Hotel Oscar Resortsterstersterster

7.4Goed

Cyprus, Kyrenia, Girne (Kyrenia)

7.4Goed

• Aan zee
  • Adults only
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Meerdere zwembaden met glijbanen in het Oscar Resort Hotel op Cyprus. Houd rekening met wat achterstallig onderhoud. Schoon zijn de kamers wel en deze worden elke dag voorzien van schone handdoeken. Ook het personeel is vriendelijk. Oscar Resort bevindt zich op 200 meter van het strand en op 30 minuten loopafstand van het centrum van Girne.

222 reviews over Hotel Oscar Resort

• 2019
    10Henk Meijer11-09-2019

Wij waren in Oscar Resort van 31 oktober tot 10 september 2019. Mooie schone kamer. Kamer nummer 266. In het hotel wordt alles wat je bestelt op de kamer geboekt. Dat is prettig en praktisch. Een prachtig uitzicht vanaf het balkon prachtige palmbomen en meteen daarachter de zee. Het personeel is zeer attent en vriendelijk. Drie mooie schone zwembaden. Elke dag krijg je een schone handdoek voor op het strand. Kamers werden elke dag schoongemaakt. Het eten, we hebben alleen in het hotel gegeten, omdat het eten zeer goed en afwisselend was. Het dinerbuffet bestond uit vele heerlijke gerechten. Het ontbijt was ruim en ook daar veel keus. We weten nu al zeker, dat we het volgend jaar weer naar dit hotel gaan.

Salih, Gn manager, 29-11-2019

Dear Henk Meijer, Thank you very much for your review to Oscar Resort Hotel. We are pleased to hear that you had a nice and comfortable holiday during your stay with us. All staff and myself we are looking forward to serve you again soon at home. best Regards

Gereisd met partner in september 2019

• 8Elisabeth24-08-2019

Prima verblijf, touroperator zeer slecht.

Oscar Resort was prima! Ligging prettig bij Kyrenia&3x daags shuttleservice. Voldoende faciliteiten& diverse zwembaden . Eten gevarieerd . Verhouding prijs/kwaliteit erg goed. Helaas touroperator zeer slecht . Vliegtijden veranderen, geen communicatie hierover en geen compensatie in de vorm van diner of late checkout! Touroperator was van te voren al op de hoogte van vluchttijden. Terugvlucht staat op 23:59& vertrekt om 3:00u de volgende dag met tussenlanding/overstap naar ander vliegtuig& wederom geen communicatie . Kortom: Oscar Resort aanrader,touroperator nooit meer!

Salih, Gn manager, 29-11-2019

Dear Elisabeth, Thanğk you very much for your review to Oscar Resort Hotel. Regarding the tour that you have mentioned has been forwarded to company. We pleased to hear that you had a nice and comfortable holiday during your stay with us. We are all looking forward to serve you again soon at your second home in Kyrenia

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Erik10-08-2019

Niet groots maar prima!

Zwembaden prima, eten divers en smaakvol, kamers netjes. Enkele delen kunnen een opknapbeurt gebruiken en wat meer aandacht krijgen. Kleinschalig aanbod animatie en entertainment, zo proberen er wat van te maken. Ooit een 5 sterren hotel, maar niet alles is in functie. Ondanks dat prima om er een leuke vakantie te vieren. Verwacht geen grootschaligheid. Er is weinig levendigheid in de avonden in Kyrenia. Ann van animatie en Huseyin van het restaurant zijn toppers!

Slih, Gn manager, 29-11-2019

Dear Erik,

Thank you very much for your review to 4 Star Oscar Resort Hotel. We pleased to hear that you had a nice and comfortable holiday during your stay with us. We are all looking forward to serve you again soon at your second sweet home in Kyrenia best regards

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Ingrid Corten01-12-2018

geweldig

Het was in oktober de 10 de keer dat we naar Kyrenia geweest zijn en de 9 de keer in hotel Oscar Resort.Op 20 minuutjes wandelen kom je in de prachtige haven met kasteel dat te bezichtigen is .Er is ook vanuit het hotel de mogelijkheid om met een gratis treintje naar de haven te gaan .Aan de haven heb je heel veer restaurents ,daar kan je echt goedkoop en zeer lekker eten.Wij gaan in april terug naar kyrenia en zeker terug naar hotel Oscar resort.Het hotel heeft zeer ruime aangename kamers .Je kan verblijf met ontbijt boeken maar half pension is ook mogelijk.Het personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam ,ze helpen je onmiddelijk met een glimlach.Het hotel heeft 3 grote zwembaden en voldoende zonnebedden voor iedereen .Voor ons zeker in de toekomst Cyprus Kyrenia Hotel Oscar Resort.

