Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf

Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag27°15°
Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Kusadasi & Golf voor je op een rij gezet:

181 reviews over Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf in het Nederlands

Met oudere kinderen

Geen 5 sterren nooit meer

Stel uit Heerlen
1-10-2018

Blijkt dit jaar een nieuwe manager in hotel. Pluspunten: grote kamers die redelijk elke dag schoon gemaakt worden. Krachtige straal van regendouche. Mini bar 1ste vulling gratis. Goede bedjes bij zwembaden. Goede badlakenservice. Als je goed te voet bent is het te lopen naar het centrum ( 25 minuutjes ) anders voor weinig geld met dolmus busje of taxi. Gaan we verder met de minpunten waardoor wij het een slecht hotel vinden en niet meer terug gaan naar Ramada Resort. Personeel totaal niet vriendelijk en ongeïnteresseerd. Vooral in de eetzaal. Tafels worden slecht bijgehouden zowel met dekken als met afruimen. Het zal zeker met smaakverschil te maken hebben maar er is nooit een alternatief. Koffie is niet te drinken en thee als alternatief? Elke dag hetzelfde eten en geen variatie dus kip, pasta, pizza, zeer slechte frieten. En dat voor een 5 sterren restaurant. Altijd lauw en koud eten. Ongezellige bar met weinig keuze aan coctails.

Super mooi hotel zeker herhaling vatbaar

Charissa
26-8-2018

Super mooi hotel, het eten was super! Mooie grote kamers. Snap niet dat sommige mensen commentaar geven over dit hotel!! Je hebt altijd van die mouwers tussen zitten. Alles was super.

En zeker voor herhaling vatbaar

Goed hotel. Zijn verbeter punten.

Agnes
10-8-2018

Wij zijn 16 juli aangekomen en dat was een rustige dag. Om 13 uur in de middag nog gewoon ligbedden beschikbaar. De dagen daarna werd het steeds drukker en er kwamen steeds meer ligbedden bij. Moest wel op tijd handdoek neerleggen. Zoals overal bij hotels. Zeer gevarieerde gasten. Op zich niets mis mee. Je merk wel dat andere nationaliteiten andere normen hebben. De lift in stappen als je er zelf nog uit wil. Borden vol eten waarvan de helft niet word opgegeten. Voordringen. Je kunt je er aan storen, maar dat is zonde van je vakantie. Personeel doet erg hun best. Je ziet ze van de vroege ochtend tot de late avond werken. Hotel is zeer schoon. Eten vonden wij tegen vallen. Kwaliteit is goed en veel. Alleen koud. Al met al een goede week gehad. Zou er niet langer verblijven.

Tjingo

Voor rust en ruimte hoef je niet naar dit hotel!

van Baars
29-7-2018

In het hoogseizoen zeer druk hotel met internationaal publiek.

Weinig schaduwplekken rondom het zwembad en bij de buitenbar. Door dat het géén tuin heeft en dus bijna geen natuurlijke schaduwplekken moet je opzoek naar een parasol. Door de drukte te weinig bedje en parasols voor alle gasten.

Net zoals alle andere hotels wordt hier ook handdoekje gelegd 's morgensvroeg. De muziek bij het zwembad staat zo ontzettend hard dat je elkaar nauwelijks kan verstaan als je op je ligbedje ligt.

Het jonge onervaren personeel kan de drukte niet aan in het hoogseizoen. Ze hebben meer oog voor de telefoon als voor de gasten. Tafels worden niet snel afgeruimd en niet goed ingedekt(servetten worden niet bij gevuld of glazen ontbreken enz) Bij de buffetten is het tijdens de drukken ontbijten en diners zo druk dat je soms 20 minuten moet wachten in de rij bij de populaire gerechten (friet, pizza's en pannenkoekjes).

Het eten is wel gevarieerd!

Enjoy and have fun is Ramada Resort.

John
4-7-2018

Enjoy and have fun in Ramada Resort Kusadasi

Verblijf van personen waarvan 2 personen (moeder met een rollator) voor het eerst in Turkije.

Punten van (positieve) aandacht:

Aankomst achterzijde hotel, portier niet op zijn taak berekent voor mijn moeder met een rollator . Werd netjes opgelost door medewerkers hotel die direct kwam helpen.

Medewerkers receptie;

Aandacht voor (nieuwe) gasten maar moeten zich niet laten afleiden door ongegeneerde gasten die niet op hun beurt kunnen wachten en totaal geen respect tonen voor iedereen die staan te wachten. Maar blijven zeer vriendelijk en de taal is soms een barrière voor een goede communicatie.

Verkeerde kamers, na intensive overleg kamers tegen over elkaar....Chapeau!

Kamers perfect verzorgd en een goede gevulde ijskast met frisdrank e.d.

Schoonmaak kamers Subliem!

Mensen klagen over het eten (zie zoover) dit is totaal ongegrond

Nooit meer!

Nanny
30-6-2018

Het eten is koud en het zit vol met Russen en Turken .!

De kamers waren ruim en schoon , maar het eten was geen een dag warm echt zo jammer.!

Voor ons niet meer wij waren daar met het hele gezin kinderen en kleinkinderen .

De meeste gasten waren onbeschoft koppen op de borden en niet op eten wat ze gehaald hadden . Je kan niet lopen naar Kusadasi je zit er eigenlijk vast je kan met Taxi naar Kusadasi dat is wel leuk . Voor ons nooit meer .!

nooit meer

gea
25-6-2018

Wat een vreselijk hotel kamers waren prima de rest ver onder de maat eten was regelmatig niet gaar met name de kip zwembad twijfel ik over ben 2x keer wezen en beide keren vreselijk aan de diarree moeten het zwembad wel regelmatig laten testen personeel bij de receptie is onvriendelijk en spreekt slecht Engels wij hebben een half uur moeten wachten totdat we eindelijk de mail hadden voor het transfer naar het vliegveld wij moesten om half 6 al weg en kregen geen ontbijt dat kon pas vanaf half 7 ook niet doen ik zei dat mijn man diabetes heeft kon wij geen vroeg ontbijt krijgen slechte service voor een all inn hotel wij hebben betere hotels gehad om Turkije maar naar deze gaan wij niet meer terug

2 jaar geleden: Goed! 2018: Nooit Weer!

Wietze Poepjes
21-6-2018

Het Hotel was 2 jaar geleden fantastisch, de kamers goed en netjes, kamers worden regelmatig schoongemaakt, vriendelijk personeel, eten heel gevarieerd.

Dit jaar (2018), hotel nog steeds netjes/vriendelijk personeel/eten gevarieerd en goed! Echter komen er nu verschillende bevolkingsgroepen die schijnbaar de luxe niet aankunnen; voordringen bij het eten, au bain marie-bakken laat men open staan waardoor het eten koud wordt, ook menigeen gezien die onbehoorlijke hoeveelheden opschept...en naderhand soms meer dan de helft laat staan en waardoor andere gasten dit soort gerechten niet kan proeven! O.a. saté-stokjes: 2-3 stuks per persoon i.p.v. een bord vol voor 5 personen....en dan de helft laten staan. De Silent Pool is NIET bedoelt voor kinderen (stiltegebied), maar daar trekt men zich niets van aan....Jammer! Op deze manier is Ramada Resort voor mij geen 5 sterren meer waard, maar slechts 3.

Goed: kamers, badkamer, balkon, eten heel gevarieerd en warm als de deksels weer gesloten werden, zwembaden. Prima onderhouden

Niet goed: te groot aantal gasten uit het Oostblok-zo onfatsoenlijk en zo overheersend door het grote aantal, strand; eten werd met de pendelbus meegegeven, toiletten werken niet, ga maar in zee werd er gezegd, plateau: leek wel of er een bom ontploft was.

Vreselijk het handdoekje leggen, om half 7 moet je erbij zijn, anders geen plek.

Animatie: leuk stel, beetje amateuristisch

bediening: heel veel jonge mensen , geschat 17-18 jaar met nog weinig restaurant ervaring, deden hun best. Bij groot aanbod dineerders wachten op je drankje of zelf maar halen, eigen volk eerst, dan de oostblokkers en dan een keer de rest.

Voor kinderen : geweldig, groot aanbod zwembaden.

Stilte zwembad prima; kinderen werden er weggestuurd door de lifeguard👍

Uitchecken kan wat vriendelijker!

Zeer groot hotel met publiek uit diverse landen, veel uit oostbloklanden en iranezen.

Verder geen last van gehad.

Waren hier voor de 4e keer en vonden het nu het beste jaar.

Veel personeel in bediening schoonmaak enz.

Iedereen zeer vriendelijk duidelijk beter managment.

Over het eten niets als lof, zeer uitgebreid. Leuk entertainment en

verschillende avonden livemuziek dus voor ieder wat wils.

Ook zeer fijn dat er een silencepool is voor 16+ waar goed op toe werd

gezien dit jaar.

Zeker weer voor herhaling vatbaar.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.