Agios Ioannis Peristeron

We hebben een aantal aanbieders voor Agios Ioannis Peristeron voor je op een rij gezet:

Reviews over Agios Ioannis Peristeron

Fantastisch zoals altijd!

Peter en Nancy,
    2-7-2018

We zijn er voor de 4de keer geweest,en het was nog beter dan voorheen,,was voor een groot deel vernieuwd,,superknap,nieuwe beachbar met bediening aan het strand,eten en drinken,je bent er de koning en koningin te rijk,supervriendelijk personeel,nooit is iets teveel,superlekker eten,superproper overal,gewoon fantastisch!!! Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in juni 2018

de hemel op aarde?

jan vanhulle,
    8-6-2018

je komt hier terecht in een zeer groot hotel en met vele medetoeristen en personeel maar toch vinden we het heel gezellig. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam je kan er steeds terecht met al je vragen, het aanbod van ontspanning is er zeer uitgebreid maar niemand verplicht je om mee te doen, je kan gewoon lui aan één van de zwembaden liggen met een dranktentje in de buurt. Uiteraard ben je goedkoper af in de dorpjes rondom maar dan mis je de mooie tuinen en zwembaden. Het aanbod aan het buffet is overdonderend, als je hier je gading niet vindt dan ben je wel een heel moeilijk iemand. De kamers zijn uiteraard verschillend, hoe meer je betaalt hoe meer je krijgt, maar een basiskamer is al zeker de moeite waard. Reserveren moet je hier wel opvoorhand doen, anders raak je er niet in het hotel is gegeerd.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

super alles klopt hier

flyboy,
    15-10-2017

dit is een groot hotel en soms wat druk in de ontbijt- en eetruimtes maar toch is het groot genoeg om wat plaats te vinden voor rust, het wordt zeer goed onderhouden en is netjes zowel binnen als buiten, mooie tuinen en ook de omgeving is aangenaam. Je hebt dan wel een auto nodig om je te verplaatsen en bij mooi weer kun je op diverse plaatsen van de zon genieten, aan de verschillende zwembaden of op hun privé stranden. Bij slecht weer is de uitstap naar de hoofdstad Kerkyra zeker de moeite maar let op iedereen op het eiland heeft dan ook datzelfde idee met als gevolg dat het openbaar vervoer daan één chaos wordt.

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig, voor herhaling vatbaar!

Danielle,
    27-6-2017

Dit hotel voldeed aan al onze verwachting. Ja, het was soms even zoeken waar de hotelkamer zich bevond en welke lift je moest nemen om daar te komen, maar dat went snel. Kamer was schoon en van alle gemakken voorzien (wij hadden wel een suite geboekt) en we hadden een schitterend uitzicht over zee.

Vooral de kwaliteit van de a la carte restaurants was echt boven verwachting. Geen enkele moeite was te veel, wij hebben echt genoten in dit hotel.

Airco bleek stuk te zijn bij aankomst in de kamer, maar werd direct verholpen door de technische dienst.

Echt een aanrader en wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Fantastisch!

Joël,
    10-5-2017

Mooi, verzorgd hotel met supervriendelijke bediening. Het eten is hier formidabel, een absolute aanrader. Wat het hoofdrestaurant betreft: hier krijg je alles (ontbijt, lunch en diner) in een gevarieerde buffetvorm.

Gereisd met partner in juli 2016
Agios Ioannis Peristeron scoort een 6,8 uit 10, op basis van 5 reviews