Salih, Gn manager, 11-07-2019

Dear geweldig, Thank you very much for your review to Oscar Resort Hotel.All staff and myself we are looking forward to serve you again soon at your second sweet home. Best Regards

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Daniëlle18-01-2018

Zeker de moeite waard!

Boek de 5* suites, deze zijn erg ruim opgezet. Hotel ligt vrij ver van de stad af, 30 minuten lopen. Taxi kost ongeveer 5 euro per rit. Ontbijt is erg goed, het avondeten duur en niet zo goed als in de stad.

Salih, Gn manager, 07-07-2018

Dear Our Guests, Thank you very much for your comments about our Hotel. Your inbformation ohas been noted and we start to supply 20% Off from all food and baverage products. We are all looking forward to serve you again soon at our hotel Best Regards

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• Oude reviews

6Frieda Hermns25-10-2017

Indien onderhoud en hygiëne beter zouden zijn ...

Vast stoffig tapijt in de kamer. Badkamer zeer klein. Vriendelijk personeel, eten was goed.

Salih, Gn manager, 07-07-2018

Dear Our Guests Thank you veryh much for your review to our hotel. We got your message and already changed the working schedule. We are all looking forward to serve you again soon at Oscar Resort Hotel Best Regards

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Conny29-09-2017

Hotel is schoon, eten goed, mooie kamer in blok b

In de avond niets te beleven, bar om 23:00 uur dicht. Badlakens voor strand met borg van 10€ maar bij vertrek krijg je dat bedrag (20€ voor ons) niet terug! Oneerlijk! In restaurant vragen om een drankje want de ober komt dat niet uitzichzelf opnemen(?) Kamer was groot en schoon, mooi terras om te zonnen en eigen strandje met ligbedden.

Salih, Gn manager, 07-07-2018

Dear Our Guests, Thank you for your comments about Oscar Resort Hotel. We would like to announce that we start giving 20% Off from all food & baverage produs and we start to not take deposit for beach/pool towels We are all looking forward to serve you again soon at Oscar Resort Hotel

Gereisd met partner in augustus 2017

• 5Andreas26-08-2017

Toch maar niet weer

Wat ik goed vond,was dat mijn zoon hier veel plezier had in het zwembad. En de bedden,waar je in sliep met de kamer was ook wel ok. Eten was veel hetzelfde,was er 5 van de 8 dagen van aan de dunne. Zwembad werd slecht schoongemaakt,de haren en smeer kon je met een duikbril goed zien. Veel scherpe kanten aan de tegels,steun om uit het zwembad te stappen was kapot. Wc liep over,na dat er 2 aan het werk geweest waren. De omgeving en strand is ook niet zo bruisend,bij de boottour alleen maar diesellucht ingeademt. En bij het duiken,wat een beetje houtje touwtje was. Moest je oppassen dat de boten en jetskis niet je raakten. Ze zijn veel aan het bouwen overal,en de mensen zijn best aardig,maar zou er zeker niet nog eens heen gaan. Was met kinderanimatie,daarom ook geboekt van 11:30 tot 12:00 uur en van 20:00tot 20:30 En ieder kind moet engels kunnen en elke dag was alles hetzelfde.

Salih, Gn manager, 07-07-2018

Dear Our Guests, Thank you very much for your comments about our Hotel. We take care and attend to all review and now we made major changes at Oscar Resort Hotel. All staff and myself we are all looking forward to serve you agin soon so that you can see the changes Best Regards

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 5Hessel18-08-2017

Nooit meer

Gebruikte scheermessen vinden bij aankomst.

Toilet wat maar blijft doorspoelen.

Minimaal 45 min wachten op eten... en dan is het niet eens druk op het terrasof in de bar.

Personeel kan bijna tot geen normaal engels. Met handgebaren moet je je duidelijk maken.

Water blijft staan in douchebak. Hooguit kun je 5 min douchen zonder dat de douchebak overloopt.

Housekeeping heeft de gehele dag nodig om je kamer on orde te maken. Zij kunnen dit niet in 1 keer. Eerst worden de handdoeken omgewisseld. 2 uur later wordt dan het bed op gemaakt 2 uur later wordt dan er dan nog schoongemaakt, enz enz enz.

Ontbijt is van 07:00 tot 10:00. Dwz zeggen opstaan kan om 09;30 nog wel. Dat dachten wij ook, tot we werden gewekt door de Housekeeping om 09:00 uur....?

Al met al niet waar voor je geld

Salih, Gn manager, 07-07-2018

Dear our Guests, Thank you for your review on 2017. We are sorry to hear all these however I would like to take this oppurtunity and would like to announce that the major changes has been daone at hotel. We are all looking forward to serve you again soon at Oscar Resort Hotel.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Robert Frenken07-08-2017

Mooi groot resort

Wat wij goed vonden was de kamer, soort familiekamer met uitzicht op de poolbeach. Meerdere zwembaden en er was altijd plaats aan het zwembad, ongeacht wanneer je kwam. Verder heel vriendelijk personeel.

Wat wij minder goed vonden was dat het resort hier en daar wat achterstallig onderhoud heeft. Als men dat aanpast is het een geweldige plaats om te zijn. Het ligt een beetje in een soort van sloppen/krottenwijk en afstand tot winkels is iets te ver.

Salih, Gn manager, 08-08-2017

Dear Our Guests, Thank you very much for your review to Oscar Resort Hotel. We are pleased to hear that you had a nice and comfortable holiday during your stay. All staff and the management we are looking forward to serve you on your next visit Kyrenia.

Gereisd met partner in juni 2017

61 tips over Hotel Oscar Resort

• Danique, 10-04-2012

In de haven is er een Italiaans restaurant op een dak van een flat. (Vraag voor helemaal bovenin) Echt geweldig uitzicht over de haven en de zee en heerlijk eten! Niet te duur ook. En veel bier drinken! Halve liter bier voor 2 euro bij bijna alle restaurants!

• H. van Plateringen, 24-03-2012

huurauto wordt voor het hotel afgeleverd. Geregeld via hotel Oscar (wordt wel bijna leeg afgeleverd dus de 1e rit is naar de benzinepomp.) Woensdag en vrijdag om 10.00 uur gratis stadswandeling met gids in Nicosia. Met het openbaar vervoer ben je voor weinig geld in 3 kwartier in Nicosia.

• Mariëlle, 03-12-2013

Schiereiland Karpaz gedaan met excursie via Correndon. Viel wat tegen, niet de natuur want deze is prachtig maar de excursie zelf stelt niet zo veel voor. lunch daarentegen was heerlijk. Tip: uit eten bij Archway in Kyrenia, lekkere mezes in traditioneel restaurant en obers Cypriotisch uitgedost!

33 vragen over Hotel Oscar Resort

• JJ, 11-03-2017

drinken?

Is het mogelijk om drinken te kopen in de supermarkt en mee te nemen naar de kamer en zwembad (in een tas zodat je er niet al te veel mee te koop loopt)? Want als ik de hele dag drinken moet kopen bij de bar gaat dit wel aantikken.

Ria, 24-04-2017

Hallo, wij doen dit wel, dichtbij het hotel Is een kleine supermarkt . Drinken in het hotel is verschrikkelijk duur, Nederlandse prijzen .

• Ria, 09-03-2017

Verloopstekker

Heb je in het hotel een verloopstekker nodig of is er gewoon 220 volt

• Wendy , 27-11-2016

Kinderen

Is dit resort leuk voor (kleine) kinderen? Wat is er o.a te doen voor de kids, en zijn er ook (veel) Nederlanders te vinden hier?

Hotel Oscar Resort info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsDuty Free shop, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Eucalyptus Sauna, Finse sauna, Geurensauna, Hammam, Hetelucht sauna, Kruidenbad, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen