Hotel Marble Stella Maris

Hotel Marble Stella Maris
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

265 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

Heerlijk hotel met prachtige kamers. Er is bijna aan alles gedacht. Wij zaten in blok 27 wat een kleine klim was met mooi uitzicht op zee ( geen zeezicht geboekt, mazzel). Rustige kamer omdat blok 27 niet in de drukte is. Ook in de nacht heerlijk rustig. Bedden fantastisch nog mooit zo goed geslapen op vakantie. Eten is oké, koelde wel snel af. Een aandachtspuntje. Animatie stelt niks voor. We hebben 2 dg een auto gehuurd in het hotel. Het eiland rond geweest, prachtig. De rest met de bus gedaan. Oa Ibiza Stad het oude gedeelte en San Antonio wat niet zoveel voorstelt. Veel Engelsen die niet weten wat fatsoen is. Nooit moeten wachten op een tafeltje of ligbedje. Zwembad only adults is geweldig. Wel 7,50 maar dan krijg je ook een heerlijke cocktail gratis. En rust. Wij komen hier zeker nog eens terug. Snap niks van die negatieve reacties 🙄 a la carte is ook lekker. Vooral fish en more en de burger.

Nee gewoon nee

Laura Krikke
14-6-2018

We dachten dat de negatieve recencies overdreven waren. Touroperator boeken we niet meer. Ze laten alles over aan de Marble Angels, hele fijne meiden die veel s**t over zich heen krijgen. Het resort is hem gewoon net niet. Het zwembad saai en het kinderbad goor. Word je in een rond gebouw gezet dan zit je in een mindere kamer. De vierkante gebouwen hebben de kamers van de fotos!Verder wel schoon. De buffet ruimte is een deprimerende gaar keuken. Denk grote roestvrij stalen bakken voer. Voor een klein extra bedrag kan je ook eten en is wel goed en het personeel daar lief! Ze doen hun best maar merk dat ze op budget staan. Het terrein, netjes maar slijtage bij de speeltuin hingen de draden uit een oude lamp bijv. Onze conclusie niet teveel verwachten. Wij raden deze plek af. Minpunt voor de niet rokers.  Er word hier overal gerookt ook tussen de kleine kinderen. En last, familie op terugvlucht CND392 15def, 16d. Jullie moeten je kapot schamen!

Voor ons geen tweede keer meer

Kim
13-6-2018

Leuk hotel, ziet er allemaal netjes uit. Kamers worden goed schoongehouden. MAAR wat verschrikkelijk veel overlast hebben wij ondervonden. De kamers zijn ongelooflijk gehorig, je kan alles horen wat de mensen naast je en boven je doen. Dit vond ik nog niet eens het grootste probleem, het grootste probleem vond ik de luidruchtige mensen (lees ‘s nachts schreeuwen, muziek etc) in en rond ons blok. Gevraagd om een nieuwe kamer maar niet gekregen. Als we belde ‘s avonds/‘s nachts werd er wel iemand gestuurd om het te laten stoppen. Helaas begon de ellende een tijd later gewoon weer, we konden wel 10x per nacht gaan bellen.

Uiteindelijk een officieel een klacht in gediend en toen konden we wel een andere kamer krijgen (de laatste avond) dus toen was het al te laat. Al met al zijn de faciliteiten van Marble prima maar heeft het niet kunnen slapen en dat mijn dochter van 3 jaar ‘s nachts wakker lag een flinke stempel op onze vakantie gedrukt

Bridgevakantie

Sonja
25-5-2018

Geweldig hotel heb al vele all in resort gehad dit was top de eigenaar heb overal goed over nagedacht puntjes op de i wat ook heerlijk is het stukje strand op het resort met heerlijke bedden en geen kleine kinderen heel goed concept

Hotel Marble Stella Maris, is een mooi hotel met veel verschillende faciliteiten.

Het meeste personeel is erg vriendelijk, en het eten is prima. De kamers zijn netjes ruim en schoon. Niet alles in het hotel zit in de all in formule. Tegen betaling kun je bv pizza's, cocktails of andere dingen nuttigen.

Min punt is eigenlijk alleen de klim die je moet maken naar je kamer. Wij verbleven in blok 32 dat is een aardig stukje klimmen. Tip. Huur een auto en ontdek het mooie Ibiza.

Eenmalig.

Ton Claessens
20-5-2018

Nette, ietwat gehorige kamers, verdeeld over diverse blokken. Om bij je kamer te komen moet je niet slecht ter been zijn ! Eten was wel lekker, niet altijd even warm, wel voldoende. Zwembaden lagen vol, dus ben op tijd als je een bedje wil. Gehele park was overal even netjes. Gelet op ligging is huurauto wel makkelijk. Aardig en hulpvaardig personeel.

Heerlijk

Marieke
19-5-2018

We zijn net terug van een weekje Stella maris. Heerlijk resort!

Vriendelijk personeel, ruime en schone kamers (landview), voldoende variatie bij het eten, strand op loopafstand, kortom alles was naar wens!

Ja het was druk in de eetzaal maar we hebben nooit langer hoeven wachten dan 5 minuten op een tafel. Ook is het resort niet echt geschikt voor minder validen vanwege de steile paden naar de kamers.

Tip: Huur een auto (dit kan je via het resort regelen) om nog meer van het eiland te zien. Je kan ook met de bus, deze stopt voor de ingang van het hotel en brengt je voor een klein bedrag naar het busstation van sant Antoni waar je over kan stappen.

Heerlijke vakantie!

Familie Kreemers
15-5-2018

Wat hebben wij het fijn gehad in dit hotel!! Super fijne kamer, lekkere bedden en een babybedje voor ons kleine meisje. Wel stijl naar boven lopen voor de meeste kamers, maar dat is goed voor de conditie ;-) Het eten was goed. Gevarieerd en goed warm. Genoeg keuze! Een auto huren via het hotel is een aanrader. Super service. De marble angels zijn elke dag aanwezig om je te helpen en je tips te geven over het eiland. Vriendelijk personeel. Wij vinden dit hotel echt een aanrader, en komen zeker nog eens terug!

Nooit Meer

Suzan
14-5-2018

Personeel was vriendelijk en de kamer was schoon!

Maar daar is dan alles mee gezegt, vooral de reisorganisatie was erg slecht! Dit is een hotel wat tegen een berg ligt, ERG stijl. Met touroperator afgesproken dat we laag zouden liggen, wat blijkt bij aankomst; bijna bovenaan! Zaten helemaal vol, mocht alleen in een 'kelderkamertje' na 2 dagen! Dit hotel had wel een mooi uitzicht waar we zaten, maar heb niet kunnen genieten van de vakantie!

Ook het eten was erg slecht, weinig variatie en zag er ook slecht uit. Met mensen van het personeel gesproken, hier zijn schijnbaar veel klachten over. En het personeel zelf vind het eten ook super slecht! Wij zouden hier nooit meer terug gaan! Maar dit ligt niet aan het personeel, meer aan de reisorganisatie!

Goed hotel met mooie kamers en schoon en modern sanitair. Complex is opgebouwd uit zogenaamde appartementenblokken en ligt op een heuvel. Hier komt meteen het grootste minpunt om de hoek kijken ! Dit is geen complex voor mensen die slecht ter been of in mindere conditie zijn. De hoger gelegen blokken zijn alleen te bereiken via soms erg steile paden.

Boek je zeezicht dan zit je automatisch in de hoger gelegen blokken, in ons geval blok 33, en dat betekende een paar keer op een dag een flinke klim. Verder over de all inclusive verzorging alle lof. Goede bediening en vooral goed en vers eten met veel variatie. Tegen een kleine vergoeding kan gebruik worden gemaakt van personal all inclusive, bijvoorbeeld a la carte eten of een cocktail voor 3 euro. Hier wordt naar mijn mening weinig gebruik van gemaakt omdat de standaard all in meer dan voldoet.

Als laatste, huur een auto en ga op verkenning uit want er is zat te zien op Ibiza.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marble Stella Maris in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marble Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marble Stella Maris scoort een 7.61 uit 10 op basis van 266 reviews.