Hotel Marble Stella Maris

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°19°
Hotel Marble Stella Maris

Ervaar het eilandgevoel op Ibiza in Hotel Marble Stella Maris. Een all-inclusive hotel waar je heel goed kunt eten. De kok houdt dan ook graag rekening met persoonlijke wensen. Hotel Marble Stella Maris ligt net buiten het centrum van Sant Antonio. Daardoor is de locatie rustig maar sta je ook snel in het bruisende centrum wanneer je dit wilt.

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

407 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

Erg fijn

Laura
14-9-2019

Lekkere vakantie gehad! Het verblijf is meer een park met losse appartementencomplexen i.p.v. een hotel. Dit vonden wij zelf erg fijn. De kamer was prima. Er werd iedere dag schoongemaakt. Af en toe vonden wij de kamer wel wat gehorig. Je kunt de buren soms horen praten, maar daar valt weinig aan te veranderen. Het eten was goed verzorgd. Voor ieder wat wils. Was wellicht lekker geweest als er verse sappen bij het ontbijt waren, maar dat is persoonlijk. Het bakkertje 'Good things' vonden we erg goed! Sommige dingen werden vers voor je klaargemaakt. Personeel was er ook erg aardig. Amusement was afwisselend en vonden wij prima. Gaat regelmatig een bus naar San Antonio (tot ongeveer 20.30 uur in de avond) voor 1,65 (enkeltje). Het strandje vlakbij het hotel (Cala Gracio) vonden wij zelfs een van de mooiste strandjes van Ibiza, niet zo massaal. Verblijf is overigens ook ideaal om met (kleine) kinderen naar toe te gaan. Erg kindvriendelijk!

Gereisd Met partner in september 2019

We hebben genoten!

RJ
13-9-2019

Mooi, gezellig hotel. Het lijkt op een mini dorpje, waardoor het allemaal erg knus aanvoelt. Kamers zijn erg leuk, modern ingericht, ook vrij groot. Een groot nadeel aan de kamer is dat het enorm gehorig is. Je hoort letterlijk wat de buren naast je zeggen en .... doen. Het eten is super goed. Heel veel keuze en variatie. Je kunt buiten zitten, of binnen in het gezellige restaurant. Wanneer het regent is er echter te weinig zitplaats en lopen mensen 20 rondjes in de hoop dat er ergens een plekje vrij komt. Wanneer we vragen om met ons eten naar beneden te gaan, waar voldoende plek is, mag dat niet en wordt gezegd dat we maar moeten wachten totdat er een plek beschikbaar is. Dat is jammer. Verder ligt op dik 5 minuten lopen een super leuke, gezellige baai met strandtent. Een leuke vakantie gehad, ondanks de paar (kleine) minpunten.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima!

Margriet
26-8-2019

Er staat bij touroperator vermeld dat er een discotheek is ( Wat voor ons belangrijk was voor onze pubers) maar die is er niet! Ook rijdt er geen pendelbus naar het strand! Er rijdt alleen een golfkar om je naar je hoger gelegen kamer te brengen. En er staan op de plaza s'avonds veel re weinig stoelen om te kijken naar de shows voor zo'n groot hotel. Verder is het prima vertoeven! Keurig netjes ook de kamers zijn prima! Eten is gevarieerd en heel goed! Zwembaden ook prima voor elkaar. Enige is dat ze zeggen dat het verboden is om handoekje te leggen maar er word niks aan gedaan en daardoor veel handdoek leggers das jammer. Verder prima vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 16-9-2019

Beste Margriet,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Wij zijn erg blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Graag nemen wij hierbij de mogelijkheid een aantal zorgen te verduidelijken:

Zou u ons kunnen informeren via welke touroperator u geboekt heeft en waar u de informatie wat betreft de discotheek vandaan heeft? Stella Maris heeft geen of ligt inderdaad niet direct naast een discotheek; wij zouden dan graag de informatie laten aanpassen op de website.

Wij bieden wel degelijk de mogelijkheid aan gasten een shuttle bus naar het strand te boeken, dit kan worden aangevraagd via de receptie. Deze shuttle rijdt namelijk alleen op aanvraag en op bepaalde tijden. Wij hebben een bordje bij de receptie met deze informatie geplaatst.

Wij hebben uw feedback wat betreft de stoelen en de handdoeken doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en verbetering.

Wij hopen u in ieder geval nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza!

Stip Reizen

Goed maar niet voor herhaling vatbaar

Familie Valckx
12-8-2019

Een auto huren is wel een pre om wat van het mooie eiland te zien en het hotel ligt wel wat verder van Sant Antoni af. Zo ben je wat beweeglijker en een taxi is wel te doen maar wordt bij meervoudig gebruik prijziger dan een auto te huren. Kwallen zijn er nogal veel dus zorg voor een goede after bite pen of zalf. Verder is het een typisch Ibiziaans hotel, wel heuvel achtig dus sterke benen zijn wel een aanrader. Zwembaden zijn klein en de zee is eens tukje lopen maar wel berg op en af. Ook wel twee keer moeten attenderen over de PH waarden en als je denkt dat men dit dan pro actief oppakt vergist zich toch, op dag van vertrek dezelfde “nare” geur bij het filterhok en een oogopslag weer in het water zag het al weer troebel worden en dat met een hete dag op komst, goed voor oa buikloop en wat te denken daar kinderen altijd water binnenkrijgen. Eten is goed maar te weinig variatie of moeilijk een combinatie te leggen tussen het aanbod.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, Thu Aug 22 2019 13:25:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Familie Valckx,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn om te zien dat u al met al heeft genoten van uw verblijf bij ons. Graag zouden wij een aantal zorgen van u verduidelijken.

Marble Stella Maris Ibiza is gunstig gelegen aan de westkust van Ibiza in een heuvelachtige omgeving. Een aantal leuke restaurants en bars bevindt zich op loopafstand van het resort en twee dichtstbijzijnde pittoreske strandjes van Cala Gracio en Cala Gracioneta vind je op 10 minuten lopen. Het levendige stadje San Antonio ligt op ca. 20 minuten loopafstand.

Wat betreft de troebelheid en PH waarde van ons zwembad; er is geen enkel gevaar voor de gasten. De PH en -chloor waardes zijn correct. Dit wordt 2 keer per dag gecheckt en kunnen door onze gasten worden nagekeken op de lijsten naast de zwembaden. Hier hangen ook de laboratorium testen. Wij voeren regelmatig testen en schoonmaakwerkzaamheden uit om de hygiene en veiligheid van onze zwembaden te waarborgen.

U mag er zeker van zijn dat wij uw feedback hebben doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en vebetering, weet dat onze collega's in het hotel altijd klaar staan om vragen, klachten en wensen van gasten te behandelen.

Wij hopen u in ieder geval nogmaals te mogen verwelkomen de volgende keer dat u een bezoek brengt aan Ibiza.

Heerlijke week

Marcel Brockbernd
9-8-2019

Stella Maris, we hebben een heerlijke week gehad (vader 2 tieners) We zaten er in de tweede week van augustus (dus verwacht druk) += prachtige schone kamer met zeezicht (aan te bevelen), super leuk strandje op loopafstand, prachtige zonsondergang idem op loopafstand. Taxi naar Ibiza stad is zo gepakt. Ongeveer 30€. Pinautomaat om de hoek altijd makkelijk. Hotel personeel is vriendelijk en werkt hard. Je krijgt een topconditie van het omhoog en naar beneden lopen (de kilo’s vliegen eraf), je kunt overigens het Golfkarretje pakken, inchecken gaat lekker snel +|- = Meerdere zwembaden maar het Elite bad was niet schoon, op de heenreis moest de hele pendel bus een uur wachten op een stel wat hun koffers kwijt was. Heel vervelend natuurlijk voor dat stel echter betaal dan gewoon een taxi voor hun en laat de rest gaan. Wat er bij kwam is dat we totaal niet werden geïnformeerd door de hostesses. Zelf uiteindelijk maar een Taxi gepakt.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, Mon Aug 12 2019 08:46:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Marcel,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Wij zijn blij om te zien dat u al met al genoten heeft van uw bezoek aan Stella Maris.

Wij hebben uw complimenten en feedback doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en verbetering.

Wij vinden het jammer om te lezen dat de hostess van de reisorganisatie u niet voldoende geïnformeerd heeft tijdens uw verblijf, en de aankomst niet helemaal naar verwachting is verlopen. Mocht u hier nog op-of aanmerkingen over hebben, raden wij u aan contact op te nemen met de reisorganisatie zelf.

Wij hopen u in ieder geval nogmaals te mogen verwelkomen in Stella Maris bij een volgend bezoek aan Ibiza.

Fantastisch!!

Jennefer
9-8-2019

Wij zijn net terug en hebben een heerlijk vakantie gehad.
Pluspunten: * Mooie kamers met mooi uitzicht * Goed gevarieerd eten * Genoeg bedjes bij zwembad( met handdoekbeleid) * Dichtbij Hostel el Torres (voor mooi en sfeervol zonsondergang) * heerlijke bakker (genaamd Goodthings)

Min puntjes: * best ver weg van ibiza-stad of hippiemarkt * best steil (opgelost door caddy die rond rijd) * relatief weinig parasols (maar je kan er zelf 1 kopen voor 8,00 in t winkeltje) * animatie was weinig (maar werd beter in de laatste dagen)

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Aanrader vond ik de Jeepsafari. De kinderen hebben genoten! (En mama heeft t eiland gezien;-) )

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 12-8-2019

Beste Jennefer,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf bij ons!

Stella Maris ligt op ca. 18 km van Ibiza-Stad en op slechts 3 km van San Antonio; ca. 20 minuten lopen. Een aantal leuke restaurants en bars bevindt zich op loopafstand van het resort. De twee dichtstbijzijnde pittoreske strandjes van Cala Gracio en Cala Gracioneta zijn op ca. 10 minuten lopen te vinden, of maak gebruik van onze shuttlebus service.

Graag zouden wij willen vermelden dat wij momenteel nog aan het wachten zijn op de levering van nieuwe parasols, helaas laat dit langer op zich wachten dan gepland en gehoopt. Ook hebben wij sinds kort nieuwe collega's in het animatieteam mogen verwelkomen; wij hopen dat zij al onze gasten een leuke avond bezorgen!

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center.

Prachtig hotel, wel erg druk met veel Int. gasten

Jos&Wendy
6-8-2019

We zijn hier vele malen (5x) geweest. Niet alleen vanwege uitstekend eten en mooie kamers (echter sommigen nog steeds gekoppeld dmv tussendeur met kier, geeft extra geluid en minder privacy), maar m.n. ook vanwege goede klik met het “oude” personeel. Helaas waren de meesten vertrokken. Veel meer Int. gasten, voorheen 90/10 NL/Int, nu ca 50/50. Nieuw AI-concept niet ons ding. Veel werkdruk voor personeel, in onze periode ’s avonds rijen voor de bars met 1 persoon. Kamermeisje had op 1 dag 19 kamers te doen. Hotel is prachtig met goede faciliteiten maar men kan zich afvragen van wie het ten koste gaat om van 07:30 tot 02.00 ’s nachts te kunnen eten en drinken voor relatief weinig geld. De investering in “overdadig” AI had men o.i. beter kunnen besteden aan betere parasols, meer fitnessattributen en het wegwerken van de tussendeuren. We komen misschien nog eens terug maar voor de rest van dit jaar slaan we dit hotel een keer over. Jammer.

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, Mon Aug 12 2019 08:32:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Jos&Wendy,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij en trots om te lezen dat wij u voor de zoveelste keer mochten verwelkomen in Stella Maris.

Wij waarderen uw mening enorm en hebben uw feedback doorgegeven aan de betreffende afdelingen. Graag zouden wij vermelden dat wij verschillende veranderingen al hebben doorgevoerd, en momenteel nog wachten op de levering van nieuwe parasols.

Het welzijn van onze collega's, en gasten, is van ons grootste belang, u mag er zeker van zijn dat wij hier extra aandacht aan besteden.

Wij hopen u in ieder geval binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen!

Genoten

R. G.
3-8-2019

Lekker Hotel..voelde meer als een resort. Schone kamers en een gratis shuttleservice naar je kamer ivm de aardige klim die je moet maken. Prima eten ontbijt lunch diner.. elke dag een ruime en grvarieerde keuze, met zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.. een aanrader voor mensen die ook een beetje de rust opzoeken.. ga hier zeker nog eens heen.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, Mon Aug 12 2019 08:27:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste R.G.,

Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling. Wij zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, en gebruik heeft gemaakt van onze services en faciliteiten.

Wij zouden het erg leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza!

Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center

Geweldig

Bart
1-8-2019

Volledig ontzorgd weekje weg. Pluspunten: prima en gevarieerd eten, ruime en schone kamers met balkon. Erg vriendelijk personeel en snelle fix (binnen 30 min) van kapotte douche. Minpunt: je kunt niet om de animatie heen. Een minder luidruchtig terras om gewoon een spelletje te spelen zou echt een verbetering zijn. Aanrader: dagje Formentera (vergeet Es Calo de saint Augusti zeker niet!), sunset bij Cala Conte of dichterbij (10 min lopen), bij La Torre. Ook prachtig Cala Tarida of typisch Ibiza-beach: Cerinquita (10 min lopen)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 2-8-2019

Beste Bart,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn meer dan blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en wij waarderen uw uitgebreide woorden ten zeerste.

Wij hebben uw feedback doorgegeven en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

Met vriendelijke groet,

Stella Maris Service Center

Echt NOOIT meer

Heidi
1-8-2019

Verouderd hotel geen 4 sterren waard! Als je het eten ziet klaarmaken heb je al gedaan met eten niet proper! De zwembaden zijn te klein in opzicht tegen het volk dat er aanwezig is, te weinig stoelen en alle stoelen zijn bezet met handdoek maar meer dan de helft ligt er van gans de dag niet op! We zijn hier nog maar 1 dag en zijn echt al aan het balen dat we hier nog 9 dagen moeten zitten! Dus conclusie alle dagen buiten het hotel gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Gina, Stella Maris Service Center Agent, 2-8-2019

Beste Heidi,

Wij vinden het erg jammer om te horen dat wij niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Zou u onze Guest Relations Manager willen opzoeken opdat wij kunnen kijken wat wij voor u zouden kunnen betekenen?

Wij hopen u te woord te kunnen staan.

Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marble Stella Maris in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marble Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.