Hotel Pine Bay Holiday Resort

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°17°
Hotel Pine Bay Holiday Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pine Bay Holiday Resort voor je op een rij gezet:

1462 reviews over Hotel Pine Bay Holiday Resort in het Nederlands

Tip: zorg dat je om 18.40 uur bij het buffet bent. Veeeel meer keus en minder lange rijen.

- ontzettend veel lopen / klimmen om bij het huisje te komen (8 minuten bergopwaarts)

- animatie spreekt slecht engels, opdringerig

- s avonds eten soms koud of nog rauw..

+ Prachtig resort

+ Vriendelijk personeel achter bar / restaurant

+ veel "speciale" activiteiten

ongelooflijk goed, super hotel

Wim
12-6-2018

mooi gelegen hotel met prive strand, zwembaden , goed animatie.

super lekker eten met verschillende buffet .

vriendelijke werkvolk.

een aanrader.

super fantastische vakantie zoals altijd...

Rachel
12-6-2018

ik vond alles goed, want zeg nu zelf , Pine Bay is de enige hotel met zo een groot prive strand . meerdere zwembaden ....

Personnel altijd super vriendelijke en het eten is super lekker met veel variatie...

ik ga alvast terug in september dus dat zegt genoeg ...

Het hotel ligt op een schitterende locatie alleen is het wel sterk verouderd en er word ook niet altijd goed schoongemaakt en er word ook wel een een dagje over geslagen! het eten is qua smaak heerlijk alleen is het wel erg druk! ik vond persoonlijk jammer dat we geen alcohol aan het zwembad konden krijgen moest steeds naar het strand lopen en personeel was wel echt Top vooral Barmannen en het Animatieteam alleen de manager van het animatieteam snapt het niet helemaal(die met het lange haar) hij heeft geen respect voor het personeel en klanten dat is wel heel jammer!!!!!! maar verder hebben wij een heerlijke vakantie gehad

Mooie locatie, hotel nooit weer.

Marel
2-6-2018

Ik ben nu ongeveer 10 keer in Turkije geweest, en dit was wel het minste hotel. Veel achterstallig onderhoud. De baai waar het hotel ligt is fantastisch. Ook heb ik een paar keer koud eten gehad. Op een avond ging het regenen, en helaas hadden ze alleen het buffet buiten, toen veel mensen in de lobby gingen zitten eten hebben ze een andere grote zaal binnen geopend zodat je daar kon gaan zitten eten.

Het gedeelte waar wij sliepen viel qua achterstallig onderhoud nog mee, we hebben gangen gezien met grote vlekken in de vloerbedekking en knipperende lampen...er zijn stukken muur bij dit resort die zeker een likje verf kunnen gebruiken.....

Kamer was prima, schoon . Personeel netjes.

Mooi hotel met wat verbeter puntjes

Marcelle
29-5-2018

Net terug maar heerlijke vakantie gehad . Super groot hotel maar erg gezellig. Er zijn zowel plus en min punten. Veel keus uit zwembaden en strandjes . Van druk tot rustig . Min punt druk bij het avondeten maar als je iets later ga dan valt het best mee. Sommige klagen over het eten maar ik heb heerlijk en uitgebreid gegeten. De schoonmaak in de algemene wc kan misschien wat beter . Vaak waren de prullenbakken erg vol of wc papier op. Er was 1 ding waar ik me wel erg aan stoorde en dat is dat sommige mensen geen fatsoen hebben en tussen de middag met ontbloot boven lichaam bij het eten lopen . Kan door de maneger van het restaurant wel wat van worden gezegd . Maar veder een top vakantie gehad

Beste gast Marcelle,

Fijn hotel, veel ruimte

Daniel
29-5-2018

Mooie locatie, over het algemeen vriendelijke mensen. Alleen jammer dat er loij her kinder zwembad geen alcohol werd geschonken.

Beste gast Daniel,

Management Team

Leuk groot hotel, grote kamer

Bart
29-5-2018

Het Stand is heel moooi. Alleen wel jammer geen alcohol bij het kinder/animatie. zwembad.

Beste gast Bart,

Eenmalig

Nicolle
27-5-2018

Ik beveel dit hotel niet aan, het ligt mooi met een mooi uitzicht maar buiten het resort is niets je moet dus met de dolmus of taxi als je even van het resort af wilt. De service is slecht, als je met een klacht komt moet je het daarna nogmaals aangeven en dan wordt er misschien wat aangedaan. Het eten is een drama, op zoek naar een tafel, lange rijen waardoor je bij sommige gerechten niet bijkomt, eten dat lauw is ook al wordt het er net neer gezet. Achterstallig onderhoud. Schoonmaakster doet haar best maar heeft soms niet genoeg handdoeken of lakens. Grote drukte bij de bars ‘s avonds waardoor je lang op je drankje moet wachten.
Guest Relations Manageress, GUEST RELATION MANAGER, 29-5-2018

Beste Gast Nicolle,

Allereerst hartelijk dank voor het kiezen van onze accommodatie.

Het spijt ons heel erg dat u niet tevreden bent. We willen graag dat u uw klachten meldt bij de Guest Relation, die voor u werkt, zodat we u kunnen helpen en u verder kunnen helpen..

In het restaurant worden voedingsmiddelen die u in alle ruimtes van onze accommodatie worden gepresenteerd, bereid door een professioneel keukenteam met behulp van voedsel van hoge kwaliteit. Onze buffetten worden gepresenteerd met lokale en internationale gerechten, themamaaltijden, grills, etc. inclusief minstens 50 soorten warme gerechten, tientallen salades, voorgerechten, enz., worden weergegeven in onze buffetten. De tevredenheid van het eten is echter volledig gerelateerd aan de smaak, want het is niet mogelijk voor ons om onze vakantiegangers voor 100% tevreden te stellen. De Turkse keuken is een lauwe keuken. Het warme buffet wordt opgediend in bain-marie. Om te voorkomen dat de gerechten koud worden, vragen we elke gast om het bain-marie te sluiten nadat hij is bediend.

We willen er graag op wijzen dat de medewerkers van de afdeling Huishoudend Beheer hun opleiding hebben gevolgd en professioneel in hun vak werkzaam zijn. Naast de periodiek gereinigde schoonmaakdienst, hebben wij ook medewerkers die op de avond op uw verzoek kunnen schoonmaken.. We willen graag dat u contact opneemt met de afdeling Guest Relations voor al uw verzoeken, want we zijn zeer verheugd als wij aan uw verzoeken kunnen voldoen. Positieve of negatieve meningen van onze gasten zijn altijd belangrijk voor ons. Uw op en aanmerkingen zullen vertrouwelijk worden behandeld. Wij hopen u graag weer als onze gast te mogen begroeten.

Never nooit meer

Ronny
26-5-2018

Op de foto’s zag dit hotel er erg mooi uit. Eenmaal aangekomen zagen we al snel erg veel achterstallig onderhoud. Onze kamer dus ook, lekkage bij het bad, houtrot bij de kozijnen, overal hing het behang los, gewoon totaal geen 5 sterren waard! Het eten was 9 van de 10 keer gewoon koud. En was echt niks bijzonders wat er lag. De rijen voor het eten waren erg lang. Zo lang dat wij gewoon in het centrum zijn gaan eten aantal keer. Het hele hotel zat vol en nog waren alle eet gedeeltes niet open. Barren die voor 23:50 al niks meer schonken. Schoonmaak van het hotel was gewoon matig. Gewoonweg geen 5 sterren resort, mogen blij zijn als ze 4 sterren redden!! Ook mag het personeel wel wat engelse les krijgen... Zijn er nog + punten....... de ligging is super. Al met al wel een leuke vakantie gehad, maar dit hotel never nooit meer!
Guest Relations Manageress, GUEST RELATION MANAGER, 27-5-2018

Beste Gast Ronny,

Allereerst hartelijk dank voor het kiezen van onze accommodatie.

Management Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pine Bay Holiday Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pine Bay Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pine Bay Holiday Resort scoort een 8.54 uit 10 op basis van 1651 reviews.