Hotel Sunshine Rhodes

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°15°
Hotel Sunshine Rhodes

Omschrijving
Sunshine Hotel Rhodes is all-inclusive, maar niet te duur. Het personeel is vriendelijk, de kamers net en bij het zwembad kijk je uit over zee. De kinderen vermaken zich met dansen, knutselen en spelen. Er is zelfs een Youth Club waar de tieners terecht kunnen. Het eiland zelf is zeer de moeite waard om te ontdekken, bijvoorbeeld met een huurauto.

1283 reviews over Hotel Sunshine Rhodes in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad in 2012

Cilia de Waard-Vermeulen,
17-3-2019

We zijn hier in 2012 geweest en hopen in mei 2019 met onze zwager en schoonzus weer terug te komen. Hebben er erg veel zin in. We hopen een mooi appartement voor elk van ons te krijgen, het liefs op de eerste verdieping en dicht bij het hoofdgebouw. We hebben hele goede herinneringen aan 2012: geweldig appartement in een prachtig complex. Elke avond zagen we bij het diner de zon ondergaan, prachtig. Het eten was elke keer weer een feestje!

Gereisd met vrienden in maart 2012

Fantastisch!

A. Hallink,
31-12-2018

Dit jaar (2018) twee keer geweest. In mei en oktober. Ben al wat op leeftijd maar daar werd rekening mee gehouden. Ik kon in het eerste appartementen complex, dichtbij het hoofdgebouw waar het restaurant zich bevindt. Ook dit is te bereiken met een lift. Het hotel had zelfs een rolstoel voor mij zodat ik met mijn partner naar de dichtbij gelegen winkeltjes kon. Eten doe ik niet zoveel meer maar er was meer dan genoeg en elke keer wat anders. Mocht mijn gezondheid het toelaten dan wil ik er nog heel graag een keer naartoe. En heel makkelijk dat er een dame bij de receptie was die Nederlands spreekt. En ook erg vriendelijk!!!!

Beste meneer Hallink,

Wij willen u graag bedanken voor deze geweldige beoordeling en uw zoveelste verblijf in ons hotel.

We waarderen het ten zeerste als gasten zo vaak hun vakantie in ons hotel doorbrengen.

Ook dit jaar hoopt het hele Sunshine Team u weer te kunnen verwelkomen !

Hartelijke groeten van het eiland van de zon Rhodos,

Helemaal Top!

M.C. Vlashof,
31-12-2018

Het is een heerlijk hotel. Direct aan het strand, meerdere zwembaden en super vriendelijk personeel!!!! Dit was voor mij de 7e of 8e keer....en elke keer is het genieten. Ook in 2019 hoop ik er weer heen te gaan. Er is een Nederlandse gastvrouw en als je iets wilt weten of je wilt iets regelen staat zij direct voor je klaar!! Het eten is er heerlijk en altijd genoeg. Ik zeg: boeken!!!

Beste meneer Vlashof,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen uw fijne ervaringen in Sunshine Hotel te delen op Zoover.

Ons hele Sunshine Team doet zijn uiterste best alle gasten een fijne vakantie te laten genieten.

We hopen u zeker ook dit jaar weer te mogen verwelkomen!!

We zijn er erg trots op dat we zoveel stamgasten hebben die ieder seizoen vaak meerdere keren ons hotel bezoeken.

Met vriendelijke groeten, namens het hele Team,

Tjingo

Heerlijke week, zeker een aanrader!

Anneke Lazarom,
1-12-2018

Wij zijn begin september 8 dagen hier geweest. Heerlijk verblijf gehad, goede kamer met balkon, heerlijk eten en goede ligging gelijk aan het strand. Gelukkig in deze tijd van het jaar geen handdoek leggen, genoeg bedjes aan zwembad en strand.

Het a la carte restaurant vonden wij behoorlijk tegenvallen, in vergelijking tot het gewone restaurant.

Gereisd met partner in september 2018

Beste Anneke Lazarom,

Hartelijk bedankt voor uw feedback gescheven op Zoover en uw verblijf in Sunshine Hotel.

Uw feedback is voor ons van groot belang om onze faciliteiten en service nog meer te verbeteren.

Heel fijn om te lezen dat u in ons hotel genoten heeft en uiteraard hopen we u ook dit jaar weer te kunnen verwelkomen.

Hartelijke groeten uit Rhodos,

Sunshine Rhodes

Vanwege het eten niet weer. De rest is goed!

Fam Vries,
1-11-2018

Prachtige locatie. Zwembad en strand lopen in elkaar over. Nette en schone kamers. Het eten hebben wij als erg slecht ervaren. Koud eten. Bijvoorbeeld de pastasaus, die wordt dagelijks met de lunch en diner uitgestald daardoor steeds bruiner. Ontbijt was overigens goed voorelkaar.

Beste Fam. Vries,

Wij bedanken u voor uw feedback geplaatst op Zoover.

Het is voor ons van groot belang dat onze gasten een fijne tijd bij ons doorbrengen.

Wij kunnen u ervan verzekeren dat we rekening houden met uw opmerkingen. Wij begrijpen dat eten iets heel heel subjectiefs is en afhankelijk van persoonlijke smaak.

Gelukkig is de meerderheid van onze gasten zeer tevreden met onze keuken.

Heel oprecht hopen we dat wij u bij een volgend bezoek aan het eiland Rhodos weer kunnen verwelkomen.

Het was Super

Ilona,
1-11-2018

Het was een hele leuke vakantie

Mooie omgeving

Lekker eten , en super lieve mensen die daar werken.

