Hotel Marble Stella Maris

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag24°14°
Hotel Marble Stella Maris
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

338 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

Super

Ilonka
21-10-2018

Prachtig gelegen hotel, goede animatie, super eten.

Een absolute aanrader

Ine Hijdra
17-10-2018

Een fantastisch hotel een goed ontbijt en lekkere lunch even als het avond eten, een klein minpuntje is de ligging, ligt ver buiten de bebouwde kom.

Tot volgend jaar!

Andre van Velsen
17-10-2018

De service van de medewerkers was super!

Stip Reizen

Zeker aan te raden, hele goede service

Jacqueline
17-10-2018

Dat het een hele klim is naar boven, maar dat de kamers heel goed zijn en de douches heel lekker.

Al met al een fijn hotel, volgend jaar weer

Marco Driessen
14-10-2018

Mooie ruime kamers, mooie ligging, vriendelijk personeel, redelijke bijbetaling van extra's zoals import dranken en hapjes. Ruime keus aan eten. Wel goed te been zijn, maar dat staat vermeld in de brochure.

Eten soms niet al te warm, patat vaak slap en vettig.

Cisca Seltenrijch
13-10-2018

Een top locatie mooie kamers schoon vriendelijk personeel en goed eten

Aanrader voor een rustige vakantie..

Dirk Peeters
12-10-2018

Zeer rustig hotel. Geen winkels in de directe omgeving. Maar met de pendelbus kan je elk uur naar het dichtstbijzijnde stadje. Bus kost 1,65 EU pp. Vlakbij het hotel is op wandelafstand wel een klein gezellig strandje. Ideaal voor een rustige vakantie. Proper hotel en lekker eten. Alles verloopt er heel chil.

Droomhuwelijk

Peter van de Griend
10-10-2018

Wat mensen echt moeten weten, voordat ze hier naartoe gaan? Dat ze heel wat hebben gemist in alle jaren dat ze naar een ander all-inclusive vakantie zijn geweest. Die verslagenheid die ze ondergaan en zichzelf voor hun hoofd slaan, als ze beseffen dat ze al die jaren zóóó beneden hun vakantiestand hebben geleefd. De omgeving, het klimaat, de meerdere zwembaden, (voor ons speciaal) de commitment van ál het personeel, om ons als koning en koningin van Marble te laten voelen.... In 17 woorden; wij hebben een super week gehad, mede omdat ik en mijn vrouw, onze bruiloft hebben mogen houden.

Ook al heeft Marble zelf géén verzorgd trouwarrangement, toch hebben zij er alles aan gedaan, om voor ons een droom huwelijk te realiseren. Wij weten dat Marble niet alleen nú zoveel aandacht aan ons en onze 30 gasten heeft geschonken, omdat we vorig jaar samen al een week op vakantie waren en dat toen als onze keuze is gevallen op deze trouwlocatie.

Super

Jamie-lee Bodenstaff
9-10-2018

Lekker all in resorts met extra luxe opties mocht je daar nood aan hebben. Totaal niet nodig want het all in eten en drinken was perfect. Erg genoten en voor ieder wat wils.

Fantastisch hotel! Volgend jaar weer.

Jacqueline Van Sabben
9-10-2018

Fantastisch hotel. Mooie ruime en schone kamers. Er werd rekening gehouden met mijn beperking aan mijn been. Heel goed en vers en divers eten. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Bruiloft gevierd van mijn zus. Kosten nog moeite werden gespaard om het voor haar en haar man een onvergetelijke dag te maken. Prachtig gelegen. En voor zo'n groot park heel intiem opgezet. Groen en verzorgd. Kortom geweldig! We hebben een fantastische tijd gehad.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marble Stella Maris in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marble Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.