Appartement Ippoliti Village

• Onvoldoende: 1 - 5

Het was top!

Evert en Ilona
7-7-2018

Het voelde weer als thuiskomen en we hebben weer een geweldige vakantie gehad.

We hadden dit keer een studio, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Bed was prima, we hebben uitstekend geslapen. De kuiten moeten altijd even wennen als je naar boven loopt, maar dat went snel.

Restaurantjes op loop afstand en onder het complex is een supermarkt waar je alles kunt kopen.

Voor de 10de keer een heerlijke vakantie

Cinia en Cor
25-6-2018

Het was heerlijk voor de tiende keer terug te komen en tevens alles een plaats te kunnen geven na wat vorig jaar gebeurde en wij daarbij alle steun van Lena en haar vader Jannis mochten ervaren.

Het was thuis komen en heel gezellig. Er is dit jaar wel een en ander verandert in Ippoliti. Waren het in de afgelopen jaren uitsluitend Nederlanders die de appartementen bezetten, nu komen er als gevolg van andere aanbieders zoals touroperator meerdere nationaliteiten. De service die Lena en haar vader bieden is nog steeds dezelfde. Als het moet staan ze dag en nacht voor hun gasten klaar.

Wij komen zeker weer terug !

Super

Marion en Jan.
17-6-2018

Mooi schoon en lieve mensen die het runnen

We hebben een aantal aanbieders voor Ippoliti Village voor je op een rij gezet:

Prima voor een weekje zon

RV
29-5-2018

Goede appartementen voor een weekje zon. Mooi zwembad met voldoende ligbedden. Prima locatie op loopafstand van Koutouloufari, Chersonisos en Star Beach. Veel trappen en hoogteverschillen.

Enige minpuntjes: Toiletpapier moet je zelf kopen, schoonmaak kamer niet consequent iedere dag, Handdoeken maar een keer in de week vervangen, matrassen aan vervanging toe.

Kortom prima voor een weekje zon, maar verwacht 4 sterren complex.

Prima voor een weekje

R&J
27-5-2018

Prima appartementen voor een weekje zon. Mooi zwembad. Goede locatie op loopafstand van koutouloufari, chersonisos en starbeach. Vriendelijke eigenaten.

Enige minpuntjes:

Wc papier moet je zelf kopen. Kamer wordt niet consequent schoongemaakt. Handdoeken maar een keer in de week verwisseld. Matras erg hard, aan vervanging toe. Onder het complex een supermarkt maar de prijzen zijn veel te hoog.

Kortom prima voor een weekje zo'n.

Prima appartementen

Roy
26-5-2018

Mooie appartementen op loopafstand van koutouloufari, chersonisos en starbeach.

Ziet er netjes en verzorgd uit. Erg mooi zwembad. Prima voor een weekje naar de zon.

Minpuntjes:

- toiletpapier zelf kopen

- handdoeken maar 1x in de week vervangen

- wifiverbinding op kamer slecht

Kortom prima verblijf voor een weekje Kreta.

Uitermate prettig complex

Henk en Margriet
26-10-2017

Gerund door vriendelijke Griekse familie.

Wij komen elk jaar zeker één keer enkele weken op vakantie.

Soms wel twee keer in hetzelfde jaar.

Fantastisch!

Anna
25-10-2017

Het is een gezellig appartementencomplex met mooie appartenmenten en een fantastisch uitzicht over Chersonissos en de zee.. De eigenaren doen er van alles aan om je 'thuis' te voelen. Een geweldig zwembad met voldoende ligbedden, een poelbar, biljart, een speeltoestel en een supermarkt behoort bij dit complex. Een reden des te meer om hier vaker terug te komen!

Prima plek met geweldig uitzicht!

Fam Brink
22-10-2017

Eenvoudig appartement gerund door Lena en haar vader(vriendelijke,hard werkende mensen)

s'Morgens op het balkon in het zonnetje ontbijten.We hadden een autootje gehuurd,dus overdag er op uit.

Bij terugkomst altijd een zwaaiende Lena bij de supermarkt,en altijd geïnteresseerd waar je geweest was en of je een leuke dag hebt gehad!Op loopafstand s'avonds naar leuke restaurantjes(keuze genoeg).

s'Avonds nog even een drankje op het balkon en genieten van het uitzicht!

s'Nachts geen lawaai,prima bed,dus s'morgens weer uitgerust ontbijten!

We hebben een prima 10 daagse vakantie gehad.

Voor de negende keer kwamen wij in Ippoliti op 19 september aan. Het was heerlijk weer terug te zijn en Lena en Jannis te begroeten.

In appartement 105 werden wij gehuisvest en alles was prima voor elkaar. De eerste nacht trof ons echter een acuut medisch probleem. Jannis die na telefonisch contact binnen 5 minuten aanwezig was reed ons met vliegende vaart naar de medische post in Chersonissos. Daar werd direct een ambulance gereed gemaakt voor vervoer naar het ziekenhuis in Heraklion.

Vanaf dat moment bleef mijn vrouw in Ippoliti om dagelijks naar Heraklion te reizen. De medewerking van Lena en haar vader was meer dan geweldig en een grote steun. Na 8 dagen was het geen probleem het appartement langer aan te houden en zolang dat nodig was. Wat een heerlijke vakantie had moeten worden werd een nachtmerrie. De hulp en steun van Lena en haar familie zullen we nooit vergeten. Tot volgend jaar !

We hebben een aantal aanbieders voor Ippoliti Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ippoliti Village in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ippoliti Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ippoliti Village scoort een 8.77 uit 10 op basis van 242 reviews.