Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanBelek / Aksu / Kadriye

9.4FenomenaalScore uit 714 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Wat een luxe! De foto's van Granada Luxury Belek spreken eigenlijk voor zich. Tijdens een vakantie bij dit vijfsterrenhotel in Belek zal het je aan niks ontbreken en word je helemaal in de watten gelegd! Het hotel is ruim opgezet en is wel 10.000 m² groot! Er zijn meerdere schitterende zwembaden, een ruime keuze aan restaurants en een uitgebreid wellnesscentrum! Wat wil je nog meer tijdens jouw vakantie naar Turkije?

Over het algemeen laten andere vakantiegangers hele enthousiaste reviews achter voor Granada Luxury Belek. Men geeft aan dat alles tot in de puntjes geregeld. Daarnaast is het hotel erg luxe en service gericht. Bij zo’n groot en veelzijdig hotel komen allerlei verschillende soorten gasten. Het is bijvoorbeeld een goede keuze voor een kindvriendelijke vakantie. Zo is Ahmet op vakantie geweest bij Granada Luxury Belek met het hele gezin. Hij zegt: “Super leuk met de kinderen, overvloed aan zwembaden voor jong en oud. En dat ook weer met evenementen, wij hebben ons hier prima vermaakt een echte aanrader!” Ook Gonca is op vakantie geweest bij Granada Luxury Belek, maar dan met haar partner. Ze geeft aan dat het een geschikte keuze is voor iedereen die op vakantie naar de Turkse Rivièra gaat! Ze zegt: “Het is een prachtig hotel. Er is voor elke leeftijd wat te doen! Zowel met Zn. tweeën als familie of groep. Het personeel is ook heel vriendelijk. Hierbij wil ik alle collega's en Shadi bedanken voor al hun hulp.”

De ligging

Granada Luxury Belek ligt in Belek, een badplaats in de Turkse Rivièra. Belek staat bekend om de mooie luxe resorts, waar dit er één van is! Daarnaast komen veel vakantiegangers naar Belek voor de rust en de golfbanen. Het hotel ligt wat afgelegen vanaf het strand, maar heeft wel een eigen privé strand. Hier maak je gratis gebruik van de ligbedden en parasols. Actievelingen kunnen tegen betaling verschillende watersport beoefenen bij lokale aanbieders op het strand. De afstand tussen het hotel en het strand is ongeveer 2 kilometer. Vind je dit iets te ver in de zomerse hitte? Maak dan gebruik van de gratis shuttle service naar het strand! Informeer bij de receptie van het hotel naar de voorwaarden.

Het hotel en faciliteiten

Granada Luxury Belek is een luxe vijfsterrenhotel. Het gastvrije personeel heet je welkom bij de receptie in de lobby, die 24 uur per dag geopend is. Je maakt in het hele hotel gebruik van gratis WiFi, zowel in de openbare ruimtes als in je kamer. De meest indrukwekkende plek bij dit hotel is de tuin, waar meerdere ruime zwembaden zijn, waaronder een kinderbad met een aantal watertoestellen. Bij de zwembaden is een zonneterras met ligstoelen en parasols, waar je lekker kan zonnen. Ook is er een handdoekenservice, waarvoor borg wordt gevraagd. Ook is er een waterpark. Dankzij de verschillende glijbanen gaan jong en oud een vakantie vol waterplezier tegemoet! Hier vermaken de kinderen zich vast urenlang. Zijn ze nog niet uitgespeeld? Dan kunnen zijn naar de miniclub, tienerclub of de speeltuin. In het hoogseizoen is er regelmatig een kinderdisco! Vervelen is geen optie bij Granada Luxury Belek. Naast de mooie zwembaden en faciliteiten voor kinderen kan je er verschillende sporten doen. Wat dacht je van fitness, (beach)volleybal, (tafel)tennis, basketbal en minigolf. Voor veel van deze activiteiten moet je reserveren. Sommige activiteiten, zoals bowling, tennis of een bezoekje aan de gamehal zijn tegen betaling. Ook is er een entertainmentprogramma met onder andere sportieve activiteiten, spellen en shows voor gasten van alle leeftijden. Wie op zoek is naar ultieme ontspanning komt helemaal tot rust bij de spa! Hier maak je gratis gebruik van het binnenbad, de sauna en het Turkse stoombad. Tegen betaling kan je diverse behandelingen bijboeken. Tot slot heeft Granada Luxury Belek een aantal services en faciliteiten waar je tegen betaling gebruik van maakt, zoals de roomservice, kapper, doktersservice, oppasservice en verschillende winkeltjes. Ook is er een discotheek en een bioscoop, waar je (mogelijk tegen betaling) volop wordt vermaakt!

