Hotel Sunshine Rhodes

7,7

1180 reviews over Hotel Sunshine Rhodes in het Nederlands

Fantastisch gehad.

Erna Smits, 29-10-2017

Héérlijke week met me vriendin gehad .

Prachtig resort ,Mooie zwembaden.

Wij zaten in het 3de appartement met zeezicht .

Mooi ruime kamers,en goed en lekker eten .

Wij hebben genoten.

En de hostess Ank,Nederlandstalig.

Fijne lieve vrouw ,heeft zelfs de bus nog uitgezwaaid.

Topweek gehad...

Anke, Guests Relations , 3-11-2017

Beste Erna Smits,

Dank u wel voor uw mooie feedback, en heel fijn te lezen dat u een leuke vakantie heeft gehad met uw vriendin in Sunshine Hotel.

Het is voor ons erg belangrijk te weten dat ons concept, gefocust op service en kwaliteit werd gewaardeerd.

Namens het hele Sunshine Team wensen wij u een hele fijne winter toe, in afwachting van uw volgend verblijf in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

voor herhaling vatbaar

jannie, 28-10-2017

Er is niets wat ik niet als voldoende beoordeel.

Als er iets is dan meld je het bij de hostes, in ons geval Anke van touroperator en wordt het spoedig opgelost.

Het eten was prima, op welke tijd je ook kwam er was voldoende.

Elke dag schone kamer en schone handdoeken in je kamer en ook op het strand.

ik heb genoten en kom zeker terug

Anke, Guests Relations , 3-11-2017

Beste Jannie,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en uw recent verblijf in Sunshine Hotel.

Wij streven er naar om onze gasten een fijne vakantie en de best mogelijke service te bieden.

We kijken er naar uit om u in de nabije toekomst weer te kunnen begroeten!.

Sunshine Rhodes

Fantastisch en alles aanwezig, reeds 2x geweest.

Van Cauter Koen, 23-10-2017

Verblijf + ligging + kamer + eten + animatie was allemaal tip top in orde

en zéér vriendelijke nederlandstalige hostess

Beste Van Cauter Koen,

Wij willen ook u graag van harte bedanken om uw ervaringen op Zoover te delen.

Het doet ons dan ook veel plezier dat u een aangename tijd had in ons resort.

Wij zijn u heel dankbaar voor uw mooie woorden online.

We hopen u spoedig weer voor de derde keer te kunnen begroeten!

Vriendelijk groeten van het zonne-eiland Rhodos,

fantastisch

Jenny Drenten, 22-10-2017

Het verblijf in het sunshine hotel was geweldig. De kamer waren keurig netjes met prima bedden! Het restaurant was in een woord formidabel, we hebben heerlijk gegeten. Enorme uitgebreid buffet met heel veel keus en heerlijke gerechten. Mooi strand gelegen aan het hotel. 's Avonds leuke optredens door animatieteam. Voor herhaling vatbaar!

Beste Jenny Drenten,

Namens ons hele Sunshine Team willen wij u van harte bedanken voor uw mooie feedback.

Het doet ons enorm veel plezier te lezen dat u zeer tevreden bent met ons restaurant en ons animatie team.

Wij zijn u dankbaar voor uw mooie woorden online!

We kijken er naar uit om u weer te kunnen begroeten.

Geweldige tijd gehad in Rhodes

Hans en José, 21-10-2017

Alweer een week terug uit Griekenland.

Heerlijke vakantie gehad in Rhodes.

Genoten van het zwembad, de zee dichtbij, de cocktails in de bar en de schitterende excursies.

Rondgelopen in het Mooie Rhodes oud city, boottocht naar het prachtige Lindos. Nog gesnorkeld daar in het glasheldere water en een leuk uitje gehad naar de berg Filerimos. Nette ruime kamer, goede douche, waar voor je geld. Uitgebreid ontbijt en goede lunch, vriendelijk personeel.

Beste Hans Smit,

Het doet ons veel plezier te lezen dat u genoten heeft van ons hotel en het eiland Rhodos, met veel bezienswaardigheden.

Namens ons hele Sunshine Team bedanken wij u voor uw verblijf in ons resort.

Wij kijken er naar uit om u weer te kunnen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Sunshine Rhodes

prima resort met vriendelijk personeel.

Paul, 21-10-2017

Prima hotel, gelegen aan zee.

Kamers wat gedateerd , iets gehorig en badkamers zijn aan een opknapbeurt toe, uitzicht ( kamer met zeezicht) perfect!

Eten prima en gevarieerd.

Receptie bemand met bekwaam personeel inclusief een nederlandse dame genaamd anke, nemen alle tijd voor de gasten en regelen het prima als je wat hebt.

