Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Eigenlijk spreken de foto's voor zich: Haydarpasha Palace is een prachtig vijf sterren resort! Tijdens je vakantie bij dit hotel in de Turkse Rivièra zal het je aan niets ontbreken. Zoek verkoeling in één van de zwembaden, ga voor culinair genot bij één van de restaurants of doe mee met de leuke activiteiten. Vergeet ook zeker de fijne all inclusive formule niet. Wil jij meer weten over Haydarpasha Palace? Lees dan zeker even met ons mee!

Andere vakantiegangers zijn erg enthousiast over Haydarpasha Palace! Het staat bekend als een goede keuze voor een kindvriendelijke vakantie naar Turkije. Zo is Tarik hier op vakantie geweest met zijn gezin met jonge kinderen. Ze zijn erg tevreden, maar noemen een klein verbeterpunt. Hij zegt: “Keurige service. Snelle bediening. Goede entertainment. Jammer weinig entertainment voor de Nederlandse kinderen. Kamers schoon.” Wil jij juist lekker met zijn tweeën tot rust komen in de Turkse Rivièra? Geen zorgen, dit kan ook gewoon bij Haydarpasha Palace. Zo is een anonieme vakantieganger hier op vakantie geweest met partner. Ze zijn beiden enthousiast en zeggen: “Super mooi hotel! We zijn er 11 dagen geweest en zijn zeer tevreden! Alle personeel is erg vriendelijk, inclusief de manager! Het eten, de cocktails en hapjes waren super lekker! Erg van genoten! Wij gaan zeker vaker naar dit hotel!!”

De ligging

Strandliefhebbers opgelet! Wie van de zon houdt zit helemaal goed bij Haydarpasha Palace. Het hotel wordt alleen maar door een smalle weg van het strand gescheiden. Dankzij de voetgangerstunnel sta je snel (en veilig!) met je voeten in het zand vanaf het hotel. Het hotel heeft een apart privé gedeelte op het strand. Je maakt er gratis gebruik van de ligstoelen en parasols. Wie toe is aan een adrenaline kick zit hier ook goed. Er worden (tegen betaling) namelijk verschillende watersporten aangeboden op het strand door lokale aanbieders. Lekker winkelen of cultuur snuiven tijdens je vakantie in de Turkse Rivièra? Haydarpasha Palace ligt nabij de gezellige badplaats Alanya. Het is ongeveer 20 kilometer naar deze plaats.

Het hotel en faciliteiten

Haydarpasha Palace is een ruim vijfsterrenhotel. Het personeel staat altijd voor je klaar bij de receptie, die 24 uur per dag geopend is. Het hotel bestaat uit één gebouw met zes verdiepingen. Gelukkig zijn er verschillende liften aanwezig, zodat je niet met je zware koffers hoeft te sjouwen. In het hele hotel is gratis WiFi aanwezig, zowel op de kamers als in de openbare ruimtes. Verder is er een mooie tuin en een bagageruimte, waar je eventueel je koffers kwijt kan. Ook zijn er een aantal winkeltjes waar je (tegen betaling) terecht kan voor simpele boodschappen, souvenirs, of een knipbeurt bij de kapsalon. Er is een wasservice en doktersservice, waar je tegen betaling gebruik van maakt. Jong en oud gaan een vakantie vol waterplezier tegemoet bij Haydarpasha Palace. Er zijn in totaal drie buitenzwembaden, waarvan één met bubbelbad. Ook heeft één van de zwembaden verschillende waterglijbanen. De kinderen racen van de glijbanen af, terwijl jij ze in de gaten houdt vanaf je ligstoel! Dit zwembad is op vaste tijden geopend en is verwarmd in de koudere maanden van het jaar en dan ook is het aparte babybad verwarmd in dezelfde maanden. Daarnaast is er een binnenzwembad, voor zowel volwassenen als kinderen. De buitenzwembaden worden omgeven door een zonneterras met ligstoelen en parasols. Na een verfrissende duik werk je hier aan je zomerkleurtje onder de Turkse zon. Ook fijn: er is een gratis badhanddoekenservice. Ook actievelingen gaan een fijne vakantie tegemoet bij Haydarpasha Palace. Je kan er verschillende sporten beoefenen, zoals fitness, yoga, beachvolleybal, aerobics, darts en tafeltennis. Sommige activiteiten, zoals biljart, bowlen en de spellen in de gameroom zijn tegen betaling. Ook aan de kinderen is gedacht: er is een miniclub waar regelmatig leuke activiteiten zijn, zoals een kinderdisco. Ook is er een speeltuintje. Even een moment voor jezelf? Op aanvraag en tegen betaling maak je gebruik van de oppasservice. Dit is een mooi moment op de spa van Haydarpasha Palace te bezoeken! De spa is op vaste tijden geopend en je maakt er gebruik van de sauna, het Turkse bad, het binnenzwembad en het bubbelbad. Sommige wellness faciliteiten zijn tegen betaling. Na een dag vol plezier en ontspanning is er in de avond vaak entertainment!

De kamers

Haydarpasha Palace heeft verschillende soorten kamers. Deze beschikken allemaal over airconditioning, gratis WiFi, televisie en koffie- en theefaciliteiten. Tegen betaling maak je gebruik van de minibar, het kluisje en de telefoon. Alle kamers hebben een badkamer met toilet, bad of douche en haardroger. Ook hebben ze een balkon of terras met zitje, waar je geniet van het Turkse zonnetje!

Het verschil in kamers

De standaard tweepersoonskamers beschikken over alle bovenstaande faciliteiten en zijn geschikt voor maximaal drie personen. Ze hebben standaard landzicht, maar ze zijn tegen een meerprijs te boeken met zwembadzicht of zijzeezicht. Ook is er een tweepersoonsvoordeelkamer beschikbaar. Deze zijn kleiner en geschikt voor maximaal twee personen. Ze hebben landzicht en verder dezelfde faciliteiten als een standaard tweepersoonskamer. Een andere optie is de superior kamer. Deze kamers zijn grotendeels hetzelfde als de tweepersoonskamers, maar dan ruimer. Hierdoor is er plek voor maximaal drie volwassenen en één kind. Ga jij met het hele gezin op vakantie naar Haydarpasha Palace? Kies dan voor een familiekamer! Familiekamer type A is geschikt voor drie à vier personen. De faciliteiten zijn hetzelfde als de standaardkamers, maar je verblijf bestaat uit twee aparte ruimtes. De familiekamer type B is geschikt voor minimaal drie personen en maximaal vier volwassenen en één kind. Deze kamer is nóg iets ruimer en bestaat uit twee ruimtes en heeft twee badkamers. De familiekamer duplex is geschikt voor minimaal twee volwassenen met twee kinderen en maximaal drie volwassenen met twee kinderen. Deze kamers bestaan uit twee verdiepingen, met op iedere verdieping een slaapkamer, badkamer en balkon. Verder zijn de standaard faciliteiten aanwezig.

Eten en drinken

Je verblijft bij Haydarpasha Palace op basis van all inclusive verzorging. Het ontbijt wordt geserveerd van 7.00 tot 10.00 uur, de lunch van 12.30 tot 14.00 uur en het diner van 19.00 tot 21.00 uur. Deze hoofdmaaltijden zijn standaard in buffetvorm in het buffetrestaurant. Daarnaast heeft Haydarpasha Palace vier à la carte restaurants. Dineren bij een à la carte restaurant is tegen betaling en dient vooraf gereserveerd te worden. Ook heeft Haydarpasha Palace twee snackbars en zes bars. Er zijn verschillende hapjes beschikbaar tussen 12.00 en 16.00 uur. Ijsjes zijn te verkrijgen tussen 14.30 en 17.00 uur. Alcoholvrije drankjes en sommige alcoholische dranken zijn 24 uur per dag beschikbaar. Import dranken en verse vruchtensappen zijn standaard tegen betaling.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Kortom, Haydarpasha Palace is dé plek voor een fijne all inclusive verzorging! Door de uitgebreide formule zal het je aan niets ontbreken. Voor de afwisseling dineer je af en toe tegen betaling bij het à la carte restaurant. Ook zal het geen verrassing zijn dat Haydarpasha Palace een populaire keuze is voor een kindvriendelijke vakantie. Heb je die gave glijbanen al gezien?

Goed om te weten

Sommige faciliteiten zijn niet het hele jaar door geopend. Daarnaast kunnen ze gesloten zijn in verband met de weersomstandigheden, bezetting, seizoen of onderhoud. Het zwembad met glijbanen is mogelijk niet het hele jaar door geopend. Daarnaast heeft dit zwembad vaste openingstijden. Sommige faciliteiten bij de spa zijn gratis, anderen tegen betaling. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

108 Reviews over Haydarpasha Palace

• 9BV22-12-2022

Fantastisch !!

Fantastisch resort, veel entertainment, lekkere zwembaden, heerlijk strand en een fantastische verzorging. Goed verzorg door Ibrahim werkzaam in de lobby en de jongens van het restaurant, Hasan; Koray, Ali, Mucahit en Simay HEEL HARTELIJK dank voor jullie vriendelijke en fantastische verzorging, we komen door jullie zeker nog een keer terug !!!

• 10Fadje19-12-2022

Top hotel

Heel mooi hotel .. de kamer zijn zo top groot heel mooi .. lekker eten

• 10Frank Post18-12-2022

Mijn tweede thuis in Turkije!

Het hotel heeft de allure van een echt paleis, maar eenmaal binnen waan je je ook echt in een paleis! Het is het allermooiste én allerbeste hotel van het kleine badplaatsje Türkler! Sfeer top! Animatie top! Kamers en bedden top! Eten top! Service top! Ik kan het iedereen aanbevelen! Stelletjes, vriendengroep, gezinnen met kinderen, iedereen beleeft er een top vakantie!

• 10Esmeralda van de Polw16-12-2022

Geweldig!!!!

Indien er 6 sterren beschikbaar zouden zijn, hebben zij dit zeker verdiend. Wat een geweldig hotel. Wij komen er zeker terug. Niet midden in de drukte, voldoende ruimte, eten was heerlijk en vooral heel veel keus. De BBQ is ook zeker een aanbeveling. Animatie, top!!! Dit hotel heeft animatie waarvoor je blijft! Om de hoek een centrum waar je lekker en goedkoop kan shoppen. Ook zijn wij een aantal dagen erop uit geweest om wat van de omgeving te zien. Ook dit is zeker aan te raden. Personeel, geweldig. Hoge klant vriendelijkheid en altijd bereid om te helpen. Zo hebben wij heerlijke honing mee genomen naar huis van het hotel. Maar hier zat in eerste instantie ook het raar bij. Dit mag natuurlijk niet en zonder problemen hebben zij ervoor gezorgd dat we alleen het vloeibare goud in de pot hadden. En deze honing is zooooo lekker. Kost wat, heb je ook wat. Uitzonderlijk goed hotel waar we zeker nog een keer verblijven!!

• 9Familie Keeris14-12-2022

Super mooi en luxe hotel!

We waren met 2 kinderen van 8 en 11 jaar oud. Zij hebben een fantastische vakantie gehad en zich goed vermaakt. Dan hebben wij als ouders het ook nogal snel goed. Leuke zwembaden voor jong en oud. We waren bang dat het een mega groot complex zou zijn en elkaar kwijt zouden raken, maar dat viel heel erg mee. Het eten was goed en gevarieerd. Misschien niet altijd even warm, maar dat kan ook niet voor zoveel mensen lijkt mij. De entertainment vonden wij het aller leukst. We hebben zo gelachen met Tunco! Een superleuke gozer die de gast goed weet te vermaken. Wij komen vast nog een keer terug!

• 9Manuela Molengraaf12-12-2022

TOP Hotel!

Prachtig hotel, echt 1 die eruit springt als je er langs rijd! Mooie kamers, heerlijk eten en zwembad, strand op loopafstand middels een tunnel, entertaiment ook top iedere avond wat te doen, kortom een geweldige vakantie 👌

• 9Kees04-12-2022

Mooi hotel, geweldige keuze bij diner.

Vriendelijk personeel en zwembad met alle faciliteiten (eten en drinken).

• 10Freek17-11-2022

Heerlijk hotel

We hebben echt genoten van onze vakantie hier. De transfer viel ons ook erg mee. De mensen zijn vriendelijk, met name ook voor onze zoon van 3 en dochter van 4 maanden. De kamer was prima met hele vriendelijke interieurverzorgster en de mini bar werd telkens bijgevuld. Het eten was prima, ook daar weer net personeel. Elke avond werd er weer iets georganiseerd, waar wij zelf niet veel naar toe gingen, maar zag er prima uit. Overdag was er genoeg te doen bij de zwembaden en het strand. Al met al een hele fijne vakantie gehad en raden het mensen om hier heen te gaan!

• 10Molenaar04-11-2022

Fantastisch hotel!

Wat hebben we met onze kinderen (12,10,8 en 5 jaar) een fantastische vakantie gehad in Haydarpasha Palace. Een supermooi hotel van buiten en binnen. We hadden 2 driepersoonkamers geboekt, maar kregen een duplex familiekamer aangeboden, super fijn! Het eten is er in overvloed en gevarieerd. Ook buiten bij het zwembad en op het strand kon je overdag prima eten. Bij de kinderen waren hier de wafels en ijsjes favoriet! Bij de diverse bars kan je terrecht voor non alcoholische drankjes, cocktails en zelfs voor de kids waren er kinder cocktails en slush puppies! Overdag was er entertainment waar wij geen gebruik van hebben gemaakt. Elke avond was er kinderdisco en daarna show met iedere keer een ander thema. Dit was allemaal supergoed verzorgd! Een aantal zwembaden waren verwarmd, de glijbanen vonden de kids geweldig en ook konden we nog heerlijk zwemmen in zee! Overal voldoende strandbedjes. Personeel werkt hard en is erg aardig!

• 8M01-11-2022

Prima

Haydarpasha Palace is een prima hotel. Op een zeer lange afstand bevind zich dit 5 sterren hotel. Bij de receptie begonnen wij met wat problemen met kamers. Later op de avond was dit pas geregeld. De kamers waren mooi en ruim! Ook veel plek om spullen op te bergen. Wel lieten de gordijnen licht door en zaten er enkele vlekjes in het beddengoed. Het eten was redelijk. Veel keuze en voor ieder wat wils. Voor een weekje was het als vegetariër redelijk te doen. Zwembaden genoeg, ook de glijbanen zijn een goede toevoeging. Activiteiten genoeg voor het hele gezin, van de minidisco tot aan de club tour naar verschillende clubs in Alanya. Als het gaat om service was het personeel over het algemeen informeel, maar gezellig. Veel grapjes en veel small talk. Kortom voor een weekje een leuk hotel.

Hotel Haydarpasha Palace info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)