Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Wat een luxe! De foto's van Granada Luxury Belek spreken eigenlijk voor zich. Tijdens een vakantie bij dit vijfsterrenhotel in Belek zal het je aan niks ontbreken en word je helemaal in de watten gelegd! Het hotel is ruim opgezet en is wel 10.000 m² groot! Er zijn meerdere schitterende zwembaden, een ruime keuze aan restaurants en een uitgebreid wellnesscentrum! Wat wil je nog meer tijdens jouw vakantie naar Turkije?

Over het algemeen laten andere vakantiegangers hele enthousiaste reviews achter voor Granada Luxury Belek. Men geeft aan dat alles tot in de puntjes geregeld. Daarnaast is het hotel erg luxe en service gericht. Bij zo’n groot en veelzijdig hotel komen allerlei verschillende soorten gasten. Het is bijvoorbeeld een goede keuze voor een kindvriendelijke vakantie. Zo is Ahmet op vakantie geweest bij Granada Luxury Belek met het hele gezin. Hij zegt: “Super leuk met de kinderen, overvloed aan zwembaden voor jong en oud. En dat ook weer met evenementen, wij hebben ons hier prima vermaakt een echte aanrader!” Ook Gonca is op vakantie geweest bij Granada Luxury Belek, maar dan met haar partner. Ze geeft aan dat het een geschikte keuze is voor iedereen die op vakantie naar de Turkse Rivièra gaat! Ze zegt: “Het is een prachtig hotel. Er is voor elke leeftijd wat te doen! Zowel met Zn. tweeën als familie of groep. Het personeel is ook heel vriendelijk. Hierbij wil ik alle collega's en Shadi bedanken voor al hun hulp.”

De ligging

Granada Luxury Belek ligt in Belek, een badplaats in de Turkse Rivièra. Belek staat bekend om de mooie luxe resorts, waar dit er één van is! Daarnaast komen veel vakantiegangers naar Belek voor de rust en de golfbanen. Het hotel ligt wat afgelegen vanaf het strand, maar heeft wel een eigen privé strand. Hier maak je gratis gebruik van de ligbedden en parasols. Actievelingen kunnen tegen betaling verschillende watersport beoefenen bij lokale aanbieders op het strand. De afstand tussen het hotel en het strand is ongeveer 2 kilometer. Vind je dit iets te ver in de zomerse hitte? Maak dan gebruik van de gratis shuttle service naar het strand! Informeer bij de receptie van het hotel naar de voorwaarden.

Het hotel en faciliteiten

Granada Luxury Belek is een luxe vijfsterrenhotel. Het gastvrije personeel heet je welkom bij de receptie in de lobby, die 24 uur per dag geopend is. Je maakt in het hele hotel gebruik van gratis WiFi, zowel in de openbare ruimtes als in je kamer. De meest indrukwekkende plek bij dit hotel is de tuin, waar meerdere ruime zwembaden zijn, waaronder een kinderbad met een aantal watertoestellen. Bij de zwembaden is een zonneterras met ligstoelen en parasols, waar je lekker kan zonnen. Ook is er een handdoekenservice, waarvoor borg wordt gevraagd. Ook is er een waterpark. Dankzij de verschillende glijbanen gaan jong en oud een vakantie vol waterplezier tegemoet! Hier vermaken de kinderen zich vast urenlang. Zijn ze nog niet uitgespeeld? Dan kunnen zijn naar de miniclub, tienerclub of de speeltuin. In het hoogseizoen is er regelmatig een kinderdisco! Vervelen is geen optie bij Granada Luxury Belek. Naast de mooie zwembaden en faciliteiten voor kinderen kan je er verschillende sporten doen. Wat dacht je van fitness, (beach)volleybal, (tafel)tennis, basketbal en minigolf. Voor veel van deze activiteiten moet je reserveren. Sommige activiteiten, zoals bowling, tennis of een bezoekje aan de gamehal zijn tegen betaling. Ook is er een entertainmentprogramma met onder andere sportieve activiteiten, spellen en shows voor gasten van alle leeftijden. Wie op zoek is naar ultieme ontspanning komt helemaal tot rust bij de spa! Hier maak je gratis gebruik van het binnenbad, de sauna en het Turkse stoombad. Tegen betaling kan je diverse behandelingen bijboeken. Tot slot heeft Granada Luxury Belek een aantal services en faciliteiten waar je tegen betaling gebruik van maakt, zoals de roomservice, kapper, doktersservice, oppasservice en verschillende winkeltjes. Ook is er een discotheek en een bioscoop, waar je (mogelijk tegen betaling) volop wordt vermaakt!

De kamers

Granada Luxury Belek beschikt over verschillende soorten kamers. Deze hebben allemaal airconditioning, verwarming, een telefoon, een televisie en koffie- en theefaciliteiten. De kamers hebben een privébadkamer met bad of douche, toilet, haardroger, badslippers en badjassen. Daarnaast hebben ze een balkon of terras met zitje. Tegen betaling maak je gebruik van de minibar en het kluisje.Het verschil in kamers

Goed om te weten

Het verschil in kamers

De standaardkamers beschikken over alle bovenstaande faciliteiten. Ze bieden de ruimte voor maximaal drie volwassen gasten of twee volwassen gasten en twee kinderen. Deze kamers zijn beschikbaar met landzicht en zwembadzicht. De familiekamers bieden plaats voor maximaal vier volwassen gasten of drie volwassen gasten en twee kinderen. Er zijn twee aparte slaapkamers. De familiekamers deluxe bieden ruimte voor maximaal vijf gasten. Deze kamers zijn ruimer en luxer ingericht dan de standaard familiekamers, maar verder grotendeels hetzelfde. De Lake House Family accommodaties zijn villa's met directe toegang tot het zwembad. Daarnaast hebben deze villa's een jacuzzi (alleen op de tweede verdieping) in de badkamer. Ze zijn geschikt voor maximaal vier gasten verdeeld over twee slaapkamers. De Maldivian huisjes zijn geschikt voor maximaal twee gasten. Deze accommodaties zijn 18+. Ze bevinden zich in het zwembad, net als de welbekende huisjes op de Malediven. Vanaf je eigen terras ga je zo het zwembad in! Ook zijn er Wonderland Pool Deluxe kamers. Deze zijn geschikt voor maximaal twee aparte gasten. Er is een aparte slaapkamer. De Prenses Suite is geschikt voor maximaal twee volwassenen en een kind. Er is één aparte slaapkamer. Naast de standaard faciliteiten hebben deze luxe kamers een eigen sauna. De King Suites zijn ruimer en geschikt voor maximaal twee volwassenen en een kind. Deze kamers beschikken over de standaard faciliteiten, maar hebben ook een eigen jacuzzi en sauna. De suites luxe afgewerkt en vanaf het balkon heb je schitterend uitzicht. De slaapkamer en woonruimte zijn gescheiden. Er zijn ook King Luxury Suites. Deze luxe kamers zijn zeer ruim en geschikt voor maximaal vier volwassenen en een kind. De Senior Suites zijn het ruimst en zijn geschikt voor maximaal zeven gasten. Ook deze kamers hebben een jacuzzi en sauna. Ze zijn nóg ruimer ingericht dan de vorige suites. De slaapkamers en woonruimtes zijn gescheiden. De Senior Suites hebben ook een keuken.

Eten en drinken

Je verblijft bij Granada Luxury Belek op basis van all inclusive verzorging. Het hotel heeft meerdere à la carte restaurants en een buffetrestaurant. Ook zijn er meerdere bars. Wanneer je voor all inclusive verzorging kiest, zijn de hoofdmaaltijden in buffetvorm bij de reissom inbegrepen. Het ontbijtbuffet staat klaar van 7.00 tot 10.00 uur, maar op aanvraag is laat ontbijt mogelijk van 10.00 tot 11.00 uur. Vervolgens is het lunchbuffet van 12.30 tot 14.30 uur en het dinerbuffet van 18.30 tot 21.00 uur. Een selectie aan alcoholvrije en alcoholische drankjes is bij de verzorging inbegrepen tot maximaal 0.00 uur, afhankelijk van de openingstijden van de bar. Tussen 12.30 en 16.00 uur zijn er verschillende snacks beschikbaar. Voor overige import drankjes, diners in de à la carte restaurants, roomservice, frisdrank in flessen, energiedrankjes, cocktails, sommige wijnen en verse fruitsappen moet worden bijbetaald.

All inclusive vakantie

Granada Luxury Belek is een goede keuze voor een all inclusive vakantie! Of je nou alleen, met je partner, met vrienden of met het hele gezin op vakantie naar Turkije gaat, bij dit hotel vind je alle faciliteiten om van je vakantie een daverend succes te maken.

Goed om te weten

Qua creditcards worden Visa en MasterCard geaccepteerd. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan. Sommige sport- en wellness faciliteiten zijn tegen betaling. Het waterpark is niet het hele jaar door geopend. Neem contact op met het hotel voor de actuele openingstijden. Ook kan het waterpark door weersomstandigheden, onderhoud of een lage bezetting gesloten zijn. Tijdens het diner geldt een smart casual dresscode bij Granada Luxury Belek. Granada Luxury Belek heeft enkele kamers voor gasten met een beperkte mobiliteit. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

801 Reviews over Granada Luxury Belek

• 10Adam08-01-2023

Super verblijf in Granada Luxury Belek!

We zijn momenteel in dit hotel! We reizen sinds 2010 alleen in 5-sterrenhotels in Turkije en door de jaren heen is er geen beter hotel in Granada Luxury Belek geweest. Al het personeel bij de receptie is geweldig, vooral de heer Murat is erg behulpzaam, heeft ons veel geholpen met onze wensen. De Guest Relations-meisjes reageerden altijd op al onze verzoeken. Het hotel is erg mooi, enorm gebied, zeer schoon. Onze kamer is groot met een jacuzzi op het balkon. Het eten is gevarieerd en erg lekker. Lage buiging voor de koks! En het allerbelangrijkste: dit hotel is een paradijs voor kinderen!

Eigenaar, 09-01-2023

Dear "Adem", We appreciate your time for writing and publishing this review. It was a pleasure to serve you during your stay to make your holiday special and unforgettable. Looking forward to see you here again soon. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 8Vedat07-01-2023

Ultra luxe, mooi en heel groot hotel

İn Januari moet je niet verwachten dat alle activiteiten waaronder de buitenzwembaden open zijn maar daar is ook de prijs naar.

Service was top en de mensen die in het hotel verblijven zijn ook top.

Eigenaar, 09-01-2023

Dear "Vedat", Thank you so much for your time and this lovely review. It was a great pleasure to read, that all your family enjoyed the stay at Granada Luxury Belek to the fullest. We are proud of making you feel welcome than never before in a hotel. Looking forward to seeing you here again. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 7Burhan Mutlu07-01-2023

Turksekracht Deventer

Het was een gezellige tijd met vrienden en een prima hotel voor een groep

Eigenaar, 09-01-2023

Dear "Burhan Mutlu", we are happy to read that all your family had an amazing stay at Granada Luxury Belek. It is a pleasure to know, that Luxury concept with its rich entertainment facilities did contribute to unforgettable time, spent at our hotel. Please know, that the issue is followed now by our responsible colleagues. We were glad to have you as a guest and are looking forward to welcoming you here again. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 10Murat07-01-2023

Fijn hotel

We zijn met 20 man hier en echt het was 4 dagen genieten! Geen problemen ervaren onlangs grote groep jongens

Eigenaar, 09-01-2023

Dear Murat, Thank you very much for your nice review. We are delighted you had a great time at our hotel and recommend to everybody to visit. We all hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 10Ahmet seker07-01-2023

Geweldig

Wij waren hier met een groep van 20 man. Prachtig hotel die optimale service heeft. Schoon hygiënisch en lekker eten! Zeker een aanrader!

Eigenaar, 09-01-2023

Dear Ahmet şeker, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 10Erboy07-01-2023

Geweldig

Indrukwekkende hotel. Top personeel. Dit is mijn 2e bezoek hier.

Eigenaar, 09-01-2023

Dear "erboy", Thank you for taking time to share your holiday impressions. We are honored to find that we were able to make your stay at Granada Luxury Belek truly delightful. It is great that you particularly appreciated hotel’s facilities and amenities, attentive service and accommodation. We are looking forward to welcoming you back soon.
    Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 10Ugur Ozdemir07-01-2023

Prachtig

Prachtige mooie hotel , vriendelijk , schoon. Ruime kamers met een mooie uitzicht.

Eigenaar, 09-01-2023

Dear "Uğur Özdemir", Thank you for appreciating our five-star quality and service as well as for sharing your review. We are glad to hear that you had an amazing stay Granada Luxury Belek. We hope to welcome you soon for another memorable stay. Best Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 10Tanju Sahin07-01-2023

Top hotel!

We zijn hier met 20 man (voetbalteam). Ze hebben alles netjes geregeld! We hadden een aantal speciale wensen en deze hebben ze van te voren geregeld. Er was een klein probleempje, dit hebben ze ter plekke snel opgelost. Volgend jaar komen we weer terug!

Eigenaar, 09-01-2023

Dear “Tanju Şahin”, Thank you for your praising review regarding the holiday at Granada Luxury Belek, where we were happy to meet your wishes and make a stay as comfortable as possible. Our gratitude for your compliments to our personnel. We look forward to welcoming you back for another unforgettable holiday. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 9Shukran İbrahim27-12-2022

Alles is ell Goed

Zeer Goed Perfect Restaurant is goed en Proper

Eigenaar, 29-12-2022

Dear “Şükran İbrahim”, Our gratitude for your feedback and the kind compliments to our staff. It is a delight to hear that we contributed to an outstanding holiday experience for you, which you fully enjoyed. We would be happy to see and serve you again at Granada Luxury Belek. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 8Davy25-12-2022

Goed hotel

Goed hotel , ruime keuze aan eten en verzorgde dranken . Lekkere cocktails. In de kerstvakantie nog een lekkere 20 graden . Nog een verwarmd buitenzwembad en binnenzwembaden.

Eigenaar, 02-01-2023

Dear Davy, Thank you very much for your nice review. We are delighted you had a great time at our hotel and recommend to everybody to visit. We all hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

Hotel Granada Luxury Belek info

• LobbyBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (7)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (13)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (8)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (39)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (9)
  • KinderzwembadBeschikbaar (4)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar