Géén boekingskosten

CyprusPaphosPaphos (Pafos)

8FantastischScore uit 163 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

Bekijk de beschikbaarheid

163 Reviews over Aquamare Beach Hotel & Spa

• 8Ramona20-09-2021

Mooi hotel, vriendelijke en gastvrije bediening

Fantastisch hotel. Één Groot min punt, te weinig ligbaden bij zwembad en strand

• 7Yvonne22-06-2019

Geweldig hotel

Prima hotel. Pluspunten zijn: Eten is goed, voldoende afwisseling Het hotel ligt aan zee, langs de zee loopt de boulevard naar Paphos zo’n 45 min wandelen, dan ben je in de haven met vele restaurantjes en winkeltjes. Het is ook mogelijk om langs de weg naar Paphos te lopen, ook hier loop je langs vele winkeltjes en supermarktjes. Nadeel hotel: Kamer was erg gehorig, wij konden de gesprekken letterlijk horen van de kamer naast ons.

• 8Bean13-06-2019

Heerlijk

All Inclusive is niet helemaal AI, sommige cocktails/bier (Carlsberg) moet je betalen, liften niet goed afgesteld, lang wachten. Superior kamer, keurig schoon,fruitschaaltje,flesje wijn staan klaar, minibar gevuld maar wordt niet meer bijgevuld. Bedden heerlijk, handje leggen, tja...daar wordt helaas niet op toegezien. Voldoende bedjes op grasveld, op strand 8 bedjes en worden ‘s-nachts al gereserveerd. Eten prima, afwisselend, koffie uit automaat, cappuccino, espresso...noem maar op. Personeel erg vriendelijk, vooral Marina bij de poolbar, spreekt zelfs beetje Nederlands. Douches heerlijk, kortom weinig minpuntjes. Lokale bus stopt voor het hotel (lijn 116) gaat naar dorpje Paphos. Kost maar paar euro. Heel veel geluidsoverlast aan voorzijde van hotel, slapen met open balkondeur niet mogelijk. Excursies prijzig en veelal hetzelfde, excursie Surf en Turf springt er met kop en schouders bovenuit. Onze gids Nicos was een topper.

• 6Greet12-06-2019

Nooit meer

Het is een super mooi en erg schoon hotel. Jammer dat er voor zo’n groot hotel te weinig bedjes zijn. (Zwembad ) waardoor je zeker om 6.30 uur naar benende moet om een bedje te bemachtigen . Want als je geen bedje heb zit je op de grond. Ik denk dat hier zeker een verbetering in moet komen. Er liggen vaak handdoeken van af 7.00 uur en de eigenaar komt bijv pas om 14.00 uur ik vind dat hier meer toezicht op gehouden moet worden. Leg je handdoek neer maar dan wel bij het bedje blijven anders handdoeken weg halen. Op het strand staan 20 bedjes wat natuurlijk niks is voor zo’n hotel.dit vind ik echt een GROOT min punt Ook ligt de lokalen bevolking op de bedjes vind ik ook niet kunnen Wanneer je geen all-in heb kom je ook aan de beurt Het eten heel weinig keuze en erg prijzig net als de drankjes Veel luidruchtig Engelse kortom Geen hotel voor mij

• 10Paula Van Hal18-05-2019

Heel mooi hotel ,,heel vriendelijk personeel ,,lekker eten (all inn) bijbetaald de moeite om bij te betalen ,,mooie kamers ,,1 minpuntje kunnen vinden te weinig wc waren ,,,prijs kwaliteid prima hotel voor ons de 1 st keer maar zeker niet de laatste keer ,,,een aanrader voor een vakantie zonder annimatie team dat rond uw oren roept,, rust en rust !!!!!!

• 8Iris Den Haag12-01-2019

Topzomervakantie in juni

Heerlijk schoon hotel, ruime kamers, prima balkon en goede airco, goed eten en genoeg variatie, bushalte voor de deur, leuk en erg vriendelijk personeel, super relaxen op een zachtje strandbedje, lekkere cocktails in de avond, geen last gehad van bouw ernaast. Wel wat moeite gehad met bed, ivm rug en met de weinig parasols tov de bedjes. Dus daarom maar vroeg op een bedje met parasol gaan liggen. Maar verder ontzettend genoten en begin juni hadden wij al een heerlijke zomervakantie. Troodos gebergte blijft een aanrader!! Vergeet je waterschoenen niet!

• 8Raymond08-11-2018

Erg leuke vakantie gehad.

Echt heel leuk hotel! Goed eten en vriendelijk personeel! Het buitenbad was wel erg koud, maar als het 28 graden is, dan is dat wel lekker! Verder is het ook heel makkelijk om met de bus naar de harbour te gaan! Je staat er al voor €1,50. Is gezellig druk en leuke winkeltjes en restaurants. Bedden waren wel erg hard, maar dat heeft voor ons de pret niet bedorven!

• 8Christine26-10-2018

Mooi hotel direct aan zee

Mooi hotel, direct aan zee gelegen. Kamers wat aan de kleine kant met beetje gedateerde meubels maar wel heel schoon en compleet zoals bijv. gratis kluisje en airco, goede bedden, grote kasten, föhn, mogelijkheid tot maken van koffie/thee, flesjes shampoo e.d. Uitzicht mooi, goede service, vriendelijk personeel, de buffetten voor het ontbijt en avondeten zijn niet superbijzonder maar wel gewoon goed. Pluspunten vind ik de mooie ligging aan zee, mooie wellness, geweldige massages, service personeel, handdoekenservice aan het zwembad. Kleine minpuntjes: beetje gedateerde kamers, ver van het centrum, water binnenbad ijskoud (te koud om te zwemmen), fitness beetje gedateerd ook. Tips: de massages, auto huren

• 7Bram02-08-2018

Middelmatig hotel

Het hotel ligt dicht bij de zee, maar een behoorlijk eind het stadscentrum. ook de oude haven ligt op ongeveer 20 minuten lopen langs een mooie boulevard. De kamers zijn prima en erg schoon, maar ogen gedateerd en hebben harde bedden en niet al te best beddengoed. Het eten is opzich prima, alleen zowel ontbijt buffet en Diner buffet weinig gevarieerd, vooral veel vis en weinig vlees gerechten daarnaast is het eten vaak niet erg warm mede daardoor 1 of 2 keer buiten het hotel gegeten. All-inclusive geen aanrader, niet te vergelijken met bijvoorbeeld Turkije. het zwembad is prima en genoeg ligbedden. geen animatie wel een klein rutig barretje. mede door de ligging aan de zee en het zwembad heeft het hotel 4 sterren. Wij hadden het idee dat het hotel in het hoogseizoen (juli) niet vol was

• 9Irma05-06-2018

Fijn, zuiver, goed onderhouden hotel !

8 Dagen op basis van all inclusive verbleven we in dit mooie hotel met zeer mooie tuin. Het strandje aan zee is niet al te groot maar voldoende om even lekker af te koelen. Wel veel rotsen in het water. Het hotel wordt zeer goed schoongemaakt, zowel binnen als buiten. Alles keurig schoon. Het personeel is zeer vriendelijk alhoewel de manager en de man achter de bar bij het zwembad hier nog wel wat aan kunnen werken. Het eten is goed, gevarrieerd en keuze genoeg. Wel vonden we het jammer dat het diner s’avonds binnen was. Onze kamer waar we verbleven zag er tip top uit. Wel zou ik kiezen voor zeezicht. Iedere avond m.u.v zondag live muziek. De boulevard die loopt tot aan Paphos stad is lang en leidt je langs verschillende hotels.De afgelopen maanden heeft het hotel een complete renovatie gehad. WiFi is super . Wij hebben genoten van het eiland en het fijne hotel en vinden dit zeker een aanrader !

Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa info

• BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (2)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (2)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)