Hotel Pine Bay Holiday Resort

Hotel Pine Bay Holiday Resort
9,1

Score uit 2033 reviews

Omschrijving
Pine Bay Holiday Resort 5* (Kusadasi) is een groot resort met meerdere zwembaden. Dus ben je geen fan van grote complexen, dan is dit niet de plek voor jou. Hou je wel van avondshows, lekker en gevarieerd eten en nette kamers? Maar ook van extraatjes als hamam en watersport? Dan zit je hier goed. Met de auto sta je binnen een kwartier in Kusadasi.

We hebben een aantal aanbieders voor Pine Bay Holiday Resort voor je op een rij gezet:

1600 reviews over Hotel Pine Bay Holiday Resort in het Nederlands

Geweest in zomer 2016 en 2018. In 2016 hebben we een fantastische vakantie gehad, de vakantie van 2018 leek daar totaal niet op. Het is absoluut geen 5* resort meer. De kamer werd amper schoongemaakt, de bedden maar 1x verschoond in de 2weken, we hebben 5x ruim een uur op onze handdoeken moeten wachten, omdat ze vergeten waren aan te vullen. Steeds werd er beterschap beloofd, maar niet nagekomen. Door het lange wachten op de handdoeken kwamen we dan als gezin in de drukste tijd aan bij het buffetrestaurant. Dus nergens plek en had je een tafel dan was het een half uur wachten tot je tafel afgeruimd werd en schoongemaakt, soms zo lang dat we zelf de tafel maar afruimden om eindelijk te kunnen zitten. Eten laat ook echt te wensen over. Op onze klacht wordt afschuivend gereageerd, terwijl personeel ons gelijk gaf en zelf ook aangeeft de kwaliteit minder is geworden, ook de inwoners van Kuşadası geven aan dat het geen goed resort meer is.

Guest Relation Manager, GUEST RELATION MANAGER, 4-1-2019

Beste Boonstra,

Wij danken U voor Uw tijd om deze recentie te schrijven en lezen Uw kommentaar - positief en negatief - met interesse daar de meningen van onze gasten voor ons belangrijk zijn.

Inderdaad, deze duiden ons aan waar we meer inspanning moeten geven om de tevredenheid van onze gasten te verzekeren.

Ook spijt het ons ten zeerste dat Uw verblijf Uw verwachtingen niet ontmoette maar hopen toch dat U in de toekomst ons opnieuw zal bezoeken.

Met vriendelijke groet,

Het Management Team

Prima maar geen 5-sterren hotel

Daniël Sabzewari,
13-11-2018

Tijdens ons verblijf waren de meeste faciliteiten dicht (indoor-activiteiten waren er niet). Het binnenzwembad was zeer koud doordat de deuren naar buiten open bleven staan (zelfs nadat we hadden verzocht de deuren te sluiten). Onze kamer was een 3 sterren hotel waardig. Onder het bed was er niet schoon gemaakt (fruit resten). De badkamer was zeer verouderd, met heel veel schimmel. Betreden met badslippers want ook de grond is niet hygiënisch. Het eten in het hotel is smakeloos. Voorbeeld is de kip, wat ze flink doorbakken, waardoor het droog wordt. Qua drinken kun je alles bestellen wat je wilt en het personeel is zeer gastvrij. We hebben ook genoten de masseuse Rina in de hammam. Zij doet haar werk goed. Verder waren we ook erg blij met Ingrid van guest relations. Zij heeft ons goed advies gegeven m.b.t. Uitjes buitenom het hotel.

Guest Relation Manager, GUEST RELATION MANAGER, 27-11-2018

Beste Daniël,

We danken U voor Uw schrijven en constructieve kommentaren over ons hotel. Deze zijn voor ons zeer belangrijk om ons nog beter op de verwachtingen van onze gasten in te spannen.

Wij danken U dan ook voor Uw tijd om ons te steunen en hopen U opnieuw bij onze gasten te mogen tellen,

Fast Break

Dionys Hoevenaars,
18-10-2018

Perfekte ligging for een perfekte prijs. Bijna alles is goed met als premie een wonderbare zonsondergang.

Voor de kids is het aquapart een top attractie. Ruime keuze aan eet- en drinkgelegenheden.

Spijtig dat je naar de kamers altijd oet klimmen.

Beste Dionys,

We danken U voor Uw schrijven en lovende woorden over ons hotel. Deze zijn voor ons zeer belangrijk om ons nog beter op de verwachtingen van onze gasten in te spannen.

Heel mooie

Songul Server,
17-10-2018

Buiten het Turks Bad hebben we van al onze ervaringen (activiteiten, eten, shows) heel veel genoten.

Beste Songül,

Groot en mooi hotel

Jenne,
17-10-2018

Een hotel met veel mogelijkheden en veel te doen.

Kindergedeelte erg goed maar erg ver van het hoofdgebouw vandaan

Groot buffet maar vaak koud of leeg

Kamer schoonmaak kan beter : elke dag bellen

Beste Jenne,

We danken U voor Uw schrijven en opmerkingen over ons hotel. Deze zijn voor ons zeer belangrijk om ons nog beter op de verwachtingen van onze gasten te mogen voorbereiden.

Het Pine Bay Holiday Resort staat bekend als een familiehotel waar we evenveel aandacht steden voor families met kinderen als voor paren. De oppervlakte van ca 4,5Ha geeft ons dan ook de gelegenheid om voor iedere smaak of ouderdom wat aan te bieden. En dat lukt ons want, zoals U schrijft, vond U het strand, de zwembaden en de glijbanen naar Uw smaak.

We zorgen dan ook verder om voor al onze gasten - van over 40 nationaliteiten - eten, dranken, animaties en shows aan te bieden. Voor ieders smaak..

Wij danken U dan ook voor de lovende woorden hopen U opnieuw bij onze gasten te mogen tellen,

Goed genoten

Theo & Silvia,
17-10-2018

Personeel heel vriendelijk. De avondshows heel onderhoudend en het eten lekker.

Voor nacht aankomsten beter kamers voorbereiden (een bed te weinig).

Beste Theo en Silvia,

Wederom fantastisch!

Marco Span,
10-10-2018

Wederom super vakantie op dit prachtige resort. mooier uitzicht en mooier resort vindt je niet in Kusadasi! Eten was weer super, gevarieerd en voor een ieder wat wils. Personeel even vriendelijk als altijd (het ligt er maar aan hoe je ze behandeld). kamer netjes, schoonmaak prima. Heerlijk genoten van alles wat dit resort te bieden heeft, van watersport tot de professionele Hamam etc. etc. Kortom wij komen volgend jaar weer heerlijk terug! Tot dan Pine Bay! Görüsürüz!!

Beste Marco,

Management Team

Het is een sterk verouderd hotel wat écht gerenoveerd moet worden. De clubkamers zijn basic en absoluut geen 5 sterren waard. Kies voor een duurdere kamer of een ander hotel. Het is erg massaal en giga groot, daardoor ook onpersoonlijk en kil. Je moet hier van houden...

De zwembaden, glijbanen en het strand zijn een pluspunt. Prachtige zee, schoon, kraakhelder groen van kleur en vissen die uit je hand eten. Het eten is gevarieerd en goed. Ga uit van een 3 sterren hotel zoals wij dat gewend zijn in NL, dan zul je minder teleurgesteld worden! Het centrum is uitsluitend te bereiken met een taxi of dolmus (50 eurocent p.p.)

Veel Russen en andere Oostbloklanden aanwezig hier. Er zijn betere 4 sterren hotels die je een fantastische tijd bezorgen, dus kies met wijsheid....

Beste Antje,

Super mooi resort!!

Monique,
3-10-2018

Net terug van een super vakantie. Ik had hiervoor de reviews gelezen en zag wat slechte recensies over het eten enz.....nou ik weet niet waar die mensen normaal gesproken eten maar hier kan je toch niks slechts over zeggen?

Zoveel keus en zo netjes alles. Het ziet er allemaal super goed uit en is echt heel lekker eten. Je kan echt de hele dag eten. Het resort is hartstikke mooi en ik kom er zeker weer terug! Wij waren er eind september dus het was niet zo heel druk, en hadden dus de hele dag wel keus waar je wilt liggen aan het zwembad. Ik geloof wel dat dat in het hoogseizoen anders is.

Je hebt echte hotelkamers en je hebt club kamers. Wij zaten in een clubkamer, een soort huisje. Heel leuk, maar inderdaad wel veel lopen. Steile trappen, maarja dat is ook wel logisch op een berg.... Anders moet je gewoon kiezen voor de hotelkamer, dan kan je gewoon met de lift.

Beste Monique,

Inderdaad hadden we een enorme bezetting in de zomer maar dit laat niet staan dat we alle inspanningen deden om iedereen tevreden te stellen. Spijtig was dit niet altijd mogelijk voor iedere smaak of elk aanwezig land specifieke schotels aan te bieden.

Wij danken U dan ook voor lovende woorden die een steun zijn voor ons om zo verder te doen..

Met dank en in de hoop U opnieuw bij onze gasten te mogen tellen,

Management Team

Niet heel slecht,maar komen niet meer terug

Marianne super,
29-9-2018

14 jaar geleden hier geweest,nu hotel vergane glorie.haren van andere mensen in bad,douche niet heel schoon.Helaas hebben ze groot stuk bijgebouwd met weliswaar heel gave glijbanen,groot zwembad en leuk kinderbad. Helaas is de herrie van muziek daar niet te harden!strand is heerlijk met leuk barretje.en ja wel stenen in zee maar was te doen.Eten is gewoon goed en verzorgd,personeel was ook redelijk ok.In de avond behoorlijk overlast door lawaai nieuwe gedeelte ivm shows e.d.(Wij zaten stuk er vanaf in hotel)wij hebben het verder lekker gehad maar komen niet meer terug.Voorheen had dit hotel iets van chique en rust,nu absoluut niet meer,te massaal.

Beste Mariane,

Inderdaad hadden we een enorme bezetting deze zomer maar dit laat niet staan dat we alle inspanningen deden om iedereen tevreden te stellen. Spijtig was dit niet altijd mogelijk zoals in het restaurant als bijna alle gasten (2300) op dezelfde tijd gaan eten.

Met dank voor Uw begrip en in de hoop U opnieuw bij onze gasten te mogen tellen,

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pine Bay Holiday Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pine Bay Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.