Sidari

Reviews over Sidari

Redelijk

Lisette de Boon-Meertens
    8-6-2019

Hotel Rebecca's village dikke tegenvaller. Sidari is wel leuk, lekker aan het water. Wel forse Hollandse prijzen en afdingen is er niet bij. Chagrijnig personeel. Veel Engelse toeristen en ook veel Polen.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Prachtige omgeving

annamarie van der Bij
    12-7-2015

Sidari is een toeristisch stadje aan de noordkust van Corfu. In Sidari kan de doorgewinterde toerist zijn hart ophalen in de vele winkeltjes en strandtenten. Het is een gezellig en knus gebeuren. De achterzijde van de cafe,s en eettentjes grenzen aan het strand; hier bevinden zich vaak de terrassen waar je lekker kunt genieten van het strand. Ook kun je in de omgeving van Sidari mooi wandelen en genieten van de natuur.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk!

Linda
    23-6-2014

Heerlijke badplaats, wij zijn in juni geweest, was nog rustig maar dat dat vinden wij juist een pluspunt. Strand is erg mooi en loopt langzaam af in zee. Veel eettentjes waar je goedkoop en lekker kunt eten. Strandbedjes waren € 7,50 per dag. Er hangt een gemoedelijke sfeer en er zijn voldoende winkeltjes. Vanuit Sidari kun je goed de rest van het eiland ontdekken. Corfu is werkelijk een prachtig eiland.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk centrum.

Sonja
    22-8-2012

Er is een lange winkelstraat met aan beide kanten winkeltjes en barretjes en restaurants. Leuke dingen en niet duur. Eten is er ook niet duur. Discotheek heb ik niet gezien wel veel bars met live music. Een enkele gamehal. Ik heb in de hele vakantie geen politiewagen of agent gezien. En dat was ook niet nodig. Geen agressie gezien en gehoord. Gemoedelijke sfeer. Strand viel wat tegen want veel kiezels en stenen in de zee en veel zeewier.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldige plek

Freddy Langeler
    23-7-2012

slechts 10 minuten lopen van Sidari bevindt zich de camping Dolphine. Een prachtige, rustige en mooie camping. Veel schaduwplekken vanwege de mooie, oude en grote olijfbomen. Goede faciliteiten. Als extra zijn er koelkasten, wasmichines eneen barbeque voor de campeerders aanwezig, waar men gratis gebruik kan van maken. De omgeving, het achetrland is prachtig, men kan er mooie wandelingen maken en het strand is op enkele minuten loopafstand. Je wordt vriendelijk ontvangen door de camping eigenaars en je mag zelf je plekje op de camping zoeken. Kortom je kunt je bijna geen mooiere vakantieplek voorstellen. Een wil je uit dan kun je lopend naar Sidari, ook zijn er diverse restaurants en winkeltje vlakbij de camping.

Gereisd Met vrienden in juli 2012
Sidari scoort een 6,2 uit 10, op basis van 56 reviews