Hotel Dionysos ****

8,6

363 reviews over Hotel Dionysos in het Nederlands

Helemaal top!

Jasmine, 15-11-2017

Dit was een van de weinige hotels in de omgeving van Ixia en Rhodos Stad waar echt een hele fijne en gezellige sfeer hing. Het personeel was uiterst vriendelijk, het zwembad groot en schoon, meer dan genoeg bedjes voor alle hotelgasten en het eten heerlijk. Ook de kamers waren prima. Misschien ietwat gedateerd, maar alles was in handbereik en netjes.

Daarnaast was het maar 5 minuutjes lopen naar het strand, busstation en taxistation. Het hotel is omgeven door prachtige bomen en struiken, waardoor het net lijkt alsof je je niet in de drukke stad bevindt. Ik zou hier vaker naartoe willen gaan. Mijn vriend en ik hebben genoten!

Perfect ! Hotel !

Jagal, 25-10-2017

Vanwege mijn werk veel hotels in de wereld bezocht.

Dionysos is een goed verzorgd hotel super schoon met correct

personeel en leuke decoratieve details !

Een prima ontbijtbuffet , en goede restaurants , en prachtig zwembad

Ook hier min punten // harde bedden -- geen pooltowel service en

weinig vertier in de omgeving maar voor € 2,- met de bus naar

Rhodos stad .

(Kretiek revieuws ; )

Ontbijtbuffet altijd het zelfde , mijn vraag / wat eten deze mensen thuis ??? en weinig jongeren , sorry hoor 17/10/2017 waren er

Denen-- Noren-- Finnen--Duitsers --Spanje --en uit Wenen --

Tilburg --Hilversum , allemaal jongelui !

Dit hotel is zeker 4 **** waard ! goede prijs -kwaliteit verhouding .

Wij komen hier zeker Terug !

Jagal.

nooit meer

jolanda, 17-10-2017

Het hotel is prima voor wat oudere mensen ikzelf heb me deze week goed vermaakt en ook de restaurant grill en bij de pool prima en lekker eten,Het ontbijt vond ik minder.Wat ik echt nog het ergste vind is waarom heeft dat hotel parasols staan???Schandalig dat deze niet opengezet mogen worden.Er was een stel met een baby nou de ouders vinden het ook lekker om in het zonnetje te zitten bij het zwembad en dan de kleine onder de parasol nou geloof me echt niet de poolboy (vreselijke chagrijn en bah) lijkt wel of die op de loer zit voor je de parasol sowieso open heb staat hij er al om je tegen te houden vreselijk dus daar sta je dan met je kinderwagen ik vind het schandalig en dan zeggen ze voor de wind nou geloof er stond geen wind.En waarom staan er dan bij het strand wel de parosols open en bij naaste hotels????Ikzelf wou ook een x de parasol naar me toe halen nou ik had hem nog geen 5 cm verschoven en die sjagrijn stond er al tekeer tegaan blijkt zelfs dat zomers de parasols niet open gaan nou die zijn open geweest voor de reclame fottoos bah en dan het water ijs en ijskoud ik hou van koud water maar dit is te gek voor woordenDus nee er gingen ook haast geen mens en kind het water in je zal er een hartstilstand aan over houden als je daar in 1x inspringt echt waar niet normaal.Nee hier zien ze mij nooit meer dus.Ook vond ik dat de animatie best leuk deze week eerlijk is eerlijk elke avond een show maar jammer genoeg best wel vroeg klaar zo tussen 22.00 en 22.30 uur als je dan pas avonds tegen 20.00 gaat eten is de show bijna klaar .En ik vind ze echt niet allemaal vriendelijk er zitten echt een paar sjaggoos tussen dan denk ik zoek een andere baan.Ook het strand viel me wat tegen daar wij dus naar elly beach wat verderop gingen prachtigggg.Kom zeker nog een x naar rhodos maar niet dit hotel.

Super accommodatie

Kamp, 16-10-2017

Elke dag kamer,gang en trap schoon gemaakt. Super vriendelijk en ontbijt ook fantastisch.

Fijn gehad maar wel voor 1 keer !

