Hotel Granada Luxury Belek

Wellness hotel, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag34°25°
Hotel Granada Luxury Belek
9,7

Wat vakantiegangers zeggen

Granada Luxury Belek Hotel is een groot hotel waar je goed zit voor een vakantie met de kids. Want voor hen zijn er hier een aantal hele leuke faciliteiten te vinden. En het personeel? Dat is erg vriendelijk zo blijkt uit jullie reviews. Belek Granada Luxury Hotel Sahibi is een hotel met luxe uitstraling.

Hou je van zwemmen? En zijn jouw kids nooit uit het water te slaan? Dan ben je in Granada Luxury Belek Hotel aan het juiste adres. Hier heb je een groot aquapark waar je je dagen kunt vermaken. Joost: ‘Zwembad is geweldig voor groot en klein, zelfs een lift aanwezig voor de banden glijbaan!’ Er is ook een golfslagbad. Een groot pluspunt is volgens jullie dat er hier altijd een ligbed vrij is, zelfs in het hoogseizoen.

Tussen al dat spetteren en spatteren door kun je gewoon all-inclusive genieten. Al kan dit volgens jullie op veel plekken in Granada Luxury Belek Hotel. Het eten is ook nog eens goed en je hebt voldoende keus. Reviewer Patricia schrijft dat je soms wel een paar minuten in de rij staat. Maar dan geniet je volgens haar wel van een warme of vers bereide maaltijd.

Het aquapark is niet het enige vermaak voor kinderen. In Belek Granada Luxury Hotel Sahibi vind je ook een animatieteam. En bijzondere activiteiten? Die worden er zeker georganiseerd. Wat dacht je van een schuimparty? Je kunt ook met het gezin naar de kermis. Hou er rekening mee dat je hier wel apart voor moet betalen. Dit vinden sommige gasten jammer.

De hotelkamers in Belek Granada Luxury Hotel Sahibi zijn goed volgens reviewers. Ze zijn ruim en schoon. Kies je voor een familiekamer? Dan is het tweepersoonsbed wat aan de smalle kant. In andere kamers zijn de bedden volgens jullie breed genoeg. De minibar op de hotelkamer wordt dagelijks bijgevuld met frisdrank. In Belek Granada Luxury Hotel Sahibi kun je er ook voor kiezen om uniek te overnachten. Vakantieganger Waelkens probeerde dit uit: ‘Wij verbleven in het kasteel langs de andere kant van het zwembad en hadden een prachtig uitzicht op het domein en het hoofdhotel.’

Omgeving Belek Granada Luxury Hotel Sahibi ligt in de buurt van Belek. Ben je wel toe aan wat beweging? Dan kun je er wandelend naar toe. Je staat er in 20 minuutjes. Vind je dit wat te ver? Ron van Rest geeft je een andere optie: ‘Voor de deur staan taxi’s die je voor 4 euro naar het centrum brengen.’ Ben je sportief? Dan zit je goed in Belek, want deze badplaats staat bekend om de mooie golfbanen. Tijd om de kneepjes van het vak te leren dus.

Relax je liever op het strand met een cocktail in je hand? Op het privéstrand van Granada Luxury Belek Hotel komt het met dat drankje wel goed. Ook voor een hapje eten kun je hier terecht. En dat all-inclusive! Het strand heet Malediven Beach en is volgens Familie Droogmans top en erg mooi.

We hebben een aantal aanbieders voor Granada Luxury Belek voor je op een rij gezet:

110 reviews over Hotel Granada Luxury Belek in het Nederlands

wilma
12-8-2019

Het Granada Luxury is een Hotel waar je alles hebt een MEGA waterpark en een zwembad wat lijkt op een meer. Wil je het kleiner blijf je dichter bij het hotel daar ligt het kleinere bad. Voor ouders met jonge kinderen ( 2-5) is het een behoorlijke wandeling met de buggy maar ook hier bevind zich een mooi pretpark en kleine kermis voor de aller jongste. De banden lift is een echte uitkomst, ook aan life guards geen gebrek. Bij het grootste bad zien we er dagelijks wel een stuk of 10 bij elke glijbaan boven 1 maar ook beneden in de waterbakken. Je hebt een grootschalig aanbod qua kamers voor gezinnen. Kijk hier goed na wij hadden er een met een kamer voor de oudste 2 kinderen dan badkamer dan kamer voor de ouders. Wat wij jammer vonden was dat er geen echte hangkast aanwezig was, ook waren de kamers iets aan de kleinere kant. De adviezen die we gaven aan de guestrelations werden zeker doorgegeven. Het personeel is super aardig!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Filiz
11-8-2019

Onze verblijf was Heel aangenaam, we zijn toegekomen en we hadden meteen onze kamer. We Waren hier met de helen familie oa 2 kleine kindere en een tiener, iedereen has iets te doen. De glijbanen zijn top en et zijn overal redders in de zwembaden dus de ouders moeten zich geen zorge maken voor de kinderen. De guest relations en het personeel is Heel symphatiek.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Fam. Nguyen
10-8-2019

Voorafgaand aan onze vakantie waren een beetje sceptisch na het lezen van meerdere reviews. Wij zijn nu net een dagje terug en kunnen zeggen dat we een top vakantie hebben gehad. Onze kamer was ruim genoeg voor ons als gezin (3 kinderen), twee badkamers. Personeel was erg vriendelijk en liepen de benen uit hun lijf voor ons. Kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Gedurende de dag ook altijd wel ergens een bedje. Ja, er worden handdoeken neergelegd maar die mogen ook net zo makkelijk weer weggehaald worden van het personeel. Receptie is een aandachtspunt. Slecht Engels sprekend en kunnen de drukte niet aan.

Kamers werden goed schoongemaakt. Af en toe een kleine bijdrage voor de schoonmaakster en werd er nog beter gepoetst.

Voldoende eetgelegenheden en variatie!

Ook veel gelezen over het type mensen wat er komt. Hebben wij totaal geen last van gehad!

Al met al een leuke vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Freesun.nl

fantastisch zeker voor herhaling vatbaar

hamdi
10-8-2019

alles was super, personeel is super vriendelijk en is hygienisch

Gereisd Met partner in augustus 2019

Nooit weer

Nederland
6-8-2019

Bij aankomst incheckbalie is het personeel zeer onvriendelijk. De kamers zijn erg klein en gehorig. Voor 5 personen krijg je een 4 persoonskamer. Ook dit hotel kent handdoeije leggen waar niks mee gebeurt. Personeel zowel in het restaurant en zwembad zijn heel onvriendelijk. Kosten zijn te duur voor wat je krijgt. 10 dagen 3 volwassen en 2 kinderen € 6000. Wij kennen andere hotels in Belek waar je wel goed wordt behandeld. En bij het handoekje leggen bij 2 uur niet op je plek weg handdoek. Zo hoort het ook !!!! Het eten is wel prima alleen niet warm. Bediening is zeeeeer slecht.

Alles super

Jiao
6-8-2019

Bijna geen plek bij het zwembad doordat iedereen hun handdoeken er al vroeg neerleggen en daarna de hele dag er niet vinden zijn animation ist super

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Te arrogant personeel dus nee wij komen niet weer

5-8-2019

Een heel groot hotel. Familie kamer geboekt voor 5 personen.Bij aankomst staat er 1 twee persoons bed en 2 x 1 persoonsbed. Daar wordt dan een extra bed tussen gedrukt. Je hebt 1 kast met 4 leg plankjes en een klein stukje hang. Mijn advies neem niet veel mee. Je kan het niet bergen. Het Personeel is zeer onvriendelijk. Eten is prima voor ieder wat wils. Drinken moet jezelf halen Om bij het zwembad te gaan liggen mag je de wekker gaan zetten. Om half 9 smorgens hebben heel veel mensen een handdoek erop gelegd. Deze mensen zie je pas tegen vier uur weer. En daar wordt niets aan gedaan. Wij zijn met 5 personen en iedere dag weer een strijd om een plekje te vinden. Er zijn veel activiteiten bij het zwembad. Het centrum ligt ongeveer op 3 km een taxi nemen kost 4 euro. Personeel vraagt aan kinderen als ze de telefoon even mogen lenen om vervolgens bij Zoover overal een 10 neer te zetten. Dit hebben ze bij mijn kinderen gedaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We konen zeker volgend jaar terug geweldig

Hans
5-8-2019

In een woord geweldig We waren hier met een dochter van 11 jaar Van 20-7-2019 tot 02-08-2019 Het is heel groot opgezet en daarom zijn er bv aan het zwembad toch rustige plekken om te liggen Voor een goedplekje aan het zwembad hoef je niet vroeg voor uit bed om 9 uur zijn er nog heel veel bedjes vrij Het eten is wel vaak het zelfde maar heel uitgebreid daarom is er altijd wel iets wat je lekker vindt Het nadeel is dat de kamers gehorig zijn en op een kamer voor 3 personen het 2persoonsbed maar 1.40 breed is dat is aan de smalle kant Verder een super hotel

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Fantastic place!

Marry
2-8-2019

Het is hier echt zo mooi, personeel animatie ook super dit is 1 van de mooiste schoonste hotel waar ik ben geweest! Ik raad het iedereen aan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

GEWELDIG!!!!!!

Yuri
2-8-2019

Echt een geweldig hotel. ligt op Max 30-45min van het vliegveld. Het hotel is erg schoon. Wij hadden de fam room dekluxe: grote kamer met 2 badkamers, 2 minibars, goed geïsoleerd qua geluid. Dubbele airco. Het is een erg groot hotel, maar doordat het groot is opgezet voelt het niet massaal aan. We hadden altijd een bedje met parasol, ook met 5 pers... Het is een nieuw hotel dus de bedjes en alles is schoon en niet kapot. Veel glijbanen wat een plezier voorhoud en jong is. Bij het grote bad is om de 20m een badmeester. Het eten is erg goed, divers, vers, ook altijd plaats om met 5 pers. te zitten. Bij het zwembad is de horeca voorziening ook supergoed. De attracties waren een erg leuke aanvulling om 's avonds naartoe te gaan. Iedere avond ook leuke shows Dit hotel is echt een super aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen7

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.7 km, 10 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenAziatisch, Duits, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Regionaal, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• ReceptieAanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Racquetball, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Kunstgras, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Granada Luxury Belek in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Granada Luxury Belek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.