De kamers

Granada Luxury Belek beschikt over verschillende soorten kamers. Deze hebben allemaal airconditioning, verwarming, een telefoon, een televisie en koffie- en theefaciliteiten. De kamers hebben een privébadkamer met bad of douche, toilet, haardroger, badslippers en badjassen. Daarnaast hebben ze een balkon of terras met zitje. Tegen betaling maak je gebruik van de minibar en het kluisje.Het verschil in kamers

Goed om te weten

Het verschil in kamers

De standaardkamers beschikken over alle bovenstaande faciliteiten. Ze bieden de ruimte voor maximaal drie volwassen gasten of twee volwassen gasten en twee kinderen. Deze kamers zijn beschikbaar met landzicht en zwembadzicht. De familiekamers bieden plaats voor maximaal vier volwassen gasten of drie volwassen gasten en twee kinderen. Er zijn twee aparte slaapkamers. De familiekamers deluxe bieden ruimte voor maximaal vijf gasten. Deze kamers zijn ruimer en luxer ingericht dan de standaard familiekamers, maar verder grotendeels hetzelfde. De Lake House Family accommodaties zijn villa's met directe toegang tot het zwembad. Daarnaast hebben deze villa's een jacuzzi (alleen op de tweede verdieping) in de badkamer. Ze zijn geschikt voor maximaal vier gasten verdeeld over twee slaapkamers. De Maldivian huisjes zijn geschikt voor maximaal twee gasten. Deze accommodaties zijn 18+. Ze bevinden zich in het zwembad, net als de welbekende huisjes op de Malediven. Vanaf je eigen terras ga je zo het zwembad in! Ook zijn er Wonderland Pool Deluxe kamers. Deze zijn geschikt voor maximaal twee aparte gasten. Er is een aparte slaapkamer. De Prenses Suite is geschikt voor maximaal twee volwassenen en een kind. Er is één aparte slaapkamer. Naast de standaard faciliteiten hebben deze luxe kamers een eigen sauna. De King Suites zijn ruimer en geschikt voor maximaal twee volwassenen en een kind. Deze kamers beschikken over de standaard faciliteiten, maar hebben ook een eigen jacuzzi en sauna. De suites luxe afgewerkt en vanaf het balkon heb je schitterend uitzicht. De slaapkamer en woonruimte zijn gescheiden. Er zijn ook King Luxury Suites. Deze luxe kamers zijn zeer ruim en geschikt voor maximaal vier volwassenen en een kind. De Senior Suites zijn het ruimst en zijn geschikt voor maximaal zeven gasten. Ook deze kamers hebben een jacuzzi en sauna. Ze zijn nóg ruimer ingericht dan de vorige suites. De slaapkamers en woonruimtes zijn gescheiden. De Senior Suites hebben ook een keuken.

Eten en drinken

Je verblijft bij Granada Luxury Belek op basis van all inclusive verzorging. Het hotel heeft meerdere à la carte restaurants en een buffetrestaurant. Ook zijn er meerdere bars. Wanneer je voor all inclusive verzorging kiest, zijn de hoofdmaaltijden in buffetvorm bij de reissom inbegrepen. Het ontbijtbuffet staat klaar van 7.00 tot 10.00 uur, maar op aanvraag is laat ontbijt mogelijk van 10.00 tot 11.00 uur. Vervolgens is het lunchbuffet van 12.30 tot 14.30 uur en het dinerbuffet van 18.30 tot 21.00 uur. Een selectie aan alcoholvrije en alcoholische drankjes is bij de verzorging inbegrepen tot maximaal 0.00 uur, afhankelijk van de openingstijden van de bar. Tussen 12.30 en 16.00 uur zijn er verschillende snacks beschikbaar. Voor overige import drankjes, diners in de à la carte restaurants, roomservice, frisdrank in flessen, energiedrankjes, cocktails, sommige wijnen en verse fruitsappen moet worden bijbetaald.

All inclusive vakantie

Granada Luxury Belek is een goede keuze voor een all inclusive vakantie! Of je nou alleen, met je partner, met vrienden of met het hele gezin op vakantie naar Turkije gaat, bij dit hotel vind je alle faciliteiten om van je vakantie een daverend succes te maken.

Goed om te weten

Qua creditcards worden Visa en MasterCard geaccepteerd. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan. Sommige sport- en wellness faciliteiten zijn tegen betaling. Het waterpark is niet het hele jaar door geopend. Neem contact op met het hotel voor de actuele openingstijden. Ook kan het waterpark door weersomstandigheden, onderhoud of een lage bezetting gesloten zijn. Tijdens het diner geldt een smart casual dresscode bij Granada Luxury Belek. Granada Luxury Belek heeft enkele kamers voor gasten met een beperkte mobiliteit. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Bekijk de beschikbaarheid

714 Reviews over Granada Luxury Belek

• 8Gerdina van der vaart02-07-2022

Super!

Super hotel! Buffeten zijn heel uitgebreid alleen weinig tot geen variatie. Verder echt een goed hotel veel dingen te doen voor jong en oud.

Adnan, Eigenaar, 06-07-2022

Dear Gerdina van der vaart, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 10Quincy30-05-2022

Hotel is erg mooi. En alles is perfect

Adnan, Eigenaar, 01-06-2022

Dear Quincy, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 10Rochelle de Vries30-05-2022

Prachtig hotel met alles er op en eraan.

Hotel is erg mooi en erg groot. Ontbijt, lunch en diner is ook erg goed. Er is erg veel keus en al het eten is goed.

Adnan, Eigenaar, 31-05-2022

Dear “Rochelle de Vries”, Thank you for your praising review regarding the holiday at Granada Luxury Belek, where we were happy to meet your wishes and make a stay as comfortable as possible. Our gratitude for your compliments to our personnel. We look forward to welcoming you back for another unforgettable holiday. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 10Nath0725-05-2022

Top vakantie gehad! ❤️

Resort is erg schoon, personeel en locals zijn heel vriendelijk. Zwembaden zijn echt een pluspunt. Er is genoeg entertainment, in principe hoef je het resort niet af. Belek ligt op loopafstand. Enigste nadeel vond ik dat als je aan het zwembad lag, je op sommige plekken ver moest lopen om wat drinken te halen. Aan eten was er voldoende variatie en keus. Al met al een super mooie vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Adnan, Eigenaar, 26-05-2022

Dear “Nath07”, Thank you for your praising review regarding the holiday at Granada Luxury Belek, where we were happy to meet your wishes and make a stay as comfortable as possible. Our gratitude for your compliments to our personnel. We look forward to welcoming you back for another unforgettable holiday. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 8Asef Bahadouri23-05-2022

Mei vakantie 2022

Mooie hotel met grote zwembaden, gevarieerd eten. Kamers wel wat gehorig, maar verder wel netjes. Bij de receptie een mengeling van aardige en onaardige en niet behhulpzame medewerkers, je wordt een beetje afhankelijk hoe je eruit ziet en waar je vandaan komt geholpen. Met de fotografen die daar werken moet je uitkijken, ze denken dat mensen die uit Europa komen een zak vol met geld hebben en een foto sessie van €600 vrij normaal is en dat je goed moet onderhandelen en alles op papiertje zetten.

Adnan, Eigenaar, 24-05-2022

Dear Asef Bahaduri, First of all, we appreciate your choice; it is our pleasure to welcome you in Granada Luxury Belek. We want to thank you for taking your time and your effort to share your comments about our hotel. Your opinions and observations are with greatest importance and assistance to us in order to be able to achieve the constant improvement, the guest satisfaction and the high-quality service we strive. Thank you for your assistance. We are looking forward to welcome you again at our Granada Luxury Belek. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 10sawendah portier17-05-2022

Voor de 2e keer in dit hotel. Massaal, maar geweldig voor een weekje niets doen. Keuze uit rustig en druk gedeelte bij het zwembad (bij de glijbanen is het druk en bijna geen ligbedden te krijgen). Ruime keus ontbijt, lunch, avond eten en snacks, wel een mierenhoop. Wij zijn erg moeilijke eters (beter dan hier krijg je het niet) en toch aten we vaak friet en fruit als avond eten. Meiden van de kidsclub vermaken je kids met veel plezier! Bijna elke avond is er een prachtige show. Kamers zijn super netjes en schoon. Aanrader!!

Adnan, Eigenaar, 24-05-2022

Dear "Sawendah kapıcısı", Thank you for taking time to share your holiday impressions. We are honored to find that we were able to make your stay at Granada Luxury Belek truly delightful. It is great that you particularly appreciated hotel’s facilities and amenities, attentive service and accommodation. We are looking forward to welcoming you back soon.
    Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 10Nico15-05-2022

Heerlijke vakantie gehad.

Wij hebben het heel fijn gehad op deze vakantie.

Het hotel was mooi en van alle luxe voorzien.

Adnan, Eigenaar, 24-05-2022

Dear "Niko", Thank you for appreciating our five-star quality and service as well as for sharing your review. We are glad to hear that you had an amazing stay Granada Luxury Belek. We hope to welcome you soon for another memorable stay. Best Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 9Chantal thijssen07-05-2022

Top hotel, eten is goed! Entertainment is geweldig, en super service. Op mijn verjaardag stond er een fles champagne en Gebak op de hotelkamer süper attent. Ik ben geen minpunten over dit hotel.

Adnan, Eigenaar, 12-05-2022

Dear "chantal thijssen", Thank you so much for your time and this lovely review. It was a great pleasure to read, that all your family enjoyed the stay at Granada Luxury Belek to the fullest. We are proud of making you feel welcome than never before in a hotel. Looking forward to seeing you here again. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 7Patti06-05-2022

Mooi hotel met minpunten

Groot mooi hotel! Bij binnenkomst een goeie indruk. Wij waren met z'n 11 e (6 volwassen en 5 kinderen tussen 3-13 jaar jong) Boeking was compleet geboekt bij prijsvrij.nl maar helaas kwamen we niet bij elkaar. 2 gezinnen in het hoofdgebouw en opa en oma mochten een halve km verderop zitten. Aangegeven dit niet oke te vinden moesten voor dezelfde type kamer anders 25 euro per nacht bij betalen? Kamer was mooi! Alleen bij aankomst geen 4 bedden aanwezig. Moesten 3 kwartier in de nacht wachten op een extra bed. Bij andere kamer lag iemand op bed te slapen? Eten was goed! Maar geen thema's aanwezig. Veel herhaling. Ik mis leuke shows voor de kleine kinderen. Dit ontbrak. Verder een mooi schoon hotel met veel vermaak. Entertainment was onduidelijk. Wij vertrokken half 7 in de ochtend en een ontbijt voor ons was niet te regelen met 5 jonge kinderen. Enige optie was om voor 4 uur snacht's te ontbijten. Kermis kost 2,50 per rit.

Adnan, Eigenaar, 12-05-2022

Dear “patti”, Thank you for sharing this thoughtful review following your recent stay at our hotel, letting us know that you have some nice memories. With regards to the experienced inconveniences please accept our sincere apology, your comments are appreciated and taken into consideration. We look forward to having a pleasure of seeing you again. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

• 6Marcel05-05-2022

Niet nog een keer een

De kamers zijn goed , op het zwembad waar het te doen staat de lounge muziek de hele dag op 10 , dat iedereenvan de 20 man zich eraan ergerde, De keuze bij het eten is niet bijzonder , van de 8 dagen ligt er 1 dag iets anders, dat waren gamba’s, voor de rest hetzelfde, er zijner weinig zitjes om ff een bakkie te doen , dus dat moet steeds op je ligbed , savonds is er ook buiten te weinig ruimte ,

Adnan, Eigenaar, 08-05-2022

Dear Marcel, First of all, we appreciate your choice; it is our pleasure to welcome you in Granada Luxury Belek. We want to thank you for taking your time and your effort to share your comments about our hotel. Your opinions and observations are with greatest importance and assistance to us in order to be able to achieve the constant improvement, the guest satisfaction and the high-quality service we strive. Thank you for your assistance. We are looking forward to welcome you again at our Granada Luxury Belek. Kind Regards, CRM Management Granada Luxury Belek [email protected]

Hotel Granada Luxury Belek info

• LobbyBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (7)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (13)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (8)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (39)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (9)
  • KinderzwembadBeschikbaar (4)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar