Hotel Radisson Blu Beach Resort

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°24°
Hotel Radisson Blu Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Beach Resort voor je op een rij gezet:

280 reviews over Hotel Radisson Blu Beach Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geweldige dagen gehad!

Hans
2-7-2018

Een aantal dagen verbleven in dit prachtige resort, maar eigenlijk was dit veel te kort. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook het eten in een van de vele restaurants beviel goed. Wij komen zeker weer een keer terug!

Your Radisson Blu Beach Resort Team, Distribution, 5-7-2018

Dear Hans,

Thank you for taking the time to write about your recent stay at Radisson Blu Beach Resort.

It was great to read that you highlighted the premium location of our property and our facilities.

We hope to welcome you back time to time again.

Kind regards,

Your Radisson Blu Beach Resort Team

Geweldige vakantie met de familie

Wouter
29-3-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad in het Radisson op Kreta. Iedereen was bijzonder vriendelijk en vooral voor de kinderen. Het authentiek dorp van Milatos is een absolute aanrader. De glijbanen waren een groot succes! We komen zeker terug!!!

Heel mooie vakantie

Alain
15-11-2017

Alles was goed, De kamer is heel mooi, met mooi zeezicht! Heel proper, dat is heel belangrijk.

Your Radisson Blu Beach Resort Team, Distribution, 20-11-2017

Dear Alain,

Many thanks for your nice review here on Zoover.

We appreciate your kind words about the cleanliness of our resort, the stunning location and the friendly staff.

We all strive to make our guests stay a memorable one with offering a warm and genuine service.

Thank you and look forward to seeing you soon.

Prachtig hotel Radi

Gallina
15-11-2017

We hebben nog niets gevonden dat niet goed is, alles is prima! We hebben de perfecte kamer met prive zwembad gekregen! Mooi hotel met prachtige tuin. Zeer vriendelijk onthaal aan de receptie door Inna. Heerlijke massage in de spa door Maria en Tania. Het eten is perfect. Zondag gaan we naar het gourmet retaurant Bellevue. Door een 2 Michelin sterren chef. Gewoon heerlijk!

Your Radisson Blu Beach Resort Team, Distribution, 20-11-2017

Dear Gallina,

We are very pleased to know that you enjoyed your holiday with us.

We really appreciate your kind comments regarding our resort, atmosphere, staff and culinary.

We hope that you'll keep having good memories until your next stay here, it will be our pleasure to have you here again as our repeat guests.

Warm regards,

Geweldige week gehad, wij komen terug!

Eveline
8-10-2017

Het eten is geweldig. Ook het personeel is erg aardig en nooit te beroerd om te helpen. Locatie is ook prima, kortom: wij komen terug!

Your Radisson Blu Beach Resort Team, Distribution, 9-10-2017

Dear Eveline,

Thank you very much for sharing your impressions of our hotel online.

It is so wonderful to hear that you found our hotel to be comfortable. Also, thank you for your kind words regarding our rooms, culinary and team.

Entire team is grateful for your praises and looking forward to welcoming you back.

Minder dan verwacht

Leo van de Kerkhof
8-10-2017

Mooie rustige ligging aan zee. Wel wat afgelegen. Ruime kamer met flatscreen maar geen hd-beeld. Badkamer die aan renovatie toe is. Water stroomde onder de douchedeur de badkamer in.Deel van het meubilair aan zwembaden (ligbedden) kapot, niet in gebruik daardoor. Maar het werd niet verwijderd. Loungebanken met dikke kussens die doordrenkt waren van regenwater. Openingstijden van bars eind september al beperkt. Bij aankomst in de middag was er door minder weer die dag niets te eten (buiten-bar waar normaal ook wat snacks worden gemaakt was gesloten) behalve wat koekjes aan de pianobar. Bij nota bene all inclusive formule. Kwaliteit van het eten in buffetrestaurant in de regel wel goed, niet uitstekend, maar nauwelijks enige variatie. Vrijwel dagelijks dezelfde samenstelling bij ontbijt, lunch en diner. We grepen regelmatig mis, omdat er niet tijdig werd aangevuld. Vuile borden werden vaak te laat opgehaald. Tafels waren niet altijd volledig gedekt. Zo ontbraken veelal zout- en pepervaatjes. Eten dat op de grond was gevallen bleef lang liggen. Op een enkeling na was het personeel in het restaurant weinig vriendelijk en opmerkzaam. Leidinggevend personeel werkte niet actief mee als de medewerkers het druk hadden. Irritante eentonige zich telkens repeterende loungemuziek vanuit de bars bij de baden.Pluspunt was wel dat je na uitchecken nog de hele dag tot aan vertrek gebruik kon maken van de all inclusive formule. Hadden van dit resort meer verwacht.

Your Radisson Blu Beach Resort Team, Distribution, 17-10-2017

Dear leovdkerkhof,

Thank you very much for sharing your impressions of our hotel online. It is so wonderful to hear that you found our hotel to be comfortable, modern and very clean. Also, thank you for your kind words regarding our location. Indeed, a short drive lets you explore all Crete has to offer from ancient sites to modern nightlife. Set on the stunning northern shore of Crete, our resort hotel offers a serene setting near Milatos, a little village that exudes a quiet charm. It’s the perfect escape on this beautiful island known for its agriculture and tourism. Like much of Greece, the island plays in important role in producing olive oil, and olive trees surround Sissi, a fishing village lying west of the hotel.

Geld niet waard.

Gibeen
25-9-2017

Wij zijn in dit hotel verbleven van 12 tot en met 22 september met onze twee kinderen van 33 maanden en 9 maanden. Bij aankomst werden wij verwelkomt door de Front Office Manager en werd ons verteld dat wij een gratis upgrade hadden gekregen naar een familiekamer (1033). Wat wij natuurlijk ontzettend aardig vonden, achteraf bleek dit een dooddoener. Even kort samengevat;

1. De gootsteen in de badkamer kon niet dicht.

2. De badkamerdeur klemde en kon niet op slot.

3. De airconditioning was naar 2 dagen stuk.

4. De koelkast was stuk en deze werd wel diezelfde dag nog vervangen.

5. Onze oudste dochter sliep op de sofa die had maar drie poten.

6. Bij aankomst lagen er nog allemaal haren in het putje van de vorige gasten.

7. Als klap op de vuurpijl viel de bureaustoel ook spontaan uit elkaar.

Nadat wij naar de receptie waren geweest en geholpen waren door onze reisleidster konden wij verhuizen naar ons oorspronkelijke kamertype kamer (706) deze was wel een stuk kleiner werd er gezegd. Dat m

Your Radisson Blu Beach Resort Team, Distribution, 3-10-2017

Dear gibeentjes,

Thank you very much for your very nice review.

It is a pleasure to read that you had a good time with us. We take your comments seriously as we attach great value to guest satisfaction. Thank you for staying with us.

Hope to welcome you back in the near future.

Best regards,

Prima resort voor rustzoeker

Mystery guest
13-9-2017

Iets langer dan een week verbleven we als mystery guests in het Radisson blu.

Dit om te beoordelen of het resort het aantal sterren dat zij aangeven op waarde in te schatten. (Wij zijn niet betrapt als mystery guest)

Het Radisson Blu op Kreta is atypisch in de Radisson Blu keten.

Geen zakelijke hotel, wel een all inclusive resort.

Een enorme keuze uit diverse zwembaden en (specialiteiten) restaurants.

Het eten was uitgebreid, keuze uit vele gerechten en uitstekend van smaak.

Het Bellevue twee sterren restaurant was prima. Toch heb ik de opslag van

€ 85,00 als te veel ervaren. Ook omdat de wijnen zeer prijzig zijn.

Italiaanse en bbq restaurant waren uitstekend.

De huiswijnen (inbegrepen in de all inclusive) waren de eerste dag echt slecht. Om die reden hebben we de eerste 3 dagen geen wijn meer gedronken. Omdat wij toch andere mensen vrolijk de wijn zagen drinken hebben we de vierde dag toch weer een poging gewaagd en opnieuw een witte wijn besteld. Deze bleek prima te zijn. Mogelijk een andere wijn?

De cocktails mogen wat minder ijs en wat meer alcohol.........

De kamers die ik gezien heb waren schoon, modern en zeer ruim. Zowel suites als kamers, met en zonder eigen zwembad. De schoonmaaksters waren vriendelijk en maakten goed schoon.

Opzet van het resort is ruim. Diverse mooie plekken. Zowel rustige als levendige plekken, geschikt voor met of zonder kinderen. Voor ieder wat wils, als je tenminste de moeite neemt om de plek te zoeken die bij je past. Wij hebben een aantal dagen bij het adults only zwembad gelegen, op een plateau net boven de zee, en op het strand.

Het strand moet nog wat aan gebeuren, was een teleurstelling. Veel parasols zonder bedjes, kapotte bedjes, geen barservice, wat rommelig.

Er zijn diverse plekken die (nog) geen aandacht hebben gehad. Her en der plekken welke rommelig overkomen, door veel tafels en stoelen die niet bij elkaar passen en waar niemand zit. (bijvoorbeeld tussen het terras van het hoofdrestaurant en het adults only zwembad, en op het strand. Dit valt vooral op omdat dit zo afsteekt tegen de plekken waar wel alles in orde en stijlvol is. Heerlijk lig/lounge bedden met dikke matrassen

Soms mist de sfeer. Bij de wetbar bijvoorbeeld is regelmatig lieve muziek. Omdat er niet voldoende zitjes zijn zie je mensen zoeken naar een plek om te zitten en mee te genieten. Hierdoor verspreiden de mensen zich over het resort terwijl je ziet dat ze eigenlijk bij de gezelligheid willen zitten.

Er is geen consistentie. De ene dag zijn de tafels wel gedekt in het hoofdrestaurant, de ander dag was het zoeken naar borden en bestek. De ene dag was er wel een service bij het adults only zwembad (wat heel erg gewaardeerd werd) de andere dag kwam er n iemand langs je zonnebedje om een drankje te brengen. Gedeeltelijk is het personeel uitstekend en daardoor een schril contrast met minder kundig of gemotiveerd personeel. Maria, Stefano en Manu waren geweldig, evenals de aardige en servicegerichte barman afkomstig uit Sri Lanka.

Soms wat onhandige communicatie. Een uitnodiging krijgen van het management als waardering voor je verblijf is echt charmant, wel jammer dat deze uitnodiging op de dag zelf wordt aangekondigt en je de uitnodiging onder ogen krijgt als deze als is afgelopen. Jammer, we hadden er wel heen gewild.

Het gebied waar de winkeltjes zijn kan beter op de vraag worden afgestemd. Ook het aanbod in de winkels. Een groot gedeelte van de gasten heeft een maatje meer, echter biedt het kledingwinkeltje vooral kleine maatjes.....

Er wordt ook weinig aan promotie gedaan.

Ik adviseer het management een cruise te maken. Om ideeën op te doen t.b.v. het bieden van service, logistiek, processen, promotie van overige restaurants, spa's en winkels valt hier veel te leren.

Overall: Nog een paar puntjes op de i en het is helemaal top. Advies voor de gasten: Let niet zo op die paar kleine dingen die nog niet helemaal af zijn, maar geniet van alles wat dit resort wel

Your Radisson Blu Beach Resort Team, Distribution, 3-10-2017

Dear Mystery guest,

Thank you for taking the time to provide us with your kind feedback regarding to your stay at Radisson Blu Beach Resort.

We are really delighted by the title of your review. Thank you! It is great to hear that you enjoyed your holiday with us.

We hope we can welcome you soon again.

Best regards,

de max!

pieter van damme
5-8-2017

super hotel, lekker eten, mooie kamers, vriendelijk personeel, vlakbij de zee

Your Radisson Blu Beach Resort Team, Distribution, 9-8-2017

Dear pieter van damme, ,

We are glad to learn that you have enjoyed a pleasant stay at our hotel, appreciating our location and our hospitality.

We look forward to the opportunity to welcome you back.

Kind regards from Crete,

Mooi hotel !! Zeker genoten !!

Reggy
4-8-2017

Zeer vriendelijk personeel !! Zowel aan de bars als bediening en kuisvrouwen,opt moment ist hotel een 4* waard maar er is nog veel werk aan de winkel,het kuisen van de kamers kan veel beter,de douche gel,shampoo werden niet aangevuld ( zelfs na het te melden ) het eten is genoeg maar mag warmer of kouder zijn,strandzetels mogen vernieuwd worden,en er zijn te weinig bedjes aant zwembad,handdoeken niet voor 10 uur gelegd is geen plaats meer ( al mag dit niet) Nederlandse onthaal ( Irma ) das top vriendelijke en behulpzame vrouw !! Ze zijn wel alles aant vernieuwen en verbeteren denk dat het volgend jaar een 5 * waard is !!

Aanrader ? JA

zouden zeker naar dit hotel terugkomen !!

Your Radisson Blu Beach Resort Team, Distribution, 9-8-2017

Dear Reggy,

Thank you for your helpful review.

We are happy that you generally remained satisfied with our resort and facilities.

Thank you so much for choosing Radisson Blu Beach Resort and we will be more than happy to welcome you again in the near future.

Kind regards,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Beach Resort in Milatos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Beach Resort scoort een 9.04 uit 10 op basis van 554 reviews.