Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag29°21°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

Tjingo

3 reviews over Hotel Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Je moet het zelf ervaren, maar wij, nooit meer.

Van Doorn
8-6-2019

Mooi hotel, mooie schone kamer. Veel en goede ligbedden, altijd wel plaats. Alleen het personeel bij de receptie is vriendelijk, de rest is nors en zijn niet in staat je een vakantiegevoel te geven. De restaurants zijn ongezellig, doen je aan een kantine denken. Het eten is niet vier sterren waardig, daar is het te eenzijdig en te smakeloos voor. De kledingvoorschriften worden ook niet gehandhaaft, nette korte broek prima, maar sommige zien er bij het diner uit of ze zo van het strand af komen, in korte broek met hemd. Je kunt ook duidelijk zien dat de managers geen leiding geven. Het personeel geeft je het gevoel dat ze zo snel mogelijk naar huis willen en lopen al ruim voor sluitingstijd de tafels af te ruimen. Je moet dan ook niet te laat gaan eten. Aan het strand lig je tussen de, veelal Russische gezinnen met jonge kinderen, van het naastgelegen hotel of andere appartementen. Deze mensen worden niet weggestuurd. Geen adults only.

Een Super Hotel om 2 maal per jaar terug te komen

Corine van der Heiden
27-10-2018

Wij komen hier al heel veel jaren de reden dat wij hier graag terug komen is dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam zijn of het de managers zijn, de kok , achter de bar receptie of kamermeisjes. De kamers worden goed schoongemaakt ook de prachtige entree ziet er heel schoon uit een prachtige lounge met moderne bar, er zijn meerdere restaurants een groot restaurant waar het diner wordt verzorgd en s,morgens het ontbijt ,waar zoveel keuze is dat het voor ieder wat wils is ,de lunch wordt verzorgd bij het zwembad ook daar genoeg om te kiezen .Bij het zwembad ,de grasweide en het strand zijn voldoende zonnebedden.Het is natuurlijk ook heerlijk dat het hotel alleen voor aldults is ,zowel bij het zwembad als op het strand. s,avonds is er genoeg entertaintmaint.Ook de omgeving van Paphos is prachtig met veel oudheden,een gezellige haven,en een oude binnenstad. Reden te meer om dit hotel te bezoeken.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie vakantie!

Manon
22-8-2017

Een prima hotel. We namen een risico omdat er weinig recente reviews te vinden waren maar ondanks dat hebben we een heerlijke vakantie gehad. Adults only. De kamers waren goed met een fantastisch uitzicht terwijl we een voordeel kamer hadden. Eten gaat naar een aantal dagen vervelen weinig afwisseling hierin. Zwembad is prima geen gevecht om bedjes wat ook prettig was. Strand grenst aan het hotel wel wat stenen ed wat het wat onprettiger maakte. Alles is rond 12 uur middernacht afgelopen, qua entertainment viel het wel tegen.

Gereisd Met partner in augustus 2017

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.