Hotel Pine Bay Holiday Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°15°
Hotel Pine Bay Holiday Resort
8,8

Score uit 2027 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Pine Bay Holiday Resort voor je op een rij gezet:

1594 reviews over Hotel Pine Bay Holiday Resort in het Nederlands

Anders

Wederom fantastisch!

Marco Span
10-10-2018

Wederom super vakantie op dit prachtige resort. mooier uitzicht en mooier resort vindt je niet in Kusadasi! Eten was weer super, gevarieerd en voor een ieder wat wils. Personeel even vriendelijk als altijd (het ligt er maar aan hoe je ze behandeld). kamer netjes, schoonmaak prima. Heerlijk genoten van alles wat dit resort te bieden heeft, van watersport tot de professionele Hamam etc. etc. Kortom wij komen volgend jaar weer heerlijk terug! Tot dan Pine Bay! Görüsürüz!!

Het is een sterk verouderd hotel wat écht gerenoveerd moet worden. De clubkamers zijn basic en absoluut geen 5 sterren waard. Kies voor een duurdere kamer of een ander hotel. Het is erg massaal en giga groot, daardoor ook onpersoonlijk en kil. Je moet hier van houden...

De zwembaden, glijbanen en het strand zijn een pluspunt. Prachtige zee, schoon, kraakhelder groen van kleur en vissen die uit je hand eten. Het eten is gevarieerd en goed. Ga uit van een 3 sterren hotel zoals wij dat gewend zijn in NL, dan zul je minder teleurgesteld worden! Het centrum is uitsluitend te bereiken met een taxi of dolmus (50 eurocent p.p.)

Veel Russen en andere Oostbloklanden aanwezig hier. Er zijn betere 4 sterren hotels die je een fantastische tijd bezorgen, dus kies met wijsheid....

Super mooi resort!!

Monique
3-10-2018

Net terug van een super vakantie. Ik had hiervoor de reviews gelezen en zag wat slechte recensies over het eten enz.....nou ik weet niet waar die mensen normaal gesproken eten maar hier kan je toch niks slechts over zeggen?

Zoveel keus en zo netjes alles. Het ziet er allemaal super goed uit en is echt heel lekker eten. Je kan echt de hele dag eten. Het resort is hartstikke mooi en ik kom er zeker weer terug! Wij waren er eind september dus het was niet zo heel druk, en hadden dus de hele dag wel keus waar je wilt liggen aan het zwembad. Ik geloof wel dat dat in het hoogseizoen anders is.

Je hebt echte hotelkamers en je hebt club kamers. Wij zaten in een clubkamer, een soort huisje. Heel leuk, maar inderdaad wel veel lopen. Steile trappen, maarja dat is ook wel logisch op een berg.... Anders moet je gewoon kiezen voor de hotelkamer, dan kan je gewoon met de lift.

Preisdaler

Niet heel slecht,maar komen niet meer terug

Marianne super
29-9-2018

14 jaar geleden hier geweest,nu hotel vergane glorie.haren van andere mensen in bad,douche niet heel schoon.Helaas hebben ze groot stuk bijgebouwd met weliswaar heel gave glijbanen,groot zwembad en leuk kinderbad. Helaas is de herrie van muziek daar niet te harden!strand is heerlijk met leuk barretje.en ja wel stenen in zee maar was te doen.Eten is gewoon goed en verzorgd,personeel was ook redelijk ok.In de avond behoorlijk overlast door lawaai nieuwe gedeelte ivm shows e.d.(Wij zaten stuk er vanaf in hotel)wij hebben het verder lekker gehad maar komen niet meer terug.Voorheen had dit hotel iets van chique en rust,nu absoluut niet meer,te massaal.

Ruime keuze

Julia
24-9-2018

We hebben een onvergetelijke tijd met de kinderen gehad. Reuze park met aquapark, tal restaurants en snacks (lekkere internationale keuken), zwemgelegenheden (baden en strand), cabana's met privé bediening voor wie een wat geïsoleerd wil zijn.

Guest Relations Manageress, GUEST RELATION MANAGER, 1-10-2018

Beste Julia,

Met dank voor het schrijven van deze vriendeijke commentaar die we met aandacht lazen voor verdere mogelijke inspanningen.

Wij hopen dan ook dat U ons in de toekomst opnieuw zal bezoeken.

Met vriendeijke groet,

Fantastisch !

Marina
24-9-2018

Geweldig hotel om een onvergetelijke vakantie met je partner door te brengen. In de dag een cabana uren en genieten van de zon; 's avonds lekker eten en dan naar de show. Fantastisch !

Beste Marina,

We danken U voor Uw verblijf bij ons en voor Uw positieve review over ons hotel.

We hopen dan ook U opnieuw te mogen verwelkomen en sturen U onze gastvriendelijke groeten uit Turkije.

Mooi gelegen hotel

Natalia
24-9-2018

Wat een groot park met verspreide bungalows, snacks, restaurants allemaal verborgen in het groen. De zee en het strand waren verzorgd. De openbare plaatsen (zoals wc's en restaurants) waren soms vies maar ik zag hoe sommige gasten vaak respectloos waren tegenover het personeel en andere gasten en het vuilmaken zich niet aantrokken.

Beste Natalia,

Uitgerust naar huis

Galym
24-9-2018

We wilden uitrusten en dat hebben we dus gedaan in September. Groot hotel met veel vertrekken waar je tot rust kan komen. 's avonds lekker eten in een van de à la carte restaurants of een uitstapje naar Kusadasi op 15 minuten.

Beste Galym,

Management Team

Ideaal hotel voor families met kinderen

Damla Buyraç
24-9-2018

De kidsclub is een success, de avond animatie zijn heel onderhoudend; de kamers comfortabel.

Voor ons was het hoofdpunt dat er rond het zwembad een kinderpark en kindsclub was. Dat heeft ons verblijf vergemakkelijkt.

Beste Damla,

Geslaagd verblijf

Patricia Onderstal
24-9-2018

Mooie omgeving, proper hotel, lekker eten met ruime keuze. De wifi kan beter.

Beste Patricia,

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pine Bay Holiday Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pine Bay Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.