Appartement Ippoliti Village

GriekenlandKretaKoutouloufari

9FenomenaalScore uit 256 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

257 Reviews over Ippoliti Village

• 9Jan marion buurman11-10-2021

Super vakantie gehad💋

Mooi complex ontzettend lieve mensen willen je overal mee helpen,Lena en familie ga zo door we vonden het s avonds heel gezellig bij de bar en lekker eten, wij komen terug.

• 9Natuur
  • 9Daan Tebbe23-03-2021

Super locatie en vriendelijk personeel

loop afstand tot rustig straatje met veel leuke restaurants. Dicht bij star beach en genoeg leuke activiteiten te beleven op Kreta. Een aanrader is om bij de Samaria kloof of de Imbris kloof een wandeling te maken.

• 9Simone29-08-2020

Fantastisch rustig gelegen appartementen complex!

Ippoliti was in deze corona tijd een geweldige ervaring. Eigenaren zijn zuinig op hun appartementen complex en dat is te zien. Er is een heerlijk zwembad. Zoals al genoemd moet je wel goed ter been zijn. Het is er wel rustig vergeleken met de omliggende appartementen waar soms harde muziek vandaan kwam. Wij vonden het heerlijk relaxed hier. Verder ligt het op goede loopafstand van Koutouloufari. Daar kun je heerlijk eten! (Iokasti, Laini, Rahati, kokoriko echt onze favorieten) De supermarkt bij het complex was dicht maar aan de bar kun je van alles bestellen. Van een tosti tot een uitgebreide maaltijd. En niet te vergeten de lekkerste baklava ever!

• 7Mevr Diepstraten Verwilligen08-11-2019

Wij hebben het heerlijk gehad, Dankzij Lena.

Ons verblijf was fantastisch!!! Maar je moet wel goed uit de voeten kunnen. Was wel aangegeven veel trappen.

• 9Jeannette26-09-2019

Zeer mooie ligging, vriendelijke mensen ,altijd behulpzaam. Mooi zwembad,grote supermarkt,en appartement groot genoeg voor vakantie,aangezien je niet thuis bent! Als er iets is kun je altijd bij eigenaresse Helena of haar vader terecht👍

• 4Fam. Thijs23-09-2019

Kies een ander hotel in deze plaats

Helaas een negatieve ervaring gehad bij dit hotel. 2 paar gouden oorbellen gestolen uit de kamer. Toen we dit bij de receptie hebben gemeld, werd er gezegd dat het niet waar is omdat de schoonmaakster de oorbellen heeft zien liggen. Wat erg raar is want dan zou de schoonmaakster het zakje waar de oorbellen inzaten geopend hebben. Verder mochten we niet met onze bankpas of creditcard betalen aan het einde van ons verblijf. Wij moesten verplicht bij een automaat in het dorp gaan pinnen waardoor we extra geld kwijt waren. Ook moet je overal nog voor betalen zoals airco/wc papier etc. Bedden zijn hard en er wordt maar 1 keer in de week “schoongemaakt” (lees bed opdekken en nieuwe handdoeken). Ook heeft de eigenaresse ons een “mooi strand” aanbevolen, dit was 1,5 uur rijden. Bij aankomst was er geen strandje te zien.. je kan zelf beter googelen naar strandjes etc.

Koutouloufari is een erg leuk dorpje, kies een leuk hotel hier

• 8Fam Krottje10-09-2019

GEWELDIG!

Prachtige omgeving, zeer aardige behulpzame mensen. Kortom gewoon doen!

• 9Karin10-08-2019

voor herhaling vatbaar

Mooi verzorgd appartementencomplex. Rustig gelegen op loopafstand van Koutouloufari waar je heerlijk kunt eten. Chersonissos is ongeveer 20 min lopen. Geen handdoekje leggen, lekker loungemuziek bij het zwembad. Voor airco betaal je 9 euro per dag. Als je slecht ter been bent heb je een probleem, er zijn heel veel trappen en het is erg steil. Boek je ontbijt bij dan is het elke dag hetzelfde eten. Beter kun je broodjes halen in de supermarkt bij het appartementencomplex.

• 8Gert en wendy01-07-2019

Fijne accommodatie.

Er is geen lopend buffet. Als je ontbijt bij geboekt hebt kan je iets van de kaart kiezen. Het is hier echt goed vertoeven en ze doen er alles aan om het naar je zin te hebben. Wij komen hier nog wel een keer terug.

• 9Frank Silvia en gezin29-06-2019

Gauw nog een keer (nr 19)!!!!!

GEWELDIG om hier weer te zijn! Ippoliti Village, in combinatie met Koutouloufari is sowieso een toplocatie. Relax terplekke, gezelligheid en eten om de hoek. Als uitvalsbasis voor al je voorgenomen tochtjes ideaal.

Appartement Ippoliti Village info

Facilities

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Distances in meters