Zie je jezelf al heerlijk all-inclusive op Cyprus zitten deze herfst? Het witte zand tussen je tenen, nippend aan je ochtendkoffie met croissantje? Of genietend van een Caiprinha aan het zwembad? Laat je verwennen in één van deze vijf best beoordeelde all-inclusive hotels op Zoover*!

*De hotels hebben minimaal 10 reviews.

Sentido Cypria Bay (Zooverscore: 9,2)

Hotel Sentido Cypria Bay ligt dicht bij de havenstad Paphos waar het stikt van de leuke restaurantjes, barretjes en boetiekjes. Ook liggen er prachtige stranden in de buurt van het hotel. Reviewer J. van der Heijden: ‘Een fantastisch hotel met prachtige kamers. In de omgeving zijn winkels en andere eetgelegenheden. Ook het centrum van Paphos is goed te bereiken. Het eten is voortreffelijk een het personeel doet er alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen. Ook een compliment voor het zeer behulpzame managementteam.’

Oscar Resort (Zooverscore:8,7)

Het Oscar Resort ligt bij Girne, aan de noordkust van Cyprus. De animatie is er dik voor elkaar, zo blijkt uit de reviews op Zoover. Rinse: ‘Het Oscar Resort is een prachtig hotel met een mooie lobby en buitenterras met loungebanken en gezellige tafeltjes.  De kamer was netjes met prima bedden en de boel werd elke dag schoongemaakt. Ontbijt en avondbuffet was goed verzorgd. Het personeel is ontzettend vriendelijk en zoekt op een fijne manier contact. Het animatieteam was leuk met de karaoke, bingo én livemuziek. We ontzettend genoten van deze vakantie: een aanrader!’

Avanti (Zooverscore: 8,6)

Volgens Avalon is Hotel Avanti the place to be op Cyprus: ‘Het personeel is erg vriendelijk en we werden meteen warm onthaald. Verder zijn we dan ook met alles geholpen en kon je met al je vragen terecht bij de receptie. Het ontbijt was wel een beetje Engels, maar toch was er voor ons genoeg variatie en de kwaliteit van het eten was goed. De locatie was perfect: dichtbij het strand en op nog geen honderd meter afstand vind je restaurantjes, winkeltjes en een bushalte.’

Beeld: Expedia.com

Smartline Paphos (Zooverscore: 8,6)

Het Smartline Paphos hotel ligt, zoals de naam al doet vermoeden, bij Paphos. Laat jij je hier een week verwennen? Arlette deed het en het beviel enorm: ‘Geheel gerenoveerd hotel met een goede ligging want alles is op loopafstand: zowel de haven, het strand als het centrum van Paphos. Ruime en nette kamers en dagelijks schone handdoeken en schoonmaak van de kamer.  De animatie is goed, het personeel vriendelijk. All-inclusive tot 23 uur en het eten is goed en lekker: ruime en voldoende keuze.’

Louis Phaethon Beach (Zooverscore: 8,5)

Het laatste all-inclusive paradijsje op Cyprus is het Louis Phaethon Beach hotel, wederom bij het populaire Paphos. Marion: ‘Alles voelt ruim aan in dit hotel maar toch is het compact opgezet. Je vindt er drie zwembaden die super goed gecontroleerd worden door badmeesters. Het personeel is vriendelijk en de all-inclusive is zeer ruim. Er is geen zandstrand bij het hotel maar wel fijne rotsen met een strook stoelen, en er zijn trappen om de zee in te gaan. Neem wel schoentjes mee! Ik heb overigens een zandstrand totaal niet gemist! Enige minpuntje dat ik kan bedenken aan het hotel: er is geen mayonaise :-))’

Ben jij al eens op Cyprus geweest? Schrijf dan een review op Zoover over je verblijf

Je wintersport begint bij Zoover! Maak t/m zondag kans op een wintersport voor twee incl. verblijf en skipas in het Zoover Award winnende gebied St. Anton - St. Christoph - Stuben.

Laura

Redacteur