Dassia

We hebben een aantal aanbieders voor Dassia voor je op een rij gezet:

vakanties Dassia

We hebben een aantal aanbieders voor Dassia voor je op een rij gezet:

Reviews over Dassia

Heerlijke strand en doe vakantie!

wilma,
    5-6-2018

Wij zijn een week op Corfu geweest. Een studio in Dassia geboekt. Bij lokaal bureau een auto gehuurd en 3 dagen rondgereden. Geweldig eiland!! Prachtig groen en veel te zien en beleven. Heerlijk gegeten en drie dagen aan het strand gezeten. Genoeg te doen op het water. Wij komen zeker terug!!

Gereisd met partner in mei 2018

Dassia is geweldig

m.klaassen,
    5-6-2018

Net terug van een weekje dassia.We waren al eens eerder in corfu geweest maar toen met 2 kleine kinderen.Onze dagelijkse bezigheden waren indertijd plaatselijke zwembad en strand.Ben echt totaal verrast door wat ik nu allemaal heb gezien.Het eiland is prachtig.Vooral de autotrips door de bergen heen zijn een echte aanrader.Nu zaten we in dassia en voor onze autohuur en tripjes hebben we geboekt bij lokaal bureau. Ze zitten in dassia en hebben ons voortreffelijk geholpen. Nogmaals bedankt voor je goede tips. Ook autohuur is bij lokaal bureau goed en niet duur.Nieuwe auto's en goede service.Ook voor boottripjes en activiteiten kun je hier terecht.

Gereisd met partner in juni 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Jady,
    28-9-2017

Dassia stelt niet heel veel voor. Het is een grote, drukke straat waar het niet heel leuk zitten is, al zitten er wel goede restaurants tussen! Aan het strand (kiezel) is het gezelliger. Scheria Island vonden wij een erg lekker en gezellig restaurant. Verder zit je aardig in het midden van het eiland, dus op zich een goede plek om vanaf daar het eiland te verkennen, maar persoonlijk vind ik de andere kant van het eiland mooier (Paleokastritsas bijvoorbeeld). Qua uitgaan zou het er misschien leuk kunnen zijn, maar toen wij er waren was het erg rustig.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Dassia was niet voor ons geschikt

Astrid,
    4-8-2017

Het is een plaats aan een drukke doorgaande weg. Kwam niet gezellig over (vonden wij). We zaten vlakbij Dassia strand met enkele restaurantjes. Blue Bay Island (de laatste) is absoluut geen aanrader. Slechte bediening, eten was lauw/koud en eten werd niet gelijktijdig opgediend. Karidia aan de doorgaande drukke weg is wel een aanrader.

Veel Italiaanse jongeren die erg aanwezig over straat lopen in groepen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Klein groen plaatsje met alle mogelijkheden.

Hennie,
    16-9-2016

Strand: Tot aan het kiezelgrind veel grasweides, waar je heerlijk met een handdoek op kunt liggen. Je hoeft dus niet persé een ligbed te huren.

Alle Grieken liggen dus op het gras. Gaat prima, ruimte genoeg!

Dorp: er is geen centrum. Een drukke doorgaande weg met aan de ene kant de bekende souvenierwinkeltjes. Volop supermarkten. Van groot tot klein.

Gereisd met partner in september 2016
Dassia scoort een 5,7 uit 10, op basis van 221 reviews