Hotel Haydarpasha Palace

Hotel Haydarpasha Palace

8.6Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Alanya

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Haydarpasha Palace voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

57 reviews over Hotel Haydarpasha Palace

• 2019
    6B. ten Oever18-11-2019

Te onpersoonlijk, te groot en massaal

Het is mega groot waardoor je als gast vrij anoniem bent. In het hoogseizoen het restaurant voor diner open v 19 tot 21 uur is echt te kort/vragen om moeilijkheden . Lange rijen, eten koud, amper tafel en bestek, obers geen tijd om drankje aan tafel te serveren (drankjes geen zelfbediening). Qua zwembad, entertainment, strand en hotelkamer prachtig. Wel enorm handdoekenrace. Overdag eten, ontbijt heel goed, geen probleem.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Yusuf17-11-2019

Super vakantie. Terug voor de 2e keer

Terug voor de 2e keer. Ook de 2e keer een goed gevoel. Of ik er nog een keer terugkom voor een 3e keer weet ik niet. Hotel anzich is heel mooi, eten is voortreffelijk, service idem dito. Strand is iets minder, water wordt ineens wat dieper. Tenzopzichte van vorig jaar zijn er duidelijke verbeterpunten, grootste verandering is animatie in de avond.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Luus23-10-2019

Prima, maar geen tweede keer

Mooi hotel, kamers keurig netjes, lekker eten (de tijden om te eten zijn te kort). Een groot nadeel is dat als je graag een boek leest dat er nergens een plek is waar het rustig is. Harde muziek (de hele dag tot laat in de avond) bij het zwembad, op het strand (soms 3 dingen door elkaar), bij het restaurant (links van het zwembad en rechts van het restaurant), bij het terras. Ondanks dat het een mooi hotel is voor mij vanwege de muziek geen tweede keer meer.

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 31-10-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw commentaar. We zijn blij met je goede score. De negatieve punten die je schreef werden gedeeld met het management. Wij wensen u de hele tijd in ons hotel te zien.

Groeten.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Patrick22-10-2019

Super top

Super goed hotel eten goed, zwembad top, kamers super mooi en netjes.

We willen vanaf 25 april tot 7 mei weer terug, alleen is onze vraag zijn dan de glijbanen ook open???. Weet iemand hier iets over. Kan namelijk niks terug vinden.

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 31-10-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw prachtige commentaar. De dia ' s zijn geopend vanaf de openingsdatum van het hotel tot de sluitingsdatum, afhankelijk van het weer. Wij wensen u de hele tijd in ons hotel te zien.

Groeten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Serhat18-09-2019

Super hotel met troep animatie

Het is een goed onderhouden en schoon hotel. Kamers zijn verzorgd en worden goed schoon gemaakt helemaal niks aan op te merken. Eten is lekker al helemaal op de speciale Turkse avonden. Alcholische dranken zijn op hoge kwaliteit. Receptie,bar en restaurant medewerkers doen hun werk super goed en zijn vriendelijk. Serkan aan de Lobby bar is super, een betere entertainer is er niet ! ER IS WEL EEN HEEL GROOT PROBLEEM. “De Animatie Team”het zijn afpersers en oplichters . Wij zelf waren met een groepje vrienden en we houden er van om te gaan stappen maar onze lol werd verpest door de animatieteam, het ging als volgt : eerst proberen ze je een discotour te verkopen maar wij hadden vermeld dat we naar een andere club gingen genaamd Summergarden. De animatie had gelijk afspraken gemaakt met Summergarden dat ze geld zouden op eisen van ons en dit geld aan de animatie te geven dit was op een hele nare manier

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 19-09-2019

Beste Gast;

Dank u voor de voorkeur van ons hotel. Het is erg belangrijk voor ons om uw ervaringen in detail te delen. We werken hard om je beter te dienen. We zien u graag weer in ons hotel.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Samantha16-09-2019

Heel mooi!!

Het is een prachtige hotel!!! Heb zeker genoten. Het eten is ook heel goed! De zoete hapjes waren allemaal verrukkelijk. Strand op loopafstand en een mooie zwembad. Wel denk ik dat het in het hoogseizoen wel hweeel druk is en dan wel lange rijen zouden zijn bij het eten. Maar al met al een TOPPPP hotel! En zeker voor herhaling vatbaar. En owjaaa hotel is wel gericht op de Russen, animatie in het Russisch

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 19-09-2019

Geachte gast.

Bedankt ook voor de positieve waardering en aanbeveling.

Haydarpasha Palace Family

Gereisd met partner in september 2019

• 9moerland03-09-2019

Prima

Goed, schoon, vriendelijk personeel, lekker en gevarieerd eten en warm!!

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 10-09-2019

Beste gast.

Wij danken u voor het kiezen van uw vakantie in ons hotel en voor uw gedetailleerde beoordeling.

We hopen je weer te zien.

Haydarpasha Palace-familie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Dounia31-08-2019

Top top top

Hebben het super gezellig gehad. Mooi en schoon hotel. Voor alle leeftijden wel iets te doen. Hele aardige mensen die werken in de Market (Mehmet en Mahmut), het winkeltje beneden in het hotel. Je kan er echt alles kopen, dus niet nodig om zoveel mee te nemen vanuit huis. Hotel is echt een aanrader.

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 03-09-2019

Beste gast.

Leuk dat je onze gast was.

Het was ons een genoegen u hier te mogen verwelkomen.

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Haydarpasha Palace-familie

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Said27-08-2019

Kan beter

De kamers kon wat beter schoon gemaakt worden, de kamers worden niet goed schoon gemaakt.

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 29-08-2019

Beste Gast;

Dank u voor uw opmerking.

Wij werken voor een betere service aan onze gasten. Alles wat nodig is, zal gebeuren over negatieve punten.

We zullen erg blij zijn u weer te zien in ons Hotel.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Frans18-08-2019

Prima hotel voor 1x, wij gaan niet terug

Mooi hotel met een prima ligging direct aan het strand. Eten in de ochtend & middag prima en uitgebreid, in de avond niet te doen. Hotel is niet voorbereid op het hoogseizoen, het eten is maar tot 21.00 uur en het is dan echt immens druk, er staan dan lange, er is weinig plek om te zitten, waardoor je erg opgejaagd word. Tafels worden slecht opgeruimd. Beginnen al om 20.45uur om alles weg te halen!! Schoonmaken van de kamers is matig, wij hadden een super grote 6 persoons kamer met 2 etages, vaak weinig handdoeken, geen douchegel en shampoo bijvullen, vaak geen nieuwe toiletrollen en niet goed schoonmaken. Kamers zijn super gehorig! De minibar wordt wel elke dag bijgevuld. De schoonmaak bij de zwembaden is matig, de lifeguards letten erg goed op, maar zijn super streng en onvriendelijk voor de kinderen en staan voor alles met je kinderen (bij de Europese ouders) aan je bed om te zeuren. P.s. Let op je spullen bij het zwembad!

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 29-08-2019

Beste Gast;

Dank u voor uw gedetailleerde opmerking .

Wij werken voor een betere service aan onze gasten.

Als je weer naar ons Hotel komt, zullen we erg blij zijn.

Haqydarpasha Palace Familie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019