Hotel Marble Stella Maris

Hotel Marble Stella Maris
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

301 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

Mooi hotel

Pieter
18-8-2018

Hele mooie ruime kamers met fijne bedden. Veel verschillende zwembaden. Zeer kindvriendelijk. Eten was prima

Een auto huren is wel een aanrader, maar dit kun je beter doen bij het vliegveld, bij het hotel slaan de prijzen nergens op.

Cala Gracioneta dit is een schitterend strandje op ongeveer 5 min lopen.

Fantastisch hotel

Esther Zwart
16-8-2018

Het is een fantastisch hotel. Super vriendelijk personeel. Hele mooie luxe kamers.

Super

Willianne Boender
14-8-2018

Een Top vakantie. In een mooi hotel, mooie schone kamer, goed eten en een prima sfeer. Kortom We willen terug

Goed hotel!

Lin
14-8-2018

Een heel fijn hotel. Vriendelijk personeel en zeer kindvriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

Prima Hotel / Resort.

Fam. Lammers
13-8-2018

Uitstekend hotel /resort, waren met 4 pubers (17,17,15,15 jaar) die zich prima vermaakt hebben. Mooie kamers, iedere dag schone handdoeken en opgemaakt bed. Fijne zwembaden en voldoende vrij bedjes, vooral de Marble Beach was prachtig. Eten meer dan voldoende en voor ieder wat wils. Inderdaad moesten ook wij klimmen...blok 26 maar was geen enkel probleem voor ons. Deze formule is ons prima bevallen net als Ibiza. Van ontvangst tot vertrek was alles prima verzorgd.

geen hotel voor gezinnen met oudere kinderen

Jacqueline
13-8-2018

het is meer een park dan een hotel . eten was prima genoeg keuze en ook lekker. zwembaden vonden wij minder. vrij klein en je mag er niet met een luchtbedje of iets dergelijks in. ook geen zwembad spelletjes ed. annimatie vonden wij slecht. verder inderdaad een behoorlijke klim maar dat wisten we van te voren. we hebben een prima vakantie gehad maar het was niet een geweldig hotel . wij waren met tieners en daarvoor was het minder geschikt.

Ontbijt, lunch en dinerbuffet zeer divers !

Ellen Loos
11-8-2018

Marble Stella Maris is een geweldig resort. Busverbinding naar San Antonio is perfect: bij het hotel in - en uitstappen!

Vanuit San Antonio lijnen naar bijna alle plaatsen van het hele eiland. !

Tijdens ons bezoek aan San Antonio was de stad in Middeleeuwse sfeer: prachtig én vooral gezellig!

Op het resort was genoeg vertier in de avond.

Anoniem
        10-8-2018

Super goed hotel, kamers zijn mooi ingericht en bedden liggen heerlijk!

Eten was ook prima!

Niet meer dit hotel, wel Ibiza!!!

Anne
        10-8-2018

Hygiëne, eten en zwembad zijn Grote aandachtspunten. Eten is zeer matig! Amper gekoeld, weinig variatie en hergebruik. Hygiëne; vieze toiletten , stank en dingen zijn gewoon kapot/oud

Worden veel stagiairs ingezet als volwaardig personeel.

Allemaal Nederlanders

Auto zeker doen!

In de buurt prachtige restaurants; el chiringuito/hostel la torre

Aan te raden!

CD
        9-8-2018

Super. Mooi park, prima kamers, geweldig restaurant.

Ik begrijp niets van de negatieve reacties die hier zijn geplaatst, alles wordt prima schoongehouden en het eten is heel goed, enorm uitgebreid en wordt constant aangevuld. Het all-inclusive concept is ook erg uitgebreid. Aanrader, zeker met kinderen!

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marble Stella Maris in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marble Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marble Stella Maris scoort een 7.59 uit 10 op basis van 301 reviews.