niet minder. Wat leuke restaurantjes, winkeltjes, wat je ook in veel andere dorpjes zult vinden op Corfu. Als plaats om te verblijven ideaal want je kunt vanaf Gouvia zo naar de hoofdstad Kerkyra. Ook Paleokastritsa is vlakbij, evenals het mooie noorden inclusief de Pantokrator (de hoogste berg)

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Aangenaam

Pabe
    9-5-2019

Veel ruimte op het kiezelstrand waar je op veel plekken een zonnebad kan huren voor 3 euro per dag. Enorme keuze aan horeca, veel restaurants. Geen plek voor jonge mensen. Geen dancing gezien wel leuke kroegen. Goede voorzieningen openbaar vervoer. Corfu stad op 15 minuten met de bus. Over het algemeen hele vriendelijke mensen die werken.

Gereisd Alleenreizend in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch ga zo door

Van zwam
    28-4-2019

Mooi appartement geweldig uitzicht Eten aldaar voor weinig geld. Stad Gouvia op loopafstand. Bushalte bij het appartement. Onze gidse was heel behulpzaam en vriendelijk we hebben genoten en voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in september 2018
Gouvia scoort een 6,7 uit 10, op basis van 713 reviews