Hotel Haydarpasha Palace

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Haydarpasha Palace voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Haydarpasha Palace

• 9Serhat18-09-2019

Super hotel met troep animatie

Het is een goed onderhouden en schoon hotel. Kamers zijn verzorgd en worden goed schoon gemaakt helemaal niks aan op te merken. Eten is lekker al helemaal op de speciale Turkse avonden. Alcholische dranken zijn op hoge kwaliteit. Receptie,bar en restaurant medewerkers doen hun werk super goed en zijn vriendelijk. Serkan aan de Lobby bar is super, een betere entertainer is er niet ! ER IS WEL EEN HEEL GROOT PROBLEEM. “De Animatie Team”het zijn afpersers en oplichters . Wij zelf waren met een groepje vrienden en we houden er van om te gaan stappen maar onze lol werd verpest door de animatieteam, het ging als volgt : eerst proberen ze je een discotour te verkopen maar wij hadden vermeld dat we naar een andere club gingen genaamd Summergarden. De animatie had gelijk afspraken gemaakt met Summergarden dat ze geld zouden op eisen van ons en dit geld aan de animatie te geven dit was op een hele nare manier

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 19-09-2019

Beste Gast;

Dank u voor de voorkeur van ons hotel. Het is erg belangrijk voor ons om uw ervaringen in detail te delen. We werken hard om je beter te dienen. We zien u graag weer in ons hotel.

Met vrienden

• 9Samantha16-09-2019

Heel mooi!!

Het is een prachtige hotel!!! Heb zeker genoten. Het eten is ook heel goed! De zoete hapjes waren allemaal verrukkelijk. Strand op loopafstand en een mooie zwembad. Wel denk ik dat het in het hoogseizoen wel hweeel druk is en dan wel lange rijen zouden zijn bij het eten. Maar al met al een TOPPPP hotel! En zeker voor herhaling vatbaar. En owjaaa hotel is wel gericht op de Russen, animatie in het Russisch

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 19-09-2019

Geachte gast.

Bedankt ook voor de positieve waardering en aanbeveling.

Haydarpasha Palace Family

• 9moerland03-09-2019

Prima

Goed, schoon, vriendelijk personeel, lekker en gevarieerd eten en warm!!

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 10-09-2019

Beste gast.

Wij danken u voor het kiezen van uw vakantie in ons hotel en voor uw gedetailleerde beoordeling.

We hopen je weer te zien.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Dounia31-08-2019

Top top top

Hebben het super gezellig gehad. Mooi en schoon hotel. Voor alle leeftijden wel iets te doen. Hele aardige mensen die werken in de Market (Mehmet en Mahmut), het winkeltje beneden in het hotel. Je kan er echt alles kopen, dus niet nodig om zoveel mee te nemen vanuit huis. Hotel is echt een aanrader.

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 03-09-2019

Beste gast.

Leuk dat je onze gast was.

Het was ons een genoegen u hier te mogen verwelkomen.

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Met vrienden

• 6Said27-08-2019

Kan beter

De kamers kon wat beter schoon gemaakt worden, de kamers worden niet goed schoon gemaakt.

Beste Gast;

Dank u voor uw opmerking.

Wij werken voor een betere service aan onze gasten. Alles wat nodig is, zal gebeuren over negatieve punten.

We zullen erg blij zijn u weer te zien in ons Hotel.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Frans18-08-2019

Prima hotel voor 1x, wij gaan niet terug

Mooi hotel met een prima ligging direct aan het strand. Eten in de ochtend & middag prima en uitgebreid, in de avond niet te doen. Hotel is niet voorbereid op het hoogseizoen, het eten is maar tot 21.00 uur en het is dan echt immens druk, er staan dan lange, er is weinig plek om te zitten, waardoor je erg opgejaagd word. Tafels worden slecht opgeruimd. Beginnen al om 20.45uur om alles weg te halen!! Schoonmaken van de kamers is matig, wij hadden een super grote 6 persoons kamer met 2 etages, vaak weinig handdoeken, geen douchegel en shampoo bijvullen, vaak geen nieuwe toiletrollen en niet goed schoonmaken. Kamers zijn super gehorig! De minibar wordt wel elke dag bijgevuld. De schoonmaak bij de zwembaden is matig, de lifeguards letten erg goed op, maar zijn super streng en onvriendelijk voor de kinderen en staan voor alles met je kinderen (bij de Europese ouders) aan je bed om te zeuren. P.s. Let op je spullen bij het zwembad!

Beste Gast;

Dank u voor uw gedetailleerde opmerking .

Wij werken voor een betere service aan onze gasten.

Als je weer naar ons Hotel komt, zullen we erg blij zijn.

Haqydarpasha Palace Familie.

Met jonge kinderen

• 9Arzu efe16-08-2019

Geweldig

Eerst keer bij haydarpacha en we zijn zeee tevreden, schone hotel vriendelijke personelen, fotoshoot gedaan en zeer teverden door fotograaf Kenan yavas!!!!! Hij is super goed

Beste Gast;

Dank u voor uw vriendelijke opmerking. We zijn blij dat je snel terug wilt.

We zullen vereerd zijn u weer te zien in ons Hotel.

• 8Rita03-08-2019

Mooi Hotel, goed eten,nog enkele verbeterpunten.

Heel mooi hotel, eten prima, ruime keuze voor all in. A la carte Italiaan en Aziaat een aanrader, wel bijbetalen 8 euro p.p. dat is jammer. Ook de suikerspinnen etc. moet je bijbetalen, dit vindt ik niet kunnen bij Ultra All in. Personeel is vriendelijk, maar beheerst de Engelse taal vaak niet. Het schoonmaken van de kamers kan veel beter, wij hadden een 6 persoons duplex kamer, die er super mooi uit zag, maar elke dag te weinig handdoeken op de badkamers. Op het bed lag een dun lakentje en geen dekens, wij hadden om dekens gevraagd, er kwamen meer van die dunne dingen,die we er allemaal opgelegd hebben. Bij de volgende "schoonmaak" waren ze weer meegenomen :( De minibar wordt niet elke dag bijgevuld. De schoonmaak bij de adults only pool moet beter, er worden elke dag wat emmers water over gegooid, maar aan de randen heeft de hele week hetzelfde vuil gelegen. dit mag niet bij een 5 sterren resort.Maak een GROOT bord 18+ bij die pool!!

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 09-08-2019

Beste gast.

Hartelijk dank voor uw bezoek.

Het was ons een genoegen u hier te mogen verwelkomen.

Bedankt ook voor je beoordeling.

Uw klachten en suggesties zijn doorgestuurd naar het management.

Ze worden zo snel mogelijk besproken en de nodige stappen worden gezet.

We willen u nogmaals bedanken voor uw bezoek en we zouden het op prijs stellen als we u hier weer zouden kunnen verwelkomen.

Zonnige groeten uit Alanya

• 10Umit Kocak03-08-2019

Harika bir Hotel ve herkese tavsiye ederim.

Tum calisanlarin ilgili ve guleryuzlu oldugu tecrubeyle sabit. Yanliz mudur huseyin bey yardimcisi oguz bey resepsiyonda calisan erol bey stajyer tolga, oda servisinden ramazan ve yine resepsiyindaki mert e ozellikle tessekkur. Ve yemek salonu yanindaki buyuk kamelyada calisan bekir kovuk isimli calisana ayri bi parantez acmak istiyorum; her yaz degisik yerlere giderim yillardir ben bu cocuk kadar ilgili alakali ve guler yuzlu bi calisan ilk defa goruyorum bi isveren ve girisimci olarak kesin farkettimki bu cocuk isini icinden gelerek ve buyuk bi saygiyla yapiyor. Sadece bize degil bicok masaya yardimci olurken gordum ve kulak misafiri oldum. Dolayisiyle hakedenin hakettigi yere gelmesi gerektigine gonulden inanmis bi insan olarak otelin ust departmanlarina sesleniyorum bu cocugu gormeli ve fonksiyonunu yukseltmelisiniz ve o da anlamali ki yapilan her iyi gorev mutlak suretle odullendiriliyo. Tum misafirlere iyi tatiller

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 17-08-2019

Beste Umit.

We zijn blij dat u ons hotel hebt gekozen om uw vakantie door te brengen.

Het was leuk je hier te zien terwijl je volop geniet van je vakantie.

We waarderen de vriendelijke recensie en aanbeveling en hopen je weer te zien.

Groeten uit Alanya

• 6De Vries31-07-2019

Voor alanya mooi

Wij verblijven momenteel in Haydarpasha Palace. Mooi hotel, ruim. Groot buffet met prima eten. Uiteraard wordt het verpest door Russen, Albanezen etc. Die voordringen, alles opmaken en onbeschoft zijn. Het hotel kan hier helaas niks aan doen, dan te zorgen dat ze genoeg inkopen om ook de normale mensen die niet als eerste alles leeg vreten een ijsje te kunnen geven. Wel zijn de eet tijden kort waardoor het heel druk is in korte tijd en je je heel erg opgejaagd voelt. Ze beginnen ook al een kwartier van te voren met opruimen. Bekend probleem zijn de bedjes aan het zwembad. Schoonmaak is minimaal. Het is is allemaal voor het oog. Ook in de openbare toiletten. Kamerdeuren slaan heel hard dicht dit is uitermate vervelend als je slaapt evenals de schreeuwende gasten snachts. Jammer dat ik zelf overal achteraan moet, als de minibar niet gevuld is of niet is schoon gemaakt Of geen bedje kan krijgen bij het zwembad. Animatie mwah

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 09-08-2019

Beste gast.

Allereerst bedankt voor het verblijf in ons hotel.

Het was een genoegen en een eer u te mogen verwelkomen.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze gedetailleerde opmerking te schrijven.

We zijn bedroefd over de negatieve ervaringen die u tijdens uw verblijf heeft opgedaan.

Uw klachten worden doorgestuurd naar het management. Ze zullen worden besproken en alle nodige stappen zullen worden genomen.

We hopen u nog een kans te mogen verwelkomen hier.

Met vriendelijke groeten uit Alanya

Met jonge kinderen

0 tips over Hotel Haydarpasha Palace

3 vragen over Hotel Haydarpasha Palace

• Digna Vogels, 01-07-2017

superior kamer met zeezicht

aan welke kant van het hotel bevinden zich deze kamers ,zaten vorig jaar landzijde maar dat is niet echt een mooi uitzicht

• C. van Heumen, 03-07-2016

strand

hoe kom je bij het strand aan de overkant van de weg? tunnel of loopbrug?

Mark, 14-07-2016

Op de foto's te zien ligt er een tunnel onder de weg door.

• Digna, 26-05-2016

Koffie

kan iemand mij vertellen wat voor koffie er in het hotel te krijgen is en kan je op je kamer ook koffie zetten ??en kan dit dan met een koffiezetapparaat of met een waterkoker en oploskoffie ??? en als het oploskoffie is welk merk is het dan of kan ik beter zelf koffie meenemen???

mark, 26-08-2016

Er is een waterkoker op de kamer. Advies: neem oploskoffie van thuis mee, koffie daar is niet te zuipen.

Digna, 26-08-2016

Oke Mark dank je wel voor je reactie,kan je me ook vertellen hoe het hotel is ,ik hoor heel veel negatieve berichten groetjes Digna

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits
    • RokenToegestaan
    • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand3 minuten lopen, 50 m
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Steaks, Turks, Vis / Seafood
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht