Sorteren

Reviews over Moraitika

Fantastic

Ann Corlett
    9-10-2018

Absolutely love it here! Nicos Maria and Alex make you feel so welcome and treat you as part of their family

. The apartment is cleaned daily and nothing is too much for them. Swimming pool area is brilliant and well maintained- children's pool and play area. Can't wait to go back.

Fantastisch!

miranda
    26-9-2018

Het hotel is super gelegen aan t mooie strand.De zeer vriendelijke medewerkers zijn super aardig, niets is hun teveel om jou een goede vakantie te bezorgen....Het hotel wordt gerund door een fantastische griekse familie, die jou echt zien als Gast!! Altijd in voor een vriendelijk praatje! Voor een 3* hotel ziet het er goed uit, de kamers zijn heerlijk grieks, beetje oubollig met een kleine douche, maar dat vinden we juist leuk. Het balkon is heerlijk ruim en de schoonmaak is prima.Wij hadden een geweldige tijd in dit hotel....Maar zoek je een hotel in een levendige omgeving, dan moet je niet hier zijn!!

Voor ons is dit ressort te groot !

Anita Van Heumen
    21-9-2018

Prima ressort voor gezinnen met kinderen, de ligging is direct aan het strand (kiezels dus waterschoenen zijn aan te raden) helaas in september wel veel wespen bij het terras aan zee en er hangt daar voornamelijk door zelfbediening maar weinig sfeer, het personeel werkt keihard en is heel behulpzaam maar kreeg niet het idee dat ze met plezier hun werk doen, op een enkeling na lopen ze allemaal met een 'maandagochtendgezicht ' rond. Gezien de werkdruk is dit wel begrijpelijk maar jammer ! We hadden een comfort kamer geboekt en die viel erg tegen, in plaats van een tweepersoonsbed hadden we een twijfelaar met een matras waar de vering van voelbaar was ! (Topper gevraagd bij de receptie) De douche was erg krap en er stond weinig druk op de kraan ook

de temperatuur was moeilijk te regelen. Wat eten betreft veel keus, maar weinig variatie. Verwacht niet te veel, en stel geen te hoge eisen dan heb je een prima verblijf hier !

Greta P, Guest Relations, 4-10-2018

Hallo Anita,

Allereerst, dankjewel voor het schrijven van deze review. Het spijt ons te horen dat jullie vakantie niet 100% naar wens was en dat de bedden voor ongemak gezorgd hebben. Wij renoveren elk jaar en het grootste deel van het hotel en de kamers zijn reeds gerenoveerd.Elk jaar worden daar nieuwe aan toegevoegd. Wij hopen dan ook dat u ons in de toekomst nogmaals zult verkiezen.

Met vriendelijke groeten,

Het hotel management

Geweldig resort!

Jenneke Leistra
    13-9-2018

Het eten was prima, alles werd goed schoongehouden. Kamer was klein maar prima te doen, mooi groot balkon met uitzicht op zee.

Greta P, Guest Relations, 21-9-2018

hallo Jenneke, hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Met plezier vernemen we dat alles voor jullie naar wens was en dat jullie een geslaagde vakantie hadden. Dankjewel voor de complimenten !

Wij kijken ernaar uit jullie nogmaals te mogen verwelkomen.

Greta P

Public Relations

Prima hotel vlakbij ‘t strand

Dhr. Bakker
    11-8-2018

Prima hotel om een week te verblijven. Het resort is ruim opgezet met verschillende gebouwen. Het strand is nooit ver weg. Op het strand moet je betalen voor de ligbedden, zo’n €6, en dan heb je er ook nog een parasol bij. Het eten is prima, veel keus en altijd genoeg. Er is wel verschil in eetzalen, de ‘grote witte’ heeft geen grill, terwijl de andere zaal wel een grill heeft. De kamers waren netjes en schoon. Ook de bedden waren goed.

De hele dag doet het animatieteam z’n best om iedereen te vermaken. Niet makkelijk omdat het hotel door veel nationaliteiten wordt bezocht. Naar mijn mening was de animatie te veel op het Oostblok gericht.

Tot slot vond ik het vreemd dat de Fransen die bij de touroperator hadden geboekt wel gebruik mochten maken van onze faciliteiten, maar wij niet van die van hen. Zo mochten wij niet in hun zwembaden, maar zij wel buiten eten in onze eetzalen. Hierdoor zaten die zo vol terwijl zij hun eigen zalen hebben.

Greta P, Guest Relations, 3-9-2018

Beste Mijnheer Bakker,

Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven. Met plezier vernemen wij dat u een fijne vakantie gehad heeft!

Even een woordje uitleg over de werking van ons Hotel:

Onze gasten die met Touroperator-France geboekt hebben betaalden en boekten voor een bepaald vakantiepakket en hierin is het gebruik van het hele resort begrepen. Zij hebben inderdaad het exclusief gebruik van 2 zwembaden, een amphitheater en het gebruik van de beige zonnebedden op het strand die zij vooraf reeds betaald hebben. Deze faciliteiten worden door ons niet geadverteerd als deel uit makend van ons hotel.

Wij verzoeken onze Touroperator-France gasten enkel gebruik te maken van één van beide restaurants, met name het Ulysses restaurant en aan dit verzoek wordt steeds gevolg gegeven. Daarentegen verzoeken wij onze ‘’internationale’’ gasten om het restaurant Naysika te gebruiken. Wel staat het u vrij om, wanneer het bijvoorbeeld druk is maar niet alleen dan, ook het andere restaurant te gebruiken. Ook wil ik er nog even op wijzen dat er zich onder onze ‘internationale’ gasten ook Franstalige gasten kunnen bevinden die niet met Touroperator-France geboekt hebben en aldus intensief gebruik maken van het Naysika restaurant en de internationale zwembaden.

In de regel informeren wij onze gasten bij aankomst over het feit dat er naast het Messonghi Beach Resort ook een Touroperator France gedeelte is en het spijt ons te horen dat u niet degelijk geïnformeerd werd. Voorts is deze informatie is ook klaar en duidelijk te lezen op onze officiële website.

Wij zouden het leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel en kijken uit naar uw volgende bezoek!

Met vriendelijke groeten,

Greta Pandi