Beste Paul,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen om uw ervaringen in Sunshine Hotel te delen.

Met veel plezier lezen we dat het goed bevallen is.

Het was ons een genoegen u als gast in Sunshine Hotel te mogen ontvangen en we hopen u bij een volgend bezoek weer te kunnen begroeten.

Oke hotel

Jp, 21-10-2017

Oke hotel voor de prijs die je betaald. Mooi verzorgde tuin. Mooie zwembaden maar helaas met op sommige plekken slechte roosters eromheen. Ik ben ook in de afvoer gezakt tot mijn knie. Waar ik nu 5 weken later nog steeds blauw van ben. Ik kreeg een fruitschaal, lief. Maar had liever gezien dat de roosters gerepareerd werden. Kamer was oke, beetje antikalk in de badkamer zal wel wonderen doen. Verder prima. De eetzaal is vooral druk door de Oostblokkers, die zijn bang te verhongeren. Misschien moeten de koks op sommige plekken zelf gaan opscheppen. Keuze was Oke en het ontbijt was goed. Je moet geen uren met je bord gaan rondlopen of je Bord op tafel zetten en dan de rest gaan halen. Dan is het inderdaad koud, eigen schuld. Strand is mooi, de kiezels zijn lastig maar dat weet je als je boekt. Verwacht geen Turkse resort luxe, je bent in Griekenland!

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en uw verblijf in Sunshine Hotel.

We streven elke dag naar het hoogste niveau van service voor onze gasten,

om iedereen een uiterst aangenaam verblijf te kunnen garanderen.

We hopen in de toekomst de kans te hebben om u nogmaals te mogen ontvangen.

Super vakantie....

Dennis, 19-10-2017

Mooi hotel , direct aan het strand gelegen , wij hadden een kamer met zeezicht , echt mooi.De kamers zijn normaal verzorgd en netjes .Eten en drinken is er genoeg te krijgen en personeel erg vriendelijk ondanks dat het seizoen ten einde liep

2 mooie zwembaden voor als je van wat rumoer houd en een erg rustig zwembad voor als je de drukte wilt vermijden. Deze vakantie is erg goed bevallen.

Beste Dennis,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen om uw fijne ervaringen in Sunshine Hotel te delen.

Wij zijn heel erg blij te lezen dat onze service en facilteiten er toe bijgedragen hebben dat u in ons hotel genoten heeft.

Hartelijke groeten van het zonne-eiland Rhodos, en we hopen u weer te kunnen verwelkomen!

Anke, guest-relations,

ZEER GOEDE PLAATS

lia feldman, 17-10-2017

Een fijne plaats dicht bij zee, behulpzame personeel.

onze kamer was netjes alleen de badkamer was wat ouder.eten voor elk wat wils .

elke avond wat te doen.

Beste Lia Feldman,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.

Wij streven er elke dag naar om onze gasten de best mogelijke service te bieden.

Wij hopen u weer te verwelkomen op het eiland van de zon "Rhodos".

Heerlijk Hotel 4**** waardig

D N Kaptein, 17-10-2017

Voor de tweede keer met mijn vrouw in dit hotel geweest, wij hebben er weer een heerlijke 8 dagen gehad! Het personeel en dan vooral de meiden en mannen achter de bar, zowel buiten als binnen het hotel zijn super leuk en erg lief.( de cocktails zijn super) Een speciale vermelding voor de receptioniste Anke, een super vrouw voor wie niets teveel is om het de gasten naar de zin te maken! Manager wees zuinig op haar!! Een kanttekening.. de tijd gaat daar veel's te snel. De kamers zijn niet bijzonder maar functioneren goed met lekker warm water voor het douchen en bad! Het eten is prima veel variatie en een zeer uitgebreid ontbijt. Het entertainment team is erg leuk en maakt mooie shows en zeker van niveau. Het strand is top wel water schoenen aan van wege het kiezelstrand. Wij gaan zeker weer terug naar dit fijne hotel in Ialissós op het mooie eiland Rhodos

Beste fam. Kaptein,

Hartelijk bedankt voor de mooie feedback die u online geplaatst heeft.

Het doet ons enorm veel plezier te lezen dat u genoten heeft in ons hotel,van hotelfaciliteiten, service en animatieteam.

Namens het hele Sunshine Team hopen u voor de derde keer weer te kunnen verwelkomen!

met vriendelijke groeten,

We hebben een aantal aanbieders voor Sunshine Rhodes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunshine Rhodes in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunshine Rhodes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunshine Rhodes scoort een 7.72 uit 10 op basis van 1211 reviews.