Hotel Sunshine Rhodes

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°10°
Hotel Sunshine Rhodes
7,9

Omschrijving
Sunshine Hotel Rhodes is all-inclusive, maar niet te duur. Het personeel is vriendelijk, de kamers net en bij het zwembad kijk je uit over zee. De kinderen vermaken zich met dansen, knutselen en spelen. Er is zelfs een Youth Club waar de tieners terecht kunnen. Het eiland zelf is zeer de moeite waard om te ontdekken, bijvoorbeeld met een huurauto.

Laatste review

Heerlijke week, zeker een aanrader!

Anneke Lazarom,
1-12-2018

Wij zijn begin september 8 dagen hier geweest. Heerlijk verblijf gehad, goede kamer met balkon, heerlijk eten en goede ligging gelijk aan het strand. Gelukkig in deze tijd van het jaar geen handdoek leggen, genoeg bedjes aan zwembad en strand.

Het a la carte restaurant vonden wij behoorlijk tegenvallen, in vergelijking tot het gewone restaurant.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

1280 reviews over Hotel Sunshine Rhodes in het Nederlands

Heerlijke week, zeker een aanrader!

Anneke Lazarom,
1-12-2018

Vanwege het eten niet weer. De rest is goed!

Fam Vries,
1-11-2018

Prachtige locatie. Zwembad en strand lopen in elkaar over. Nette en schone kamers. Het eten hebben wij als erg slecht ervaren. Koud eten. Bijvoorbeeld de pastasaus, die wordt dagelijks met de lunch en diner uitgestald daardoor steeds bruiner. Ontbijt was overigens goed voorelkaar.

Beste Fam. Vries,

Wij bedanken u voor uw feedback geplaatst op Zoover.

Het is voor ons van groot belang dat onze gasten een fijne tijd bij ons doorbrengen.

Wij kunnen u ervan verzekeren dat we rekening houden met uw opmerkingen. Wij begrijpen dat eten iets heel heel subjectiefs is en afhankelijk van persoonlijke smaak.

Gelukkig is de meerderheid van onze gasten zeer tevreden met onze keuken.

Heel oprecht hopen we dat wij u bij een volgend bezoek aan het eiland Rhodos weer kunnen verwelkomen.

Het was Super

Ilona,
1-11-2018

Het was een hele leuke vakantie

Mooie omgeving

Lekker eten , en super lieve mensen die daar werken.

We hadden een hotelkamer geboekt en kregen een appartement..

Een hele schonen kamer hadde wij.

Ik ga er zeker nog een keer heen

Hallo Ilona,

Wij willen u graag bedanken voor uw recent verblijf in ons hotel en uw

beoordeling geplaatst op Zoover.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel.

Wij doen onze uiterste best onze gasten tevreden te stellen,Vandaar dat we veel gasten hebben die al jaren en vaak meerdere keren per jaar in ons hotel de vakantie doorbrengen.

Met veel plezier hopen we u volgend jaar weer te kunnen verwelkomen.

Hartelijke groeten namens ons hele Sunshine Team,

Neckermann Reizen

Super vakantie in prima complex.

Mike,
1-11-2018

Goedkoopste kamer geboekt en toch een prachtig uitzicht over de zee en het zwembad. Kamer was goed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Doordat we laat in het jaar, ver na het hoogseizoen, op vakantie waren waren niet alle bars en restaurants geopend. Er was een buffetrestaurant geopend met meer dan genoeg eten en meer dan genoeg keuze. De afwisseling in het buffet was beperkt, maar we zijn dan ook lekker in de omgeving wezen eten. Het zwembad water was redelijk koud en het waait best hard aan deze kant van het eiland. In het hoogseizoen lekker maar in oktober soms wat fris. Rond het hotel is veel horeca en winkeltjes, alles slechts 8 km van de hoofdstad. Kortom goede vakantie gehad!

Hallo Mike,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling geplaatst op Zoover.

Met groot genoegen lezen we dat u een fijne vakantie heeft genoten in

ons hotel.

Ons hele Sunshine Team staat voor iedereen klaar.

We hopen u volgend jaar weer te kunnen verwelkomen in ons resort.

Sunshine Rhodes

een geweldige aanrader voor een betaalbare prijs

Bert en Monica Boomsma,
24-10-2018

Onze eerste vakantie in Sunshine Rhodes,wat her en der iets gedateerd is,maar verder prima .We hebben heerlijk genoten . Bedden elke dag opgemaakt en ververst ,net als handdoeken. Het eten was prima, vollop keuze.Maar na 8 dagen ook wel een beetje klaar met t buffet , maar tussendoor ook lekker gegeten in Rhodosstad tijdens onze ontdekkingstocht in de oude stad,en in Lalyssos kun je ook erg lekker eten , vooral de hamburgers bij Popey op t hoekje en Nirvana.T personeel is er erg vriendelijk .We waren in okt de ena laatste week dat ze open waren.Het wordt dan wat minder, qua animatie enz.,maar we hebben ons prima vermaakt.Zelfs als je laat aankomt is er tussen 23.00-1.00 uur nog een restaurant voor je open , helaas voor de vroege vertrekkers wat minder geregeld, dus lunchpakket aanvragen.Ik raad t zeker in t voor -, najaar aan,helaas geen verwarmd zwembaden ,maar de zee is lekker warm. Anke bedankt voor advies en babbeltjes

Hallo Bert en Monica Boomsma,

Namens ons hele Sunshine Team willen wij u van harte bedanken voor uw revieuw, geplaatst op Zoover en uw recent verblijf in ons hotel.

Met veel plezier lezen we dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

Voor ons is het erg belangrijk dat we goede service en kwaliteit bieden en dat de gasten zich bij ons thuis voelen.

U ook bedankt voor de gezellige babbeltjes die we hadden en ik hoop dat we die volgend jaar verder voort kunnen zetten.

Met vriendelijke groet,

In een woord geweldig!

Ruud en Dora Horeman,
24-10-2018

Gisteren thuisgekomen van 1weekje in Dit geweldige hotel.Het was voor ons de 2e keer in Dit hotel,wij willen het iedereen aanbevelen!!Het is er fantastisch het personeel heel vriendelijk, eten heel goed en keuze genoeg div.soorten vlees en vis en rijst patat of aardappels en div.groente om over de heerlijke toetjes nog maar niet te spreken,geweldig.Mooie ruime en schone Kamers !Meerdere zwembaden en meteen aan het strand waar de ligbedden met parasols voor je klaar staan(gratis)!Ankie we vonden het weer geweldig we konden met onze vragen altijd bij je terecht je nam er alle tijd voor en gaf veel tips.Voor iedereen die nog twijfeld zou ik zeggen,meteen boeken je krijgt er geen spijt van!!!Tot volgend jaar,

Hallo Ruud en Dora Horeman,

Heel hartelijk bedankt voor uw recent verblijf in ons hotel en de hoogste waardering die u ons heeft toegekend.

We zijn er heel blij mee; het laat ons hele Sunshine Team nog harder werken.

Uiteraard hopen we u volgend jaar voor de derde keer te mogen verwelkomen.

Namens ons hele Sunshine Team de hartelijke groeten!!

Saskia Brouwer,
23-10-2018

Je hebt er alles wat je je maar wensen kan. Mooie ruime kamers, prima bediening, een hostess, Anke, die zich erg inspant om eventuele problemen die men kan ondervinden (zelf geen enkel probleem gehad) voor je oplost. Kortom, een aanrader.

Beste Saskia Brouwer,

Heel hartelijk bedankt voor uw beoordeling en de hoogst mogelijke waardering. Daar zijn we erg blij mee.

Ons streven is om iedereen een fijn verblijf in ons resort te bieden.

We vinden het geweldig dat u bij ons genoten heeft.

Uiteraard hopen we u volgend jaar weer te kunnen begroeten.

Sunshine Rhodes

We kwamen s avonds rond 23 uur aan ,werden vriendelijk te woord gestaan en na inchecken werd ons verteld dat er soep en snacks klaar stonden boven bij de eetzaal.

Er stond pan waterige vissoep , (servies veelal kapot )stuk hard brood met daarnaast plakjes kaas en worst.

Gelukkig ook een koffie apparaat .... Helaas ... was niet aangesloten.

Kortom niet te eten en toen op zoek gegaan naar onze( 4sterren ) kamer in 1 van de gebouwen .Het was een oud gebouw en alles binnen was zeer gedateerd ,schuifpui kon niet op slot ,het bad geen badstop ,de kranen groen uitgeslagen van kalk en overal waren wel stukken af van tegels randen e d . Je kon wel zien dat er goed was schoongemaakt.Maar aan deze badkamer was geen eer te behalen echt vies! Eten elke dag bijna hetzelfde en nooit echt warm.Personeel straalde geen enthousiasme uit , als je uit zwembad kwam had je blauwe voeten van bodem .

Compliment voor Anke v receptie ,echt n lieverd.

Anke, Guests Relations , 19-10-2018

Beste Mary,

Wij danken u dat u de tijd genomen heeft om deze zaken ter onze attentie te brengen.

We staan altijd open voor de feedback van onze gasten.

Ongeacht of we akkoord gaan met de punten hierboven , willen we ons excuseren voor de zaken die bij u een gevoel van ontevredenheid veroorzaakt heeft.

Bij een volgend bezoek aan Rhodos hopen we u ons de kans geeft om uw vertrouwen in ons hotel te herstellen.

Met vriendelijke groet,

Prima,in oktober prima prijs-kwaliteit

Geert Westenbrink,
15-10-2018

Leuk hotel in oktober, nieuwe kamers prima. Eten prima, snap niet dat iemand dat een 5 of lager kan geven, service prima, locatie goed ten opzichte van Rhodos stad.licht bij leuk plaatsje,voor de jeugd is falaraki beter . Dit in verband met stappen. Er komen vliegtuigen over in de landing,geen probleem,is mooi gezicht.niet echt storend. Al met al in oktober prima.

Anke, Guests Relations , 17-10-2018

Beste Geert Westenbrink,

Hartelijk bedankt voor uw recent verblijf in ons hotel en de moeite die u genomen heeft om deze revieuw te schrijven.

Inderdaad in Oktober is het rustiger, maar wel met mooi zomerweer.

Fijn dat u genoten heeft op dit mooie eiland, het eiland van de zon.

Alsmede ook in ons hotel.

Met veel plezier hopen we u weer te kunnen verwelkomen.

Namens ons hele Sunshine Team, de hartelijke groeten,

Geweldig!

Visbeek,
14-10-2018

Samen met mijn partner en schoonouders zijn wij hier geweest. Het was een heerlijke vakantie! We hebben werkelijk genoten van het hotel. Eten was dik in orde, bedden een beetje hard maar het personeel ook heel erg vriendelijk! We hebben zelfs met Anke nog in het Fries gesproken, we voelden ons erg welkom. Ook Seva achter de bar is een topper! Zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader!

Anke, Guests Relations , 17-10-2018

Beste fam. Visbeek,

Het verheugt ons dat u de tijd genomen heeft om deze beoordeling te schrijven.

Met veel plezier lezen we dat u een fijne vakantie bij ons heeft doorgebracht

We streven er naar de best mogelijke service en kwaliteit te bieden, zodat wij de wensen van onze gasten kunnen vervullen.

We hopen u spoedig weer te kunnen verwelkomen in ons hotel!

Met vriendelijke groeten, en " oan tsjens"

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunshine Rhodes in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunshine Rhodes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.