KinderhotelWeer vandaag16°11°
8,5

Omschrijving
Hotel Dionysos op het Griekse eiland Rhodos is geschikt voor gezinnen met kinderen van alle leeftijden. De kleintjes vermaken zich in de speeltuin, terwijl de tieners zich uitleven In de gameroom. Voor het avondeten heb je de keuze uit drie restaurants. Ook is er een kiezelstrandje vlakbij. Op een uur rijden van Rhodos-stad.

382 reviews over Hotel Dionysos in het Nederlands

Anna,
18-12-2018

Wij zijn zeer positief over dit hotel! Voornamelijk het personeel bij alle horeca gelegenheden is super vriendelijk. Je kunt in alle restaurants heel goed eten en tussen de middag kun je heerlijke pita halen bij het pita tentje. Daarnaast is er een super uitgebreid ontbijt buffet en wordt het hotel en de kamers goed schoon gehouden. De bedden zijn inderdaad wat hard maar wij vroegen bij de receptie naar toppers en deze werden meteen geplaatst daarna lag het heerlijk. Op loop afstand zitten gezellige restaurantjes en cafeetjes en bij het hotel zit een supermarkt.

Al met al een fantastisch hotel met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch hotel met vriendelijk personeel

Petra van der mast matthijssen,
31-10-2018

Mooi hotel en superschoon, vriendelijk personeel in het bijzonder Anna van het Greco café. Daar kun je heerlijke perculator koffie krijgen. Prachtig zwembad en mooie tuin. Ook van alles te doen voor tieners in een game room. Speeltuin voor de kleintjes etc.

Bovendien kun je in de 3 restaurants heerlijk eten tegen een prima prijs.

Één puntje voor mij maar dat is persoonlijk wat je gewend bent, ik vond de bedden iets te hard.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Maureen,
5-10-2018

Mooi,schoon hotel,super vriendelijk personeel. Eten Top. Een hotel waar je je Welkom Voelt.

Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig!

Danielle Rijsenbrij,
28-9-2018

Voor de tweede keer geweest, dat zegt al genoeg. Super mooi hotel. Je merkt hier niks van de drukke weg, vriendelijk personeel, heerlijk zwembad en mooi schoon. Zelfs een taart voor de verjaardag van mijn man hebben ze geregeld, was een heerlijke grote taart:) als wij weer eens naar Rhodos zouden gaan, kiezen we zeker weer voor dit hotel!

Gereisd met partner in september 2018

Leuk Hotel met erg vriendelijk personeel! mooie tuin om het complex en mooi en groot zwembad. erg fijn is dat dit hotel 3 mooie restaurants heeft die om het zwembad liggen of deels in de tuin en die leuk en sfeervol zijn (leuker dan de restaurants in plaatsje ixia, dat vonden wij niet echt een succes) eten is zeer goed en bediening zeer attent. Ook de bar is erg leuk en elke avond is er wat qua entertainment. strand ben je snel, dit is niet te druk, maar wel kiezel. leuk strandtentje daar (wel zelfbediening) erg leuk en lekker gegeten, alles vers gemaakt maar eenvoudige gerechten daar. bedjes strand €5,-/dag .

Rhodos oude stad is leuk en ben je snel met taxi (prijs €8-€10. Hotel was voor ons erg leuk en goed en is een aanrader. Rhodos qua eiland zullen we niet snel meer heengaan, er zijn veel mooiere en authentiekere eilanden in Griekenland.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Schoon en maar verwacht niet te hoge eisen.

Rob en Ruud Jansen,
10-9-2018

Gastvrije ontvangst dus geen nummer maar gast, Hotel is gedateerd want voldoet niet helemaal meer aan de eisen van deze tijd maar daar is de prijs ook naar en dus begrijpelijk

Fantastisch hotel!

Tim,
17-8-2018

Via touroperator geboekt, super service. Alles tot in de puntjes geregeld!

Kregen een upgrade naar luxe kamer aangezien deze beschikbaar was. Kamer/huisje was erg mooi en schoon. Zwembad van het hotel is erg groot. Het was niet heel druk en overal genoeg plaats. Ligging van het hotel is ook prima. Wij hadden Half Pension en wisten niet dat het avond eten a la carte was. Het was even wennen omdat er ook gewoon prijzen bijstonden, maar toch waren wij erg tevreden over het eten. Het was een stuk betere kwaliteit en het voelde alsof we iedere dag uiteten waren! Keuze uit 3 restaurantjes met 3 verschillende kaarten (voor, hoof en nagerecht).

Top hotel, vriendelijk personeel, mooi en groot zwembad.

Een auto huren is wel aan te raden zodat je zelf overal naartoe kun rijden, ook dit was via touroperator uitstekend geregeld!

Gereisd met partner in augustus 2018

Gereisd met partner in augustus 2018

Goed !!

Fred,
7-7-2018

Hotel is goed, kamer is wat gedateerd v.w.b. badkamer. ( bad met douchegordijn).

Matrassen zijn hard, maar via receptie kan men een topdekmatras regelen. Service is goed/top . Grieken zijn zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2018

Netjes en schoon

Vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in juni 2018

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dionysos in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dionysos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.