Hotel Dionysos

8,6

380 reviews over Hotel Dionysos in het Nederlands

Maureen
5-10-2018

Mooi,schoon hotel,super vriendelijk personeel. Eten Top. Een hotel waar je je Welkom Voelt.

Geweldig!

Danielle Rijsenbrij
28-9-2018

Voor de tweede keer geweest, dat zegt al genoeg. Super mooi hotel. Je merkt hier niks van de drukke weg, vriendelijk personeel, heerlijk zwembad en mooi schoon. Zelfs een taart voor de verjaardag van mijn man hebben ze geregeld, was een heerlijke grote taart:) als wij weer eens naar Rhodos zouden gaan, kiezen we zeker weer voor dit hotel!

Leuk Hotel met erg vriendelijk personeel! mooie tuin om het complex en mooi en groot zwembad. erg fijn is dat dit hotel 3 mooie restaurants heeft die om het zwembad liggen of deels in de tuin en die leuk en sfeervol zijn (leuker dan de restaurants in plaatsje ixia, dat vonden wij niet echt een succes) eten is zeer goed en bediening zeer attent. Ook de bar is erg leuk en elke avond is er wat qua entertainment. strand ben je snel, dit is niet te druk, maar wel kiezel. leuk strandtentje daar (wel zelfbediening) erg leuk en lekker gegeten, alles vers gemaakt maar eenvoudige gerechten daar. bedjes strand €5,-/dag .

Rhodos oude stad is leuk en ben je snel met taxi (prijs €8-€10. Hotel was voor ons erg leuk en goed en is een aanrader. Rhodos qua eiland zullen we niet snel meer heengaan, er zijn veel mooiere en authentiekere eilanden in Griekenland.

Tjingo

Schoon en maar verwacht niet te hoge eisen.

Rob en Ruud Jansen
10-9-2018

Gastvrije ontvangst dus geen nummer maar gast, Hotel is gedateerd want voldoet niet helemaal meer aan de eisen van deze tijd maar daar is de prijs ook naar en dus begrijpelijk

Fantastisch hotel!

Tim
17-8-2018

Via touroperator geboekt, super service. Alles tot in de puntjes geregeld!

Kregen een upgrade naar luxe kamer aangezien deze beschikbaar was. Kamer/huisje was erg mooi en schoon. Zwembad van het hotel is erg groot. Het was niet heel druk en overal genoeg plaats. Ligging van het hotel is ook prima. Wij hadden Half Pension en wisten niet dat het avond eten a la carte was. Het was even wennen omdat er ook gewoon prijzen bijstonden, maar toch waren wij erg tevreden over het eten. Het was een stuk betere kwaliteit en het voelde alsof we iedere dag uiteten waren! Keuze uit 3 restaurantjes met 3 verschillende kaarten (voor, hoof en nagerecht).

Top hotel, vriendelijk personeel, mooi en groot zwembad.

Een auto huren is wel aan te raden zodat je zelf overal naartoe kun rijden, ook dit was via touroperator uitstekend geregeld!

Fam ruijs
17-8-2018

SUPER hotel !

1 minpunt en dat is het harde bed, verder echt super

Goed !!

Fred
7-7-2018

Hotel is goed, kamer is wat gedateerd v.w.b. badkamer. ( bad met douchegordijn).

Matrassen zijn hard, maar via receptie kan men een topdekmatras regelen. Service is goed/top . Grieken zijn zeer vriendelijk.

Fantastisch hotel

Sanders
28-6-2018

Goed hotel

Netjes en schoon

Vriendelijk personeel

Fantastisch, kom zeker terug.

Paula
27-6-2018

Super goed hotel. Schitterend zwembad. Vriendelijk personeel. Mooie locatie. Eten is heerlijk. Kamers schoon en volledig. De tuin is Heel mooi en goed onderhouden. Helaas is het Niet Roken beleid hier nog niet doorgevoerd. Je mag hier roken op de terassen, bij het zwembad en in de buiten restaurants. Erg jammer. De bedden zijn echt keihard, als je daar van houd slaap je hier heerlijk anders .....

Zeker voor herhaling vatbaar!

Marlies
11-6-2018

Net terug van een heerlijke week in Ixia, Rhodos in hotel Dionysos. Wat een ontzettend aardige mensen zijn die Grieken. Het hotel was meer dan schoon, het ontbijtbuffet heel lekker en heel uitgebreid en ook het winkeltje naast het hotel is heel praktisch. Het hotel ligt op loopafstand van het strand, je moet alleen even oppassen als je de oprijlaan afgelopen bent en richting zee loopt dat je voorzichtig de hoek om gaat omdat er wel flink hard wordt gereden in die straat maar ook dat went ;-).

We kunnen dit hotel oprecht aanbevelen, echt heel goed!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dionysos in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dionysos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.