Corfu-stad

Reviews over Corfu-stad

Wij komen Zeker terug!

Robin
    16-11-2018

Wat een heerlijk eiland! Vriendelijke mensen.. Heerlijk eten.. Prachtige stranden.. Om bij weg te dromen! Echt een aanrader! Uitstapjes maken, op avontuur gaan, liggen in de brandende zon... Alles kan! S’avonds een mooie wandeling op dit mooie bergachtige groene eiland of helemaal los in de cocktailbar, we hebben het allemaal gedaan! In 1 woord Fantastisch!!

Gereisd Met partner in oktober 2017

Heerlijk en Relaxed

Joyce
    16-6-2018

Corfu is een prachtig groen eiland. Kerkyra is gezellig om te winkelen . Vooral de echte authentieke winkeltjes vond ik heerlijk, bijv incl bezoek aan de houtsnijplaats of naar uitzichtpunt lopen en daar een heksenwinkeltje tegenkomen waar een kunstenares de mooiste dingen maakt. Beetje jammer vond ik het vele zwerfafval

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Wat een prachtlocatie!

Karli
    23-4-2018

Ik ben in de herfstvakantie in 2016 naar Corfu geweest. Het was ondanks dat het al herfst was toch nog heerlijk weer (rond de 23 graden). We zijn er 7 dagen geweest. 3 daarvan hebben wij heerlijk op het strand bij Afionas gelegen. Ontzettend mooi daar! Hele heldere blauwe zee, heel erg leuk voor snorkelen. Corfu-stad was ook ontzettend leuk. Wat wel een beetje tegenviel, was het eten bij bepaalde restaurantjes. We hebben maar één keer echt goed eten gehad (in een restaurantje waar ze zelf de vis vingen, en waar het eten dus lekker vers was). De mensen waren over het algemeen erg aardig en voor de dierenliefhebbers, er lopen ook enorm veel lieve katten rond die maar al te graag je aandacht willen. Kortom, een hele mooie vakantie, ook goede plek voor gezinnetjes met jonge kinderen. Ik vond het zeker voor herhaling vatbaar, vooral Afionas beach zou ik heel graag nog een keer willen bezoeken!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

Ontdek Corfu met de auto, zo magisch mooi!! Love!!

Rishma Hanoeman
    6-2-2018

Corfu-Stad is een erg mooie drukke stad met van alles wat. Mooie geschiedenis en cultuur, heerlijk eten, vriendelijke mensen, grote haven, bijzondere straatjes en winkeltjes en uitnodigende terrasjes waar je heerlijk kunt genieten van de omgeving. Jammer is wel dat je echt een auto nodig hebt om je goed te kunnen verplaatsen op het eiland zelf maar in de Stad de parkeergelegenheid daar niet op is ingesteld. Buiten dat hadden wij een topvakantie!! Het is een aanrader een auto te huren en het eiland te ontdekken!!

Gereisd Met partner in september 2017

Thuis.

Erwin van Limburg
    27-1-2018

Nog voordat het vliegtuig is geland heb ik dat gevoel weer. Het gezoem klinkt van de vleugelkleppen die uitgeschoven worden. Ik bedenk mij hoe de grote wielen uit de romp tevoorschijn komen. Even later zie ik het asfalt onder ons voorbij schieten. Banden maken conract met de grond. Ik voel de druk toenemen en merk dat het vliegtuig snel in snelheid minderd. Ik loop door het smalle gangpad, en negeer de dringende massa toeristen die niet kunnen wachten het vliegtuig te verlaten. Even moet ik glimlachen als ik het gemopper opvang van anderen. Ik heb geen enkel probleem met de geur van kerosine en diesel, vermengd met het droge stof en de geur van cypressen en olijfbomen. Dit is voor mij een bekende geur en ik ervaar het als een warm welkom. Eindelijk zijn we er, eindelijk zijn we weer op Corfu en heb ik nogmaals dat gevoel, een gevoel dat enkele weken zal duren: Eindelijk zijn we weer voor even thuis.

Gereisd Met partner in juni 2017
Corfu-stad scoort een 8,5 uit 10, op basis van 145 reviews