• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Dassia

Wij komen er al meer dan 16 jaar,steeds tevreden !

Raoul louos, 20-2-2017

Hondjes toegelaten,is voor ons van belang.

Animatie en ligging TOP

Vriendelijk personeel.

Toffe eenvoudige baas.

Minder goed: er kan niet buiten gegeten worden !

Best leuk

Tjerk de Vries, 7-1-2017
    Mooi strand en een paar leuke restaurantjes langs drukke weg.

Klein groen plaatsje met alle mogelijkheden.

Hennie, 16-9-2016

Strand: Tot aan het kiezelgrind veel grasweides, waar je heerlijk met een handdoek op kunt liggen. Je hoeft dus niet persé een ligbed te huren.

Alle Grieken liggen dus op het gras. Gaat prima, ruimte genoeg!

Dorp: er is geen centrum. Een drukke doorgaande weg met aan de ene kant de bekende souvenierwinkeltjes. Volop supermarkten. Van groot tot klein.

Een oase van rust met oude olijfbomen

Verliefd op Corfu, 15-7-2016

Wij gaan dit jaar weer naar onze favoriete camping op Corfu. Dassia is een heerlijk rustige badplaats met een mooie baai en langzaam aflopende kust. Super als je kinderen nog wat kleiner zijn, maar voor de wat oudere kinderen geschikt. Er is geen kinderanimatie, maar er zijn altijd genoeg andere kinderen op de camping te vinden. Het is er relatief rustig, dus als je flink uit wilt gaan of gaan shoppen, is dit misschien niet de locatie voor jouw. Het zuiden of Corfu-stad is hier beter geschikt voor. De bushalte is tegenover de camping. Binnen 20 minuten sta je in hartje Corfu-stad. De bungalows zijn netjes en schoon met iedere dag schone handdoeken en een schoonmaak beurt. De eigenaren zijn heel behulpzaam en vriendelijk. Het zwembad is heel schoon en goed onderhouden en de zee is op een steenworp afstand. Corfu heeft heel veel te bieden heeft qua natuurschoon. Dicht bij de camping is een mountainbike verhuur, zodat je ook met de fiets het eiland kunt gaan verkennen.

Tip: Bezoek per boot de eilanden Paxos en Anti-Paxos.

Veel toeristenwinkels

Karin, 22-6-2016
    Veel winkels aan doorgaande weg. Weinig authentiek. Dassia zelf stelt niet zoveel voor. Hotels liggen mooi aan zee.
Dassia scoort een 6,8 uit 10, op basis van 217 reviews