Hotel Sunshine Rhodes

Geweldig!!!!

Wendy walter en joy
19-8-2018

Vond het heerlijk. Prachtige plek,

schoon, mooie zwembaden, heel vriendelijk personeel, genoeg keuze qua eten.

Fam. Leder (kamer 816)
19-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Prima hotel (nieuwe gedeelte achter op het terrein). Mooie kamer. Goede airco. Mooie grote en kleine zwembaden. Vriendelijk personeel. Goed eten. Direct aan het strand. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke (nederlandse) gastvrouw die op al onze vragen antwoord gaf. Zowel over het hotel, over het land/omgeving, geschiedenis van het land etc.

Prima voor 1 keer

ruiter
13-8-2018

wij zijn hier 9 dagen geweest. De badkamer is gedateerd maar gelukkig wel schoon.

mooie locatie aan het strand en er waait vaak een lekker windje. Eten is prima er is voor ieder wat wils. Wel vind ik de prijs en kwaliteit verhouding niet correct. Het was goed maar voor dit geld had ik beter verwacht.

Beste gasten,

Dank u wel voor uw feedback, geplaatst op Zoover.

Wij waarderen het zeer als gasten de moeite nemen hun indrukken op

te schrijven.

Het is voor ons zeer belangrijk dat onze gasten een aangenaam verblijf hebben in ons hotel.

We zouden blij zijn u weer te kunnen verwelkomen.

WTC.nl

Genoten van onze vakantie!

Fam. Van Lente
13-8-2018

Complex: ruim opgezet, mooi gelegen. Anke is een schat! Bedjes/stoelen in overvloed. Handdoekenservice: top! Bij vlagen fanatieke handdoekenleggers = meedoen of kiezen voor rustig zwembad. Animatie: voldoende, erg enthousiast plus 2x per week stappen.

Familiekamer: vrij nieuwe kamer, mooi/netjes, iedere dag schoonmaak en wisselen handdoeken, bedden regelmatig verschoond, kwam het ons niet uit dan kwamen de dames later terug. Aanrader: huurauto via Maria van Direct in hotel. Leuke meid en servicegericht. Nieuwe auto's, verzekerd, gunstig geprijsd. Maria en Anke helpen graag met uitstippelen van trips en alle overige vragen. Hotel is ouder, ook hier heeft men geleden onder de crisis, respecteer dit. Maar er wordt zichtbaar aan gewerkt. Personeel: werkt hard (vooral restaurant), maar altijd aardig, behulpzaam en in voor een praatje.

Tip voor hotel: maak verse pizza's en tosti's. Breid live cooking uit. Sanitair snack area vernieuwen.

Hallo fam. Van Lente,

Heel hartelijk bedankt voor uw recent verblijf in ons hotel en het leuke persoonlijke contact dat wij met u hadden.

Voor ons is het heel fijn te lezen dat u van uw verblijf heeft genoten in Sunshine hotel.

Het hele team doet zijn uiterste best iedereen een fijne vakantie te laten genieten.

Alle feedbacks en tips worden doorgegeven aan het management voor verdere evaluatie.

We kijken er naar uit om u spoedig weer bij ons te kunnen verwelkomen!

Hartelijke groeten uit "sunny" Sunshine, mede namens Maria,

Nooit meer!!!!!!!!

jo
10-8-2018

Op de foto een prachtig complex, maar wat een desillusie!!!

Alles vuil en stuk! Het eten...niet om over naar huis te schrijven..eigenlijk echt slecht!

Cola en dergelijke allemaal siropen of poederoplossing. Sta er niet gek van te kijken dat als je een cocktail besteld, je hem in een bierpul geserveerd krijgt.

Toiletten in Lobby en restaurant niet schoon en als je geluk hebt is er papier en anders maar niet.

Zo kan ik nog wel even doorgaan... ik zeg NIET BOEKEN!!!

Beste gast,

Wij danken u dat u de tijd genomen heeft om deze zaken ter onze attentie te brengen.

We staan altijd open voor de feedback van onze gasten.

U kunt erop rekenen dat we alle punten noteren en verdere aktie zullen ondernemen.

De meerderheid van onze gasten zijn zeer tevreden en we vinden het jammer dat uw ervaring hier in contrast tegenover staat.

We hopen dat u bij een volgend bezoek aan Rhodos ons de kans geeft om uw vertrouwen in ons hotel te herstellen.

Zonde van je geld!

Brigitte
3-8-2018

De hotelkamer was goed en er is zelfs een babybadje voor ons gekocht omdat ik mn meisje op de harde vloer moest wassen dus dat vond ik goed, alleen ben ik nog misselijk van wat wij betaald hebben voor wat we kregen. We zijn elke avond uit eten geweest omdat het restaurant op het park te smerig voor woorden is met plastic placemats die met hetzelfde doekje wordt afgenomen. Als klap op de vuurpijl moesten we ook nog 2€ per kluisje betalen om onze koffers veilig te houden totdat de bus er was!!!! Wat een service zeg. Personeel kan er niks aan doen maar volgens ons is de eigenaar echt een krent! Ik kom hier nooit meer voor dat geld, zit je beter op Ibiza voor dezelfde prijs met wel goede hygiëne en eten!

Anke, Guests Relations , 8-8-2018

Beste Brigitte,

Hartelijk bedankt dat u de moeite genomen heeft deze feedback te schrijven.

Inderdaad in gebouw 8 - Hermes - hebben alle familiekamers een douche.

Op onze site, alsmede op de sites van de touroprators , staat nergens vermeld dat wij speciale faciliteiten voor babys hebben, behalve op verzoek een babybedje.

Om u een plezier te doen hebben we een babybadje gekocht, zodat u uw baby niet op de grond van de douchruimte hoeft te baden..

Wat de placemats betreft die bij het ontbijt gebruikt worden: iedere dag worden deze gewassen met chloor, aangezien voor ons hygiene zeer belangrijk is.

Bij het verzamelpunt van de koffers is onze beveilingsmedewerker aanwezig.

Mochten gasten eventueel waardevolle bezittingen hebben, dan kan men dat in een kluis deponeren, of afgeven bij de receptie.

Ongeacht of we akkoord gaan met uw feedback, willen we ons excuseren voor de zaken die bij u een gevoel van ontevredenheid veroorzaakt hebben.

Heel oprecht hopen we dan ook dat u bij een volgend bezoek aan Rhodos ons de kans geeft om uw vertrouwen in ons hotel te herstellen.

Topvakantie gehad

Kris De Winne
31-7-2018

Bij aankomst hebben we duidelijke informatie gekregen ivm hoe we onze kamer konden vinden.

Het personeel is er heel vriendelijk het is ook een kleine moeite om de mensen die er steeds parrat staan om de vakantiegangers het zo aangenaam mogelijk te maken, eens een vriendelijk woord te geven en eens te bedanken.

Onze kamer was heel fris goeie airco en proper gepoetst.

Alle dagen nieuwe lakens alle dagen vers handdoeken.

Mooie zwembaden voor groot en klein.

Aan de bar ook heel spontane medewerkers.

Het restaurant is ook heel goed meegevallen ik had ook reeds de revieuws gelezen en was een beetje bang maar ik ben blij dat ik me niet laten afschrikken heb door mensen die onterecht kritiek geven.

Eten koud of te weinig of geen plaats hellemaal niet waar!!!!!!!

Anke de Nederlandse medewerkster die steeds op alle vragen een antwoord geeft en een heel vriendelijke dame is waarmee je ook een gewone babbel kan doen zou ik dan ook willen bedanken voor de heel fijne ontvangst en de nodige uitleg die ze ons gaf.

Kortom een toplocatie ook met kleine of grote kinderen.

Prachtlocatie op ong 10 min rijden vanaf de luchthaven en vlak bij azuurblauwe kust.

Beste gasten,

Heel hartelijk dank voor uw recent verblijf in ons hotel en voor uw positieve beoordeling op Zoover.

Wij zijn gelukkig dat u zich bij ons heeft thuis gevoeld en wij bedanken u voor uw lovende woorden. Wij waarderen dit enorm.

We hopen u spoedig weer te kunnen verwelkomen!

Namens ons hele Sunshine Team,

hartelijke groeten van het eiland van de zon!

Nooit meer!

Sas
30-7-2018

Bij binnenkomst in onze kamer (die we in het donker maar zelf moesten zoeken...) waren we onaangenaam verrast: oud en ongezellig. En het extra bed voor onze 18jarige zoon was een bank die en te smal en te kort is, best knullig.

