Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf

Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf

9.5Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 464p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.5Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Overnacht in een grote, schone kamer bij Ramada Resort Kusadasi & Golf. Hier begin je de dag onder de fijne regendouche. Verwacht hier geen gevarieerd menu en in het hoogseizoen moet je soms wat lang wachten bij de populaire gerechten. Het is ongeveer een half uur lopen naar het centrum van Kusadasi, maar je kunt ook de dolmus pakken.

254 reviews over Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf

• 2019
    10Mw. van Hoorn02-11-2019

Uitstekend.

Aankomst 16/10, 22.45 u. met een uitstekende en efficiënte ontvangst. Receptiepersoneel is er-varen en vriendelijk. Uitstekend hotel, schoon, grote kamers, heerlijke douche. Eten heerlijk, goede kwaliteit, warm, voor elk wat wils en divers. Alles van A-Z prima verzorgd en erg vriendelijk hardwerkend personeel overal. In zijn totaliteit een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik voelde me er thuis. Zwembaden en rondom heel erg schoon, er wordt tot in de nachtelijke uren buiten schoon gemaakt en vroeg in de morgen wordt het hotelterrein nogmaals geïnspecteerd. Animatieteam doet het erg goed! Geen Rus gezien, het was een mix van Nederlanders, Duitsers, Engelsen en Turkse families. Je bent met de dolmus in no-time in Kusadasi waar genoeg te winkelen valt. Boottocht ook leuk, dagje onder de pannen voor 20 euro incl. maaltijd en frisdrank aan boord. Alles voor herhaling vatbaar wat mij betreft!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Kim28-10-2019

Heerlijke ontspannen vakantie

Een prachtig hotel! Wij hadden een familiekamer en die was werkelijk van alle gemakken voorzien; 2 ruime slaapkamers, een volledig ingerichte woonkamer en keuken, een enorm balkon, 2 badkamers en zelfs een wasmachine was aanwezig. Vanwege de all inclusive formule heb je lang niet alles nodig, maar het was er heerlijk vertoeven. Bij aankomst was alles brandschoon en dagelijks werd alles schoon gehouden. Eten was prima gevarieerd en smaakvol. Zwembaden eveneens ruim, schoon, leuke glijbanen en voor de rustzoekers een grote adult pool. Animatieteam doet haar best, niet opdringerig, allemaal even vriendelijk. Ook al het overige personeel van receptie toe bar en restaurants; allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Gemoedelijk publiek, voornamelijk Engels en Nederlands. Wij waren er in de herfstvakantie en er was sprake van een gezellige bedrijvigheid; geen gedrang bij het buffet of gezeur over ligbedjes. Een heerlijke vakantie😍

• 10Mattaias25-10-2019

Ramada resort hotel

Het ramada hotel is een erg goed hotel de kamer zijn groot en schoon mooie zwembad met glijbanen goed en genoeg eten met erg veel keus. leuke animatie voor iedereen iets te doen. Mooie omgeving de winkels zijn op loop afstand net zoals de strand kort samengevat top hotel!!

Beste Mattaias,

Hartelijk bedankt voor deze superbeoordeling hier bij Zoover.com

We vinden het heel fijn te horen dat u een geweldige vakantie had bij ons en we hopen u snel weer terug te zien.

• 10Jemel25-10-2019

Zon vakantie

Hotel ligt op een prächtige heuvel met een mooi uitzicht op zee, op 2 km van het mooie centrum van Kusadasi. Eten is goed, personeel en animatieteam is ook geweldig. Minpuntje is de koffie/cappuccino, vind het niet te drinken, dus misschien handig om een goede koffie apparaat aan te schaffen, waarvoor gasten bereid zijn om te betalen, net zoals overal betaald wordt voor verse jus d,orange.

Beste Jemel,

• 10Kai25-10-2019

Een echte aanrader

Het Ramada hotel is een echte aanrader. Het eten is goed, het zwembad is mooi. De kamers zijn mooi groot en de hygiëne van het hotel is ook goed. Het animatieteam komt iedere dag met verschillende activiteiten voor iedereen wat wils. Verder kun je de hele dag eten halen bij verschillende tentjes, de kwaliteit van het eten is perfect, en daarbij is er ook erg veel keuze. In de stad Kusadasi is ook veel te doen, er zijn er erg veel winkeltjes.

Volgend jaar weer!

Met vriendelijke groet,

Beste Kai,

• 10Faye25-10-2019

Süper mooi hotel!

We zijn hier een week op vakantie, alles is super mooi hier. Animatie is top, ze zijn allemaal vrolijk. Eten is goed en veel keuze. De kamers zijn super groot, er zit zelfs een keuken en een wasmachine in maar ook een vaatwasser. Zwembad is ook super. Een top vakantie! Er is veel te doen.

Beste Faye,

• 8Davy Klooster23-10-2019

Prima

Prima hotel,alles keurig en aardig personeel, alleen het eten is vaak koud zoals aardappelen in schil,groentes zoals bloemkool,en broccoli ben geen zeurder,dit is direct bij binnenkomst om 18:30 uur,hier zitten standaard geen deksels op,daar mag wel meer aandacht aanbesteed worden,en weinig beleg voor op brood,elke dag zelfde geen kuipjes jam of pasta dat is beetje jammer,bier wordt geschonken in warme glazen,die rechtstreeks uit de vaatwasser komen,ook klein minpuntje, voor de rest doen ze hun werk allemaal goed, ze zijn in iedergeval wel vriendelijk

Beste Davy,

• 10Jacob13-10-2019

Geweldig personeel geweldig hotel heerlijk eten.

Al het personeel is aardig, zeer gastvrij behulpzaam en vriendelijk. Ze zullen alles doen om u te helpen. Eten heeft een grote variëteit, altijd voor elk wat wils. Elke dag vers gemaakte omeletten die

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Jaouad12-10-2019

Geweldig

Is en echte aanrader en mooie hotel en prachtige uitzicht over de zee

Gözde, E-Commerce, 17-10-2019

Beste Jaouad,

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Raol12-10-2019

goede vakantie!!!

zeer goed hotel, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, goede vakantie.

Gözde, E-Commerce, 17-10-2019

• Aantal glijbanen5

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, < 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal