Sorteren

Reviews over Gouvia

Ruim voldoende

Hans Heij
    11-11-2018

Appartementencomplex prachtig gelegen en mooi onderhouden. Nadeel sommige app. erg dichtbij zeer drukke weg. Strand is aan de smoezelige kant en zeker niet mooi. Schoonmaak uitzonderlijk goed. Prima zwembad en ligstoelen. Poolbar was ook prima. Gunstige ligging met bus naar stad Corfu.

Fantastische vakantie!

Martje
    9-11-2018

Wij hebben een super vakantie gehad bij Ghikas appartementen. Het wordt gerund door een hele aardige, lieve familie, die alles voor je over hebben. Het appartement was goed nieuw en schoon, om de dag kregen we schone handdoeken. Altijd plek aan het zwembad, loopafstand van het dorpje waar diverse leuke winkeltjes en heerlijke restaurants zijn. Daarbij een klein supermarktje vlakbij het complex, en loop je iets verder dan kom je bij een grote supermarkt.

Wij hebben de hele vakantie scooters gehuurd. Ook dat was een aanrader, je kunt overal komen en gaan en staan waar je wilt.

Fantastisch!

Patricia
    30-10-2018

Super accommodatie....heel schoon ruime kamers wij vonden het super hier hadden ook de mooiste villa kwa ligging 😊😊😊

Rust onspanning heerlijk eten. Je voelt je thuis

Marlies honig
    27-10-2018

Wil n ontspannen vakantie ga dan hiernaar toe. Marietta en haar ouders zorgen ervoor dat t je aan niets ontbreekt. Ook voor info over van alles over dit prachtige eiland staan ze je bij. De kamers zijn top. Schoon en alles erin wat ne nodig hebt. Wij hadden zelfs een grote inloop douche met heerlijk warm water en voldoende druk. Tip als je er bent huur n scooter bij Alex scooters in t centrum van Gouvia. Wij hebben n fantastische week gehad. Fam.v.d.Ploeg

Uitstekend.

Jan en Karin
    22-10-2018

Diverse keren hier geweest, met en zonder kinderen. Gewoon goed. Wij kunnen verder niets toevoegen. Goed eten, goed appartement, goed zwembad, mooie tuin, wat wil je nog meer.!

Gouvia scoort een 7,2 uit 10, op basis van 705 reviews