Hotel Sunshine Rhodes

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°21°
Hotel Sunshine Rhodes
7,8

1273 reviews over Hotel Sunshine Rhodes in het Nederlands

We kwamen s avonds rond 23 uur aan ,werden vriendelijk te woord gestaan en na inchecken werd ons verteld dat er soep en snacks klaar stonden boven bij de eetzaal.

Er stond pan waterige vissoep , (servies veelal kapot )stuk hard brood met daarnaast plakjes kaas en worst.

Gelukkig ook een koffie apparaat .... Helaas ... was niet aangesloten.

Kortom niet te eten en toen op zoek gegaan naar onze( 4sterren ) kamer in 1 van de gebouwen .Het was een oud gebouw en alles binnen was zeer gedateerd ,schuifpui kon niet op slot ,het bad geen badstop ,de kranen groen uitgeslagen van kalk en overal waren wel stukken af van tegels randen e d . Je kon wel zien dat er goed was schoongemaakt.Maar aan deze badkamer was geen eer te behalen echt vies! Eten elke dag bijna hetzelfde en nooit echt warm.Personeel straalde geen enthousiasme uit , als je uit zwembad kwam had je blauwe voeten van bodem .

Compliment voor Anke v receptie ,echt n lieverd.

Prima,in oktober prima prijs-kwaliteit

Geert Westenbrink
15-10-2018

Wat ouder hotel.maar groot,eten ,prima prijs kwaliteit.wel oktober,dus niet erg druk. Nieuwe kamers gezeten,deze zijn prima.

Geweldig!

Visbeek
14-10-2018

Samen met mijn partner en schoonouders zijn wij hier geweest. Het was een heerlijke vakantie! We hebben werkelijk genoten van het hotel. Eten was dik in orde, bedden een beetje hard maar het personeel ook heel erg vriendelijk! We hebben zelfs met Anke nog in het Fries gesproken, we voelden ons erg welkom. Ook Seva achter de bar is een topper! Zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader!

Ideaal voor vliegtuigspotters

Fiona Van der Graaf
14-10-2018

Wij hebben hier afgelopen week een heerlijke vakantie gehad met heerlijk weer. Waar we aan moesten wennen is dat de vliegtuigen op 400m hoogte over het hotel vlogen met zeer grote regelmaat. Ook vonden we dat het hotel dringend aan renovatie toe is, de kamers maar ook de bar etc. De prijs / kwaliteit is wat dat betreft prima. Als je niet heel veel betaald weet je dat je van sommige dingen niet te veel kan verwachten.

De animatie stelt in deze tijd van het jaar niet heel veel voor. Wat we van de animatie ook raar vinden is dat de jongens elke avond àls ze iets deden, ze dat met een fles wijn in de hand deden terwijl er allemaal kids lopen.

Ondanks de mindere dingen hebben wij een fijne vakantie gehad op Rhodos.

Gaan zeker nog een keer terug naar dit hotel.

Pieter 59 kamer 510
13-10-2018

Reisgezelschap: echtgenote en schoonzus (totaal 3 volwassenen)

Algemene indruk:

Mooie receptie en een zeer vlotte bediening. Personeel is erg vriendelijk, konden goed tegen een grapje. De slaapkamer was goed, bedden waren goed en de kamer werd zeer schoon gehouden. Het gehele park werd zeer goed onderhouden. netjes op z'n plaats neergezet. De eetzaal is netjes maar simpel ingericht. Wat erg leuk is; een aparte eetzaal voor kinderen! Ook het barpersoneel is erg vriendelijk. Het hotel heeft 3 mooie zwembaden voor jong en oud en veilig voor kleine kinderen (apart kinderbad) Ligging hotel is goed.

Nadelen: Vaak éénzijdig eten, ook aan het strand, alleen op donderdag Grieks eten in het hotel, verder beperkte keuze. Badkamer gedateerd renovatie noodzakelijk, wel erg schoon! Nederlandse reisleiding (Anke) spreekt goed haar talen is erg behulpzaam. Buitentoiletten mogen beter worden bijgehouden.

Johan,Ton,Ria,Tineke app 654 en 653
8-10-2018

Wij hebben ontzettend genoten van het prima en uitgebreid eten!

Het zeer vriendelijke personeel. Kamers waren prima! Prima schoonmaak!

Echt een aanrader!

Anke, Guests Relations , 12-10-2018

Hallo Johan, Ton, Ria en Tineke,

Heel hartelijk bedankt voor jullie positieve revieuw en jullie verblijf in Sunshine Hotel.

Met heel veel plezier lezen wij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons.

Zoals jullie weten, wij doen ons best het iedereen naar de zin te maken.

Uiteraard hopen we dat we jullie weer spoedig kunnen begroeten!