Lizzy, 15-10-2017

-vriendelijk personeel

- eten heerlijk

- regels zwembad belachelijk!!! En water echt te koud .

- strand viel ons tegen , maar als je de bus / taxi pakt naar Elly beach is dat zeker de moeite waard.

- prachtige stad

- helaas wel een keer van kamer moeten veranderen en onze koelkast hield ermee op ter compensatie mochten wij dag van vertrek tot 18.00 uur in de kamer blijven .

- hotel is wel echt voor mensen die er voor hun rust komen want de shows zijn al om 22.30 afgelopen en is er voor de rest niks meer te doen in het hotel .

- ruime hotel kamers .

Wij hebben een fijne vakantie gehad maar voor ons was dit hotel iets te rustig. Maar zo heeft ieder zijn eigen wensen.

Voor herhaling vatbaar

Eline, 13-10-2017

Het was een super hotel. Elke dag schone handdoeken en elke dag werd de kamer netjes gemaakt. De bar is super het restaurant goed eten. Het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Gewoon goed

Michel en Helen, 9-10-2017

Ligging met oprijlaan en groene uitstraling op zich is zeer goed. Zeer fijn geen animatie die continue komt vragen of je ergens aan mee wil doen,gewoon lekker je eigen muziek kunnen luisteren zonder flinke herrie van animatie die zichzelf belangrijker vinden,want die zijn er niet.. Goede schoonmaak service,grote en veilige parkeerplaats voor je huurauto, gelukkig ook bijna geen handdoekje leggen,want deze worden gewoon opzij gelegd door de poolboy,in ieder geval tot 09.00-09.30.Minder goed is als je gewoon een keer wilt eten,als geen half pension hebt geboekt betaal je een extra toeslag van € 5,00. Dus daardoor maar 1x in het hotel gegeten.Liften zijn superklein. Als je je staat te douchen,dan heb je weinig ruimte daar de kraan veel te dicht op de muur staat,waar de douchekop hangt. Wil je gewoon je eigen dingen doen op Rhodos,slapen en ontbijten in een hotel, dan is dit wel een prima hotel hiervoor.

Fantastisch!

Maris, 6-10-2017

- zeer vriendelijk personeel

- mooi en groot hotel

- prima kamers

- heerlijk eten

Min

- animatie

- temperatuur zwembad (erg koud)

Regeltjes

G, 26-9-2017

Belachelijke regels.

Wie betaalt voor zijn vakantie mag er toch vanuitgaande dat het hotel waar je zit jou als klant tevreden wil houden!!!!!!!!!!

Dus niet!!!!!!!

Belachelijke zogenaamde regels bij zwembad !!!!!!!!

Ga je verplaatsen omdat je parasol niet mag verplaatsen ,slechts 50 cm wel te verstaan.

Zit je onder parasol waar ook klein kindje zit , gaat tot verbazing parasol in want er staat een windje .serius wat een beleid zeg . Mensen van hun zuur verdiende vakantie beroven belachelijk

Mensen ga hier niet heen

Top vakantie

Britt, 25-9-2017

Voordat ik ging boeken heb ik alle revieuws gelezen zodat we niet voor verassingen kwamen te staan. Eenmaal aangekomen zagen we mooie groene oprijlaan met een prachtig hotel. we hebben het ontzettend naar ons zin gehad en ik zou dit hotel aan iedereen aanraden. Kamers zijn schoon, ontbijt is goed en voor ieder wat wils. Het zwembad is groot voldoende ligbedjes maar weinig parasols (vooral denk ik in het hoog seizoen). Ze zijn wel streng met regels zoals: geen handoeken over het balkon en als er maar een zuchtje wind is dan klappen ze de parasols in. Personeel is vriendelijk op sommige na. Eten kan je heerlijk aan het zwembad of in het a la carte restraunt. Het bed was hard maar met een topper erop hebben we heerlijk geslapen. animatie was er elke avond. Echt een aanrader voor een ontspannende vakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor Dionysos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dionysos in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dionysos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dionysos scoort een 8.56 uit 10 op basis van 371 reviews.