Reviews over Famagusta / Magusa

Myrna,
    18-11-2018

Top verblijf gehad! Ik verbleef samen met mijn vriend en nog een ander stel 12 nachten. Heerlijke vakantie, lekker warm, direct aan het strand, ultra all-in, beachclub, entertainment, het heerlijke eten en niet te vergeten; het vriendelijke personeel! Kortom, alles was top! Het enige nadeel is dat je niet in de buurt van een stad zit. Voordat je bij een supermarkt bent, ben je 20 minuten verder. Hierdoor waren wij eigenlijk vrijwel elke dag gewoon op het ressort te vinden. 1 dag hebben wij een auto gehuurd en zijn we richting de bergen gereden en richting de grotere steden. Zeker een aanrader!

Niet voor herhaling vatbaar.

Miep Rijgersberg,
    28-10-2018

Een groot resort met prachtige zwembaden.

Het eten was heerlijk en gevarieerd!

Minpunten: Om 11 uur 's avonds begon de disco. Een ontzettend lawaai, dat tot 2 uur in de nacht voortduurde. De disco ligt buiten, zou binnen moeten zijn i. v. m. geluidsoverlast.

Het personeel van de receptie was zeer onvriendelijk, spreken nauwelijks Engels of een andere vreemde taal. Terwijl er rijen stonden om in te checken, waren er 2 personeelsleden in een kamer aan het roken.

Zeer klantonvriendelijk.

Melanie,
    8-10-2018

Wij vonden het fantastisch vooral het mooie strand en de heerlijke zeetemperatuur.

Musthafa van gest service zorgde goed voor ons.

Met pijn in ons hart gaan we vanavond naar huis en komen zeker nog eens terug

Mooi hotel maar helaas een slecht management!

N. de Boer,
    7-10-2018

Het is een fantastisch mooi complex. Alleen wordt er nauwelijks wat aan onderhoud gedaan. Op onze kamer was het gordijn, de wc bril en het douche putje kapot.

Het eten was lekker en je kan alles krijgen wat je wil. Een prachtig zacht zandstrand met prachtig helder water.

Er is veel te doen op het resort maar in de omgeving niets. Famagusta is wel leuk voor een dag maar dan wel in de oude stad.

Het personeel is allemaal erg aardig en doen erg hun best maar de reseptie is waardeloos. We waren met drie personen en hadden twee dekens. Hebben vier keer om een extra moeten vragen. Bovendien stond er bij aankomst 1 iemand om 20 personen naar hun kamer te helpen. Dat was dus wachten of zelf je kamer zoeken.

Fantastisch nieuw hotel

Désiré Jansen,
    4-9-2018

Concorde Luxury Resort is echt prachtig. Ze doen alles om je een fantastische vakantie te vezorgen. Het eten is lekker en divers. Zit altijd wel wat lekkers voor je bij. Mocht van mij soms wel iets warmer zijn. Ook zijn er 6 a la carte restaurants waar je iets moet bijbetalen. Asian, Turks,Mexicaans,Steak, Seafood en Italiaans.

De mensen zeer vriendelijk en behulpzaam. Aan het zwembad kwamen ze de drankjes zelfs bij je brengen. Vooral de jongens op skeelers zo leuk. Hele mooie ruime hotelkamer met prachtig uitzicht. Het hotel licht direct aan zee. Animatie leuk en niet opdringerig. Moet allemaal nog iets op gang komen. ' s Avonds wel wat live muziek en optredens. Ook is er een casino. Wil je een onbezorgde heerlijke rustige vakantie dan is dit hotel perfect. Geen handdoekje leggen want dat is hier niet nodig. Wij hebben alleen maar genoten. Bij Corendon geboekt.

Famagusta / Magusa scoort een 8,6 uit 10, op basis van 36 reviews