Appartement Ippoliti Village

244 reviews over Appartement Ippoliti Village in het Nederlands

Geweldig, enorme aanrader!

Dennis,
21-8-2018

Wat een top hotel, echt een grote aanrader! Normaal plaats ik geen reviews maar dit keer vond ik het de moeite waard. Enorm leuk kleinschalig complex. Hotelkamers zien er schoon en mooi uit. Zwembad (zout water) is prachtig en zelfs in het hoogseizoen altijd genoeg bedjes. Voor de vakantie vroeg ik me af waarom er in bijna elke review stond dat de eigenaresse (Lena) zo enorm aardig en behulpzaam is, maar nu begrijp ik het volledig, wat een top mens! De ligging is ook geweldig, 2 dorpjes op loopafstand en de taxi's zijn heel goedkoop, na een belletje staan ze binnen 2 minuten voor de deur. Ook het supermarktje die bij het hotel hoort is prima. Het enige verbeterpuntje is de frequentie van de wisseling van de handdoeken en wc-rollen. Al met al echt een top vakantie gehad!

Erg fijn kleinschalig en rustig appartementencomplex. Op rustige plek, maar dicht bij centrum van Koutoulafari, en ook op loopafstand van Chersonissos.

Wij hadden een 2 kamer appartement, deze was ruim en goed verzorgd. Met een fijn balkon. Airco en kluis zijn tegen betaling beschikbaar.

Mooi zwembad met ligbedden en zonder "Handdoekjeleggen", en met fijne lounge muziek. Je kunt er ook wat eten, maar meer onder categorie snack, maar wel goed.

Er is ook een winkeltje waar je genoeg kunt krijgen waaronder diverse vers brood.

De eigenaresse staat hier meestal zelf in en spreekt zeer Nederlands.

2x per week schone handdoeken (wil je vaker is dit tegen betaling beschikbaar)

Mocht er iets niet zijn zoals verwacht of hoort, gewoon melden bij haar. Ze doet hier ook gelijk wat mee, en vindt deze feedback ook fijn.

Voor het geld zeer de moeite waard!

Minpuntje: door trappetjes niet goed toegankelijk voor mindervaliden.

Heerlijke vakantie gehad!!!

Hans van Vliet,
8-8-2018

Prima rustig gelegen complex op loopafstand van het centrum van Koutouloufari.

Studio keurig verzorgd en een prachtig zwembad met voldoende ligstoelen.

Eigenaren (Helena en haar vader) zijn super mensen.

Supermarkt onder het complex is prima.

Vader deed zelfs de supermarkt nog even open voor ons toen wij in de nacht

aankwamen.

Echte service.

Minpuntje was de handdoekenwissel (gebeurde niet regelmatig).

En de bar heeft wel wat aandacht nodig.

Is volgens mij veel meer uit te halen.

In één woord geweldig.

Bianca58,
20-7-2018

Van 30 juni 2018 t/m 7-7-2018 verbleef ik bij Ippoliti Village

Wat een schitterend Appartementen Complex. Ik verbleef op kamer 102 het was er schoon en netjes en dat vind ik heel belangrijk zelfs het zwembad werd goed onderhouden. Lena en haar vader doen er alles aan om het de mensen naar hun zin te maken. Niks was voor hun te veel. Maar ik wil ook een compliment maken naar de twee dames die de appartementen schoonmaakte. Ik kan echt zeggen ik heb hele fijne en mooie dagen daar gehad. Ik ben er nog van aan het nagenieten .Ik ga daar volgend jaar weer terug.

Het was top!

Evert en Ilona,
7-7-2018

Het voelde weer als thuiskomen en we hebben weer een geweldige vakantie gehad.

We hadden dit keer een studio, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Bed was prima, we hebben uitstekend geslapen. De kuiten moeten altijd even wennen als je naar boven loopt, maar dat went snel.

Restaurantjes op loop afstand en onder het complex is een supermarkt waar je alles kunt kopen.

Voor de 10de keer een heerlijke vakantie

Cinia en Cor,
25-6-2018

Het was heerlijk voor de tiende keer terug te komen en tevens alles een plaats te kunnen geven na wat vorig jaar gebeurde en wij daarbij alle steun van Lena en haar vader Jannis mochten ervaren.

Het was thuis komen en heel gezellig. Er is dit jaar wel een en ander verandert in Ippoliti. Waren het in de afgelopen jaren uitsluitend Nederlanders die de appartementen bezetten, nu komen er als gevolg van andere aanbieders zoals touroperator meerdere nationaliteiten. De service die Lena en haar vader bieden is nog steeds dezelfde. Als het moet staan ze dag en nacht voor hun gasten klaar.

Wij komen zeker weer terug !

Super

Marion en Jan.,
17-6-2018

Mooi schoon en lieve mensen die het runnen

Prima voor een weekje zon

RV,
29-5-2018

Goede appartementen voor een weekje zon. Mooi zwembad met voldoende ligbedden. Prima locatie op loopafstand van Koutouloufari, Chersonisos en Star Beach. Veel trappen en hoogteverschillen.

Enige minpuntjes: Toiletpapier moet je zelf kopen, schoonmaak kamer niet consequent iedere dag, Handdoeken maar een keer in de week vervangen, matrassen aan vervanging toe.

Kortom prima voor een weekje zon, maar verwacht 4 sterren complex.

Prima voor een weekje

R&J,
27-5-2018

Prima appartementen voor een weekje zon. Mooi zwembad. Goede locatie op loopafstand van koutouloufari, chersonisos en starbeach. Vriendelijke eigenaten.

Enige minpuntjes:

Wc papier moet je zelf kopen. Kamer wordt niet consequent schoongemaakt. Handdoeken maar een keer in de week verwisseld. Matras erg hard, aan vervanging toe. Onder het complex een supermarkt maar de prijzen zijn veel te hoog.

Kortom prima voor een weekje zo'n.

Prima appartementen

Roy,
26-5-2018

Mooie appartementen op loopafstand van koutouloufari, chersonisos en starbeach.

Ziet er netjes en verzorgd uit. Erg mooi zwembad. Prima voor een weekje naar de zon.

Minpuntjes:

- toiletpapier zelf kopen

- handdoeken maar 1x in de week vervangen

- wifiverbinding op kamer slecht

Kortom prima verblijf voor een weekje Kreta.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ippoliti Village in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ippoliti Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.