Namens ons hele Sunshine Team,

Hartelijke groeten uit "sunny" Rhodos,

Sunshine Rhodes

De 1e keer dat wij hier kwamen was 2009. Mooi hotel, personeel te vrede en eten en drinken goed. Nadat de vorige manager (de heer Karalis , waar veel mensen over praten als vorige eigenaar alleen was hij helaas niet de eigenaar maar een hele goede manager) was ontslagen is hotel steeds meer bergafwaarts gegaan. Het is gewoon jammer om te zien dat de eigenaar in zo'n mooi resort geen geld pomp om er weer wat moois van te maken. Personeel werkt hard 7 dagen in de week soms 1 dag vrij en dat voor weinig salaris. Ze doen hun uiterste best om het de gasten zo goed als ze kunnen naar hun zin te maken. De ligging ven het hotel is super, je wandelt het resort af en je bent bij leuke restaurantjes en winkeltjes. De zee loopt vrij snel af, dus pas op met kleine kinderen.

Anke, Guests Relations , 14-10-2018

Beste Marita,

Heel hartelijk bedankt voor uw revieuw en uw verblijf in ons hotel.

Onze nieuwe manager en het voltallige Sunshine Team doet zijn uiterste best onze gasten een fijne, relaxte vakantie te bieden.

Al ons personeel werkt hier op vrijwillige basis en is aangesteld volgens de Griekse wet.

We hopen dat u ook genoten heeft van uw vakantie.

Mocht u dit eiland weer bezoeken, dan zal het ons veel plezier doen u weer te kunnen begroeten.

Toplocatie!

Peyra Bregman
6-10-2018

Wij gaan vandaag helaas weer naar huis, wij verbleven van 26 sept t/m 6 okt in dit hotel. Super mooi complex aan het strand met meerdere zwembaden! Toplocatie! Vriendelijk personeel (vooral Anke, de vriendelijke en behulpzame Nederlandse dame aan de receptie), prima kamers en goed eten. Animatieteam was dit jaar helaas wel veel minder dan vorig jaar, wij miste s'avonds de mooie shows! Maar hebben weer genoten (voor de 2de keer) van een heerlijke vakantie in Sunshine Rhodos! Zeker een aanrader!

Anke, Guests Relations , 8-10-2018

Beste Petra Bregman en familie,

Heel erg bedankt dat u ons de hoogst mogelijke waardering heeft gegeven voor uw recent verblijf in ons hotel.

Ik hoop dat u weer goed thuis gekomen bent.

We zijn blij dat u weer een fijne vakantie gehad heeft en ook te weten dat ons concept gefocust op service en kwaliteit werd gewaardeerd.

Namens ons hele Sunshine Team wensen wij u het allerbeste, in afwachting van uw volgende 3e bezoek aan ons hotel.

Sunshine Rhodes

goed hotel qua prijs kwaliteit

fam klinkenberg
5-10-2018

het was schoon en het eten was goed en veel variatie

Anke, Guests Relations , 8-10-2018

Beste fam. Klinkenberg,

Wij willen u graag van harte bedanken om uw ervaringen te delen op Zoover

en uw verblijf in ons hotel.

Wij waarderen dit enorm.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u een aangename tijd heeft gehad in ons hotel.

We hechten veel waarde aan service en kwaliteit.

We kijken er naar uit om u spoedig weer te kunnen begroeten!

Sunshine Rhodes

redelijk maar geen tweede keer

trees
2-10-2018

wij nemen altijd een 3sterrenappartement .wilde weleens wat anders dus all-inclusive en 4 sterren .maar dat op dit complex nooit meer .

misschien gingen we te laat .lees dat mensen het eten gevarieerd en lekker vonden .dat is voor ons toch zeker niet waar .het restaurant is ook zeer ongezellig om te eten vindt ik persoonlijk.

de apparaten die buiten stonden voor de limonade sap en koffie zagen er te vies uit om er iets uit te nemen.

genoeg strand en zwembad bedden .ja hoor als je maar om 8u je handdoek erop had gelegd

.snacks die heb ik nooit gezien en de koek is dezelfde cake die elke morgen en middag en avond in het restaurant bij de toetjes staan . kiezelstrand dat noem ik een keienstrand dus strandschoenen zijn een must .

de ligging ja wel mooi .maar niet met de hele dag vliegtuigen die over het complex heen vliegen .

en ook wij hebben gehoord van andere mensen dat het vroeger beter was bij de oude eigenaar .

Anke, Guests Relations , 4-10-2018

Beste Trees,

Hartelijk bedankt voor uw feedback op Zoover.

Uw mening is voor ons erg belangrijk, aangezien wij onze kwaliteit en service

steeds verder verbeteren willen.

De snackbar is te vinden tussen het activiteitenzwembad en de relaxpool.

We hebben voldoende ligbedjes, verspreid over het hele complex; niet iedereen kan op dezelfde plaats liggen.

Wat de vliegtuigen en het strand betreft, het staat allemaal vermeld op onze site.

Al jaren hebben we dezelfde eigenaar.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunshine Rhodes in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunshine Rhodes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.