Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag31°15°
8,3

Overnacht in een grote, schone kamer bij Ramada Resort Kusadasi & Golf. Hier begin je de dag onder de fijne regendouche. Verwacht hier geen gevarieerd menu en in het hoogseizoen moet je soms wat lang wachten bij de populaire gerechten. Het is ongeveer een half uur lopen naar het centrum van Kusadasi, maar je kunt ook de dolmus pakken.

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Kusadasi & Golf voor je op een rij gezet:

204 reviews over Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf in het Nederlands

Fijne vakantie

Henny Kool
14-9-2019

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Perfecte vakantie, een groot compact hotel met goede wifi, goed eten, zeer schoon hotel, geweldige animatie, veel zwembaden, 10 minuten naar Kusadasi voor € 1 pp met een dolmus, ga volgend jaar terug

Gereisd Met vrienden in september 2019

Volgend jaar weer!

Marc en Tulay
23-8-2019

Een fantastisch hotel. Heb nog nooit zo'n fijne vakantie gehad. Het eten is heerlijke en warm. Een super animatieteam die jong te oud weet te entertainen. Het personeel werkt keihard om het iedereen naar zijn zin te maken. Ga zeker volgend jaar weer terug! (Er was een stel uit die wij de weg hebben verteld naar de bazar. Daar willen we graag contact mee hebben. Dus als jullie dit lezen....)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Nooit meer

Ilona
22-8-2019

Slecht laat ik daarmee beginnen. Aansluiten in een rij van 40 personen ontbijt lunch en diner. Mijn man en beide kinderen zijn 6 dgn! Ziek geweest. Touroperator is niet bereikbaar op hun noodnummer!!.Als ze een white party organiseren voor 500 man, 2 man personeel bij de bar, duurt 30 minuten voor een drankje. Alles is te veel gecentreerd, geen overzicht en te weinig personeel tov het aantal gasten. Voor ons nooit meer, er zijn tig hotels beter dan Ramada en andere touroperators hebben wel service kan onze touroperator nog een hoop van leren. Kijken uit naar een week Voyage dat zijn dik 5 sterren, dit hooguit 3.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig

Fam van der Zwan
14-8-2019

Zeer goed hotel, komen zeker terug! Heerlijk gegeten, voor ieder wat wils. Kamers zijn prima, goede bedden en heel schoon. Hoofdrestaurant wel druk maar wij zijn vroeg, half 7, gaan eten en dan heb je daar geen last van.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Verhelst Sarah
11-8-2019

Super verblijf in mooi hotel,aangenaam voor onze kinderen. a la carte vis restaurant is zeker een aanrader !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Hotel niet voor herhaling vatbaar

Natasja
19-7-2019

Op zich een mooi hotel maar wel ontzettend druk. Zeker het restaurant, dit was meer een vreetschuur waarbij mensen zoveel mogelijk op stapelen, voordringen en onbeschoft zijn. Vaak geen tafel te vinden voor 5 personen. Normale zwembad is ook enorm druk met keiharde muziek. Gelukkig ook nog een relaxpool maar daar mocht onze jongste van 14 niet in.
A la carte restaurant was een verademing en ook ontzettend goed. De familiekamers zijn heel ruim met een groot balkon. Schoonmaak is overal prima. Personeel heel jong en meeste spreken geen engels. Taxi naar kusadasi kost 4 euro, leuk centrum! Al met al een leuke vakantie gehad maar hotel is niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Mooi hotel behalve de restaurant

David
7-7-2019

Mooi hotel. Ruime degelijke propere kamers. Vele bars en pluspunt apart zwembad in het hoogseizoen voor volwassen. Minpunt is de main restaurant . Veel te druk en bediening aan tafel is mineur. Drank moet je zelf gaan halen. Men ruimt zelfs je tafel op als je voor een dessert gaat en je een halve glas en je bril laat liggen. Na veel zoekwerk en vragen toch alles terug gehad. Veel te jong personeel.. moeten nog veel leren. Ligging is positief. Na 20 minuten wandelen ben je in het centrum.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed

Fam Winters
27-6-2019

Een heel goed hotel proper heel vriendelijk zwembad voor 16+ heel mooie kamers en rustig op de kamers heel goede ala carte restaurants gaan zeker nog terug

Gereisd Met partner in juni 2019

Arzu
24-6-2019

Last minute geboekt op aanraden van ons reisadviseur. Wat is het goed bevallen. Hotel zelf, super grote mooie kamers, zwembaden. Binnenzwembad lag ook begrenst aan de tuin, niet verstopt ergens de grond. Miniclub keek uit op het zwembad. Als je aan het zwemmen bent, heb je nog goed overzicht over je kind. Leuk animatieteam. Lekkere warme eten, elke dag anders. Personeel erg vriendelijk. Vooral de dame bij de ingang van het restaurant en Ali dede, ook van het restaurant. Wil hem nogmaals bedanken. Wij zijn van elk jaar ander hotel ervaren maar deze is zeker eentje om terug te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

B.B.
20-6-2019

In het hotel verbleven voor de 5e keer en weer heel goed bevallen. Personeel heel vriendelijk, kamers prachtig, gelukkig nog steeds een silencepool, goed entertainment, heerlijk eten. Fijn dat ook in de avond het snackrestaurant open was voor een drankje. Niet naar het strand geweest omdat daar niet positief over werd gesproken. Komen hier zeker nog een keer terug.

Mehmet, E-Commerce, Sun Jun 23 2019 09:44:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste B.B,

Hartelijk bedankt voor deze superbeoordeling hier bij Zoover. We vinden het heel fijn te horen dat u een geweldige vakantie had bij ons en we hopen u snel weer terug te zien.

Zonnige groetjes vanuit Turkije,

• Aantal glijbanen5

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, < 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.