We hadden een hotelkamer geboekt en kregen een appartement..

Een hele schonen kamer hadde wij.

Ik ga er zeker nog een keer heen

Gereisd met vrienden in juli 2016

Hallo Ilona,

Wij willen u graag bedanken voor uw recent verblijf in ons hotel en uw

beoordeling geplaatst op Zoover.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel.

Wij doen onze uiterste best onze gasten tevreden te stellen,Vandaar dat we veel gasten hebben die al jaren en vaak meerdere keren per jaar in ons hotel de vakantie doorbrengen.

Met veel plezier hopen we u volgend jaar weer te kunnen verwelkomen.

Hartelijke groeten namens ons hele Sunshine Team,

Sunshine Rhodes

Super vakantie in prima complex.

Mike,
1-11-2018

Goedkoopste kamer geboekt en toch een prachtig uitzicht over de zee en het zwembad. Kamer was goed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Doordat we laat in het jaar, ver na het hoogseizoen, op vakantie waren waren niet alle bars en restaurants geopend. Er was een buffetrestaurant geopend met meer dan genoeg eten en meer dan genoeg keuze. De afwisseling in het buffet was beperkt, maar we zijn dan ook lekker in de omgeving wezen eten. Het zwembad water was redelijk koud en het waait best hard aan deze kant van het eiland. In het hoogseizoen lekker maar in oktober soms wat fris. Rond het hotel is veel horeca en winkeltjes, alles slechts 8 km van de hoofdstad. Kortom goede vakantie gehad!

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Hallo Mike,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling geplaatst op Zoover.

Met groot genoegen lezen we dat u een fijne vakantie heeft genoten in

ons hotel.

Ons hele Sunshine Team staat voor iedereen klaar.

We hopen u volgend jaar weer te kunnen verwelkomen in ons resort.

Sunshine Rhodes

een geweldige aanrader voor een betaalbare prijs

Bert en Monica Boomsma,
24-10-2018

Onze eerste vakantie in Sunshine Rhodes,wat her en der iets gedateerd is,maar verder prima .We hebben heerlijk genoten . Bedden elke dag opgemaakt en ververst ,net als handdoeken. Het eten was prima, vollop keuze.Maar na 8 dagen ook wel een beetje klaar met t buffet , maar tussendoor ook lekker gegeten in Rhodosstad tijdens onze ontdekkingstocht in de oude stad,en in Lalyssos kun je ook erg lekker eten , vooral de hamburgers bij Popey op t hoekje en Nirvana.T personeel is er erg vriendelijk .We waren in okt de ena laatste week dat ze open waren.Het wordt dan wat minder, qua animatie enz.,maar we hebben ons prima vermaakt.Zelfs als je laat aankomt is er tussen 23.00-1.00 uur nog een restaurant voor je open , helaas voor de vroege vertrekkers wat minder geregeld, dus lunchpakket aanvragen.Ik raad t zeker in t voor -, najaar aan,helaas geen verwarmd zwembaden ,maar de zee is lekker warm. Anke bedankt voor advies en babbeltjes

Hallo Bert en Monica Boomsma,

Namens ons hele Sunshine Team willen wij u van harte bedanken voor uw revieuw, geplaatst op Zoover en uw recent verblijf in ons hotel.

Met veel plezier lezen we dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

Voor ons is het erg belangrijk dat we goede service en kwaliteit bieden en dat de gasten zich bij ons thuis voelen.

U ook bedankt voor de gezellige babbeltjes die we hadden en ik hoop dat we die volgend jaar verder voort kunnen zetten.

Met vriendelijke groet,

In een woord geweldig!

Ruud en Dora Horeman,
24-10-2018

Gisteren thuisgekomen van 1weekje in Dit geweldige hotel.Het was voor ons de 2e keer in Dit hotel,wij willen het iedereen aanbevelen!!Het is er fantastisch het personeel heel vriendelijk, eten heel goed en keuze genoeg div.soorten vlees en vis en rijst patat of aardappels en div.groente om over de heerlijke toetjes nog maar niet te spreken,geweldig.Mooie ruime en schone Kamers !Meerdere zwembaden en meteen aan het strand waar de ligbedden met parasols voor je klaar staan(gratis)!Ankie we vonden het weer geweldig we konden met onze vragen altijd bij je terecht je nam er alle tijd voor en gaf veel tips.Voor iedereen die nog twijfeld zou ik zeggen,meteen boeken je krijgt er geen spijt van!!!Tot volgend jaar,

Hallo Ruud en Dora Horeman,

Heel hartelijk bedankt voor uw recent verblijf in ons hotel en de hoogste waardering die u ons heeft toegekend.

We zijn er heel blij mee; het laat ons hele Sunshine Team nog harder werken.

Uiteraard hopen we u volgend jaar voor de derde keer te mogen verwelkomen.

Namens ons hele Sunshine Team de hartelijke groeten!!

Saskia Brouwer,
23-10-2018

Je hebt er alles wat je je maar wensen kan. Mooie ruime kamers, prima bediening, een hostess, Anke, die zich erg inspant om eventuele problemen die men kan ondervinden (zelf geen enkel probleem gehad) voor je oplost. Kortom, een aanrader.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Beste Saskia Brouwer,

Heel hartelijk bedankt voor uw beoordeling en de hoogst mogelijke waardering. Daar zijn we erg blij mee.

Ons streven is om iedereen een fijn verblijf in ons resort te bieden.

We vinden het geweldig dat u bij ons genoten heeft.

Uiteraard hopen we u volgend jaar weer te kunnen begroeten.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunshine Rhodes in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunshine Rhodes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.