Sorteren

Reviews over Corfu-stad

Mooi Eiland

Bennie Breedenbach
    1-7-2018

Corfu word het groene eiland genoemd en dat klopt ook. Alles is groen en overal bloeiende bloemen. Het Sissy paleis is een aanrader en wat ook aan te raden is om een auto te huren.

Heerlijk en Relaxed

Joyce
    16-6-2018

Corfu is een prachtig groen eiland. Kerkyra is gezellig om te winkelen . Vooral de echte authentieke winkeltjes vond ik heerlijk, bijv incl bezoek aan de houtsnijplaats of naar uitzichtpunt lopen en daar een heksenwinkeltje tegenkomen waar een kunstenares de mooiste dingen maakt.

Beetje jammer vond ik het vele zwerfafval

Fantastisch zou heel graag weer teruggaan.

Sandra De bruijn
    9-5-2018

Erg mooi hotel niet te druk .netjes verzorgd. Mooie omgeving. Corfu is sowieso een heel erg groen eiland vergeleken met andere Griekse eilanden.

Prachtig

Eline
    23-4-2018

Een hele leuke, gezellige, en warme stad

Wat een prachtlocatie!

Karli
    23-4-2018

Ik ben in de herfstvakantie in 2016 naar Corfu geweest. Het was ondanks dat het al herfst was toch nog heerlijk weer (rond de 23 graden). We zijn er 7 dagen geweest. 3 daarvan hebben wij heerlijk op het strand bij Afionas gelegen. Ontzettend mooi daar! Hele heldere blauwe zee, heel erg leuk voor snorkelen. Corfu-stad was ook ontzettend leuk. Wat wel een beetje tegenviel, was het eten bij bepaalde restaurantjes. We hebben maar één keer echt goed eten gehad (in een restaurantje waar ze zelf de vis vingen, en waar het eten dus lekker vers was). De mensen waren over het algemeen erg aardig en voor de dierenliefhebbers, er lopen ook enorm veel lieve katten rond die maar al te graag je aandacht willen. Kortom, een hele mooie vakantie, ook goede plek voor gezinnetjes met jonge kinderen. Ik vond het zeker voor herhaling vatbaar, vooral Afionas beach zou ik heel graag nog een keer willen bezoeken!

Corfu-stad scoort een 8,4 uit 10, op basis van 139 reviews