In 8 dagen is het bed slechts 1 maal verschoont en ook kregen we 1 maal schone handdoeken. We vragen ons ook af wat er werd schoongemaakt, want van schoonmaak was niets te merken. Wel liepen de schoonmaaksters gewoon zonder aankondigen gewoon onze kamer in, tot 2 keer aan toe.

Het eten was uit blik, zag er niet uitnodigend uit en smaakte ook niet. En elke dag zo een beetje het zelfde, en het was er veel te druk dus te kort aan tafels, borden en bestek.

Bij de zwembaden waren de bedjes al heel vroeg 'gereserveerd' en dus gingen we wat achteraf liggen.

Personeel van de incheck-balie en de bars waren wel heel vriendelijk.

Voor ons was het duidelijk: hier gaan we nooit meer heen.

Beste gast,

Eerst willen wij u graag bedanken voor de tijd die u genomen heeft om uw bevindingen over het hotel op Zoover te plaatsen.

Wij lezen met spijt dat u bepaalde problemen heeft ondervonden tijdens uw verblijf en wij willen ons hier dan ook oprecht voor verontschuldigen.

Aangaande uw opmerkingen over onze hotel keuken; we begrijpen dat eten iets heel subjectiefs is en afhankelijk van persoonlijke smaak.

Het spijt ons dan ook dat u niet gevonden heeft naar waar u op zoek was.

Helaas heeft u geen kontakt met ons opgenomen; we betreuren het zeer dat u niet van uw verblijf heeft genoten, en dat u ons niet de kans heeft gegeven u te helpen.

Goed en netjes hotel

Charissa
29-7-2018

Super goed hotel. Enkel het handdoekje leggen is daar wel een ding. Dan maar net zo hard meedoen en je wekker vroeg zetten.

Omgeving is ook leuk, savonds lekker wandelen door de gezellige straatjes. Strand is leuk. Zwembad is goed, animatie team was leuk.

Beste Charissa,

Heel hartelijk dank voor uw recent verblijf in ons hotel en de moeite die u genomen heeft om uw ervaringen te delen op Zoover.

Wij waarderen dit enorm.

Het doet ons dan ook heel veel plezier dat u genoten heeft van uw vakantie in ons resort.

We kijken er naar uit u weer snel bij ons te kunnen verwelkomen!.

Met vriendelijke groet,

Sunshine Rhodes.

Nooit meer! Dit is écht GEEN 4-sterren accomodatie

Familie Lambrichs
28-7-2018

Kamer: De kamer was niet schoon, er zaten nog zeepresten in het bad, tegels beschadigd in de badkamer en de (bad)kamer was zeer gedateerd. Oude houten spullen, veel aanslag op kranen en afwateringsputjes, roest op de wc borstel etc. Er waren maar twee stopkontakten. Mieren in bed. Er zaten vlekken in het bedlinnen en gaten in de handdoeken.

Eetzaal: De eetzaal leek wel een voetbalkantine, absoluut niet 4-sterren waardig. Houten tafels met oubollige plastic placemats. Er liepen maar enkele obers rond die de tafels afruimden, maar ze vervolgens niet opmaakten. Het was overduidelijk dat het personeel het werk niet aan kon , wat tot gevolg had dat ze niet vriendelijk waren. Je kon zelf op zoek gaan naar bestek en zelf de tafel schoonmaken.

: lange rijen wachtende mensen, vieze tafels, er ontbraken stoelen bij tafels, bloedheet (geen airco, de ramen stonden open), eten niet tijdig aangevuld. Eenzijdig, weinig europees georienteerd voedsel

Beste fam. Lambrichs,

Hartelijk dank om deze punten naar voren te brengen.

Het is altijd jammer te horen dat er bepaalde punten van ontevredenheid waren tijdens uw verblijf en we willen ons hier dan ook voor excuseren.

De feedback die wij rechtstreeks van gasten ontvangen in ons resort alsook online is zeer positief en we vinden het jammer dat u niet dezelfde mening deelt..

Alsnog wiilen we u graag bedanken om deze tekortkomingen ter onze attentie brengen.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunshine Rhodes in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunshine Rhodes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunshine Rhodes scoort een 7.77 uit 10 op basis van 1272 reviews.