Sorteren

vakanties Paphos (Pafos)

Reviews over Paphos (Pafos)

Erg leuke vakantie gehad.

Raymond
    8-11-2018

Echt heel leuk hotel! Goed eten en vriendelijk personeel! Het buitenbad was wel erg koud, maar als het 28 graden is, dan is dat wel lekker! Verder is het ook heel makkelijk om met de bus naar de harbour te gaan! Je staat er al voor €1,50.

Is gezellig druk en leuke winkeltjes en restaurants.

Bedden waren wel erg hard, maar dat heeft voor ons de pret niet bedorven!

Fijne plek

Marja
    4-11-2018

Leuk hotel, schoon en vriendelijk personeel. Leuke animatie en goed eten.

Zeker voor herhaling vatbaar. Lopend naar het plaatsje is langs de zee een half uur lopen maar er stopt ook een bus voor de deur. Handdoeken service is ook fijn

We hebben genoten!

Hendrike Knol
    4-11-2018

Avanti Village is gebouwd als een dorpje. Hele vriendelijke medewerkers, schoon, mooi zwembad. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Grote appartementen, prima bedden, lekkere stoelen voor op het terras. Wij waren daar met onze volwassen kinderen omdat we 30 jaar getrouwd waren. Bij aankomst stond er een fles champagne, 2 glazen en een felicitatie voor ons klaar.

Neem wel 1 of meerdere wereldstekkers mee. Je kunt er ook 1 krijgen bij de receptie.

Je kunt voor 1,50 euro met de bus naar Paphos of voor 5 euro een dagkaart kopen.

Degelijk

mario
    1-11-2018

Goed hotel, beetje afgelegen maar goede busverbinding naar Kato Paphos vlak bij het hotel. Geen uitgebreid maar degelijk buffet. Prima animatie en zeker voor kinderen (glijbanen in zwembad). Ik had een verouderde kamer, maar heb vernomen dat er volgend jaar renovatiewerken op til zijn.

voor herhaling vatbaar

pullens
    30-10-2018

mooi verblijf ,vriendelijk personeel alleen jammer dat het all-in maar tot 23.30 is en dat er 's avonds weinig vermaak was(entertainment)

Paphos (Pafos) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 623 reviews