Hotel Aqua Fantasy & Spa & Aquapark

Hotel Aqua Fantasy & Spa & Aquaparkstersterstersterster

8.1Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Fantasy & Spa & Aquapark voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Voor een vakantie vol waterpret moet je bij Aqua Fantasy hotel in Kusadasi zijn. Met de vele zwembaden, het strand, de spa & wellness, het fitnesscentrum en de 7 verschillende restaurants hoef je het park niet af. Stap de bus in en je bent binnen een kwartiertje in de oude stad Ephesus waar je de geschiedenis van Turkije ontdekt.

2494 reviews over Hotel Aqua Fantasy & Spa & Aquapark

2008

• 9Laura13-01-2020

Super vakantie gehad!

Wij hebben een super vakantie gehad! We willen graag nog een keer. Maar hoe zit het nou met de splitsing? Ik lees dat het Nu is opgesplitst. En dat de gasten van de ene kant wel naar de andere kant kunnen maar niet andersom. Wij willen heel graag in mei komen maar aan welke kant is nog even de vraag. Zou ik hier meer informatie over kunnen krijgen? Dan kunnen wij een besluit nemen om te boeken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 2019
    9anne29-10-2019

top resort!

Fantastisch resort, heel groot en voor iedereen wat te doen. Ook geschikt voor minder valide. Eten was goed, erg veel variatie. Ook leuke entertainment. Groot aanbod van zwembaden. Minpunten waren -het strand, water was erg vies, maar als je via de steiger erin gaat is het wel te doen. - de bedden waren ontzettend hard (tip vraag een topper) - Slechte wifi - heeel veel muggen!!

• 9Sandra28-10-2019

Geweldige vakantie gehad

Fantastisch! Wij hebben het echt heerlijk gehad!

Alles was top! Het eten, de kamer, de zwembaden (wel helaas erg koud water), het aquapark, de animatie zogezegd alles top geregeld! Wij hebben met onze kids (8 en 5 jr) een heerlijke vakantie gehad. Het eten was heerlijk en uitgebreid buffet elke dag! Medewerkers ook heel aardig! Helaas bij het aquapark kon onze zoon die nog geen 120 cm was, niet in de glijbanen. Voor de rest top weekje in Oktober (28 graden zonnig) gehad!! Voor herhaling vatbaar voor ons.

• 3Piet B25-10-2019

Maximale letters bereikt, de rest past er niet op.

We hadden op advies van d-reizen een privetaxi geboekt van 80 euro.Blijkt dat de bus geheel voor dit hotel bestemd was en iets later dan ons arriveerde. In het hotel komen we terecht in een smoezelige oude kamer. De kamer leek in het geheel niet op de lokfoto's waarop wij onze keuze hadden gebaseerd. Terug naar de lobby en kregen we te horen dat er nog maar 1 kamer extra tegenover de andere kamer vrij was. Schoorvoetend gingen we overstag. 5 sterren is in werkelijkheid gewoon bedrog, 3 sterren is al aan de hoge kant!

Vervolgens het bed, na 3 dagen liep ik krom van mijn rug en via de receptie geregeld dat er een zachte topping op kwam. Na 2 dagen werden mijn zoon en ik ziek. Mijn vrouw moest later opgenomen worden in het ziekenhuis wegens voedselvergiftiging. Ze is pas na 1,5 dag ontslagen uit het ziekenhuis en we hebben uiteindelijk onze vlucht gemist. Hygiëne is beroerd. Kwaliteit eten zeer slecht,slecht gebakken rauw vlees. Horror!

• 9Happy holiday20-10-2019

Weer een fijne vakantie gehad..

We hebben weer een super vakantie gehad. Het was even wennen dat het park nu opgesplitst is in 2 hotels. Maar op beide locaties waren alle faciliteiten aanwezig. De kinderen hebben zich prima vermaakt, er was genoeg lekkers te eten en te drinken en alles wordt netjes bijgehouden. Speciale waardering voor het personeel dat wat meer op de achtergrond aanwezig is maar ook zo hard werkt... de koks, de schoonmakers, de conciërges maar zeker ook de dames die de hele dag in de warmte in de tuinen staan te werken. Het ziet er tip top uit. We gaven een oudere dame onze laatste lires voordat we weer naar huis gingen en ze was zo dankbaar en dit duidelijk niet gewend..

Ook het horecapersoneel, waaronder de 5 broers in het restaurant, bedankt voor deze fijne vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Mindervalide reiziger04-10-2019

Goed voor mindervaliden

Gezien met de ogen van een mindervalide is dit een prettig hotel. We hadden op verzoek een mindervalidekamer gekregen. Douche was gedateerd maar schoon en van de nodige handgrepen voorzien. Kamer was wat krap. Zeker als je grotere rolstoel hebt. Maar als je enkele stappen kan lopen gaat het wel. Het zou helpen als de twee extra bedden werden weggehaald en vervangen door stoelen. Door een goede inloop in het zwembad Atlantis goede mogelijkheid om te zwemmen voor mindervaliden. Water was erg koud. Voor het zwemmen overgegaan naar het verwarmde binnenbad. Bij het strand speciale verharde plaats voor rolstoelen. Gezellig wat parkachtig geheel en overal toegankelijk. Eten was prima. Wel duidelijk de Turkse invloed te proeven. Iets minder zuren mag wel. Thema avonden waren goed. Mandarin restaurant was verrassend lekker. Medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Aqua park zijn we niet geweest. Prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Klaas Leeraar14-09-2019

Aanrader

Goed hotel met goed eten, goede hygiene en zeer vriendelijk personeel. Zijn hier 15 dagen geweest en geweldige vakantie gehad. Minpuntjes, het animatie programma is echt wel beneden maats en bij het zwembad bij het hotel moet je echt wel houden van harde boem-boem muziek, maar alternatief is het zwembad bij ingang Aquapark, lekker rustig en hoort ook bij All-Inc. Kids-club is niet Nederlands-talig. Dus als je in staat bent om jezelf wat te vermaken, is dit een top-bestemming.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Tom Kurstjens13-09-2019

Super verblijf, zou zo weer terug gaan!

Super mooi hotel, kamer bestond uit twee aparte slaapkamers wat fijn was voor onze dochter. Eten top! Veel keus en dagelijks variatie. Animatie was leuk, zwembaden leuk en natuurlijk tegen het aquapark aan wat helemaal geweldig is voor kinderen en papa’s en mama’s natuurlijk

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10fam offringa02-09-2019

Fantastische vakantie

Dit hotel raden we zeker aan. Hotel en restaurant werd de gehele dag goed schoon en netjes gehouden. buffet was erg goed. Tijdens het diner werden er diverse gerechten klaargemaakt zoals lekkere salades en diverse vleesgerechten.
    De medewerkers waren vriendelijk en niets was te veel. We hebben hier twee geweldige weken gehad. Onze kinderen van 11 en 14 hebben zich hier prima vermaakt en ook het animatie team was geweldig. Ook het aquapark is fantastisch en zwembaden werden goed schoon gehouden daarnaast geen last gehad van handoekje leggen. We komen hier zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Sandra22-08-2019

Fantastische vakantie gehad,het eten was heel erg goed, heel veel variatie! Kamer was helemaal gerenoveerd en iedere dag schoon! We vonden wel de animatie minder had iets meer verwacht voor kinderen van 12 jaar en ouder! Voor de rest tophotel echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

122 tips over Hotel Aqua Fantasy & Spa & Aquapark

• Chantal Le cluese, 15-01-2020

Boek aan de kant van tui zelf , de andere kant is van aqua fantasy zelf.

Top animatie ( Nederlands/engels/Duits etc)

Bedden zijn vrij hard, vraag om een topper!

• René, 26-07-2019

Indien je met 4 personen of meer bent neem een taxi naar Kusadasi. De dolmus kost 2 euro per persoon en de taxi 10 euro. Natuurlijk heb je dan wel niet de ervaring van een dolmus.

• Arav en Diya, 09-05-2014

Vaag om de prestige card als je hier vaker geweest bent. Korting loopt op naarmate je hier vaker geweest bent.

330 vragen over Hotel Aqua Fantasy & Spa & Aquapark

• Eenpuu, 28-12-2019

Nederlanders

Zijn er voldoende Nederlanders in de zomervakantie voor onze kids van 11 en 14 jaar?

• Vivian Spijker, 22-09-2019

Markt

Hallo weet iemand wanneer en een markt is in kusadasi,welke dag ,en kan je daar met € betalen

• Rachel, 10-09-2019

Superior room

Is de slaapbank geschikt voor een 16-jarige jongen? Of beter een kamer boeken met extra bed?

Hotel Aqua Fantasy & Spa & Aquapark info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden