Moraitika

Dagen regen1111974212481113

Reviews over Moraitika

• 10Debreczeni Annamária18-08-2013

Csodálatos hely!

Tökéletes hely a pihenni vágyóknak!

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

augustus 2013

• 5Lehouck19-06-2013

Moraitika nooit meer.

Dorp heeft weinig of niets te bieden, wel goede uitvalbasis om eiland Corfu te ontdekken. Op half uurtje rijden van luchthaven.

• 3Sfeer in stad
    • 3Omgeving
    • 3Cultuur
    • 2Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 0E25-06-2012

prima plek

prima plek,leuke restaurantjes,en lekker rustig strand.

• 8Sfeer in stad
    • 6Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in juni 2012

• 0petra_overmeer07-11-2011

Gezelligheid!

Gezellig dorp waar je heerlijk kunt uitgaan en winkelen. Vriendelijke mensen, niet opdringerig in de winkeltjes

• 8Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn

juli 2009

• 8Hanny15-06-2012

Zeer zeker waar voor je geld :-)

Hier kun je je een week best vermaken. Aanrader corfu stad, het kasteel van keizerin Elisabeth, en wandelingen in de omgeving, echt de moeite waard om te verkennen. Loop ook eens naar het haventje achter Messongi, terras met fantastisch uitzicht. In Moraïtika leuke winkeltjes maar voor het echte shoppen naar Corfu stad. Auto huren heel goed te doen even uit het hotel linksafslaan drie verhuurders naast elkaar. Uitstapjes zijn ook zonder de touroperator heel goed te doen.

• 9Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Fam van der Prijt09-07-2008

Ideale gezinsvakantie

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij gingen via go best en het animatieteam was ook zeer geslaagd. Nette gerenoveerde familiekamers, goed eten maar simpel en variatie was welkom, aardige mensen.

• 7Omgeving

Gereisd met familie in juli 2008

• 7Tal17-09-2008

prima te doen

Het was een goed hotel, goede kamers, vriendelijke mensen en zeker kind vriendelijk. En kinderen zijn hier dan ook veel te vinden, als je hier niet op zit te wachten moet je niet hier naartoe gaan. Verder is het enorm groot, als je van knus houdt moet je hier niet zijn, maar heb me er goed vermaakt, toch kies ik volgende keer liever voor iets kleins. Toch een aanrader als je van all inclusive houdt, het eten was prima, een klein zeventje.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in september 2008

• 7Kristof Huybrechts04-08-2014

Leuk dorpje

Leuk dorpje wel, vrij stilletjes en aangename mensen.

juli 2014

• 8eva21-11-2005

Wij zijn juli 2005 in hotel albatros geweest in moraitika,super gelijk aan het strand,moraitika is een gezellig plaatsje loop even de drukte uit,en je zit in het echte griekse leven,het ligt mooi centraal gelegen,ideale uitvalbasis om uitjes te ondernemen,en zo het prachtige corfu te ontdekken

• 10Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd in november 2005

• 7Lambert Caris13-06-2006

Ideaal als uitvalsbasis naar noord en zuid om het eiland te verkennen. De dorpjes zijn piepklein maar vol leven langs de enige verkeersdrukke en zeer lange winkelstraat. De strandjes zijn echt niet om te verblijven, daarvoor moet men in Dassia of Agio Gordis zijn. De omgeving is erg mooi voor wie de moeite doet ze te verkennen. Vriendelijke mensen, ontzettend veel duitstaligen, echter zonder branieschoppers. (We waren er in mei 2006)

• 9Omgeving
    • 5Cultuur