Hotel Pine Bay Holiday Resort

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag33°20°
Hotel Pine Bay Holiday Resort
8,8

Score uit 1974 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Pine Bay Holiday Resort voor je op een rij gezet:

1994 reviews over Hotel Pine Bay Holiday Resort in het Nederlands

Heel groot

Cetin Karakis
16-8-2018

Howel de ligging, de kamers en de aktiviteiten fantastisch waren, was het eten een beetje onder onze verwachtingen : voor zo'n groot hotel zou er veel meer keuze moeten zijn.

Mooi en conmfortabel

Tacit Kulah
16-8-2018

Voor families met kinderen is Pine Bay een ideaal vakantiehotel. De keuze en lekkere smaak van eten beantwoordden onze verwachtingen. De animatie en de avond shows waren net wat nodig is om een mooie dag af te sluiten. Wij danken U

Geslaagd verblijf

Valentina
16-8-2018

Mooie ligging en groene omgeving, zee en strand hebben gezorgd voor een geslaagd verblijf

Heel goed, aangenaam hotel

Family Barter
16-8-2018

De kamers zijn aan vernieuwing toe : douchekamers rieken, minibar houdt niet koel

Maar de resort is fantastisch, de zwembaden en strand grandioos. Personeel zeer vriendelijk

Goed hotel

Yoeri
14-8-2018

De tuinen en de architectuur trokken mijn aandacht. Spijtig dat we niet lang genoeg bleven om van alle faciliteiten te genieten.

Perfect

Baris Alkan
14-8-2018

Pluspunten : infrastructuur, strand, personeel

Minpunten : te weining plaats in het restaurant

Ik kom met de familie

Serhis
14-8-2018

Verzorgd eten, mooie tuinen, leuk zwembad en aquapark... Maar het kan altijd beter

Uitstekend

Igor Krivenev
14-8-2018

We vonden dit een heel leuk hotel met mooi onderhouden tuinen, unieke ligging, smakelijke en afwisselende keukens. Het enkel dat we niet goed vonden is dat er geen wifi op de kamers was.

Leuk verblijf

Buelent Demir
14-8-2018

We vonden het hotel mooi, het eten lekker. In zo'n groot hotel zijn rijen mogelijk maar geen grote ergernis en de zwembaden een beetje klein. We waren heel tevrenden over de schoonmaak van de kamers.

Prima hotel, maar volgende keer andere omgeving...

Fam uit Tiel
13-8-2018

Een groot resort...groot betekent dus ook druk. Hou je daar niet van gewoon niet boeken( of het voor- of najaar gaan.)Kamers zijn verouderd en hebben een opknapbeurt nodig. Prachtige ligging, maar niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn vanwege het hoogte verschil.

Bij aankomst bleek dat onze kamers( 4 stuks voor 8 personen) die naast elkaar waren geboekt verspreidt over het hotel zaten. De hotelmanager bood ons de vrijstaande villa aan voor het ongemak. Een tien voor service....

Golfkarretjes staan tot je dienst als je die nodig hebt. Kusadasi kun je voor 3 lira met een busje bereiken en waterpark Adaland ligt om de hoek. Als het park iets meer prioriteit legt bij de kamers , dan is het hotel zeker een aanrader. Het eten was soms wat lauw, maar gewoon gaan zodra het restaurant opengaat. Eten is prima veel keus wat salades en toetjes betreft. Vlees is wat matig en eentonig, maar zal ook vast een kostenplaatje zijn.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pine Bay Holiday Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pine Bay Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pine Bay Holiday Resort scoort een 8.82 uit 10 op basis van 1974 reviews.