Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag37°24°
8,3

Voor een vakantie vol waterpret moet je bij Aqua Fantasy hotel in Kusadasi zijn. Met de vele zwembaden, het strand, de spa & wellness, het fitnesscentrum en de 7 verschillende restaurants hoef je het park niet af. Stap de bus in en je bent binnen een kwartiertje in de oude stad Ephesus waar je de geschiedenis van Turkije ontdekt.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Fantasy & Spa & Aquapark voor je op een rij gezet:

2423 reviews over Hotel Aqua Fantasy & Spa & Aquapark in het Nederlands

1993

Leuk en goed verzorgd!

Sandra
5-6-2019

Goed hotel met vriendelijk personeel, ookal spraken ze niet altijd even goed Engels. Onze kamer was bij aankomst ('s morgens vroeg) nog niet gereed, maar we konden onze bagage stallen en waardevolle spullen in een kluisje leggen. Er was een omkleedruimte zodat we toch konden zwemmen. We kregen meteen een bandje zodat we van alle andere faciliteiten al gebruik konden maken. Om 15.00u konden we op onze familiekamer en hadden we ook wifi, al was die niet altijd even goed. Het eten is er goed en ruim voldoende keuze. Er waren voldoende ligbedden bij de zwembaden en op het strand. Handdoeken kun je zo vaak wisselen als je wilt, let wel op openingstijden. In het Aquapark moet je betalen voor eten en drinken. Hiervoor zet het hotel een bedrag van 500TL op het kaartje van je kamer. Je moet dit bij uitchecken wel betalen. Bij de Flamingobar net buiten het park kun je gratis drinken halen. Al met al een geweldige vakantie. Wij komen vast terug.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Kathy Nys, Manager, 17-6-2019

Beste Gasten, Hartelijk dank voor deze super beoordeling. Wij zijn blij te horen dat we aan al jullie verwachtingen konden voldoen en we hopen jullie hier in de nabije toekomst terug te mogen verwachten. Met vriendelijke groet, Kathy Nys

Top hotel!

Nick
29-5-2019

Top hotel, veel mooier dan de foto’s in eerste instantie laten zien (meestal andersom). Hotelkamers waren goed. Eten was top, vooral buiten waar het vlees vers werd gebakken. Entertainment was ook goed, veel aandacht voor de gasten. Daarnaast uiteraard een top Aquapark bij het hotel, waar het zwembad water warmer is dan in het eigen zwembad.

Kusadasi is ook een leuk stadje. Echter je hoeft er niet te gaan eten. Eten in het hotel was lekkerder.

Al met al een top vakantie. Wij komen zeker terug.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Kathy Nys, Manager, Mon Jun 17 2019 10:29:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Nick,

Mvg,

Kathy

Top!

Bar
11-5-2019

Tweede keer naar dit hotel, super gehad, ik ga zeer waarschijnlijk nog wel een keer terug. Top hotel! Vriendelijk personeel, mooie schone kamer. Eten fantastisch geregeld. Hele goede service, dit hotel biedt alle ingrediënten voor een fantastische vakantie!

Beste Bar,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat jullie ervan genoten hebben.

Sabina
9-5-2019

Het is een fijn en schoon resort, zeer vriendelijke bediening, variatie qua eten is redelijk, glijbanen gingen pas 27-4 open maar wauw! Ook daar wordt goed opgelet qua veiligheid. Minpunt was schoonmaak vd kamer. Zeker voor herhaling vatbaar

Beste Sabine,

Relaxte vakantie

Karin
5-5-2019

Vandaag teruggekomen uit Aqua Fantasia. Mooi hotel, goed onderhouden en schoon. Vriendelijke personeel. Eten is erg uitgebreid, elke dag een ander thema. Af en toe iets lauw. Wij hadden een familie kamer. 2 volwassen en 2 kids (11 en 10). Kamer als de foto. Elke dag schone handdoeken, maar er werd niet vaak schoongemaakt. Door de vloerbedekking was het stoffig. Helaas ook heel gehorig. Dit ligt aan het type gasten die er zijn. Zwembaden goed onderhouden, behalve het verwarmde bad, was de rest ijskoud. Zelfs de zee was warmer. Genoeg bedjes ook op het strand. Wellicht in het hoogseizoen niet. Animatie was er voldoende, hebben wij niet aan meegedaan. Wij vonden het avondprogramma een beetje summier. Per 1 mei is het park opgedeeld, in Tui Family en Aqua Fantasy. Afgesloten met een hek. Strand wordt gedeeld. Aqua park was erg leuk. All in geld hier niet. Ook netjes, schoon en erg koud water. In de omgeving niets te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kathy Nys, Manager, Mon Jun 17 2019 10:32:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Karin,

Met vriendelijke groet,

Leuk maar ga er niet nog een keer heen

Peter van weissenbruch
2-5-2019

Mooi 5 sterren hotel met personeel dat echt zijn best doet om het de gast naar de zin te maken. Jammer dat alleen het adult bad is verwarmd zodat eind april eigenlijk niemand in de andere zwom. Het eetgedeelte lijkt me klein voor in het hoogseizoen. Voldoende variatie en iedereen zou wel iets moeten kunnen vinden ! Kortom prachtig mooi hotel met goede faciliteiten. Het Aquapark is helaas een ander verhaal: bij het boeken werd aangegeven dat het park pas op 1 mei open ging ook prima. Wat echter niet werd verteld was dat het halve park maar open was.

Wat mij bijzonder stoorde was het feit dat je als brildrager werd verplicht om je bril in de zak van je zwembroek te bewaren!!! Met het risico dat je hem verliest of dat deze bij een botsing breekt met scherven in je been! Van dit domme beleid kon niet worden afgeweken!! Dus Aquapark is niet geschikt voor brildragers, en dat staat nergens! Daarnaast ligt het hotel in the middle of niet

Kathy, Manager, 11-5-2019

Beste Peter, Hartelijk voor de feedback. April is het begin van het seizoen en we hebben nog geen volledige hotelbezetting. Dit is de reden dat de glijbanen van het Aquapark op rotatieschema worden gezet. Betreffende uw bril, het spijt me dat u teleurgesteld was, maar we zijn enorm op de veiligheid gesteld en volgen all regels. We zijn toch blij te horen dat jullie een fijne vakantie hadden en we hopen jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen. Mvg, Kathy

Mooi hotel en stadje, dit is toch maar 1 keer

Kees Den Otter
26-4-2019

Het is een mooi hotel, ideaal voor kinderen vanaf 1 mei ,omdat dan pas het aquapark opengaat. Het eten was uitstekend en ook de kamer die wij hadden. Als wij de hele dag weg waren geweest buiten het hotel werden niet altijd de kamers schoon gemaakt. Maar dat kan ook dat ons hotelkamer dan nog niet aan de beurt was. Alleen moet je wel met de taxi of dolmus om naar het stadje of markt te gaan,omdat het hotel toch wel wat afgelegen ligt. Kusadasi is een leuk stadje met leuke markten . Op woensdag is er een lokale markt waar de kooplui toch wel erg opdringerig zijn , hoewel wij toch wel wat gewend zijn in Turkye. Bediening in het hotel was zeer goed . Een jonge ober ,Erkan genaamd was zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam. Wij hadden hem dan ook hartelijk bedankt voor zijn service.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kathy, Manager, Sat May 11 2019 08:36:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Fam Den Otter, Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling. Wij zijn blij te horen dat zowel Aqua Fantasy alsook Kusadasi goed bevallen is. Bedankt om ons personeel te noemen, dit geeft hen zeker motivatie in de toekomst. Mvg, Kathy

goed te doen

m janssen
16-4-2019

het hotel met glijbanenpark is super maar het eten laat t e wensen over

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Kathy, Manager, 11-5-2019

Beste Fam Janssen, Hartelijk dank om de tijd te nemen voor uw feedback. Met plezier kan ik u dan ook meedelen dat we hard gewerkt hebben aan onze menu, dus ik ben benieuwd naar uw reactie. Hopelijk tot deze zomer Mvg, Kathy

Goed Hotel

Rick
10-1-2019

Heel mooi hotel. Alles was er erg goed en heel vriendelijk personeel. Het enige nadeel aan dit hotel is het diner. Er is heel weinig keuze qua vlees en er zit geen variatie in. Als je je vlees zou kunnen laten wokken bij dit hotel zou dit het hotel helemaal afmaken!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018
Kathy, Manager, 11-5-2019

Beste Rick, Bedankt voor je feedback. Wij zijn blij te horen dat jullie een fijne vakantie hadden en ter informatie hebben we hard gewerkt aan ons menu, dus als jullie terug komen zouden we graag weten wat jullie ervan vinden. Mvg, Kathy

WOW! Aangename verrassing!

N. Van den bossche uit Oostende
29-11-2018

Heel groot maar overzichtelijk domein, mooi en verzorgd aquapark, vriendelijke bediening, voldoende afwisseling in de buffetten en uiterst attente Belgische guest relation, één van de betere hotels die ik al in de omgeving heb gedaan!

Gereisd Met vrienden in september 2018
Kathy, Manager, 11-5-2019

Beste Fam Van den Bossche, Super bedankt voor deze mooie woorden. Fantastisch te horen dat jullie genoten hebben en we hopen jullie deze zomer weer te mogen ontmoeten. Mvg, Kathy

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Fantasy & Spa & Aquapark in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Fantasy & Spa & Aquapark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.