Hotel Marble Stella Maris

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag13°7°
Hotel Marble Stella Maris
7,7

Omschrijving
Ervaar het eilandgevoel op Ibiza in Hotel Marble Stella Maris. Een all-inclusive hotel waar je heel goed kunt eten. De kok houdt dan ook graag rekening met persoonlijke wensen. Hotel Marble Stella Maris ligt net buiten het centrum van Sant Antonio. Daardoor is de locatie rustig maar sta je ook snel in het bruisende centrum wanneer je dit wilt.

We hebben een aantal aanbieders voor Marble Stella Maris voor je op een rij gezet:

354 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

Nooit meer!

Cathy,
3-3-2019

Ik ben nog nooit zo ziek geweest van het eten en ben bestolen in het begin van mijn vakantie door personeel in de kamer terwijl ik op het toilet zat!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Super service met extra’s

T. Meij,
7-1-2019

Wat een geweldig resort. Alles is goed. De service, het eten en de kamers. We reizen de hele wereld over maar dit is super. De extra service voor 16+, zwembad en lounge bedden zonder kinderen, tegen een kleine toeslag...geweldig. Eten is super. Heel veel keuze en voor ieder wat wils. De kamers en de bedden zijn geweldig. We willen niet meer weg. Vriendelijk personeel en service. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Komend jaar zeker weer

Mevr. Kuipers,
27-11-2018

Een fantastisch hotel. Buiten de stad. Makkelijk bereikbaar. Gemakkelijk met bus of taxi naar bijvoorbeeld san Antoni. Heerlijk en divers eten. Sea en more visrestaurant geweldig voor een klein bedrag extra. Als of je bij een sterren restaurant zit. Met mooi uitzicht over de zee op afstand. Behulpzaam personeel. Alles keurig schoon en onderhouden. Perfect systeem met strandlaken voor 2 dagen. Heel milieu bewust dus.

Ga komend jaar zeker weer

Gereisd met partner in september 2018

D-reizen

We hebben een heerlijke week gehad.

Charlotte,
26-11-2018

We hebben echt genoten van een weekje Ibiza. Het hotel was helemaal gericht op kinderen. Er waren ook nauwelijks mensen zonder kinderen. Animatie was Nederlands en ook top! De mini disco in de piraten grot hebben de kinderen het nu nog over.

Het hotel was ook prima. Wel een groot hoogteverschil. Wij zaten gelukkig ergens halverwege en dat was net te doen voor onze kinderen van 4 en 3 jaar.

Al het personeel was super vriendelijk, genoeg keuze in het buffet restaurant en de a la carte restaurants waren ook prima.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Fantastisch!

Immerzeel,
21-11-2018

Het was een onwijs leuke vakantie en ik zou hier graag nog eens naar toe gaan. Personeel was allemaal Nederlands en dit maakte het ook onwijs leuk, je voelt je welkom. Je hebt zoveel te zien in Ibiza en hebben nog lang niet alles gezien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Ww hebben genoten lekker gegeten was top!

K. Kerkvliet,
19-11-2018

Mooi resort tegen berghelling als je slecht ter been bent zoals 2 mensen in ons reisgezelschap is het zinvol dit aan te geven kan je kamers beneden gebouw 19 krijgen dicht bij het centrum.

Gereisd met vrienden in september 2018

Goed en mooi hotel!

Daniëlle,
11-11-2018

Het is een heel goed hotel, maar ligt wel afgelegen. Het is aan te raden een auto te huren. Hotel ligt tegen een heuvel, maar dat staat duidelijk vermeld. Er rijdt een karretje die je bagage naar boven kan rijden. Het eten is goed, zowel in de a-la-carte restaurants als bij het buffet. Buffet is uitgebreid. Personeel is erg vriendelijk. Kamers zijn ruim, badkamer prima.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Goed!

Mark Leinders,
7-11-2018

Leuk hotel, wel erg druk. Veel bergop lopen maar dat maakt niet uit; je gewicht is bij thuiskomst hetzelfde. Huur een auto bij Sunnycars en verken het eiland. Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Leuk verblijf gehad goed toeven daar. Alles netjes

Marion,
6-11-2018

Goed ter been zijn. Erg stijl

Gereisd met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar!!

Rob ten Katen,
2-11-2018

Een fijn resort waar iedereen zijn best doet om het naar je zin te maken. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen, maar tijdens de herfstvakantie waren er wel heel veel.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marble Stella Maris in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marble Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.