Sorteren

vakanties Girne (Kyrenia)

Reviews over Girne (Kyrenia)

We zouden de volgende keer weer dit hotel nemen

Bart van Geffen
    15-5-2018
    We hebben genoten van de uitstekende locatie en ligging, alles was perfect geregeld. We hebben een perfecte cultuur historische reis gehad. Allen waren zeer tevreden ook wat de reisleider betreft, deze heeft veel en goede informatie op een voortreffelijke wijze gebracht.

Josyne
    21-4-2018
    Was een heerlijke vakantie. Genoeg te zien maar ook tijd gehad om heerlijk tot rust te komen en van het lekkere weer te genieten. De reis verliep prima en was goed verzorgd. Door touroperator werden er genoeg activiteiten aangeboden. Kortom, zeker een aanrader.

Gezellig voor 1 avondje

Rico
    3-4-2018

In 2014 naar Noord-Cyprus geweest, in een hotel bij Kyrenia. Mooi plaatsje, maar verwacht geen gezellige straatjes met leuke winkeltjes. Het enige dat ze er hebben zijn restaurants, terrasjes en een klein marktje. Dat heb je in 1 avond wel gezien. Daarnaast heerst er geen "Westerse sfeer". Voor de mensen die daar van houden (van luxe o.a.): ga naar Zuid-Cyprus. Voor mensen die van de Oosterse, meer ongerepte natuur houden: ga naar Noord-Cyprus.

Ik heb, achteraf, spijt dat we niet naar Zuid-Cyprus zijn gegaan. Hoewel ik een aantal dingen van Noord-Cyprus ook weer niet had willen missen...

dit jaar voor de 10de keer terug

Corten Ingrid
    23-3-2018
    zeer lieve behulpzame inwoners gave ons een heel veilig gevoel

Leuk en gezellig havenstadje

Conny
    3-10-2017
    Kyrenia is niet al te groot, maar er zijn leuke winkeltjes te vinden en leuke terrasjes aan de haven met uitzicht op het kasteel wat zeker een bezoekje waard is, al is het maar voor het prachtige uitzicht bovenop het kasteel
Girne (Kyrenia) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 353 reviews