Hotel Pine Bay Holiday Resort

Hotel Pine Bay Holiday Resortstersterstersterster

8.7Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Pine Bay Holiday Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Pine Bay Holiday Resort 5* (Kusadasi) is een groot resort met meerdere zwembaden. Dus ben je geen fan van grote complexen, dan is dit niet de plek voor jou. Hou je wel van avondshows, lekker en gevarieerd eten en nette kamers? Maar ook van extraatjes als hamam en watersport? Dan zit je hier goed. Met de auto sta je binnen een kwartier in Kusadasi.

Contact

2101 reviews over Hotel Pine Bay Holiday Resort

• 2019
    7Bertus17-11-2019

Prima hotel

Goed hotel, aardige mensen, prachtige ligging en redelijk eten. Prima prijs-kwaliteit hotel. Kamers oud maar netjes. Fijne bedden. Goed naar ons zin gehad, ondanks dat we begin november daar verbleven.

Gereisd met partner in november 2019

• 7S. Panken12-11-2019

Mega resort!

Gigantisch resort die mooi in de bergen gelegen is. Voor ieder wat wils. Meerdere zwembaden en een prima strand. Eten iets wat eentonig, maar prima te eten. Bij aankomst was de hotelkamer erg vies. Schimmel in de badkamer, vieze vlekken op de muren en spinnenweb aan het plafond. Dit aangegeven en na een beetje aandringen een andere 4-pers. kamer gekregen die tiptop in orde was.

Al met al een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Familievakantie10-11-2019

Heerlijke week in de herfstvakantie

Wij zijn hier een week geweest in de herfstvakantie met kids in de leeftijd van 3 tm 12. Geschrokken door de mindere recensies maar wat viel dat mee toen we er eenmaal waren! Prachtig resort. Gezellig druk, niet te, altijd bedjes kunnen vinden. Geen Rus gezien, hebben geen herfstvakantie. Wij hadden vier bungalows. Schoonmaak viel nog niet tegen,de vloer niet vaak gedweild in die week maar daar zijn slippers voor. Veel belangrijker; bedden waren goed en schoon, de badkamers zoals gebruikelijk in Turkije😒om de dag genoeg schone handdoeken, meer toiletpapier? Briefje aan de schoonmaakster werkt prima. Eten gevarieerd, mag wel warmer, genoeg keus. Vwb de lange rijen bij het buffet, tja als je alle warmhoudbakken perse langs wilt gaan dan sta je lang te wachten. Ipv je bord vol laden kan je ook meerdere keren lopen. Zwembaden kouder dan het zeewater. Bij de glijbanen zouden wel wat stoeltjes mogen. Al met al heerlijke week gehad!!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 5Debby04-11-2019

Mooi maar nooit meer

Heel mooi uitzicht en resort Maar de bungalows echt smerig,schimmel overal Iedere dag kunnen bellen naar recereceptie of geen handdoeken of te weinig, munibar paar keer niet gevuld Bedden 1x verschoond in 11dgn De lange rijen savonds bij toveren pff,erg druk en massale bedoeling Smorgens handdoekje leggen anders geen plek bij t zwembad... Zo kan ik nog wel doorgaan Helaas blijft t voor ons bij deze ene keer Pine Bay 😬🤗

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Jasper31-10-2019

Prachtig resort! slechte badkamers!

Prachtig resort, met mooie zwembaden en fantastische strandjes in een baai waar kinderen heel fijn op strand en in zee kunnen spelen. Erg vriendelijk personeel, goed en veel divers eten (wel erg druk in restaurant). Avondshows zijn ook erg leuk! Kamers schoon en netjes maar wel erg gedateerd. Badkamers verdienen echt absoluut een opknapbeurt!

• 1Miranda van der Zouw26-10-2019

Nooit meer

Heel slecht onderhouden veel ongedierte

• 10mirthe26-10-2019

geweldig!!!😍

super leuke vakantie gehad met familie ! er was veel te doen en een mooie omgeving! erg leuk zwembad met glijbanen. super lekker gegeten iedere dag weer wat anders kortom een echte aanrader voor iedereen die een SUPER hotel zoekt!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Nikita25-10-2019

Aanrader !

Heerlijke week gehad, hotel ziet er super uit en personeel is erg vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Jessica22-10-2019

Fijne vakantie gehad!

Het is een prachtig resort, het heeft wel wat aandachtspuntjes m.b.t. onderhoud. Kamers was verouderd, maar wel schoon.. bedden liggen goed! Zwembaden zijn geweldig. Animatie is super! Overdag de kidsclub en s'avonds de minidisco en de shows. Ook erg fijn dat er Nederlands gesproken wordt bij de kinderanimatie. Het eten is prima! Genoeg en er wordt telkens bijgevuld. Het is een zeer massaal en druk resort. Voor mensen die slecht te been zijn zouden we dit niet aanraden. Het resort ligt tegen de berg op en je moet hier veel klimmen. Een pluspunt zijn de liften naar het strand toe! Mensen in het hotel zijn erg vriendelijk. Ze willen je met alles helpen!

Wij hebben een super vakantie op Pine bay holiday resort gehad en zouden zeker nog een keer terug gaan!

• 6Mandy ouweneel21-10-2019

Wij hadden extra betaald voor een kamer met zeezicht. Toen wij op de kamer kwamen en het balkon op gingen zagen wij alleen bomen helaas. Ook zat er schimmel in de badkamer. We hebben toen de receptie gebeld en zij gaven aan dat we de dag erna even langs mochten komen om een andere kamer te zoeken. De dag erna wist niemand hier wat van af en hebben we met moeite een andere kamer gehad (deze had nog steeds geen zeezicht, maar was wel schoner). Bij het eten is het enorm druk en is je eten dus koud zodra je bij je tafeltje terug bent. De omgeving is verder wel leuk prachtig. Er zijn genoeg zwembaden en op het strand staan genoeg stoeltjes. Overal zit wel een bar waar je een drankje kunt halen. Het personeel was erg aardig! En voor kinderen is ook de animatie en shows super. Al met al een leuke vakantie, maar ik zou hier niet nog een keer heen gaan.

66 tips over Hotel Pine Bay Holiday Resort

• Raimond Kollman, 30-04-2019

Wil je naar de oude stad Ephesus? Geen taxi nemen die bij de ingang van het hotelterrein staan, die prijzen zijn veel te hoog en je hebt dan maar 1 uur de tijd om de stad te bekijken.

De tip hier is om Dolmus 1 naar het eindpunt te nemen (dus niet richting Kusadasi). Na 3 minuten ben je daar, op dat punt wachten op de dolmus naar Selcuk. Stoppen bij de afslag Efesus, 500 meter lopen (ook daar geen taxi nemen, ook al zeggen ze dat het ver lopen is!) en je bent er!

Ipv €50,- dus €3,-!

• Marco, 22-06-2014

Kusadasi is erg gezellig en voor een ieder is er wel wat te vinden. Of het nou gaat om winkels, bazaar of eten en drinken, alles is er. Leuke gezellige niet te grote stad....heerlijk!

• GJ, 11-05-2014

bij de Guest Relations liggen de plattegronden van het park, deze miste ik bij het inchecken of op de kamer. Slim om even 1 mee te nemen; het park is erg groot en overal zijn zwembaden en barretjes te vinden.

Je kan met de dolmus of met een taxi naar de stad, bij de receptie staan taxi's voor € 10,-. Was prima geregeld; daarna bel je deze taxi weer om je terug naar het hotel te brengen. Lekker shoppen daar!!

121 vragen over Hotel Pine Bay Holiday Resort

• Marian Samwel en Arie van der Laan, 24-09-2019

Bridge

Wij zijn op vakantie in dit hotel van 15 t/m 29 oktober en zijn benieuwd of er een ander paar is die enkele malen met ons willen bridgen

• debby, 12-06-2019

omgeving....

kan iemand mij zeggen of er buiten t hotel wat te doen is? kun je er wel uit wandelen? en bij mijn berekening staat Twin club room,waar liggen die? mvg debby

• Eline, 11-05-2019

Hoe diep is het diepste gedeelte van het buiten zwembad?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Hiken