Appartement Ippoliti Village

8,8

234 reviews over Appartement Ippoliti Village in het Nederlands

Uitermate prettig complex

Henk en Margriet, 26-10-2017

Gerund door vriendelijke Griekse familie.

Wij komen elk jaar zeker één keer enkele weken op vakantie.

Soms wel twee keer in hetzelfde jaar.

Fantastisch!

Anna, 25-10-2017

Het is een gezellig appartementencomplex met mooie appartenmenten en een fantastisch uitzicht over Chersonissos en de zee.. De eigenaren doen er van alles aan om je 'thuis' te voelen. Een geweldig zwembad met voldoende ligbedden, een poelbar, biljart, een speeltoestel en een supermarkt behoort bij dit complex. Een reden des te meer om hier vaker terug te komen!

Prima plek met geweldig uitzicht!

Fam Brink, 22-10-2017

Eenvoudig appartement gerund door Lena en haar vader(vriendelijke,hard werkende mensen)

s'Morgens op het balkon in het zonnetje ontbijten.We hadden een autootje gehuurd,dus overdag er op uit.

Bij terugkomst altijd een zwaaiende Lena bij de supermarkt,en altijd geïnteresseerd waar je geweest was en of je een leuke dag hebt gehad!Op loopafstand s'avonds naar leuke restaurantjes(keuze genoeg).

s'Avonds nog even een drankje op het balkon en genieten van het uitzicht!

s'Nachts geen lawaai,prima bed,dus s'morgens weer uitgerust ontbijten!

We hebben een prima 10 daagse vakantie gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Ippoliti Village voor je op een rij gezet:

Geweldige plek maar met een "Zwart Randje"

Cor, 19-10-2017

Voor de negende keer kwamen wij in Ippoliti op 19 september aan. Het was heerlijk weer terug te zijn en Lena en Jannis te begroeten.

In appartement 105 werden wij gehuisvest en alles was prima voor elkaar. De eerste nacht trof ons echter een acuut medisch probleem. Jannis die na telefonisch contact binnen 5 minuten aanwezig was reed ons met vliegende vaart naar de medische post in Chersonissos. Daar werd direct een ambulance gereed gemaakt voor vervoer naar het ziekenhuis in Heraklion.

Vanaf dat moment bleef mijn vrouw in Ippoliti om dagelijks naar Heraklion te reizen. De medewerking van Lena en haar vader was meer dan geweldig en een grote steun. Na 8 dagen was het geen probleem het appartement langer aan te houden en zolang dat nodig was. Wat een heerlijke vakantie had moeten worden werd een nachtmerrie. De hulp en steun van Lena en haar familie zullen we nooit vergeten. Tot volgend jaar !

Top vakantie!

Hennie Haaksma, 19-10-2017

Onze vakantie in Ippoliti village was weer geweldig!

Een prachtige kamer met uitzicht. De service van Lena en Yannis is top! De waterkoker ontbrak, en na melding hiervan meteen een nieuwe in t appartement gekregen! Super.

We komen zeker volgend jaar weer terug op deze mooie accomodatie. Tot dan Lena en Yannis.

Thuiskomen!

Jos de Willigen, 18-10-2017

Ons verblijf in Ippoliti village was weer geweldig! We hebben ontzettend genoten van de gastvrijheid van Lena en Yannis op t verblijf..

We hadden een appartement met fantastisch uitzicht op zee

Fijne bedden en een ruim en mooi appartement, elke dag verse broodjes uit de supermarkt bij Yannis...wat wenst een mens nog meer op vakantie.

We komen volgend jaar zeker weer terug. Dankje wel voor alles Lena en Yannis, Tot 2018

Wederom genoten.

fam. de Gast, 3-10-2017

Mooie ligging,behulpzame eigenaren Lena en haar vader die altijd voor je klaar staan. Gezellig rustig gelegen vlakbij gezellige plaatsjes Koutouloufari,Piskopania ,Oud Chersonissos vol met restaurantjes.Elke dag schoonmaak in het appartement. Leuke en lekker BBQ gehad verzorgd door de hard werkende familie,helemaal top!. Voor de tweede keer hier geweest en wederom weer genoten! Helaas zijn er mensen die altijd wel wat te klagen hebben brrrrr. Lena en Pappa Yannis bedankt!. Efcharisto!.

volgend jaar weer

Ietse en Nannie, 3-10-2017

Ook het verblijf, voor de 5de achtereenvolgend jaar, was weer volledig tot tevredenheid. De service verleend door Lena en Yannis was wederom voortreffelijk. Van ons uit niets dan lof. Voor ons was het ook het weerzien van enkele "vaste klanten" een prettige bijkomstigheid. Na onze mening zegt het genoeg dat veel mensen voor de zoveelste keer terugkomen. Zoals gezegd in de aanhef "'Volgend jaar weer".

geweldig

Joost Vleugels, 2-10-2017

super gezellig familiecomplex.

Ben er nu voor de 6e keer geweest We werden hartelijke en spontaan ontvangen door Lena en haar vader Yannis. Er waren nog 3 stellen die net als wij er al jaren komen. We kregen zonder het te vragen dezelfde kamer als andere jaren. Heerlijke gezellige BBQ gehad met een leuke groep. Het eten was weer lekker klaar gemaakt. door Eva de moeder van Lena. Appartement werd goed schoongemaakt, In de winter zal er weer het een en ander verbeterd worden heeft Yannis mij verzekerd. De winkel is duur dat klopt maar dat staat volgens mij los van de beoordeling van dit complex. Bij Ippoliti is de prijs kwaliteitsverhouding prima op orde...volgend jaar weer!

Super

Frans van Heteren, 27-9-2017

Zoals altijd super vakantie gehad

Al 19x zelfde complex

Altijd rustig en gastvrij ruime appm voor goede prijs/kwaliteit

Schoonmaak iedere dag bed opgemaakt en alles netjes schoon

Je kunt alles aan ze vragen niks is te veel

Zwembad wordt s'avonds schoongemaakt en je kunt er heerlijk relax liggen

Alles qua boodschappen is te krijgen in de supermarkt onder het complex

Wij gaan er zeker nog heel vaak komen op deze mooie plek en accomodatie het dorpje koutouloufari is ook erg gezellig om te eten

We hebben een aantal aanbieders voor Ippoliti Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ippoliti Village in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ippoliti Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ippoliti Village scoort een 8.83 uit 10 op basis van 236 reviews.