Hotel Marble Stella Maris

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Kinderopvang
  • Sauna

Ervaar het eilandgevoel op Ibiza in Hotel Marble Stella Maris. Een all-inclusive hotel waar je heel goed kunt eten. De kok houdt dan ook graag rekening met persoonlijke wensen. Hotel Marble Stella Maris ligt net buiten het centrum van Sant Antonio. Daardoor is de locatie rustig maar sta je ook snel in het bruisende centrum wanneer je dit wilt.

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

408 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

• 3jan met de pet20-09-2019

ibiza wel maar dit hotel NOOIT MEER

ver weg van alles , het eten is heel erg vies en vet, niet voor herhaling vatbaar, san antonio is een erg leuk plaatsje, mt erg veel baretjes en restaurantjes , trouwens ibiza is echt de moeite waard ,maar nooit meer hier ,, vies vies vies

2Ligging
    3Zwembad
    3Hygiëne

• 8Laura14-09-2019

Erg fijn

Lekkere vakantie gehad! Het verblijf is meer een park met losse appartementencomplexen i.p.v. een hotel. Dit vonden wij zelf erg fijn. De kamer was prima. Er werd iedere dag schoongemaakt. Af en toe vonden wij de kamer wel wat gehorig. Je kunt de buren soms horen praten, maar daar valt weinig aan te veranderen. Het eten was goed verzorgd. Voor ieder wat wils. Was wellicht lekker geweest als er verse sappen bij het ontbijt waren, maar dat is persoonlijk. Het bakkertje 'Good things' vonden we erg goed! Sommige dingen werden vers voor je klaargemaakt. Personeel was er ook erg aardig. Amusement was afwisselend en vonden wij prima. Gaat regelmatig een bus naar San Antonio (tot ongeveer 20.30 uur in de avond) voor 1,65 (enkeltje). Het strandje vlakbij het hotel (Cala Gracio) vonden wij zelfs een van de mooiste strandjes van Ibiza, niet zo massaal. Verblijf is overigens ook ideaal om met (kleine) kinderen naar toe te gaan. Erg kindvriendelijk!

• 8RJ13-09-2019

We hebben genoten!

Mooi, gezellig hotel. Het lijkt op een mini dorpje, waardoor het allemaal erg knus aanvoelt. Kamers zijn erg leuk, modern ingericht, ook vrij groot. Een groot nadeel aan de kamer is dat het enorm gehorig is. Je hoort letterlijk wat de buren naast je zeggen en .... doen. Het eten is super goed. Heel veel keuze en variatie. Je kunt buiten zitten, of binnen in het gezellige restaurant. Wanneer het regent is er echter te weinig zitplaats en lopen mensen 20 rondjes in de hoop dat er ergens een plekje vrij komt. Wanneer we vragen om met ons eten naar beneden te gaan, waar voldoende plek is, mag dat niet en wordt gezegd dat we maar moeten wachten totdat er een plek beschikbaar is. Dat is jammer. Verder ligt op dik 5 minuten lopen een super leuke, gezellige baai met strandtent. Een leuke vakantie gehad, ondanks de paar (kleine) minpunten.

7Kindvriendelijk
    7Zwembad

• 9Margriet26-08-2019

Prima!

Er staat bij touroperator vermeld dat er een discotheek is ( Wat voor ons belangrijk was voor onze pubers) maar die is er niet! Ook rijdt er geen pendelbus naar het strand! Er rijdt alleen een golfkar om je naar je hoger gelegen kamer te brengen. En er staan op de plaza s'avonds veel re weinig stoelen om te kijken naar de shows voor zo'n groot hotel. Verder is het prima vertoeven! Keurig netjes ook de kamers zijn prima! Eten is gevarieerd en heel goed! Zwembaden ook prima voor elkaar. Enige is dat ze zeggen dat het verboden is om handoekje te leggen maar er word niks aan gedaan en daardoor veel handdoek leggers das jammer. Verder prima vakantie gehad!

9Eten
    10Kamers
    10Hygiëne

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 16-09-2019

Beste Margriet,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Wij zijn erg blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Graag nemen wij hierbij de mogelijkheid een aantal zorgen te verduidelijken:

Zou u ons kunnen informeren via welke touroperator u geboekt heeft en waar u de informatie wat betreft de discotheek vandaan heeft? Stella Maris heeft geen of ligt inderdaad niet direct naast een discotheek; wij zouden dan graag de informatie laten aanpassen op de website.

Wij bieden wel degelijk de mogelijkheid aan gasten een shuttle bus naar het strand te boeken, dit kan worden aangevraagd via de receptie. Deze shuttle rijdt namelijk alleen op aanvraag en op bepaalde tijden. Wij hebben een bordje bij de receptie met deze informatie geplaatst.

Wij hebben uw feedback wat betreft de stoelen en de handdoeken doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en verbetering.

Wij hopen u in ieder geval nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza!

• 6Familie Valckx12-08-2019

Goed maar niet voor herhaling vatbaar

Een auto huren is wel een pre om wat van het mooie eiland te zien en het hotel ligt wel wat verder van Sant Antoni af. Zo ben je wat beweeglijker en een taxi is wel te doen maar wordt bij meervoudig gebruik prijziger dan een auto te huren. Kwallen zijn er nogal veel dus zorg voor een goede after bite pen of zalf. Verder is het een typisch Ibiziaans hotel, wel heuvel achtig dus sterke benen zijn wel een aanrader. Zwembaden zijn klein en de zee is eens tukje lopen maar wel berg op en af. Ook wel twee keer moeten attenderen over de PH waarden en als je denkt dat men dit dan pro actief oppakt vergist zich toch, op dag van vertrek dezelfde “nare” geur bij het filterhok en een oogopslag weer in het water zag het al weer troebel worden en dat met een hete dag op komst, goed voor oa buikloop en wat te denken daar kinderen altijd water binnenkrijgen. Eten is goed maar te weinig variatie of moeilijk een combinatie te leggen tussen het aanbod.

6Ligging
    5Prijs/kwaliteit
    7Eten
    7Kindvriendelijk
    4Zwembad
    6Hygiëne

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 22-08-2019

Beste Familie Valckx,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn om te zien dat u al met al heeft genoten van uw verblijf bij ons. Graag zouden wij een aantal zorgen van u verduidelijken.

Marble Stella Maris Ibiza is gunstig gelegen aan de westkust van Ibiza in een heuvelachtige omgeving. Een aantal leuke restaurants en bars bevindt zich op loopafstand van het resort en twee dichtstbijzijnde pittoreske strandjes van Cala Gracio en Cala Gracioneta vind je op 10 minuten lopen. Het levendige stadje San Antonio ligt op ca. 20 minuten loopafstand.

Wat betreft de troebelheid en PH waarde van ons zwembad; er is geen enkel gevaar voor de gasten. De PH en -chloor waardes zijn correct. Dit wordt 2 keer per dag gecheckt en kunnen door onze gasten worden nagekeken op de lijsten naast de zwembaden. Hier hangen ook de laboratorium testen. Wij voeren regelmatig testen en schoonmaakwerkzaamheden uit om de hygiene en veiligheid van onze zwembaden te waarborgen.

U mag er zeker van zijn dat wij uw feedback hebben doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en vebetering, weet dat onze collega's in het hotel altijd klaar staan om vragen, klachten en wensen van gasten te behandelen.

Wij hopen u in ieder geval nogmaals te mogen verwelkomen de volgende keer dat u een bezoek brengt aan Ibiza.

Met jonge kinderen

• 7Marcel Brockbernd09-08-2019

Heerlijke week

Stella Maris, we hebben een heerlijke week gehad (vader 2 tieners) We zaten er in de tweede week van augustus (dus verwacht druk) += prachtige schone kamer met zeezicht (aan te bevelen), super leuk strandje op loopafstand, prachtige zonsondergang idem op loopafstand. Taxi naar Ibiza stad is zo gepakt. Ongeveer 30€. Pinautomaat om de hoek altijd makkelijk. Hotel personeel is vriendelijk en werkt hard. Je krijgt een topconditie van het omhoog en naar beneden lopen (de kilo’s vliegen eraf), je kunt overigens het Golfkarretje pakken, inchecken gaat lekker snel +|- = Meerdere zwembaden maar het Elite bad was niet schoon, op de heenreis moest de hele pendel bus een uur wachten op een stel wat hun koffers kwijt was. Heel vervelend natuurlijk voor dat stel echter betaal dan gewoon een taxi voor hun en laat de rest gaan. Wat er bij kwam is dat we totaal niet werden geïnformeerd door de hostesses. Zelf uiteindelijk maar een Taxi gepakt.

7Prijs/kwaliteit
    6Eten
    8Kindvriendelijk
    5Zwembad
    5Hygiëne

Beste Marcel,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Wij zijn blij om te zien dat u al met al genoten heeft van uw bezoek aan Stella Maris.

Wij hebben uw complimenten en feedback doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en verbetering.

Wij vinden het jammer om te lezen dat de hostess van de reisorganisatie u niet voldoende geïnformeerd heeft tijdens uw verblijf, en de aankomst niet helemaal naar verwachting is verlopen. Mocht u hier nog op-of aanmerkingen over hebben, raden wij u aan contact op te nemen met de reisorganisatie zelf.

Wij hopen u in ieder geval nogmaals te mogen verwelkomen in Stella Maris bij een volgend bezoek aan Ibiza.

• 8Jennefer09-08-2019

Fantastisch!!

Wij zijn net terug en hebben een heerlijk vakantie gehad.
    Pluspunten: * Mooie kamers met mooi uitzicht * Goed gevarieerd eten * Genoeg bedjes bij zwembad( met handdoekbeleid) * Dichtbij Hostel el Torres (voor mooi en sfeervol zonsondergang) * heerlijke bakker (genaamd Goodthings)

Min puntjes: * best ver weg van ibiza-stad of hippiemarkt * best steil (opgelost door caddy die rond rijd) * relatief weinig parasols (maar je kan er zelf 1 kopen voor 8,00 in t winkeltje) * animatie was weinig (maar werd beter in de laatste dagen)

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Aanrader vond ik de Jeepsafari. De kinderen hebben genoten! (En mama heeft t eiland gezien;-) )

8Kindvriendelijk

Beste Jennefer,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf bij ons!

Stella Maris ligt op ca. 18 km van Ibiza-Stad en op slechts 3 km van San Antonio; ca. 20 minuten lopen. Een aantal leuke restaurants en bars bevindt zich op loopafstand van het resort. De twee dichtstbijzijnde pittoreske strandjes van Cala Gracio en Cala Gracioneta zijn op ca. 10 minuten lopen te vinden, of maak gebruik van onze shuttlebus service.

Graag zouden wij willen vermelden dat wij momenteel nog aan het wachten zijn op de levering van nieuwe parasols, helaas laat dit langer op zich wachten dan gepland en gehoopt. Ook hebben wij sinds kort nieuwe collega's in het animatieteam mogen verwelkomen; wij hopen dat zij al onze gasten een leuke avond bezorgen!

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

• 9Jos&Wendy06-08-2019

Prachtig hotel, wel erg druk met veel Int. gasten

We zijn hier vele malen (5x) geweest. Niet alleen vanwege uitstekend eten en mooie kamers (echter sommigen nog steeds gekoppeld dmv tussendeur met kier, geeft extra geluid en minder privacy), maar m.n. ook vanwege goede klik met het “oude” personeel. Helaas waren de meesten vertrokken. Veel meer Int. gasten, voorheen 90/10 NL/Int, nu ca 50/50. Nieuw AI-concept niet ons ding. Veel werkdruk voor personeel, in onze periode ’s avonds rijen voor de bars met 1 persoon. Kamermeisje had op 1 dag 19 kamers te doen. Hotel is prachtig met goede faciliteiten maar men kan zich afvragen van wie het ten koste gaat om van 07:30 tot 02.00 ’s nachts te kunnen eten en drinken voor relatief weinig geld. De investering in “overdadig” AI had men o.i. beter kunnen besteden aan betere parasols, meer fitnessattributen en het wegwerken van de tussendeuren. We komen misschien nog eens terug maar voor de rest van dit jaar slaan we dit hotel een keer over. Jammer.

9Ligging
    9Kamers
    7Zwembad
    9Hygiëne

Beste Jos&Wendy,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij en trots om te lezen dat wij u voor de zoveelste keer mochten verwelkomen in Stella Maris.

Wij waarderen uw mening enorm en hebben uw feedback doorgegeven aan de betreffende afdelingen. Graag zouden wij vermelden dat wij verschillende veranderingen al hebben doorgevoerd, en momenteel nog wachten op de levering van nieuwe parasols.

Het welzijn van onze collega's, en gasten, is van ons grootste belang, u mag er zeker van zijn dat wij hier extra aandacht aan besteden.

Wij hopen u in ieder geval binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen!

• 9R. G.03-08-2019

Genoten

Lekker Hotel..voelde meer als een resort. Schone kamers en een gratis shuttleservice naar je kamer ivm de aardige klim die je moet maken. Prima eten ontbijt lunch diner.. elke dag een ruime en grvarieerde keuze, met zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.. een aanrader voor mensen die ook een beetje de rust opzoeken.. ga hier zeker nog eens heen.

9Hygiëne

Beste R.G.,

Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling. Wij zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, en gebruik heeft gemaakt van onze services en faciliteiten.

Wij zouden het erg leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza!

Met vriendelijke groet, Stella Maris Service Center

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Bart01-08-2019

Geweldig

Volledig ontzorgd weekje weg. Pluspunten: prima en gevarieerd eten, ruime en schone kamers met balkon. Erg vriendelijk personeel en snelle fix (binnen 30 min) van kapotte douche. Minpunt: je kunt niet om de animatie heen. Een minder luidruchtig terras om gewoon een spelletje te spelen zou echt een verbetering zijn. Aanrader: dagje Formentera (vergeet Es Calo de saint Augusti zeker niet!), sunset bij Cala Conte of dichterbij (10 min lopen), bij La Torre. Ook prachtig Cala Tarida of typisch Ibiza-beach: Cerinquita (10 min lopen)

9Ligging

Service Center Agent, Stella Maris Service Center Agent, 02-08-2019

Beste Bart,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn meer dan blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en wij waarderen uw uitgebreide woorden ten zeerste.

Wij hebben uw feedback doorgegeven en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

Met vriendelijke groet,

Stella Maris Service Center

5 tips over Hotel Marble Stella Maris

• beata1975, 11-08-2014

vraag aan de kamer die niet te hoog lig!

• Lars & Mironne, 15-05-2017

Huur een auto, eiland is niet zo groot en je bent zo met een paar kilometer in een ander stadje. Wij hebben diverse baaien bezocht en de hippiemarkt in Las Dalias (zaterdags) is ook een aanrader!

• Lars & Mironne, 15-05-2017

Vlakbij het hotel (ongeveer 800 meter lopen) ligt hostel La Torre Cap Negret, hier kan je de zonsondergang fantastisch zien!

29 vragen over Hotel Marble Stella Maris

• Thessa, 07-05-2019

Family connection kamer zeezicht

Weet iemand of dit een famileikamer is met echt 2 aparte slaapkamers ?

Emmy, 17-06-2019

Ja dit zijn twee hotelkamers met een tussendeur.

• R Van Dam, 12-01-2019

Kamer met terras

Iemand een kamer met terras gehad i.p.v. een balkon? Was dit ook fijn/mooi?

• Andrienne, 31-12-2018

Voetbal

Is hier een voetbalveldje of pannakooi bij??

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen