Hotel Granada Luxury Belek

9.7Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

9.7Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Granada Luxury Belek voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Granada Luxury Belek Hotel is een groot hotel waar je goed zit voor een vakantie met de kids. Want voor hen zijn er hier een aantal hele leuke faciliteiten te vinden. En het personeel? Dat is erg vriendelijk zo blijkt uit jullie reviews. Belek Granada Luxury Hotel Sahibi is een hotel met luxe uitstraling.

Hou je van zwemmen? En zijn jouw kids nooit uit het water te slaan? Dan ben je in Granada Luxury Belek Hotel aan het juiste adres. Hier heb je een groot aquapark waar je je dagen kunt vermaken. Joost: ‘Zwembad is geweldig voor groot en klein, zelfs een lift aanwezig voor de banden glijbaan!’ Er is ook een golfslagbad. Een groot pluspunt is volgens jullie dat er hier altijd een ligbed vrij is, zelfs in het hoogseizoen.

Tussen al dat spetteren en spatteren door kun je gewoon all-inclusive genieten. Al kan dit volgens jullie op veel plekken in Granada Luxury Belek Hotel. Het eten is ook nog eens goed en je hebt voldoende keus. Reviewer Patricia schrijft dat je soms wel een paar minuten in de rij staat. Maar dan geniet je volgens haar wel van een warme of vers bereide maaltijd.

Het aquapark is niet het enige vermaak voor kinderen. In Belek Granada Luxury Hotel Sahibi vind je ook een animatieteam. En bijzondere activiteiten? Die worden er zeker georganiseerd. Wat dacht je van een schuimparty? Je kunt ook met het gezin naar de kermis. Hou er rekening mee dat je hier wel apart voor moet betalen. Dit vinden sommige gasten jammer.

De hotelkamers in Belek Granada Luxury Hotel Sahibi zijn goed volgens reviewers. Ze zijn ruim en schoon. Kies je voor een familiekamer? Dan is het tweepersoonsbed wat aan de smalle kant. In andere kamers zijn de bedden volgens jullie breed genoeg. De minibar op de hotelkamer wordt dagelijks bijgevuld met frisdrank. In Belek Granada Luxury Hotel Sahibi kun je er ook voor kiezen om uniek te overnachten. Vakantieganger Waelkens probeerde dit uit: ‘Wij verbleven in het kasteel langs de andere kant van het zwembad en hadden een prachtig uitzicht op het domein en het hoofdhotel.’

Omgeving
Belek Granada Luxury Hotel Sahibi ligt in de buurt van Belek. Ben je wel toe aan wat beweging? Dan kun je er wandelend naar toe. Je staat er in 20 minuutjes. Vind je dit wat te ver? Ron van Rest geeft je een andere optie: ‘Voor de deur staan taxi’s die je voor 4 euro naar het centrum brengen.’ Ben je sportief? Dan zit je goed in Belek, want deze badplaats staat bekend om de mooie golfbanen. Tijd om de kneepjes van het vak te leren dus.

Relax je liever op het strand met een cocktail in je hand? Op het privéstrand van Granada Luxury Belek Hotel komt het met dat drankje wel goed. Ook voor een hapje eten kun je hier terecht. En dat all-inclusive! Het strand heet Malediven Beach en is volgens Familie Droogmans top en erg mooi.

634 reviews over Hotel Granada Luxury Belek

• 10Wiegers25-02-2020

Geweldig!!

Geweldige accomodatie. Het personeel zeer vriendelijk. Mooie kamers. Zeer luxe uitstraling.

CRM Management- Granada Luxury Belek, Guestrelations Manager, 26-02-2020

Dear Wiegers, Thank you very much for your nice review. We are delighted you had a great time at our hotel and recommend to everybody to visit. We all hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    10Omran02-12-2019

Perfect

Het was een goede hotel met goede serves iedereen staat dag en nacht klaar voor je je hoeft maar een telefoon te plegen en ze komen je van dienst zijn top hotel aanrader voor iedereen !!!!!

CRM Management- Granada Luxury Belek, Guestrelations Manager, 03-12-2019

Dear "Omran", Thank you for appreciating our five-star quality and service as well as for sharing your review on Booking.com. We are glad to hear that you had an amazing stay Granada Luxury Belek. We hope to welcome you soon for another memorable stay. Best Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Monika30-11-2019

Familien hotel

Granada luxury hotel is the best hotel across the world guest relation service is best thank you guest relation manager ,thank you for yor pesonal service ,miss mina in guest service is very kindly ,helpful

CRM Management- Granada Luxury Belek, Guestrelations Manager, 03-12-2019

Dear Monika, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 8Rosa29-11-2019

Good!

Heel relaxte sfeer, service is goed! Kwamen hier een weekje bijkomen en dat is goed gelukt. Sauna is ook een aanrader.

CRM Management- Granada Luxury Belek, Guestrelations Manager, 01-12-2019

Dear "Rosa", Thank you for your kind review and the compliments. It is an honor for us to know that you highly enjoyed the time at Granada Luxury Belek and that the hotel left only the best memories to you. We were pleased to have you as our guest and would be happy to welcome you back again. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Kayhan Razmi28-11-2019

Leer leuk en lux. The Guest Relation = behulpzaam

Ligging is niet helemaal super. Voor de rest alles was goed.

CRM Management- Granada Luxury Belek, Guestrelations Manager, 29-11-2019

Dear “Kayhan Razmi,”, Thank you for your praising review regarding the holiday at Granada Luxury Belek, where we were happy to meet your wishes and make a stay as comfortable as possible. Our gratitude for your compliments to our personnel. We look forward to welcoming you back for another unforgettable holiday. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 9Jeniffer19-11-2019

Very nice

Hele aardige personeel, goeie hotel!

CRM Management Granada Luxury Belek, Guestrelations Manager, 22-11-2019

Dear "Jeniffer", Thank you so much for your time and this lovely review. It was a great pleasure to read, that all your family enjoyed the stay at Granada Luxury Belek to the fullest. We are proud of making you feel welcome than never before in a hotel. Looking forward to seeing you here again. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 10Jacoba13-11-2019

Tip hotel

Dit is een super hotel . Wat een mooi hotel en goed personeel . Niks is te gek of het is er . Vriendelijk open en behulpzaam. Zeker dat ik terug ga met vrienden . Hey was een super vakantie

CRM Management- Granada Luxury Belek, Guestrelations Manager, 14-11-2019

Dear "Jacoba", Thank you so much for your time and this lovely review. It was a great pleasure to read, that all your family enjoyed the stay at Granada Luxury Belek to the fullest. We are proud of making you feel welcome than never before in a hotel. Looking forward to seeing you here again. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 9Decramer12-11-2019

Voor herhaling vatbaar

Prachtig hotel met een bijzonder goede service. Vriendelijk personeel.

CRM Management- Granada Luxury Belek, Guestrelations Manager, 14-11-2019

Dear Decramer, Thank you very much for your nice review. We are delighted you had a great time at our hotel and recommend to everybody to visit. We all hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 9Sercan Yeltekin11-11-2019

Relaxt holiday, will be back once midsummer

Rond deze periode is de resort voor 40% gesloten, personeel is heel aardig en behulpzaam, wel heel hygenisch, bedden liggen lekker! En eten is goed alleen weinig variant. Ook een mooie uitzicht vansf de resort.

CRM Management- Granada Luxury Belek, Guestrelations Manager, 13-11-2019

Dear Sercan Yeltekin, Thank you very much for your nice review. We are delighted you had a great time at our hotel and recommend to everybody to visit. We all hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 4peter06-11-2019

nooit meer

personeel onvriendelijk, eten slecht en animatie slecht

CRM Management- Granada Luxury Belek, Guestrelations Manager, 10-11-2019

Dear peter, First of all, we appreciate your choice; it is our pleasure to welcome you in Granada Luxury Belek. We want to thank you for taking your time and your effort to share your comments about our hotel. Your opinions and observations are with greatest importance and assistance to us in order to be able to achieve the constant improvement, the guest satisfaction and the high quality service we strive. Thank you for your assistance. We are looking forward to welcome you again at our Granada Luxury Belek. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

adotravel.nl

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen7

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.7 km, 10 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenAziatisch, Duits, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Regionaal, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• ReceptieAanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën