Hotel Sunshine Rhodes

1217 reviews over Hotel Sunshine Rhodes in het Nederlands

Nooit meer!

Rob
15-6-2018

Het personeel was aardig en de zwembaden en het strand was super alleen veel te weinig personeel voor zo groot hotel kamers schoonmaak was bar slecht en handdoeken werden niet vervangen en het eten was niet gevarieerd de snackbar was om 16.00 uur dicht en kan je pas om 19.00 uur weer eten en als je komt zijn de bakken leeg en aanvulling kan lang duren maar als het komt is het warm dat is wel possitief maar het personeel kan er niets aan doen maar met rond 650 gasten 50 man personeel is wel teweinig waardoor je als gast niet krijgt waar je recht op heeft en 4 sterren is het niet waard maximaal 2 sterren
Anke, Guests Relations , 18-6-2018

Beste gast(en),

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het is jammer dat u niet volop genoten heeft van uw verblijf in ons hotel, integenstelling tot veel andere gasten.

De feedback die wij rechtstreeks van onze gasten ontvangen, zowel ook online , is zeer positief en we vinden het jammer dat u niet dezelfde mening deelt.

Bij uw boeking had u de goedkoopste kamertype geboekt - promo kamer -

en ons hotel heeft u het duurste kamertype - familiekamer - gegeven.

In ons hoofdrestaurant hebben we zowel 's middags als 's avonds keuze uit 18 verschillende gerechten, soep , diverse salades, nagerechten, fruit en ijs.

Alsnog willen wij u graag bedanken om deze tekortkomingen ter onze attentie te brengen.

Sunshine Rhodes

Super & voor herhaling vatbaar.

Jasper
9-6-2018

Ontzettend naar me zin gehad in dit hotel als alleenstaande ouder met mijn dochter van bijna 5. Overzichtelijke zwembaden, zodat je als papa ook nog eens lekker rustig kan blijven liggen en tegelijkertijd kan opletten op je kind. Eten redelijk tot goed. Na netjes een paar klachten gemeld te hebben, werd er een mooi en prachtig alternatief geboden (Family Room) wat ook nog eens beter aansloot op de speel behoefte en faciliteiten in de kamer voor m'n dochter.
Anke, Guests Relations , 10-6-2018

Beste Jasper,

Dank u wel voor uw recent verblijf in Sunshine Hotel en uw beoordeling, geplaatst op Zoover.

Met veel plezier lezen we dat u met uw dochtertje genoten heeft in ons resort.

We doen ons best alle gasten een fijne, onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Uiteraard hopen we u weer te kunnen verwelkomen in ons hotel!

Met vriendelijke groeten,

De Vlashofjes
9-6-2018

Samen met vriend Appie en mijn broer Gert en schoonzus Saskia in mei naar Sunshine geweest. Het was weer geweldig!!!! Voor Appie de 1e keer, voor mijn broer en schoonzus de 2e keer. Voor mij was het geloof ik de 9e keer. Voor mij geen ander hotel. Dit is perfect. Wat betreft het eten hoor je van sommige mensen dat het lauw is....maar

's lands wijs, ' s lands eer....dus niet zeuren. Er is voldoende keus en Lefteris ( maitre de hotel) is een schat. Ook Dimitra en Bava doen enorm hun best! Ook bij de receptie doet men hun uiterste best. Christos, Evi en Anke (Anke spreekt Nederlands en niets is haar teveel!) zijn toppers. Ook de jongens en meiden van de toolbar zijn super vriendelijk.

Pal aan het strand en meerdere zwembaden. Wat wil een mens nog meer? Over de kamers geen commentaar, je slaapt er alleen maar......Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Is genoeg lijkt mij.....hopelijk in September weer en anders volgend jaar!!!!! 😚

Anke, Guests Relations , 10-6-2018

Hallo Vlashofjes!!

Heel erg bedankt voor jullie mooie feedback.

Met veel plezier lezen we - het hele personeel - dat jullie zo genoten hebben en dat jullie je bij ons thuis voelen. Voor ons het grootste compliment.

We hopen dan ook dat we jullie in september weer kunnen verwelkomen met het hele Sunshine Team. Anders volgend jaar.

Heel veel lieve groetjes van o.a. Christos, Evi, Lefteris, Dimitra, Vana, Froso

Sotiris, Basilis etc.

Een fijne zomer, een goede gezondheid gewenst,

All inclusive maar gemiddeld

Peter
8-6-2018

All inclusive is maar gemiddeld. Cocktails met lokale namaakproducten. Eten eerste dagen gewoontjes maar dat werd beter (start seizoen??) Personeel in het begin wat gereserveerd maar dat werd ook beter. Is een oud hotel (eerste wat daar is gebouwd) en dat merk je aan dingen maar kamer overwegend schoon en bedden goed. Op piektijden kan het restaurant het maar met moeite aan, dan zijn de wijnglazen en/of de koffiekopjes op. Wel storend (voor ons) was het gedrag van de oostblokkers, sommigen hebben geen fatsoen. Van onze kamer bleek maar 1 sleutel waar we na enkele dagen achter kwamen. Dit resulteerde in het elke morgen afgeven van die sleutel en een halve week de belofte dat het opgelost zou worden. Heeft ons uiteindelijk opgeleverd dat we de laatste dag de kamer tot 19 uur mochten houden, dat was netjes.
Anke, Guests Relations , 9-6-2018

Beste gast,

Wij bedanken u voor uw feedback, online geplaatst op Zoover, na uw recente vakantie in Sunshine Hotel.

Wij zijn altijd blij als een gast de tijd neemt zijn indrukken op te schrijven.

Wij kunnen u ervan verzekeren dat wij rekening houden met uw opmerkingen, om de nodige aanpassingen aan te brengen.

Onze prioriteit is dan ook om de wensen van onze gasten te vervullen.

Met vriendelijke groeten,

Fleur
6-6-2018

Zeer mooi hotel gaan 3 keer per jaar naar het hotel en al bijna 4 jaar lang. Is altijd goed!. Kamer altijd netjes door hele hotel Wi-Fi en de mensen die er werken zijn super aardig!
Anke, Guests Relations , 9-6-2018

Beste Fleur,

Hartelijk bedankt dat u de moeite genomen heeft deze feedback op Zoover te plaatsen.

Wij zijn erg blij met onze "repeaters", gasten zoals u, die zo vaak terug komen in Sunshine Hotel. Een grote eer voor ons hotel.

Namens ons hele Sunshine Team hopen we u binnenkort weer te kunnen

begroeten.

Sunshine Rhodes

Perfect hotel, gewoon boeken dit hotel!

Marian Eleveld
4-6-2018

Heerlijk vakantie gehad. Uitstekend hotel, vriendelijk personeel. Eten goed, met genoeg keuze. Direct aan het strand, genoeg ligbedden en keuze ut 4 zwembaden. Dichtbij winkels, cakebox is een aanrader. Wij komen hier voor het 6e jaar, het voelt als een tweede thuis. Komen volgend jaar zeker terug
Anke, Guests Relations , 6-6-2018

Hallo Marian Eleveld en vriendin,

Namens ons hele Sunshine Team hartelijk dank voor uw beoordeling en de hoogste waardering die u ons toegekend heeft.

Wij waarderen dit enorm! Dat u zich bij ons thuis voelt als uw tweede huis vinden we uiteraard geweldig..

Volgend jaar hopen we dan ook u voor de 7e keer weer te kunnen begroeten!

Namens ons Sunshine Team de hartelijke groeten,

Mars & Ria Cécile Johan Nicole stef
3-6-2018

Wij komen al jaren 2x per jaar in Sunshine...nu met de familie en kids..

Wij vinden het een heerlijk hotel..mooie kamers..nette service..klantvriendelijk..en heerlijke eten en drinken!

Het personeel is geweldig Seva Froso Vasilis Gabriella Lefteris Alex Evi iedereen is aardig en ze maken het iedereen naar de zin... heb je een probleem dan staat Anke klaar om het voor je op te lossen!! Gewoon en geweldige plek op het mooie Rhodos..dichtbij het dorp met zijn mooie winkels..

Anke, Guests Relations , 6-6-2018

Hallo Marsjes,

Heel erg bedankt voor jullie mooie revieuw.

Geweldig dat jullie zo bij ons genieten en dat ons vriendelijk personeel

daarin een grote rol speelt.

We verwachten jullie allemaal weer in oktober met een lekkere ouzo!

Namens ons hele Sunshine Team, restaurant, bar en poolbars, hele hartelijke groeten uit sunny Sunshine,

Gert Vlashof
3-6-2018

Wij waren er voor de tweede keer. Totaal geen klachten. Alles is piekfijn verzorgd vanaf de aankomst tot het einde. Vriendelijk personeel, geweldig lekker eten, goed verzorgd allemaal. Kamers zijn bijzonder ruim en worden goed onderhouden. Mooi uitzicht over de zee. De "gastvrouw" Anke verdiend een grote en dikke pluim. Als je ergens mee zit, een probleem of zo, is zij er voor je om je te helpen. Klasse vrouw. Mooie zwembaden, lekker strand kortom, binnenkort maar weer even retour. Ook het dorp is leuk om te bezoeken. Volop winkeltjes, restaurantjes en bars. Een bezoek aan de Bleu Angel is een aanrader. Vriendelijke mensen en prijs/kwaliteit verhouding is prima. Diverse cocktails te krijgen en natuurlijk ook een kop koffie. Zoals gezegd........binnenkort weer naar Rhodos ! O ja, mensen die klagen moeten gewoon thuis blijven, het heet vakantie, ander land, andere gewoontes.....is maar een tip.

Beste Gert ,Saskia, Marieke en Dhr. Hallink,

Van harte bedankt voor jullie geweldige feedback.

Voor het hele Sunshine Team een stimulans om onze service en kwaliteit nog verder te verbeteren.

Wij wensen juliiie nog een fijne zomer toe en tot in september!

Heel hartelijke groeten,

Sunshine Rhodes

Anke heeft geen interesse in haar gasten

Vriendin van Fil
1-6-2018

Het animatieteam is ontzettend goed. Ze gaan plezierig maar niet opdringerig met je om. Vio is de grote entertainer en samen met Alex, Martha, Krisztina en Anfi zorgt hij voor veel vermaak de hele dag door. De bartenders, het rest.personeel: niets is ze te veel, zo vriendelijk! Anke van guest relations heeft ons niet een keer gegroet in de 11 dagen dat wij er waren, negeerde ons volkomen. Tot de dag dat wij in de lift vast hadden gezeten. Lang! Heet! Benauwd! Niemand die aan de andere kant ons kwam geruststellen. Anke sprak voor het eerst. Niet vragen hoe het met ons was, geen excuses. We hadden de deur niet mogen aanraken, ze had er toch een briefje in gehangen: Do not touch the doors! Het was onze eigen schuld, (LIFT: max 10p, max 750 kg Wij waren met 5, dun en klein), aldus de vette rest.manager, 2 a 3 pers was het max! Geadviseerd duidelijker aan te geven. Nu hangt een nw briefje: Dear guests do not touch the doors. DUH. Nare vrouw.

Beste gast,

Heel hartelijk dank voor uw feedback.

Ik had u heel graag mijn excuses aangeboden als ik geweten had wat er aan de hand was..Het spijt me maar ik kan niet gelijktijdig overal zijn.

Sunshine Rhodes

Nee, nooit meer voor ons

Fil
1-6-2018

Het hotel is hoognodig aan onderhoud toe. Roestige tafels, toiletten bij het zwembad die niet op slot kunnen, inclusief het invalidentoilet. 70 Kopjes voor 800 gasten. Koffie op, water op, drank op, geen lepels, zo weinig drinkglazen dat je enkel hete glazen voor je koude drinken hebt (wederom te weinig, dus snel in de vaatwasser), drank zwaar aangelengd met water, weinig parasols, handdoekje leggen, ligbad zovaak geschilderd dat de plakken verf aan je lichaam zitten,stop in wastafel en bad zijn te klein, deurbeslag op de kop,geen toiletpapier, geen handdoekjes, riool lucht, 10 liter watertanks voor 100en gasten, heel veel kapotte bedjes om maar iets te noemen. Personeel doet verbaasd, maar is al tig keer gemeld. Vlees op? Dan zetten we 3 grote bakken met roerei in. Peren en appels volop, meloen of ananas na een uur op.

Animatieteam fantastisch. Krisztina van de Kids Club doet het zo leuk met kinderen. Mijn vriendin vertelt zo verder.

Beste gast,

Wij danken u dat u de tijd genomen heeft om deze zaken ter onze attentie te brengen. Wij staan altijd open voor de feedback van onze gasten zolang deze waarheidsgetrouw is en niet misleidend is voor andere vakantiegangers.

Ongeacht of we akkoord gaan met genoemde punten willen we ons excuseren voor de zaken die bij u een gevoel van ontevredenheid hebben veroorzaakt.

u kunt er op rekenen dat we alle punten noteren en we verdere actie zullen ondernemen op een professionele manier.

Heel oprecht hopen we dat u bij een volgend bezoek aan Rhodos ons de kans geeft om uw vertrouwen in ons hotel te herstellen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunshine Rhodes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunshine Rhodes in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunshine Rhodes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunshine Rhodes scoort een 7.78 uit 10 op basis van 1248 reviews.