Hotel Oscar Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Pension, KinderhotelWeer vandaag20°11°
Hotel Oscar Resort
7,4

Omschrijving
Meerdere zwembaden met glijbanen in het Oscar Resort Hotel op Cyprus. Houd rekening met wat achterstallig onderhoud. Schoon zijn de kamers wel en deze worden elke dag voorzien van schone handdoeken. Ook het personeel is vriendelijk. Oscar Resort bevindt zich op 200 meter van het strand en op 30 minuten loopafstand van het centrum van Girne.

189 reviews over Hotel Oscar Resort in het Nederlands

geweldig

Ingrid Corten,
1-12-2018

Het was in oktober de 10 de keer dat we naar Kyrenia geweest zijn en de 9 de keer in hotel Oscar Resort.Op 20 minuutjes wandelen kom je in de prachtige haven met kasteel dat te bezichtigen is .Er is ook vanuit het hotel de mogelijkheid om met een gratis treintje naar de haven te gaan .Aan de haven heb je heel veer restaurents ,daar kan je echt goedkoop en zeer lekker eten.Wij gaan in april terug naar kyrenia en zeker terug naar hotel Oscar resort.Het hotel heeft zeer ruime aangename kamers .Je kan verblijf met ontbijt boeken maar half pension is ook mogelijk.Het personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam ,ze helpen je onmiddelijk met een glimlach.Het hotel heeft 3 grote zwembaden en voldoende zonnebedden voor iedereen .Voor ons zeker in de toekomst Cyprus Kyrenia Hotel Oscar Resort.

Zeker de moeite waard!

Daniëlle,
18-1-2018

Boek de 5* suites, deze zijn erg ruim opgezet.

Hotel ligt vrij ver van de stad af, 30 minuten lopen. Taxi kost ongeveer 5 euro per rit.

Ontbijt is erg goed, het avondeten duur en niet zo goed als in de stad.

Dear Our Guests,

Thank you very much for your comments about our Hotel. Your inbformation ohas been noted and we start to supply 20% Off from all food and baverage products. We are all looking forward to serve you again soon at our hotel

Best Regards

Indien onderhoud en hygiëne beter zouden zijn ...

Frieda Hermns,
25-10-2017

Vast stoffig tapijt in de kamer. Badkamer zeer klein.

Vriendelijk personeel, eten was goed.

Dear Our Guests

Thank you veryh much for your review to our hotel. We got your message and already changed the working schedule. We are all looking forward to serve you again soon at Oscar Resort Hotel

Stip Reizen

In de avond niets te beleven, bar om 23:00 uur dicht. Badlakens voor strand met borg van 10€ maar bij vertrek krijg je dat bedrag (20€ voor ons) niet terug! Oneerlijk!

In restaurant vragen om een drankje want de ober komt dat niet uitzichzelf opnemen(?)

Kamer was groot en schoon, mooi terras om te zonnen en eigen strandje met ligbedden.

Salih, Gn manager, 7-7-2018

Dear Our Guests, Thank you for your comments about Oscar Resort Hotel. We would like to announce that we start giving 20% Off from all food & baverage produs and we start to not take deposit for beach/pool towels

We are all looking forward to serve you again soon at Oscar Resort Hotel

Toch maar niet weer

Andreas,
26-8-2017

Wat ik goed vond,was dat mijn zoon hier veel plezier had in het zwembad.

En de bedden,waar je in sliep met de kamer was ook wel ok.

Eten was veel hetzelfde,was er 5 van de 8 dagen van aan de dunne.

Zwembad werd slecht schoongemaakt,de haren en smeer kon je met een duikbril goed zien.

Veel scherpe kanten aan de tegels,steun om uit het zwembad te stappen was kapot.

Wc liep over,na dat er 2 aan het werk geweest waren.

De omgeving en strand is ook niet zo bruisend,bij de boottour alleen maar diesellucht ingeademt.

En bij het duiken,wat een beetje houtje touwtje was.

Moest je oppassen dat de boten en jetskis niet je raakten.

Ze zijn veel aan het bouwen overal,en de mensen zijn best aardig,maar zou er zeker niet nog eens heen gaan.

Was met kinderanimatie,daarom ook geboekt van 11:30 tot 12:00 uur en van 20:00tot 20:30

En ieder kind moet engels kunnen en elke dag was alles hetzelfde.

Salih, Gn manager, 7-7-2018

Dear Our Guests, Thank you very much for your comments about our Hotel. We take care and attend to all review and now we made major changes at Oscar Resort Hotel. All staff and myself we are all looking forward to serve you agin soon so that you can see the changes

Nooit meer

Hessel,
18-8-2017

Gebruikte scheermessen vinden bij aankomst.

Toilet wat maar blijft doorspoelen.

Minimaal 45 min wachten op eten... en dan is het niet eens druk op het terrasof in de bar.

Personeel kan bijna tot geen normaal engels. Met handgebaren moet je je duidelijk maken.

Water blijft staan in douchebak. Hooguit kun je 5 min douchen zonder dat de douchebak overloopt.

Housekeeping heeft de gehele dag nodig om je kamer on orde te maken. Zij kunnen dit niet in 1 keer. Eerst worden de handdoeken omgewisseld. 2 uur later wordt dan het bed op gemaakt 2 uur later wordt dan er dan nog schoongemaakt, enz enz enz.

Ontbijt is van 07:00 tot 10:00. Dwz zeggen opstaan kan om 09;30 nog wel. Dat dachten wij ook, tot we werden gewekt door de Housekeeping om 09:00 uur....?

Al met al niet waar voor je geld

Salih, Gn manager, 7-7-2018
Dear our Guests, Thank you for your review on 2017. We are sorry to hear all these however I would like to take this oppurtunity and would like to announce that the major changes has been daone at hotel. We are all looking forward to serve you again soon at Oscar Resort Hotel.

Mooi groot resort

Robert Frenken,
7-8-2017

Wat wij goed vonden was de kamer, soort familiekamer met uitzicht op de poolbeach. Meerdere zwembaden en er was altijd plaats aan het zwembad, ongeacht wanneer je kwam. Verder heel vriendelijk personeel.

Wat wij minder goed vonden was dat het resort hier en daar wat achterstallig onderhoud heeft. Als men dat aanpast is het een geweldige plaats om te zijn. Het ligt een beetje in een soort van sloppen/krottenwijk en afstand tot winkels is iets te ver.

Salih, Gn manager, 8-8-2017

Dear Our Guests,

Thank you very much for your review to Oscar Resort Hotel. We are pleased to hear that you had a nice and comfortable holiday during your stay. All staff and the management we are looking forward to serve you on your next visit Kyrenia.

Dit is echt vakantie,geweldig!!

Thea van Veldhuisen,
5-8-2017

Alles is zeer goed, en er zijn geen dingen wat niet goed is!

Salih, Gn manager, 8-8-2017

Dear our Geusts, Thank you so much for your review to Our Hotel. We pleased to hear that you had a nice and comfortable holiday during your stay at Oscar Resort Hotel. Staff and myself we are looking forward to serve you again soon at your second sweet home.

All our bests from sunny and hot Cyprus.

Ria,
29-4-2017

Drinken(waaronder water) is het hotel veel te duur. Wijntje 4 euro. Water Golfzwembad buiten was zo te zien langer buiten gebruik. Tennisbaan gevaarlijk en heel slecht onderhouden. Veel achterstallig onderhoud. Geen douchegelegenheid als je laat vertrekt. Ontbijt Engels gericht ( geen broodjes ) . Slechte betaalde wiffi , steeds opnieuw inloggen.

Obers en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam . Heerlijke bedden.

Ze zijn nu achter het hotel aan het bouwen dat geeft overlast.

We hebben wel genoten van onze vakantie, maar hadden een ander beeld na alle positieve reactie's

Salih, Gn manager, 2-5-2017
Dear riakth, Thank you very much for your review to Oscar Resort Hotel. Due to havy weather conditions the wave pool was under maintenance. However other outdoor pools (Large Pool and Aqua Pool) was duty. Today we opened the wave pool and everyone can use it. We are looking forward to serve you again soon at your second sweet home at Kyrenia

Comfortabel hotel met mooie zwembaden

Carreen Oosterom,
19-4-2017

Leuk havenplaatsje, vriendelijke mensen, uitstapjes met een taxi goed betaalbaar. Helaas geen strand bij het hotel.

Salih, Gn manager, 22-4-2017
Dear Carreen Oosterom, Thank you very much for your review to Oscar Resort Hotel. We are pleased to hear that you had a nice and comfortable holiday during your stay at Oscar Resort. According to bad weather conditions beach has been maintenance & replaced. All our guıest can use beach as from today. We are looking forward to serve you again soon on your next visit Kyrenia North Cyprus.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oscar Resort in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oscar Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.