Géén boekingskosten

SpanjeCosta DoradaSalou

6.7VoldoendeScore uit 252 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Ben je op zoek naar een kindvriendelijk hotel in het Spaanse Salou aan de Costa Dorada? Dan is Oasis Park echt een aanrader! Met uitgestrekte zandstranden en een bruisende boulevard binnen handbereik, is dit viersterrenhotel ideaal voor een zorgeloze vakantie onder de Spaanse zon. Het hotel heeft een groot zwembad met kinderbad en een wellnesscentrum om lekker te relaxen. Verblijf je op basis van all inclusive? Dan staan er van ’s ochtends tot ’s avonds de lekkerste hapjes en drankjes voor je klaar. Geniet samen van een heerlijk verblijf bij Oasis Park in Salou en boek vandaag nog jouw droomvakantie naar de Costa Dorada!

Oasis Park ligt in de populaire badplaats Salou en is ideaal voor een all in gezinsvakantie naar Spanje. Kinderen maken vriendjes in het kinderbad en in de speeltuin, terwijl jij rustig kunt ontspannen op je ligbed. Het viersterren hotel wordt door vakantiegangers dan ook als zeer kindvriendelijk ervaren. Ook de ligging aan de Costa Dorada is een groot pluspunt. Zowel het strand als de restaurants en winkels zijn te voet makkelijk bereikbaar. In de reviews lees je dat het eten eveneens zeer in de smaak valt. Ook scoort het hotel hoog op het gebied van service en prijs/kwaliteit. Harrie schrijft over zijn verblijf bij Oasis Park: “Lekker eten, mooie kamers, goede service, en vriendelijk personeel mits je zelf ook vriendelijk bent. Wij hebben al meer als 20 keer onze vakantie in dit hotel doorgebracht, en voor volgend jaar [als de gezondheid het toelaat] komen we weer twee keer. En de manager doet wat hij beloofd , ieder jaar wordt het nog wat beter. Natuurlijk zijn er altijd wel wat kleine verbeterpuntjes maar 100% perfect is een utopie. Als oud horecaman zijn mijn vrouw en ik ,dik, dik, tevreden !!!”

De ligging

Oasis Park vind je in het levendige centrum van de badplaats Salou met een mooie boulevard en tal van Spaanse tavernes en winkels in de buurt. Vanuit het hotel loop je binnen 5 minuten over het witte zandstrand van Playa Llevant waar je helemaal tot rust komt onder de ruisende palmbomen. Het zandstrand is ongeveer 1200 meter lang en loopt langzaam af in de zee, zodat kinderen rustig in de ondiepe branding kunnen spelen. Ook kun je bij het strand een jetski huren of een ritje varen op een bananenboot. Wil je gezellig een dagje erop uit met de kids? Breng dan zeker een bezoek aan attractiepark Port Aventura. Het park ligt op slechts 3 km afstand van het hotel en biedt met tal van leuke attracties en een aquapark een mooie mix van avontuur en waterpret. Cultuur snuiven doe je in het gezellige stadje Tarragona met prachtige historische gebouwen en ruïnes. Het Sama Park in Salou is ideaal om de schaduw op te zoeken op een warme dag. In deze botanische tuin groeien tropische bloemen en planten in de mooiste kleuren. Wandel over kronkelende looppaden langs geurende citrusbomen en ontdek kleine bruggetjes en helderblauwe vijvers. Klim ook omhoog naar de uitkijktoren en geniet van een mooi uitzicht over de botanische tuin en vang een glimp op van de Middellandse Zee.

Het hotel en faciliteiten

Oasis Park is in 2016 gerenoveerd en bestaat uit vier verdiepingen die je makkelijk via de liften bereikt. In het hotel heb je zowel in de openbare ruimtes als op de kamer gratis wifi-toegang. Op de begane grond vind je de 24-uurs receptie, een lounge met een tv-ruimte en leuke souvenirwinkeltjes. Het hotel beschikt ook over een parkeerplaats; deze is gratis voor hotelgasten. Het viersterrenhotel heeft een mooi zwembadcomplex met een apart kinderbad en een piratenschip met glijbanen. Er is ook een leuke speeltuin voor de kids en in de gameroom kunnen ze zich lekker uitleven met diverse spelletjes. In het hoogseizoen worden er overdag en ’s avonds sportieve en muzikale activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Een verfrissend drankje of een lekkere snack haal je bij de poolbar naast het zwembad. Verblijf je op basis van all inclusive bij Oasis Park? Dan zijn de hapjes en drankjes inbegrepen. Het hotel heeft bovendien een eigen fitnessruimte en je kunt meedoen met een potje tafeltennis of een uurtje aerobics om je conditie op peil te houden. Het wellnesscentrum heeft tal van luxe faciliteiten waar je tegen betaling gebruik van kunt maken. Kom helemaal tot ontspanning in de sauna, jacuzzi of het stoombad. Boek een massage voor een heerlijk verwenmoment.

De kamers

Het Oasis Park heeft 325 kamers met airco die zowel praktisch als comfortabel zijn ingericht. Elke kamer is voorzien van gratis wifi, een televisie en een telefoon. Tegen betaling maak je gebruik van het huurkluisje. De kamers hebben een- of tweepersoonsbedden afhankelijk van het type kamer. De badkamers zijn voorzien van een bad of douche en een toilet. Ook een haardroger ligt voor je klaar. ’s Morgens word je lekker wakker in het zonnetje op het balkon en ook ’s avonds is het er heerlijk toeven.

Het verschil in kamers

Oasis Park heeft verschillende kamertypes waar je in alle comfort geniet van een heerlijke vakantie in Spanje. Ga je er lekker in je eentje tussenuit? Of vier je vakantie met vrienden? Bij het viersterrenhotel vind je altijd een kamer die bij jouw wensen past. Zo kun je kiezen voor een eenpersoonskamer; ideaal wanneer je lekker alleen vakantie viert of een extra kamer nodig hebt. Daarnaast heb je ook keuze uit tweepersoonskamers en je kunt tevens een gezellige familiekamer boeken voor een heerlijke gezinsvakantie in Salou. Je ziet het; er is voor ieder wat wils!

Eten en drinken

Bij Oasis Park verblijf je op basis van logies, logies met ontbijt, halfpension, volpension of all inclusive verzorging. Bij logies zijn geen maaltijden inbegrepen. Bij logies met ontbijt is het ontbijtbuffet inbegrepen, bij halfpension ook het dinerbuffet en bij volpension ook het lunchbuffet. Verblijf je op basis van all inclusive verzorging? Dan zijn alledrie de hoofdmaaltijden in buffetvorm inbegrepen, net als een selectie aan hapjes en drankjes. Verblijf je op basis van all inclusive verzorging? Dit is ideaal voor een zorgeloze en kindvriendelijke vakantie in Salou. De maaltijden worden geserveerd in het buffetrestaurant met nationale en internationale gerechten. Wat dacht je van een avondje showcooking! Of sfeervolle thema-avonden? Uit eten in het buffetrestaurant is elke dag een belevenis voor het hele gezin. Je kunt er ontbijten van 08:00 tot 10:00. De lunchbuffetten worden geserveerd van 13:00 tot 14:30 en dineren kun je bij Oasis Park van 19:00 tot 21:30 uur. Voor een lekkere snack of home-made cocktail is de gezellige loungebar the place to be. De bar is de hele dag open van 10:00 tot 23:30 uur. Oasis Park ligt op loopafstand van gezellige Spaanse tavernes. Zowel in het centrum als op de levendige boulevard vind je tal van terrasjes, restaurants en bodega’s. Ideaal om te proeven van typisch Spaanse specialiteiten. Wat dacht je van vers bereide paella, patatas bravas of tortilla? Ook een bordje tapas laat zich goed smaken met een glaasje sangria. De restaurants in Spanje zijn kindvriendelijk en verwelkomen je graag met het hele gezin.

All inclusive en kindvriendelijk vakantie vieren in Salou

Oasis Park is een populair hotel aan de Spaanse Costa Dorada met tal van faciliteiten voor alle leeftijden. Ideaal voor een all inclusive en kindvriendelijke vakantie naar Salou. Het enthousiaste animatieteam zorgt in het hoogseizoen elke dag voor entertainment. En als je trek hebt dan schuif je gewoon aan in het gezellige buffetrestaurant. Met een groot attractiepark in de buurt en witte zandstranden op loopafstand, is Oasis Park een fijne uitvalsbasis voor een all in vakantie met kinderen.

Goed om te weten

Honden zijn bij Oasis Park niet toegestaan. Hou er rekening mee dat snacks niet beschikbaar zijn wanneer het buffetrestaurant geopend is. Toeristenbelasting dien je ter plaatse te betalen. Dit bedrag is niet inbegrepen bij de reissom. Hou er rekening mee dat sommige faciliteiten tegen betaling kunnen zijn. Ook kunnen faciliteiten gesloten zijn door het weer, seizoen, bezetting of onderhoud.

Bekijk de beschikbaarheid

262 Reviews over Oasis Park

• 4Niels30-07-2022

Nooit meer

Eten is erg goed, kamers zijn keurig en schoon. En dat is dan ook meteen het enige positieve. Zelftap van de frisdrank constant lauw en zonder prik. Animatie nog nooit zo slecht gezien, wat een klere herrie, de hele dag staat er een meid op een scheidsrechtersfluit te blazen. Hotel is overvol, er is geen cm vrij rond het zwembad. Het is zo overvol dat er zelfs slaande ruzie ontstond waar de politie aan te pas moest komen. Zeker geen 4 sterren waard. Voor ons never nooit meer.

• 5Maria29-07-2022

Niet meer.

Het zal de maand juli zijn geweest, maar hotel was niet zo goed als in de folder werd verteld. Te veel mensen, in een te klein zwembad. Hygiëne bij zwembad was slecht. Er zouden 3 zwembaden zijn. Maar een was gesloten, en een andere was heel klein. Het ‘ grote’ zwembad was te klein voor aantal gasten. Elke dag bierspellen buiten door animatie. Ligbedjes en omgeving niet schoongemaakt. Vond maandverband bij kleine zwembad. Veel afval ect.Personeel was amper aanspreekbaar. Bij de eetzaal werd niets gezegd door personeel. Klacht werd niets mee gedaan.

• 10Robin hood25-07-2022

TOP HOTEL!!!!

We komen net terug van een 14-daagse vakantie en hadden all-inclusive in hotel Oasis Park Salou. samen met mijn vrouw en 2 dochters van 13 en 15 jaar. Oasis Park Hotel Salou krijgt van ons weer de welverdiende 4 sterren en 10 punten voor 1 Kamers (superschoon) 2 Ligging( dichtbij het strand en centrum) 3 Kindvriendelijk ( veel kinderanimatie en ook voor volwassenen) 4 Eten ( dikverdiende 10 punten, iedere avond een ander thema, en zowel ontbijt, lunch als diner was een veelzijdigheid aan keus) 5 Hygiëne (iedere dag was een leger aan personeel om alles schoon te houden) 6 Prijs/kwaliteit ( Oasis Park is iets duurder dan een basic hotel maar is iedere euro waard) 7 Service ( receptie personeel, barpersoneel, schoonmakers, bediening, een ieder die er werkt doet het met een glimlach en is behulpzaam. 8 Zwembad( diverse zwembaden, veel animatie en schoon water) Algehele waardering namens ons is een dikke 10 Ga zo door toppers!!!

• 6Wendy van bladel24-06-2022

Nóóit meer!

Hotel is hard achteruit gegaan sinds 2019 toen was het top daarmee terug gegaan hier! Nu 2022 waardeloos slecht eten wat toen heel goed en gevarieerd was nu elke dag utzelfde en lauw eten. Elke dag komen er 2 a 3 bussen met Spaanse jongeren die dan 1 nacht blijven heel de nacht over de gangen schreeuwen kloppen slaan met deuren!! Voor ons zeer zeker geen 3de x meer Oasis park helaas! Entertainment in de avond is ook niks dus kun je beter geen all inclusief boeken hier.

• 6Wendy van bladel24-06-2022

Nooit meer!

Hotel is sinds 2019 hard achteruit gegaan!! Zeker op gebied van eten elke dag utzelfde en vaak lauw! Qua zwembad en zo prima kamers ook entertainment is vooral s'avonds ook niks maar dat was in 2019 al niet echt veel. Veel kinderen (tieners) elke dag 2 a 3 bussen die gedropt worden voor 1 overnachting en de hele nacht op de gangen lopen te schreeuwen kloppen en gooien met deuren! Wij waren er nu terug gegaan omdat het toen super was maar nu nooit geen 3de keer meer!

• 8Helmons22-06-2022

Leuk hotel !

Heerlijk genoten van ons verblijf in Oasispark. Het animatieteam Pablo en Michel doen heel erg hun best om het de kids, maar ook volwassenen naar hun zin te maken. Zo is er overdag een kidsclub en zijn er verschillende activiteiten voor jong en oud. Ook wordt er iedere avond een mini disco georganiseerd (onze zoon van 2 vond het geweldig!) en daarop volgend wordt er een bingo, quiz, show etc.. georganiseerd. Het overige personeel hebben wij ook als zeer vriendelijk ervaren. Naar onze mening is het airco systeem wel wat verouderd, met als gevolg dat het op de kamer behoorlijk benauwd was, koel werd het niet en met temperaturen van boven de 30graden is dat wel wenselijk. Verder was het eten eenvoudig en niet heel gevarieerd, maar zeker wel prima. De 4 zwembaden zijn top met voldoende ligbedden zo is er voor iedereen plaats, en handdoekje leggen gebeurd hier dan ook niet! Wij zijn tevreden en raden dit hotel ook zeker aan 👍🏻

• 6Dani11-05-2022

Het was het allemaal net niet

Wij zijn 17 dagen naar Oasispark gegaan, all inclusive. Al met al was het niet slecht maar ook niet geweldig. Vond het echt tegenvallen Heb betere 4 sterren hotels gezien in salou. Zwembad is klein, eten is niet slecht wat er is maar weinig variatie, niet heel uitgebreid zoals bij sommige andere hotels en soms hele lange rijen voor de deur en bij de grill. Het avondeten begint om 19.30 ipv 19.00 zoals stond aangegeven. Personeel is niet allemaal even vriendelijk. Het all inclusive gedeelte is van 10.00 tot 23.00. Genoeg keuze wat betreft drank , en zeer weinig keuze wat betreft snacks en ijsjes. Veel school klassen met jongeren die voor 2 of 3 dagen komen. Kamers zijn klein , (geen bad maar een douche) Grote ergernis zijn de liften. Nou zaten wij maar 2 hoog en regelmatig dus met Buggy en al maar met de trap naar beneden. Je staat soms zonder overdreven te zijn echt 10 minuten op een lift te wachten. Animatie is ok!

• 9Essje24-08-2021

Goede vakantie gehad, goed verzorgd.

goed hotel, op 2 na, kei vriendelijk personeel. Aantal kunnen beter een andere job gaan zoeken, zijn niet geschikt om met buitenlandse toerisme te werken. Eten is prima, veel variatie en iedere avond ander thema. Alleen wanneer je n omelet en een pannekoek wil, is 1 van beide koud, voor je het eet of je moet 2x in n lange rij staan.Kamer wordt dagelijks tip top schoon gemaakt. Heel vriendelijke dames manager van hotel, restaurant en bar, handelen direct wanneer er wat is. En vragen ook nadien hoe het is en of je te vrede bent. Ook de Receptie, niks op aan te merken. Personeel in restaurant vriendelijk, weten na 1 dag al precies wat je bij het eten drinkt. Het bar Personeel heeft na mijn klacht, kei goed hun best gedaan. Ik hoop dat ze nu zo blijven door gaan..Ligging, iets verder vd boulevard, wel veel winkels en horeca.Al met al een fijne vakantie gehad Ondanks de covid regels, ook hier zijn de mensen covidmoe

• 9jos16-10-2019

Prima hotel ,goed eten en prima ligging.

Goed hotel, ALL In formule goed, we kregen een lijst waar op staat 2 consumpties per keer. Jammer dat er toch met volle bladen drank word gelopen met gevolg dat er veel word weggegooid. Verder mag de medewerker achter de bar wel klant vrienderlijker worden. De rest van het personeel is vriendelijk en super.

Hotel Management, Director, 18-10-2019

Geachte Jos,

Wij waarderen uw indrukken over uw verblijf bij ons in hotel Oasis park. We zijn blij te weten dat u over het algemeen genoten hebt van uw vakantiedagen hier bij ons. Dit moedigt ons aan om u te verrassen bij uw volgende bezoek die u besluit te maken. Natuurlijk bent u hier altijd van harte welkom.

Met vriendelijke groeten,

Het Hotel Management

• 9Harrie Jacobs02-10-2019

Een hotel waar wij ons thuisvoelen.

Lekker eten, mooie kamers, goede service, en vriendelijk personeel mits ze zelf ook vriendelijk bent. Wij hebben al meer als 20 keer onze vakantie in dit hotel door gebracht, en voor volgend jaar [als de gezondheid het toelaat] komen we weer twee keer. En de manager doet wat hij beloofd , ieder jaar wordt het nog wat beter. Natuurlijk zijn er altijd wel wat kleine verbeterpuntjes maar 100% perfect is een utopie. Als oud horecaman zijn mijn vrouw en ik ,dik,dik, tevreden !!!

Hotel Management, Director, 06-10-2019

Best Familie Jacobs,

Bedankt voor uw mening en om deze te delen met toekomstige gasten, we zijn blij dat u inmiddels voor de zoveelste keer bij ons terug komt, en hopen van uw vertrouwen te blijven genieten nu en in de toekomst en we zullen er alles aan doen om de kleine probleempjes te verbeteren, van harte bedankt, en tot binnenkort,

Het Hotel Management

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)