Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf

Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag27°16°
Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Kusadasi & Golf voor je op een rij gezet:

168 reviews over Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer

Bernadette, 14-5-2018

Het hotel was mooi, de kamers waren mooi en de ligging.

Wat ik jammer vond dat het personeel niet vriendelijk was het begon bij de receptie. De belboy was wel heel behulpzaam en vriendelijk.

Het eten was rond uit het slecht behalve op de dagen toen er werd gefilmd. Normaal is er altijd wel wat je kan eten maar hier was het smakeloos.

Het winkeltje is belachelijk duur.

We zijn daarom maar bijna elke avond naar murphy’s geweest. Jammer dat zo mooi hotel zo slecht is.

OK maar met mindere kanten

Gen, 9-5-2018

Wel goed:

-Familiekamers heel netjes en ruim

-stukje verwarmd zwembad was ideaal voor de kinderen

-eten was redelijk en altijd warm

Minder goed

-personeel was chagrijnig en ongeduldig (voor het eerst zo meegemaakt in Turkije)

-alles binnen het hotel is overprized, fotograaf/kapper/ook in de winkeltjes.

-hotel is onpersoonlijk; niemand die mij begroette.

-speeltuin voor de kinderen is onverzorgd

-de vloer van het zwembad is spekglad. De kindertjes zijn vaker gevallen. Eentje werd al bloedend weggevoerd.

-ligt wat afgelegen; je hebt wel echt een taxi nodig om bij het centrum te komen.

Nooit weer

Reinier, 6-1-2018

Te veel Turken. Iraniers Bulgaren. Russen. Niet wat het was. Is echt achteruit gegaan. Jammer. Dit was voor ons de laatste keer.

voor ons niet meer

patricia, 1-10-2017

het is een prima hotel behalve het eten ,wij zijn echt geen pietleuten wat eten betreft maar wij hebben van de 11 dagen 9 dagen buiten de deur gegeten !! dat wil toch wel iets zeggen er zit totaal geen variatie in het eten en het is echt koud en dit komt niet omdat de stolpen open staan !! bv. bij het ontbijt sta ik te wachten op een gebakken eitje omdat de bak leeg was de kok haalde onder de toonbank een schaal met al gebakken eitjes , deze waren IJSKOUD , ik heb er iets van gezegd , hij bakte wel een nieuw ei maar liet de rest gewoon liggen totdat een Turkse dame (ook gast) er iets van zei ,verder is het ontbijt wel oke , in de avond echt alles koud, ik heb in de elf dagen van de gril alleen maar kip gezien.( elke avond toch kijken of er iets anders was) het eten is echt geen 5 sterren waard, wij hebben een 3 sterren hotel gehad waar het eten vele malen beter was. nu de positieve punten : kamer echt mooi en groot , het personeel is super vriendelijk en behulpzaam , zwembad is top, animatie is echt geweldig met name TITI EN MIMI,

door het animatieteam was het een gezellige boel in ramada resort, maar wij gaan nooit meer terug !

Manager, E-Commerce, 10-10-2017

Beste Patricia,

Allereerst willen we u bedanken dat u de tijd genomen heeft om een beoordeling achter te laten bij Zoover.

Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met uw verblijf en dan met name over ons buffet. Al uw opmerkingen werden aan het management doorgegeven en zullen besproken worden.

Aan de andere kant vinden we het fijn te horen dat u tevreden was met uw kamer, onze faciliteiten en dat u genoten heeft van onze animatie.

We hopen dat u ons toch een tweede kans geeft en we zenden u zonnige groetjes vanuit Turkije.

Ramada Resort Kuşadası & Golf

Supervakantie gewoon top, een aanrader!

Karin, 17-9-2017

Eten was lekker en gevarieerd, mensen die beweren koud eten te hebben gehad die liegen en vaak eigen schuld als warmhoud stolp blijft open liggen tja dan heb je koud eten....super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een pluim voor de dames onderhoud, keiveel kamers te onderhouden en toch nog tijd om mooie figuren op bed te maken.

Titi was top , hij was gewoon het animatieteam....en ook super vriendelijk.

--Enige minpunten was de chaos met momenten aan de buffetten en ook de geluidsinstallaties veel te luid deed pijn aan de oren....ofwel grotere boxen aanschaffen of geluid minder zetten.....

Maar algemene indruk super echt een aanrader dit hotel. (netheid hotel, vriendelijk personeel alles was echt top)

Beste Karin,

Hartelijk bedankt voor deze geweldige beoordeling.

Het doet ons erg veel plezier te lezen dat u genoten heeft van uw vakantie. Het klopt dat we een superleuk animatieteam hebben die allerlei activiteiten organiseren.

We hopen dat u ons snel weer bezoekje brengt en wensen u het allerbeste.

Ramada Resort Kuşadası & Golf

Fijn dat er voor volwassenen ook een vrij rustig zwembad is. Goede service in alles. Vriendelijk personeel. Prachtige kamers heerlijke buffeten. Jammer dat als je al meerdere keren bent geweest, niet zodanig herkend wordt en dan bedoel ik niet persoonlijk, maar denk ik wel netjes om bij de receptie geregistreerd te staan. Eigenlijk geen minpunten. Voor herhaling vatbaar.

Beste Bouwmans,

Hartelijk bedankt dat u de tijd nam om een beoordeling te schrijven over uw verblijf in ons resort.

Fijn dat u heeft genoten van onze Relax Pool, onze service, ons personeel, onze kamers en natuurlijk onze buffetten.

We hopen dat we u snel weer terug mogen verwelkomen en zijn erg trots dat we u tot onze stamgasten mogen rekenen.

Voor ons geen 2e keer

Rootje, 28-8-2017

Pluspunten:

Animatie

Kamers

Minpunten:

Haast geen NL gasten

Veel Turken, Roemeenen en Iraniers

Geen 5 sterren waardig eten

Eten steeds hetzelfde

Hygiene openbare toiletten om te huilen

Enorme rijen in de vreetschuur. Als je bij bak 1 iets opschept is het eer je bij bak 5 staat alweer koud. Wegens de enorme ergenissen zijn wij 4x buiten het resort gaan eten in de avond.

Het strand is echt een aanfluiting. Zeer slechte tot geen voorzieningen.

Veel gasten met oorontsteking

Manager, E-Commerce, 4-9-2017

Beste Rootje,

Hartelijk bedankt dat u de tijd nam om een beoordeling te schrijven over uw recent verblijf.

Alle beoordelingen zijn erg belangrijk voor ons en op uw opmerkingen werden aan de desbetreffende managers doorgegeven en worden op de wekelijkse meetingen besproken.

We hopen dat u toch een fijne vakantie had en wensen u het allerbeste.

Ramada Resort Kuşadası & Golf

Nooit meer dit hotel verdient 2 sterren!

Hathaya oranut en ismail, 24-8-2017

laat jullie niet misleiden door de pakketprijzen van de Wellnes ,ze bieden u een pakket aan van 2 uur maar in realiteit wordt er maar tot maximum 40 minuten aan je besteedt en de overige minuten lig je te wachten op een ligzetel

Sauna was niet verwarmd waardoor wij dit hebben overgeslagen ,

Eten trekt op niks en koud , de snacks aan de zwembad is vragen achter een voedselvergifftingen En veel onbeschofte mensen die is niet in rij staan gewoon ertussen kruipen,

De zwembaden trekt op niks je zou zeggen dat de zwembaden van 1996 ,

Kamer is oké maar veel stof

De glazen van de gebouw zijn echt vies en vuil

Ps voor de mensen die dit hotel positief hebben beoordeelt ,hebben zeker geen echte 5 sterren hotel gezien !!!!

Beste Hathaya oranut en ismail,

Hartelijk bedankt dat u de tijd nam om een beoordeling over uw verblijf achter te laten op Zoover.

Het spijt ons dat uw vakantie niet helemaal verlopen is zoals u wilde. Al uw opmerkingen werden aan het management doorgegeven en werden besproken op de managementsmeeting.

Ramada Resort Kuşadası & Golf

Prima hotel met schitterende kamers (wij verbleven in een juniorsuite) en een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Het hotel ligt op een mooie locatie dicht bij het centrum welke makkelijk per dolmus of taxi te bereiken is.

Alles schoon en keurig verzorgt en goede controle op hygiene, zeker het zwembadwater en buiten restaurants.

Vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie en zeer zeker de personeelsleden van de lobbybar, in de ochten stonden Fatma en Sinem altijd al klaar met een lekker kopje koffie en in de avond werkte Mehmet enTolga zich in het zweet om de klanten op een uiterst vriendelijke manier de gasten bediende, toegewijd en zeer klantvriendelijk met plezier in het werk.

Dit in tegenstelling tot het personeel in de buitenbars waar men nauwelijks engels sprak en ongeïnteresseerd overkwam.

Uitgezonderd Ersin in de Relaxbar, ontzettend vriendelijke vent, liep zijn benen uit zijn lijf om het iedereen naar de zin te maken.

De Relaxpool was heerlijk, 16+ waar ook strak toezicht op werd gehouden.

De vreetschuur natuurlijk ook aanwezig, dit restaurant krijgt deze kwalificatie door de gasten zelf, niet de oosterburen die altijd de naam hebben maar zeker de west europeanen die dit restaurant tot de beroemde vreetschuur maken.

Zeer zeker voldoende eten, temparatuur en kwaliteit van het eten meestal prima in orde, eten werd direct aangevuld wanneer leeg, meer dan voldoende variatie.

Facititeiten ruim en prima aanwezig wanneer daar gebruik van gemaakt wil worden.

1 minpunt, gezien de grote van het resort zal wanneer het hotel volzit het aantal bedjes krap zijn, wij hebben hier echter totaal geen last van gehad maar gasten die eerder geweest waren ervaarden dit wel wanneer het hotel helemaal vol zat.

Al met al een prima hotel om de vakantie door te brengen!

Beste Hans,

Het doet ons erg veel plezier te lezen dat u erg tevreden was met onze Relax Pool, ons personeel, de service en onze faciliteiten.

Al uw opmerkingen werden aan ons management doorgegeven en werden besproken.

Hopelijk tot snel weer!

Middelmatig door de massa

Turkije vakantiegangers, 18-8-2017

Groot hotelcomplex, goed om je dat te realiseren! Populair bij (nadrukkelijk aanwezige) Turkse vakantiegangers; aan te duiden als vreetgraag en arrogant (ook naar personeel). Door d(i)e mensenmassa is hier het hotelleven chaotisch. Personeel desondanks vriendelijk. Animatie rondom zwembad soms te nadrukkelijk aanwezig, evenals de decibellen uit/het volume van de geluidsinstallatie. Kinderloze gasten (ont)vluchten naar silence-pool. Fam. kmr. gigantisch. Voor kinderen genoeg te doen. Stukje strand van hotel op 7 min. met hotelbusje (rijdt heel frequent heen-en-weer); strand is (onbegrijpelijk!) slecht onderhouden en verpauperd, absoluut niet(s) om lang te vertoeven. Rondom hotel niets te beleven, centrum per taxi of dolmus in max. 10 min. Avondshows vaak de moeite waard om naar te kijken, geluid uit muziekinstallatie staat veel te hard. Tot middernacht veel leven in de brouwerij. Geen slecht verblijf gehad, maar voor de zomer/vakantieperiode niet nog eens onze keuze.

Beste Turkije vakantiegangers,

Hartelijk dank dat u even de tijd heeft genomen om uw mening over ons hotel hier op Zoover te delen.

Uw opmerkingen zijn voor ons erg nuttig om onze kwaliteit en service te evalueren en bij te sturen waar nodig.

Het doet ons dan ook enorm plezier te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad en wij hopen u hier zeker nog eens opnieuw te zullen mogen verwelkomen.

Zonnige groeten vanuit Turkije,

Ramada Resort Kuşadası & Golf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf scoort een 8.19 uit 10 op basis van 173 reviews.