Hotel Radisson Blu Beach Resort

Hotel Radisson Blu Beach Resortstersterstersterster

7.6Goed

Griekenland, Kreta, Milatos

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Radisson Blu Beach Resort op Kreta ligt direct aan het strand. Er is genoeg ruimte voor alle gasten, want er zijn maar liefst 7 zwembaden en 7 restaurants. Wie graag erop uit wil is op de goede plek, in het hotel kun je namelijk makkelijk een auto huren. In het plaatsje Milatos kun je lekker eten bij de haven. Bezoek ook zeker Heraklion.

568 reviews over Hotel Radisson Blu Beach Resort

• 2019
    5Dennis21-09-2019

Prijs/kwaliteit verhouding niet goed

16 dagen All-inclusive in een luxe “pure white” kamer. Bij aankomt ook nog een upgrade gekregen naar een luxere kamer. Dit was het goede nieuws. Vervolgens zaten we bijna 2 weken zonder warm water. Heel wat tripjes naar de receptie moeten maken (telefoon in kamer werkte niet) en probleem werd maar niet opgelost. Pas op de laatste dag kwamen ze met de mogelijkheid van kamer wisselen. Kamer is leuk maar wordt niet goed schoongemaakt en de koelkast maakt veel lawaai en lekte. Het eten bij het buffet is matig van kwaliteit (bv:vis was koud en hard- net uit vriezer) en de huiswijn is gewoonweg slecht waardoor je gedwongen wordt wijn etc...van de kaart te selecteren tegen extra betaling. De thema restaurants zijn wel beter echter daar mag je maar 3 keer per week heen. Bedjes bij zwembad zijn moeilijk te verkrijgen door mensen die hun handdoeken al neerleggen. Ondanks de borden die het wel aangeven wordt er niets aan gedaan.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Degenhardt24-08-2019

Droomhotel

Prima hotel met heel veel zwembaden voor de kinderen. We hadden zelf een superkamer met eigen privé zwembad. Lekker gevarieerd eten met veel keuze aan restaurants. Thema restaurants met echte a la carte keuze i.p.v. een menu, als je wilt voor iedere avond. Mooie omgeving maar wel wat afgelegen , er is makkelijk een taxi te krijgen of voor weinig geld een auto te huren. We komen zeker terug en hebben zelf al gelijk geboekt voor volgend jaar. Tip : boek rechtstreeks bij dit hotel !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Familie van der Heide24-08-2019

Geweldig

6e keer in dit resort geweest !!!!!!!! Werkelijk nog steeds een heerlijk resort in een leuke echte Griekse omgeving. Op loopafstand van het dorpje Milatos met heerlijke visrestaurantjes. Eten in het hotel is trouwens ook geweldig !! Ontbijt is buffet of a la Carte bij het Italiaans restaurant. Lunch kun je kiezen uit 4 locaties. Diner is buffet of 1 van de 4 a la Carte restaurants die als je wilt voor iedere avond eenvoudig te boeken zijn! Naast Milatos is het leuke pittoreske havenplaatsje Sissi. Wij komen zeker weer terug !!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2Mvr de groot17-08-2019

Nooit meer!

Niet gaan! Nog nooit ben ik in zo een slecht hotel geweest! Slecht eten de eerste dag liepen de mieren uit ons gesneden brood, personeel had het gezien en haalde de borden weg. in de avond, te weinig personeel en personeel bij restaurant is vies en onhygiënisch! We hebben geklaagd bij de manager, die komen nergens op terug omdat ze een hele lijst van klachten hebben! Ook bij Neckermann hebben we geklaagd of we aub weg konden de eerste dag! De a la Carte restaurants ook slecht en niet eens boekbaar omdat ze die gewoon op dagen dicht gooien. Er is geen lifeguard aanwezige bij de zwembaden terwijl ze dit wettelijk verplicht zijn. Echt mensen ga niet naar dit hotel! De laatste van uitchecken lag ik doodziek op bed, meerdere malen gevraagd voor late uitchecken ook daar kregen we geen reactie over totdat er ineens een man naast me bed stond. Mijn man is naar de receptie gegaan en heeft weer geklaagd dat dit ongelooflijk is!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6rombouts hedwig30-07-2019

hoge verwachtingen werden niet ingevuld

vuile airco installatie, werd wel gereinigd na verzoek. Ontbijtbuffet elke dag hetzelfde. Idem lunchbuffet. Dinnerbuffet was wel beter. Dessertbuffet is uitgebreid maar smaakloos en elke dag hetzelfde, het fruitbuffet is wel ok. De andere restaurants zijn best ok. Personeelstekort ook op drukste tijden bij het buffet. Het personeel is wél vriendelijk en behulpzaam. Slechts 1 persoon voor ijs én pannekoeken met lange wachttijd tot gevolg als je enkel een ijsje wil, bewuste strategie voor ontmoediging? Idem dito voor drank. Zwembaden zijn verfrissend maar er drijft 'vanalles' in , vooral haren, maar ook zakdoeken en zelfs een leeg zakje chips. Het witte strand viel tegen. Mooi wit opgespoten zand met keien, maar 50m in de zee lelijke betonblokken om de deining te breken, daar had men grote rotsblokken voor kunnen nemen, meer natuurlijk uitzicht. Zelfs in juli vind je er altijd ligbedjes, het spelletje badhanddoek hangen is niet gekend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Familie X13-06-2019

Luxe & schone accommodatie met ondermaats eten

Pluspunten: - schitterend resort met veel zwembaden - kamer met privezwembad is erg luxe - resort en kamers worden super goed schoongehouden - rustige ligging met geweldig uitzicht

Minpunten: - eten is weinig gevarieerd, niet gaar, weinig vlees en gekoelde producten op kamertemperatuur. Max 2 sterren - Bordjes bij het eten ontbreken / kloppen niet, is dus risico bij voedselallergie. - bediening en service in het restaurant is slecht, veel vieze en/of ongedekte tafels. - Minimarket is erg duur. - Voor mensen die slecht ter been zijn, in een rolstoel zitten of kinderen in een kinderwagen/buggy hebben, is dit geen ideale plek. Het terrein is heuvelachtig en/of slecht begaanbaar. De wegen zijn behoorlijk steil. - de resort is afgelegen. Er rijdt geen bus. All inclusive is dus een aanrader (alleen jammer dat het eten dan slecht is).

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 5johanna ploeger22-05-2019

Nooit weer

Nooit weer. Had me zo verheugd op een mooie vakantie. Uitgelopen op een ramp. Het weer was niet heel mooi , veel wind ,maar daar kan niemand wat aan doen. Heel mooi resort maar veel achterstallig onderhoud. Kamer was prima. Mooie zwembaden , maar niet een die verwarmd was waardoor er niemand gebruik van maakte. Het eten was een ramp. Meeste dingen kwamen koud uit de keuken en dan werd het op inductieplaten gezet , die uit of stuk waren , dus het bleef koud. Vlees niet goed gebakken , aardappels niet gaar, pasta niet gaar, ga zo maar door. Ook iets van gezegd maar werd niets meegedaan. Heb ook geen 7 restaurants gezien, waren zeker weggelopen. In de avond niks te doen , heel saai. De muziek overdag was heel irritant. Voor 5 sterren betaald voor iets wat nog geen 3 sterren waard is . Beetje jammer allemaal. Hier gaan we dus Nooit weer naar toe en gaan het ook niet aanbevelen.

• 3Ghys Dirk19-05-2019

Nooit meer.

Geen 5 sterren waardig hooguit 3 .... wij komen hier Niet Terug ... waarom ? De hele week rioolstank op de kamer ,pas de laatste dag hersteld ( met ne griekse slag ! ) geen slecht woord over het bedieningspersoneel die liepen zich uit de naad om alles goed te doen maar de algemene toestand van de acomodatie is op zijn zachtst gezegd gedateerd , ze waren wel her en der schilder & reparatiewerken aan ‘t doen ( op griekse wijze !!) maar normaal gebeurt dat Voor!! de opening en zeker niet tijdens het voorseizoen !! Ook de beschikbaarheid van enkele voedingsartikels liet te wensen over , de drank in de kamer bar werd niet aangevuld . Voor ons dus flink gebuisd voor een 5 *

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Geba11-05-2019

Voor herhaling vatbaar

een geweldige beachresort, prachtig gelegen,maar iets te ver van de bewoonde wereld. Kamers, eten, bars, allemaal top!

• 6Kim10-05-2019

Nooit meer

Wij kwamen op 28 april aan, het was nog niet officieel open en dat was te merken. Het resort is prachtig maar het eten was teleurstellend. Vieze slappe patat en een erg beperkte keuze van het buffet. Niets te doen en niks was open op een klein winkeltje na. Na 3 dagen waren er meer gasten en was het buffet uitgebreider maar nog zeker geen 5 sterren waard. Dessert leek wel kant en klare hapjes uit de vriezer. Slechts 1 x was er ijs. Wij hadden een campingbedje voor onze zoon maar die bleek een zeiknat en beschimmeld matras te bevatten. Na de klacht is dit wel opgelost. Op een paar na is het personeel niet echt vriendelijk. De accommodatie is prachtig, fijne kamer. Bij de kids club waren aardige begeleiders. Helaas was bijna al het speelgoed stuk en gescheurde speeltoestellen . Ik denk niet dat wij hier nog terug zullen keren.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

30 tips over Hotel Radisson Blu Beach Resort

• Yon, 17-06-2014

Upgrade je boeking naar DIAMOND CLASS, zie http://www.minosimperial.com/media/52851/bb_hb_ai_description.pdf De suites met outdoor jacuzzi of private pool zijn geweldig.

• Fam. Blokland - De Nijs, 07-10-2013
    • Kinderclub heeft als talen engels, russisch en grieks dus voor de nederlandse kids die deze talen niet spreken is het niet volgbaar (gehoord van medereizigers met kids)
    • Winkeltje op het resort heeft wel hogere prijzen dan in het de nabij gelegen dorpen (te vergelijk met onze benzinepompprijzen voor cola enz.)
    • taxirit naar Sisi kost (per taxi) € 15,00 enkele reis
    • taxirit naar Chersonisos (per taxi) € 40,00 enkele reis (kunnen per taxi makkelijk 4 personen plaatsnemen)

• Mar, 26-07-2014

Huur een auto en bekijk het mooie eiland op die manier. Zorg dat je cash bij je hebt want je kunt niet pinnen in het hotel.

17 vragen over Hotel Radisson Blu Beach Resort

• Aloysius, 27-09-2017

Drank

Beste vakantieganger,

Worden daar A merken geschonken, of die binnenlandse troep?

Groet,

Aloysius

• bavelaar, 21-08-2017

ligbedden

zijn er gratis ligbedden op het strand

• deb, 10-08-2017

sport

Is er een fitnessruimte?

Hotel Radisson Blu Beach Resort info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zuid-Amerikaans

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht