Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°25°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Haydarpasha Palace voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Haydarpasha Palace in het Nederlands

Prima

moerland
3-9-2019

Goed, schoon, vriendelijk personeel, lekker en gevarieerd eten en warm!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 10-9-2019

Beste gast.

Wij danken u voor het kiezen van uw vakantie in ons hotel en voor uw gedetailleerde beoordeling.

We hopen je weer te zien.

Top top top

Dounia
31-8-2019

Hebben het super gezellig gehad. Mooi en schoon hotel. Voor alle leeftijden wel iets te doen. Hele aardige mensen die werken in de Market (Mehmet en Mahmut), het winkeltje beneden in het hotel. Je kan er echt alles kopen, dus niet nodig om zoveel mee te nemen vanuit huis. Hotel is echt een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, Tue Sep 03 2019 06:11:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast.

Leuk dat je onze gast was.

Het was ons een genoegen u hier te mogen verwelkomen.

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Kan beter

Said
27-8-2019

De kamers kon wat beter schoon gemaakt worden, de kamers worden niet goed schoon gemaakt.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Beste Gast;

Dank u voor uw opmerking.

Wij werken voor een betere service aan onze gasten. Alles wat nodig is, zal gebeuren over negatieve punten.

We zullen erg blij zijn u weer te zien in ons Hotel.

Haydarpasha Palace Familie.

Prima hotel voor 1x, wij gaan niet terug

Frans
18-8-2019

Mooi hotel met een prima ligging direct aan het strand. Eten in de ochtend & middag prima en uitgebreid, in de avond niet te doen. Hotel is niet voorbereid op het hoogseizoen, het eten is maar tot 21.00 uur en het is dan echt immens druk, er staan dan lange, er is weinig plek om te zitten, waardoor je erg opgejaagd word. Tafels worden slecht opgeruimd. Beginnen al om 20.45uur om alles weg te halen!! Schoonmaken van de kamers is matig, wij hadden een super grote 6 persoons kamer met 2 etages, vaak weinig handdoeken, geen douchegel en shampoo bijvullen, vaak geen nieuwe toiletrollen en niet goed schoonmaken. Kamers zijn super gehorig! De minibar wordt wel elke dag bijgevuld. De schoonmaak bij de zwembaden is matig, de lifeguards letten erg goed op, maar zijn super streng en onvriendelijk voor de kinderen en staan voor alles met je kinderen (bij de Europese ouders) aan je bed om te zeuren. P.s. Let op je spullen bij het zwembad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Beste Gast;

Dank u voor uw gedetailleerde opmerking .

Wij werken voor een betere service aan onze gasten.

Als je weer naar ons Hotel komt, zullen we erg blij zijn.

Haqydarpasha Palace Familie.

Geweldig

Arzu efe
16-8-2019

Eerst keer bij haydarpacha en we zijn zeee tevreden, schone hotel vriendelijke personelen, fotoshoot gedaan en zeer teverden door fotograaf Kenan yavas!!!!! Hij is super goed

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Beste Gast;

Dank u voor uw vriendelijke opmerking. We zijn blij dat je snel terug wilt.

We zullen vereerd zijn u weer te zien in ons Hotel.

Haydarpasha Palace Familie.

Mooi Hotel, goed eten,nog enkele verbeterpunten.

Rita
3-8-2019

Heel mooi hotel, eten prima, ruime keuze voor all in. A la carte Italiaan en Aziaat een aanrader, wel bijbetalen 8 euro p.p. dat is jammer. Ook de suikerspinnen etc. moet je bijbetalen, dit vindt ik niet kunnen bij Ultra All in. Personeel is vriendelijk, maar beheerst de Engelse taal vaak niet. Het schoonmaken van de kamers kan veel beter, wij hadden een 6 persoons duplex kamer, die er super mooi uit zag, maar elke dag te weinig handdoeken op de badkamers. Op het bed lag een dun lakentje en geen dekens, wij hadden om dekens gevraagd, er kwamen meer van die dunne dingen,die we er allemaal opgelegd hebben. Bij de volgende "schoonmaak" waren ze weer meegenomen :( De minibar wordt niet elke dag bijgevuld. De schoonmaak bij de adults only pool moet beter, er worden elke dag wat emmers water over gegooid, maar aan de randen heeft de hele week hetzelfde vuil gelegen. dit mag niet bij een 5 sterren resort.Maak een GROOT bord 18+ bij die pool!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 9-8-2019

Beste gast.

Hartelijk dank voor uw bezoek.

Het was ons een genoegen u hier te mogen verwelkomen.

Bedankt ook voor je beoordeling.

Uw klachten en suggesties zijn doorgestuurd naar het management.

Ze worden zo snel mogelijk besproken en de nodige stappen worden gezet.

We willen u nogmaals bedanken voor uw bezoek en we zouden het op prijs stellen als we u hier weer zouden kunnen verwelkomen.

Zonnige groeten uit Alanya

Haydarpasha Palace-familie

Harika bir Hotel ve herkese tavsiye ederim.

Umit Kocak
3-8-2019

Tum calisanlarin ilgili ve guleryuzlu oldugu tecrubeyle sabit. Yanliz mudur huseyin bey yardimcisi oguz bey resepsiyonda calisan erol bey stajyer tolga, oda servisinden ramazan ve yine resepsiyindaki mert e ozellikle tessekkur. Ve yemek salonu yanindaki buyuk kamelyada calisan bekir kovuk isimli calisana ayri bi parantez acmak istiyorum; her yaz degisik yerlere giderim yillardir ben bu cocuk kadar ilgili alakali ve guler yuzlu bi calisan ilk defa goruyorum bi isveren ve girisimci olarak kesin farkettimki bu cocuk isini icinden gelerek ve buyuk bi saygiyla yapiyor. Sadece bize degil bicok masaya yardimci olurken gordum ve kulak misafiri oldum. Dolayisiyle hakedenin hakettigi yere gelmesi gerektigine gonulden inanmis bi insan olarak otelin ust departmanlarina sesleniyorum bu cocugu gormeli ve fonksiyonunu yukseltmelisiniz ve o da anlamali ki yapilan her iyi gorev mutlak suretle odullendiriliyo. Tum misafirlere iyi tatiller

Gereisd Met partner in juli 2019
AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 17-8-2019

Beste Umit.

We zijn blij dat u ons hotel hebt gekozen om uw vakantie door te brengen.

Het was leuk je hier te zien terwijl je volop geniet van je vakantie.

We waarderen de vriendelijke recensie en aanbeveling en hopen je weer te zien.

Groeten uit Alanya

Voor alanya mooi

De Vries
31-7-2019

Wij verblijven momenteel in Haydarpasha Palace. Mooi hotel, ruim. Groot buffet met prima eten. Uiteraard wordt het verpest door Russen, Albanezen etc. Die voordringen, alles opmaken en onbeschoft zijn. Het hotel kan hier helaas niks aan doen, dan te zorgen dat ze genoeg inkopen om ook de normale mensen die niet als eerste alles leeg vreten een ijsje te kunnen geven. Wel zijn de eet tijden kort waardoor het heel druk is in korte tijd en je je heel erg opgejaagd voelt. Ze beginnen ook al een kwartier van te voren met opruimen. Bekend probleem zijn de bedjes aan het zwembad. Schoonmaak is minimaal. Het is is allemaal voor het oog. Ook in de openbare toiletten. Kamerdeuren slaan heel hard dicht dit is uitermate vervelend als je slaapt evenals de schreeuwende gasten snachts. Jammer dat ik zelf overal achteraan moet, als de minibar niet gevuld is of niet is schoon gemaakt Of geen bedje kan krijgen bij het zwembad. Animatie mwah

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 9-8-2019

Beste gast.

Allereerst bedankt voor het verblijf in ons hotel.

Het was een genoegen en een eer u te mogen verwelkomen.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze gedetailleerde opmerking te schrijven.

We zijn bedroefd over de negatieve ervaringen die u tijdens uw verblijf heeft opgedaan.

Uw klachten worden doorgestuurd naar het management. Ze zullen worden besproken en alle nodige stappen zullen worden genomen.

We hopen u nog een kans te mogen verwelkomen hier.

Met vriendelijke groeten uit Alanya

Goedverzorgde vakantie gehad!! Ontzettend genoten.

Fam. Busman
30-7-2019

Super vakantie gehad!! Wij waren met zn vijven, wij hadden een aparte slaapkamer met badkamer, en de kinderen lagen ernaast met eigen badkamer. Kamers zagen er mooi en schoon uit !! Het hotel was schitterend, van binnen en buiten. Veel Turken en Russen verblijven daar, toch ook nog Belgen en Nederlanders aangetroffen. Het eten was ontzettend goed geregeld, gevarieerd en veel. Het zag er allemaal schitterend uit. De lunches werden bij het zwembad en strand verzorgd. Ook weer veel variatie, maar favoriet was bij mij de gepofte en aardappel bij het zwembad😋 Wij lagen op het bijbehorende strand, deze werd keurig netjes gehouden door Mustafa! Daar was ook altijd nog plek te vinden, in tegenstelling tot het zwembad. Helaas was het animatieteam erg veel bezig met hun zelf. Maar de pool- en beachparty’s kun je best spectaculair noemen! Enige minpunt: wc strand mag vaker schoongemaakt worden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 30-7-2019

Geachte gast. Wij danken u voor uw keuze om uw vakantie in ons hotel door te brengen. We zijn blij dat je er erg van genoten hebt en dat je ons positief waardeert. We hopen dat we je weer zullen zien. Tot die tijd sturen we zonnige groeten vanuit Alanya Familie Haydarpasha Palace

aanrader!

Conny
1-7-2019

Prachtig hotel, erg mooi opgezet. Volop keuze aan eten, goed bereid en warm. Je kan er wafels, donuts en ijsjes krijgen. Cocktails zijn erg goed ook heb je er baileys, whiskey en shots als je dit wilt. Je hebt echte merken hier zoals coca cola en red label. Personeel werkt hard en zijn erg vriendelijk. Het hotel wordt goed onderhouden en is ook netjes en schoon. Kamer zijn ook netjes en schoon, zijn er gebreken worden deze direct aangepakt. Wij gaan volgend jaar weer.

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, Thu Jul 04 2019 12:52:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte gast.

Als eerste bedanken we u dat u onze gast was.

Het was een grote eer om je te verwelkomen.

Wij danken u voor de positieve beoordeling en aanbeveling.

We hopen je zo snel mogelijk weer te zien.

Zonnige groeten uit Alanya

Familie Haydarpasha Palace

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 50 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Steaks, Turks, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haydarpasha Palace in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haydarpasha Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.