Hotel Sunshine Rhodessterstersterster

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Tonen op kaart

Sunshine Hotel Rhodes is all-inclusive, maar niet te duur. Het personeel is vriendelijk, de kamers net en bij het zwembad kijk je uit over zee. De kinderen vermaken zich met dansen, knutselen en spelen. Er is zelfs een Youth Club waar de tieners terecht kunnen. Het eiland zelf is zeer de moeite waard om te ontdekken, bijvoorbeeld met een huurauto.

1446 reviews over Hotel Sunshine Rhodes

• 2019
    10Sandra Visser30-11-2019

Volgend jaar weer Sunshine, we hebben al geboek!

We hebben een hele leuke vakantie gehad in dit hotel. De ligging is zeer goed: in het toeristisch centrum van Ialyssos, dus dicht bij winkeltjes en restaurants en direct aan het strand gelegen. De service van dit hotel is zeer goed: de ligbedden bij het zwembad en het strand waren gratis te gebruiken evenals de strandlakens, gratis kluisje op de kamer en gratis wifi overal in het hotel en in de kamer. Bij andere hotels in Rhodos komen er voor de meeste dingen extra kosten bij, dat is onze ervaring. We zijn zo blij met deze gratis service en ook het eten is heerlijk en we waren blij verrast dat er elke dag wel iets Grieks op het buffet te vinden was. Het bier en de wijn waren prima en sommige cocktails echt heerlijk. Wij hebben enorm genoten van alles, zo veel zelfs, dat we de vakantie voor volgend jaar al geboekt hebben.

Anke, Guests Relations , 18-12-2019

Hallo Sandra,

Namens ons Sunshine Team willen wij u hartelijk bedanken voor uw verblijf in ons hotel. Het doet ons veel plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf in Sunshine Hotel en dat u tevreden bent met onze service en faciliteiten,. Wij streven elke dag naar het hoogste niveau van service voor al onze gasten om iedereen een uiterst aangenaam verblijf te kunnen garanderen. Vandaar dat wij u ook willen bedanken voor uw erkenning.

Wij zijn zeer verheugd dat we u volgend jaar weer bij ons kunnen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten, Anke guest relations manager Sunshine Rhodes

• 8Ine Veldhuis31-10-2019

Heerlijke vakantie, voor herhaling vatbaar!!

Leuk hotel (ietwat verouderd, met meerdere gebouwen. Eten prima, genoeg variatie en wat ook belangrijk is: warm wat warm moet zijn en koud wat koud moet zijn! Kamer: Wij hadden een studio dus zitkamer met bank (die omgebouwd kan worden als bed), en aparte slaapkamer, beiden met televisie. Beide kamers ruim genoeg. Er was ook een kitchenette aanwezig, maar met all-inclusive hadden wij geen kitchenette nodig. De hostess van Touroperator, Anke, was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het andere personeel trouwens allemaal vriendelijk, vooral het kamermeisje en de receptioniste (afkomstig uit Belarus). Zwembaden ook prima, al hebben wij meer gebruik gemaakt van het strand. Hotel ligt aan het strand.

Waar je zeker naar toe moet gaan als je in dit hotel zit, is The Cake Box. Dit is een koffiecafé in de straat waar het hotel gevestigd is. Heerlijke koffie maar nog lekkerder zijn de taartjes, koekjes en het ijs.

• 8Anneke Betten en Catharina Schlarmann29-10-2019

Een goed verblijf met alles erop en eraan

Een goed verblijf met alles erop en eraan. Dicht bij het vliegveld. Toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn en families. Eten was goed. Service goed. lekker dichtbij het strand.

• 8Bert en Monica22-10-2019

prima basis hotel

We waren hier voor de tweede keer en hadden een familie kamer gekregen. Grote kamer met prima bedden ,jammer dat de gordijnen zijn gescheurd of loshingen van de haken en badkamer is onlogisch,(deur voor wc) Het eten , ja t kan beter maar t is geen 5 sterren en we hebben ook elders bij bv Nirvana en Pezouli gegeten (ff iets anders). Omdat we aan t einde van het seizoen waren, werden er al zwembaden geleegd, helaas Entertainment hebben we dit jaar ook gemist(verkeerde aankomst en vertrek).ik vind t hotel niet vooruit gegaan,de Hostess Ank en de bediening is geweldig, ze herkende ons direct,wat je geen nummer gevoel geeft.Het ligt direct aan t strand waar de bedjes en parasols gratis zijn net als wifi De ligging is zeer goed en de restaurantjes achter t hotel zijn zeker de moeite waard Sky autoverhuur ligt vlak achter t hotel, prima service en goede prijs en Nederlandse eigenaresse Ook Almathia,goede service en leuke souveniers

Hallo Bert en Monica,

Heel hartelijk bedankt jullie recent verblijf en de moeite die jullie genomen hebben deze review te schrijven. Het is alweer het einde van het seizoen, vandaar dat er 1 zwembad gesloten is (van de 7) en dat het animatie team een beperkter programma heeft. Gelukkig hebben we nu ook nog schitterend mooi weer, veel zon en bijna geen wind. Fijn dat jullie bij ons genoten hebben en we hopen jullie voor de 3e keer weer te kunnen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten, Anke, guest relations manager Sunshine Rhodes

• 8Joke van der Veer22-10-2019

Geweldig genoten

Het hotel is gedateerd maar de kamer was prima en werd iedere dag schoongemaakt. De ligging van het hotel is geweldig, direct aan het strand en er zijn ook winkeltjes en terrasjes in de buurt. Er zijn meerdere zwembaden op het terrein en die zijn super. Het eten was niet heel erg gevarieerd maar er was wel genoeg keuze en het smaakte prima. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wanneer de Grieken weer over euro's beschikken (dat duurt nog wel even o.a. d.m.v. faillissement van Touroperator) en het hotel/resort renoveren, wordt het een toplocatie en 5 sterren waardig.

Hallo Joke,

Hierbij willen u bedanken voor uw recent verblijf en uw review geschreven op Zoover.

Wij zijn altijd blij als een gast de tijd neemt om zijn indrukken met ons te delen. Het is voor ons erg belangrijk om zo onze service en kwaliteit verder te verbeteren.

Fijn dat u bij ons genoten heeft en wij kijken er naar uit om u weer te kunnen begroeten.

Hartelijke groeten van het eiland van de zon, Anke, guest relations manager Sunshine Rhodes

• 7Doortje21-10-2019

Rhodos is een leuk eiland

Het hotel is erg verouderd maar de kamer die wij hadden was zuiver en werd iedere dag schoon gemaakt. De ligging is super meteen aan het strand en winkels in de buurt. Ook de zwembaden zijn super. Er is bijna geen animatie vooral de avonden waren saai alleen maar karaoke. Ook het eten was eentonig en niet altijd even warm. Het personeel was zeer vriendelijk en heel behulpzaam. Ik vind het geen 4 sterren waard

Geachte gast,

Hartelijk bedankt voor uw feedback die u online geplaatst heeft.

Ons hele team geeft zich alle moeite om alle gasten een leuke vakantie te laten genieten. Het is een Grieks 4 sterren hotel, schitterend gelegen direkt aan zee. Aan het einde van het seizoen kan het voorkomen dat er diverse activiteiten niet meer plaats vinden. (zie reisvoorwaarden)

We hopen u weer te kunnen verwelkomen .

Met vriendelijke groeten, Anke, guest relations manager Sunshine Rhodes

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 4Henk van der Wel14-10-2019

nooit meer

Heb zojuist wat reviews gelezen maar dat mensen tevreden zijn over dit out-of-date hotel, met ongeintresseerd en onvriendelijk personeel snap ik echt niet. Wij hadden een familiekamer in het nieuwe gedeelte (gelukkig). De hele vakantie binnen op bed gezeten, want je hebt 1 stoel of je moet je terasstoelen in de krappe doorloop naar binnen halen. De eetzaal is koud en straalt niets uit. Weinig keuze en altijd lauw. Het salade buffet en dessert zijn goed. Het italiaanse restaurant (mag 1 keer) is ronduit slecht. (Alles laten staan) Ook wij zijn buiten de deur gaan eten. De ligging en de zwembaden zijn goed; de rest is oud en versleten. Overal hangen de gordijnen op half zeven en de zwemhanddoeken zijn oud, gerafeld en met gaten. Helaas een heel verkeerde keus. Oja een positief punt er zijn altijd liften zelfs naar de 1e verdieping en die werken. En mocht ene Ank gaan reageren...wij hebben haar niet getroffen.

• 7Marja13-10-2019

Zeker wel voor herhaling vatbaar

Zeer gezellig hotel , aardig en behulpzaam personeel. Prachtige ligging aan het strand en mooie zwembaden. Eten was goed. Kamer waar wij waren was wat verouderd . Enig minpunt was dat de airco per 1 oktober was uitgezet , net de periode dat wij er waren. Daardoor waren de nachten warm en onaangenaam.

Anke, Guests Relations , 18-10-2019

Beste Marja,

Heel hartelijk dank voor de moeite die u genomen heeft deze beoordeling met ons op Zoover te delen. Voor ons erg belangrijk zodat wij onze service en kwaliteit steeds verder kunnen verbeteren. Wat de A/C betreft: op de sites van de diverse touroperators en ook onze eigen site staat vermeld dat wij van begin juni tot eind september A/C hebben. U had "pech" dat het dit jaar nog een hele mooie oktobermaand is. De prijs van een kamer met A/C is beduidend hoger. Volgend jaar hopen we u weer te kunnen verwelkomen in Sunshine Hotel.

Met vriendelijke groeten uit nog steeds een erg zonnig Rhodos, Anke, guest relations manager Sunshine Rhodes

• 9Heleen Raamsman13-10-2019

Geweldig team!

Genieten van zon zee super eten vriendelijke mensen ,nu al 7 keer geweest ga beslist volgend jaar weer!!

Anke, Guests Relations , 18-10-2019

Hallo Heleen,

Heel hartelijk bedankt voor jullie recent verblijf en review geplaatst op Zoover. Wij hopen dat jullie goed thuis gekomen zijn en dat het allemaal weer beter gaat. Geweldig fijn dat we jullie weer gezien hebben en we hopen dat we jullie volgend jaar voor de 8e keer weer kunnen verwelkomen!.

Heel veel groeten uit zonnig Rhodos namens ons hele team, Anke, guest relations manager Sunshine Rhodes

• 8Moniek12-10-2019

Prima vakantie gehad

Hebben een heerlijke vakantie gehad. Zijn altijd wel wat minpuntjes te vinden maar de positieve overheersen. Is een wat ouder hotel maar is dan ook geen 5 sterren. Het eten vonden wij prima. Altijd wel iets bij wat je lekker vond. En warmte van eten was normaal. Ligging is super. Zwembaden zo mooi. Mooi eiland. Huur zeker een auto, zoveel mooie plekjes! Je kan heel makkelijk met de bus naar Rhodos-stad. En Ank, leuk om je ontmoet te hebben!

Anke, Guests Relations , 19-10-2019

Hallo Moniek,

Heel hartelijk bedankt voor jullie recent verblijf en ook ik vond het heel erg leuk om je te leren kennen. Wij vinden het heel erg leuk om te lezen dat jullie bij ons genoten hebben. Ons hotel is inderdaad wat ouder, maar ook erg belangrijk is dat de verhouding prijs/kwaliteiteit in orde is. Daar staan wel een paar dingen tegenover: gratis ligbedjes aan het strand, strandhanddoek, kluisje, wifi en gebruik van alle faciliteiten, behalve een behandeling Spa.

Met veel plezier hopen we jullie volgend jaar weer te kunnen begroeten!

Gereisd met partner in september 2019

151 tips over Hotel Sunshine Rhodes

• Cindy Mertens, 03-10-2019

Echt een goede tip. Probeer op tijd om te boeken. Het hotel is echt echt verouderd. Het is zijn 4 sterren niet waard.

• Wouke Ooms, 02-05-2014

Ik beveel kamer 573 aan. Heerlijk groot 2-persoonsbed plus een heerlijk liggende slaapbank. De badkamer is goed en prakstisch ingericht.

• Frank, 21-05-2014

Als je iets van het eiland wilt zien moet je zeker naar Lindos gaan. Ook het oude gedeelte van Rhodos-stad is een mooi stukje van het eiland.

174 vragen over Hotel Sunshine Rhodes

• Anita , 03-03-2019

Handdoeken service

Bij de ene maatschappij staat handboeken service en bij vakantie discounter staat tegen betaling wie weet hier mischien de kosten van ?

• Jan Oolders, 06-10-2018

Kamers

Zijn de kamers echt zo slecht of zijn het bepaalde kamers . Wij gaan er maandag 8-10-2018 heen we hebben een tweepersoons kamer met landzijde .

• Tineke Vierhout, 31-07-2018

accessoires

is er een fohn in de badkamer

Heidi, 13-08-2018

Ja, er is een föhn aanwezig. Die van ons had 2 standen en werkte prima.

Hotel Sunshine Rhodes info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats